РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
24 березня 2017 р. Р і в н е №817/2380/16
Рівненський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Сала А.Б. за участю секретаря судового засідання Мідлік А.В. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник не прибув,
відповідача: представник не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом:
Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області
до Шевченківської районної в м.Києві Державної адміністрації
про зобов'язання вчинення певних дій,
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області звернулася до Рівненського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Шевченківської районної в м.Києві Державної адміністрації про зобов'язання вчинення певних дій.
Ухвалою судді від 20 січня 2017 року відкрито провадження у справі.
Уповноважений представник позивача в судове засідання не прибув, в матеріалах справи міститься клопотання про розгляд справи за відсутності позивача.
Відповідач в судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового засідання був повідомлений належним чином, причини неявки невідомі.
Враховуючи, що неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду справи, судом прийнято рішення про її розгляд за відсутності представників зазначених осіб.
Дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд приходить до висновку, що дана адміністративна справа підлягає передачі до іншого суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 КАС України, адміністративні справи вирішуються адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, передбачених цим Кодексом.
Згідно з ч. 2 ст. 19 КАС України, адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об'єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача, або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Якщо така особа не має місця проживання (перебування, знаходження) в Україні, тоді справу вирішує адміністративний суд за місцезнаходженням відповідача.
Таким чином, КАС України визначено загальне правило щодо підсудності адміністративних справ судам за місцезнаходженням відповідача, а також передбачено виключні випадки коли адміністративні справи розглядаються судом за вибором позивача, зокрема, у разі оскарження правових актів індивідуальної дії та дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, прийнятих (вчинених, допущених) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об'єднань).
Оскільки дана позовна заява не підпадає під зазначені випадки, за загальним правилом цей адміністративний спір підлягає розгляду адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача - Шевченківської районної в м.Києві Державної адміністрації, тобто Окружним адміністративним судом міста Києва.
Пунктом 3 частини 1 статті 22 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо після відкриття провадження у справі з'ясувалося, що справа територіально підсудна іншому суду.
Таким чином, дана адміністративна справа підлягає передачі на розгляд Окружному адміністративному суду міста Києва.
Керуючись ст. 19, ст. 22, ст. 165 КАС України, суд, –
У Х В А Л И В:
Передати адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області до Шевченківської районної в м.Києві Державної адміністрації про зобов'язання вчинення певних дій на розгляд Окружному адміністративному суду міста Києва.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії
Суддя Сало А.Б.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2017 |
Оприлюднено | 03.04.2017 |
Номер документу | 65622100 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Сало А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні