печерський районний суд міста києва
Справа № 757/7160/17-п
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 березня 2017 року суддя Печерського районного суду м. Києва Тарасюк К.Е., за участю представника Національного агентства з питань запобігання корупції Савоченка А.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, який проживає за адресою: АДРЕСА_1, за ст. 212-21 КУпАП,-
встановив:
ОСОБА_2, будучи керівник політичної партії СОЮЗ ЛІВИХ СИЛ (код ЄДРПОУ 35678071), що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 11-а, порушив встановлений порядок подання фінансового Звіту про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, за наступних обставин.
04.11.2016 політична партія СОЮЗ ЛІВИХ СИЛ подала до Національного агентства з питань запобігання корупції (адреса: бул. Дружби народів 28, м. Київ, 01103) Звіт за ІІІ квартал 2016 року у паперовій формі та в електронному вигляді.
В таблиці Місцеві організації політичної партії, які в установленому порядку набули статус юридичної особи Звіту зазначені відомості про 34 місцевих організацій Партії. Проте до Звіту не додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від 20 місцевих організацій Партії, що не відповідає частині дев'ятій статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні та підпункту 1 пункту 10 розділу ІІ Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 № 2 та зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315, відповідно до якого до Звіту додається інформація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від кожної місцевої організації політичної партії, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи. Ця інформація додається шляхом заповнення відповідних розділів Звіту, що стосуються місцевої організації партії та обов'язково додається разом із Звітом політичної партії.
Правопорушення виявлено 26.12.2016.
ОСОБА_2 про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином шляхом направлення судової повістки на відому суду адресу проживання, однак в судове засідання не з'явився неодноразово, клопотань про відкладення розгляду справи від нього не надходило. За таких обставин, а також приймаючи до уваги, що суд позбавлений можливості в рамках Кодексу України про адміністративні правопорушення вжити заходів для забезпечення явки учасників процесу в судове засідання, окрім як шляхом направлення судової повістки, а законом передбачений скорочений строк притягнення особи до адміністративної відповідальності, суд визнав можливим розглянути справу за відсутності в судовому засіданні ОСОБА_2 на підставі наявних у справі доказів.
В судовому засіданні представник Національного агентства з питань запобігання корупції Савоченко А.О. підтримав фактичні дані, викладені в протоколі про адміністративне правопорушення.
Виходячи зі змісту ст.ст. 7, 254, 279 КУпАП, розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється щодо правопорушника та в межах протоколу про адміністративне правопорушення, який є єдиною підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності.
Вивчивши матеріали адміністративної справи, приходжу до висновку про доведеність вини ОСОБА_2 у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, за встановлених судом обставин, яка підтверджуються фактичними даними протоколу про адміністративне правопорушення, який складений компетентною особою і зміст якого відповідає вимогам ст. 256 КУпАП; актом про проведення аналізу звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від 26.12.2016 та висновком про результати аналізу звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від 27.12.2016 № 578, який затверджений рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.01.2017 № 6.
При накладенні адміністративного стягнення суд, у відповідності до положень ст. 33 КУпАП, враховує характер вчиненого правопорушення, дані про особу правопорушника, який має самостійний заробіток, позитивно характеризується, відсутність обставин, що пом'якшують та обтяжують відповідальність, і вважає можливим у виховних цілях призначити стягнення у виді штрафу в розмірі 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 245, 247, 283, 284 КУпАП, суд,-
П О С Т А Н О В И В :
ОСОБА_2 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, та піддати його стягненню у виді штрафу в розмірі 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 грн.
Стягнути з ОСОБА_2 на користь держави судовий збір в розмірі 320 грн.
Постанова може бути протягом десяти днів з дня її винесення до Апеляційного суду м. Києва через Печерський районний суд м. Києва.
Строк пред'явлення постанови до виконання - 3 місяці.
Суддя К.Е. Тарасюк
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.03.2017 |
Оприлюднено | 03.04.2017 |
Номер документу | 65600552 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Печерський районний суд міста Києва
Тарасюк К. Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні