Ухвала
від 29.03.2017 по справі 415/1885/16-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Калмикова Ю.О.

Суддя-доповідач - Геращенко І.В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 березня 2017 року справа №415/1885/16-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Геращенка І.В., суддів Арабей Т.Г., Міронової Г.М.,

секретар - Челахова О.О.,

за участю: представників позивача - Кравченко Н.І., довіреність № 2 від 06.02.2017 року, Власова М.Л., довіреність № 3 від 18.11.2016 року,

представника відповідача 1 - не з'явився,

представників відповідача 2 - Мартинової Л.О., довіреність № 4214 від 23.11.2016 року, Оліфіренко Ю.Ю., довіреність № 2/01-16 від 03.01.2017 року,

представника третьої особи 1 - Овчаренко О.В., довіреність б/н від 12.01.2017 року,

представника третьої особи 2 - Шарка Д.Р., довіреність б/н від 27.01.2017 року,

третьої особи 3 - Кравцов О.М.,

третьої особи 4 - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс та Приватного підприємства Автолайн Компані на постанову Лисичанського міського суду Луганської області від 10 листопада 2016 року у справі № 415/1885/16-а за позовом Приватного підприємства Люксавто-СДК до Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська, Виконавчого комітету Лисичанської міської ради, треті особи - Комунальне підприємство Лисичанської міської ради Електроавтотранс , Приватне підприємство Автолайн Компані , Приватне підприємство Автотранспортне підприємство Автоал'янс , Фізична особа-підприємець ОСОБА_9 про визнання дій та рішення протиправним і скасування рішень органу місцевого самоврядування та зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

27.04.2016 року Приватне підприємство Люксавто-СДК (далі - позивач, підприємство) звернулось до Лисичанського міського суду Луганської області з адміністративним позовом до Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська (далі - відповідач 1, Конкурсний комітет), Виконавчого комітету Лисичанської міської ради (далі відповідач 2, Виконавчий комітет), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, долучені до участі судом - Комунальне підприємство Лисичанської міської ради Електроавтотранс (далі - третя особа 1, Комунальне підприємство), Приватне підприємство Автолайн Компані (далі - третя особа 2, Приватне підприємство), Приватне підприємство Автотранспортне підприємство Автоал'янс (далі - третя особа 3, Автотранспортне підприємство), Фізична особа-підприємець ОСОБА_9 (далі - третя особа 4, підприємець) про визнання дій та рішення протиправним і скасування рішень органу місцевого самоврядування та зобов'язання вчинити певні дії (том 1 а.с.2-9), який було остаточно уточнено (том 1 а.с.233-236) та об'єднано ухвалою суду від 22.07.2016 року (том 1 а.с.86) з адміністративною справою за позовом Приватного підприємства Люксавто-СДК до Виконавчого комітету Лисичанської міської ради про визнання рішення органу місцевого самоврядування протиправним та скасування, зобов'язання вчинити певні дії (том 1 а.с.92-96), який також було уточнено в ході розгляду справи (том 1 а.с.157-159).

Постановою Лисичанського міського суду Луганської області від 10.11.2016 року адміністративний позов задоволений у повному обсязі. Визнано протиправним і скасовано рішення Виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 15.03.2016 року № 95 Про затвердження складу конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування міста Лисичанська , зобов'язано Виконавчий комітет Лисичанської міської ради у спосіб та строки, визначені законом, створити Конкурсний комітет з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування міста Лисичанська у новому складі. Визнано протиправним і скасовано рішення Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська, яке оформлено протоколом засідання, що відбулося 25.04.2016 року, в частині недопущення Приватного підприємства ЛЮКСАВТО-СДК до участі в конкурсах на об'єктах конкурсу: № 1 (маршрут № 108); № 2 (маршрути №№ 102-6, 109-а, 109-м, 115); № 3 (маршрути №№ 109-а, 109-м, 112-м); № 4 (маршрути №№ 114, 191). Визнано протиправним і скасовано рішення Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська, яке оформлено протоколом засідання, що відбулося 25.04.2016 року, в частині визначення переможцями на об'єктах конкурсу: № 1 (маршрут № 108) фізичної особи - підприємця ОСОБА_9; №2 (маршрути №№ 102-6, 109-а, 109-м, 115); Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс ; № 3 (маршрути №№ 109-а, 109-м, 112-м) Приватного підприємства Автолайн Компані ; № 4 (маршрути №№ 114, 191) Приватного підприємства Автотранспортне підприємство Автоал'янс . Визнано протиправним та скасовано рішення Виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 26.04.2016 року № 167 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, проведених 25.04.2016 року в частині введення в дію рішення Конкурсного комітету щодо визнання фізичної особи - підприємця ОСОБА_9 переможцем конкурсу на об'єкті конкурсу № 1 (маршруту № 108 Кільце Центр, ринок - РМЗ - Ц. ринок Ц. ринок - зал. вокзал Лисичанськ ); в частині введення в дію рішення Конкурсного комітету щодо визнання Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс (код 38504922) переможцем конкурсу на об'єкті конкурсу №2 (маршрут № 102-6 Кільце. Центр, ринок - мікр. № 41 - вул. К. Маркса - Пр. Перемоги - Центр. Ринок , № 109-а Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), № 109-м Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), № 115 Центральний ринок - завод ГТВ (через вул. Польову) ); в частині введення в дію рішення Конкурсного комітету щодо визнання Приватного підприємства Автолайн Компані (код 33164230) переможцем конкурсу на об'єкті конкурсу № 3 (маршрут № 109-а Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), № 109-м Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), № 112-м Центральний ринок - Склозавод ); в частині введення в дію рішення Конкурсного комітету щодо визнання Приватного підприємства Автотранспортне підприємство Автоал'янс (код 36642533) переможцем конкурсу на об'єкті конкурсу № 4 (маршрут № 114 Завод ГТВ - Склозавод , № 191 Центральний ринок - завод ГТВ (через - Склозавод) ). Визнано нечинним Договір на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, який укладено між Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради і фізичною особою - підприємцем ОСОБА_9 на перевезення пасажирів на маршруті № 108 Кільце Центр, ринок - РМЗ - Ц. ринок Ц. ринок - зал. вокзал Лисичанськ . Визнано нечинним Договір на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, який укладено між Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради і Комунальним підприємством Лисичанської міської ради Електроавтотранс (код 38504922) на перевезення пасажирів на маршрутах № 102-6 Кільце. Центр, ринок - мікр. № 41 - вул. К. Маркса - Пр. Перемоги - Центр. Ринок , № 109-а Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), № 109-м Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), № 115 Центральний ринок - завод ГТВ (через вул. Польову) . Визнано нечинним Договір на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, який укладено між Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради і Приватним підприємством Автолайн Компані (код 33164230) на перевезення пасажирів на маршрутах № 109-а Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), № 109-м Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), № 112-м Центральний ринок - Склозавод . Визнано нечинним Договір на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, який укладено між Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради і Приватним підприємством Автотранспортне підприємство Автоал'янс (код 36642533) на перевезення пасажирів на маршрутах № 114 Завод ГТВ - Склозавод , № 191 Центральний ринок - завод ГТВ (через - Склозавод) (том 3 а.с.44-55).

Не погодившись з вказаним рішенням, третя особа 1 звернулася з апеляційною скаргою на прийняте рішення та посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просила скасувати постанову суду першої інстанції і прийняти нову постанову про відмову у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зазначає, що судом першої інстанції не прийнято до уваги, що організатором конкурсу було виявлено недостовірну інформацію, яку претендент Приватне підприємство Люксавто-СДК подав в своїх документах. Вважає хибним висновок суду першої інстанції щодо неправомірності рішення Виконавчого комітету Лисичанської міської ради Про затвердження складу конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування міста Лисичанськ (том 4 а.с.57-66).

Не погодившись з вказаним рішенням, третя особа 2 також звернулася з апеляційною скаргою на прийняте рішення та посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просила скасувати постанову суду першої інстанції і прийняти нову постанову про відмову у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Вважає, що судом першої інстанції помилково було визнано протиправним рішення відповідача про затвердження складу Конкурсного комітету, оскільки це пряме законне повноваження відповідача. Зазначає про хибність висновку суду першої інстанції, що представники громадських організацій у Конкурсному комітеті є представниками від неналежних організацій. Посилається на те, що законодавець чітко передбачає перевірку документів за два дні та недопущення до участі в конкурсі виключно рішенням комітету та його засіданні без встановлення обмежень у строках (том 3 а.с.204-220).

В судове засідання відповідач 1 та третя особа 4 не з'явилися, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлені належним чином, останній звернувся із заявою про розгляд справи у його відсутність, підтримує доводи апеляційних скарг, у зв'язку з чим, колегія суддів, керуючись ст. 128 КАС України вважає за можливе розглянути справу у їх відсутність.

В судовому засіданні представники третьої особи 1 та 2 підтримали доводи апеляційних скарг, просили скасувати незаконну постанову суду першої інстанції та відмовити у задоволенні позову з підстав необґрунтованості позовних вимог, що підтримали представники відповідача 2 та третьої особи 3, проти чого заперечували представники позивача, наголошуючи на законності та обґрунтованості судового рішення.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційних скарг та наданих заперечень, заслухавши пояснення представників сторін, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає за необхідне вимоги, викладені в апеляційних скаргах, залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін, з наступних підстав.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено із підтвердженням наявними матеріалами справи наступне.

Позивач - Приватне підприємство Люксавто-СДК працює на ринку перевезень пасажирів автотранспортом (том 2 а.с.155-161, 222-223).

Відповідач 1 - Конкурсний комітет з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська, який діє згідно до рішенням Лисичанської міської ради від 15.03.2016 року № 95 (том 1 а.с.98).

Відповідач 2 - Виконавчий комітет Лисичанської міської ради є виконавчим органом Лисичанської міської ради, який утворюється радою на строк його повноважень та діє у відповідності до Регламенту (далі - Регламент), який затверджено рішенням міської ради від 27.06.2013 року № 49/856 (том 1 а.с.231-231).

Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, долучені до участі судом - Комунальне підприємство Лисичанської міської ради Електроавтотранс (том 2 а.с.147-154), Приватне підприємство Автолайн Компані , Приватне підприємство Автотранспортне підприємство Автоал'янс (том 2 а.с.162-168), Фізична особа-підприємець ОСОБА_9 працюють на ринку перевезень пасажирів автотранспортом.

Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради було прийнято рішення від 29.03.2016 року № 102 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету № 99 від 18.03.2016 року про оголошення конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Лисичанську , яким затверджено об'єкти конкурсу і обов'язкові умови (оголошення про проведення конкурсів оприлюднене в газеті Лисичанської міської ради Новый Путь від 30.03.2016 року № 13 (14874) (том 1 а.с.11-12).

Даним рішенням були внесені зміни до умов конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, затверджених рішенням виконавчого комітету від 18 березня 2016 року № 99, а саме: Конкурс № 1: Маршрут № 108 - найменування маршруту - кільце. Ц.ринок - РМЗ- Ц. ринок Ц. ринок - зал. вокзал Лисичанськ , кількість рухомого складу - 1, категорія транспортних засобів - М2, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 30 хвилин, режим руху - М. таксі, мінімальний пасажиромісткість - 12.

Конкурс № 2: Маршрут №102-б - найменування маршруту - Кільце Центр. ринок - мкр №41 - вул. К Маркса - Пр. Перемоги - Центр. ринок, кількість рухомого складу - 1, категорія транспортних засобів - М2, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 35 хвилин, режим руху - М. таксі, мінімальний пасажиромісткість - 13. Маршрут № 109-а - найменування маршруту - Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), кількість рухомого складу - 4, категорія транспортних засобів - М3, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 15 хвилин, режим руху - звичайний, мінімальний пасажиромісткість - 22. Маршрут № 109-м - найменування маршруту - Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), кількість рухомого складу - 13, категорія транспортних засобів - М2, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 5-10 хвилин, режим руху - М.таксі, мінімальний пасажиромісткість - 13. Маршрут № 115 - найменування маршруту - Центральний ринок - завод ГТВ (через вул. Польову), кількість рухомого складу - 1, категорія транспортних засобів - М3, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 40 хвилин, режим руху - звичайний, мінімальний пасажиромісткість - 22.

Конкурс № 3: Маршрут №109-а - найменування маршруту - Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), кількість рухомого складу - 3, категорія транспортних засобів - М3, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 15 хвилин, режим руху - звичайний, мінімальний пасажиромісткість - 22. Маршрут № 109-м - найменування маршруту - Центральний ринок - завод ГТВ (прямий та зворотній напрямок), кількість рухомого складу - 13, категорія транспортних засобів - М2, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 5-10 хвилин, режим руху - М.таксі, мінімальний пасажиромісткість - 13. Маршрут № 112-м - найменування маршруту - Центральний ринок - Склозавод, кількість рухомого складу - 3, категорія транспортних засобів - М2, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 10-15 хвилин, режим руху - М.таксі, мінімальний пасажиромісткість - 13.

Конкурс № 4: Маршрут №114 - найменування маршруту - Завод ГТВ - Склозавод, кількість рухомого складу - 1, категорія транспортних засобів - М2, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху -15 хвилин, режим руху - М.таксі, мінімальний пасажиромісткість - 14. Маршрут № 191- найменування маршруту - Центральний ринок - завод ГТВ (через - Склозавод), кількість рухомого складу - 1, категорія транспортних засобів - М2, періодичність здійснення перевезень - щоденно, інтервал руху - 55 хвилин, режим руху - М.таксі, мінімальний пасажиромісткість - 14.

Суть спірних правовідносин полягає у правомірності прийняття рішень Виконавчого комітету Лисичанської міської ради № 95 від 15.03.2016 року Про затвердження складу Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування міста Лисичанська , № 167 від 26.04.2016 року Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, проведених 25.04.2016 року , рішень Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська, яке оформлено протоколом засідання, що відбулося 25.04.2016 року та укладання договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом між Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради та Комунальним підприємством Лисичанської міської ради Електроавтотранс , Приватним підприємством Автолайн компані , Приватним підприємством Автотранспортне підприємство Автоал'янс , Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_9, що регулюється Конституцією України, нормами Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та іншими нормативними документами, які регулюють спірні правовідносини.

Статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі та в межах повноважень у спосіб, що передбачений як Конституцією так і Законами України.

За приписами частини третьої статті 140 та частини першої статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до частини десятої статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні акти органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб з мотивів невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Згідно з частиною першою статті 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування вирішують, крім передбачених в Конституції України, й інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

Статтею 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Підпунктом другим частини четвертої статті 42 Закону України Про місцеве самоврядування сільський, селищний, міський голова організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету.

За приписами пункту 20 частини четвертої статті 42 Закону України Про місцеве самоврядування сільський, селищний, міський голова видає розпорядження у межах своїх повноважень.

За змістом пункту 19 частини четвертої цієї статті сільський, селищний, міський голова здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів.

Відповідно до пункту 4.6. розділу 4 Регламенту виконавчого комітету Лисичанської міської ради за три робочих дні до засідання виконавчого комітету відділ по роботі з депутатами та виконавчими органами міської ради формує порядок денний, який підписується керуючим справами, та передається до загального відділу.

Пунктом 4.7. розділу 4 Регламенту передбачено, що додаткові питання порядку денного можуть бути внесені у виключних випадках за ініціативою або з дозволу міського голови за умови підготовленого та узгодженого проекту рішення.

В матеріалах справи відсутні докази виключного випадку, ініціативи або дозволу міського голови щодо необхідності внесення до порядку денного 15.03.2016 року проекту рішення Про проведення засідання виконавчого комітету Лисичанської міської ради , наявності підготовленого та узгодженого проекту рішення Про проведення засідання виконавчого комітету Лисичанської міської ради .

Проте, 12.03.2016 року Розпорядженням Лисичанського міського голови № 6 Про проведення засідання Виконавчого комітету Лисичанської міської ради затверджено порядок денний засідання Виконавчого комітету Лисичанської міської ради, призначеного на 15.03.2016 року, із переліком питань, винесених на розгляд виконкому та із вказівкою на оприлюднення даного розпорядження, тоді як підпис зазначеного документу є обов'язком керуючого справами (том 1 а.с.101).

З даного розпорядження вбачається, що серед питань порядку денного відсутнє питання Про затвердження складу Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська (том 1 а.с.101).

Таким чином, колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції, що Розпорядження Лисичанського міського голови від 12.03.2016 року № 6 Про проведення засідання Виконавчого комітету Лисичанської міської ради , яким затверджено перелік питань порядку денного 15.03.2016 року міський голова видав поза межами своїх повноважень.

Незважаючи на відсутність даного питання в порядку денному, 15.03.2016 року Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради було прийняте рішення № 95 Про затвердження складу Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування міста Лисичанська (том 1 а.с.98).

З тексту зазначеного рішення вбачається, що на виконання протокольного доручення Виконавчого комітету від 01.03.2016 року, тощо, було вирішено затвердити відповідний склад Конкурсного комітету, тоді як докази існування зазначеного протокольного доручення відсутні в матеріалах справи.

Щодо неправомочного складу Конкурсного комітету, затвердженого рішенням Виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 15 березня 2016 року № 95 колегія суддів зазначає наступне.

За вимогами статті 44 Закону України Про автомобільний транспорт для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та територіальних органів Національної поліції, а також громадських організацій у сфері автомобільного транспорту.

До конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є учасниками конкурсу або які діють на ринку перевезень пасажирів і можуть впливати на прийняття рішень комітету.

Для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування на конкурсних умовах за договором залучають підприємство (організацію), що має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень. Конкурс проводиться із залученням представників відповідних органів виконавчої влади, а також представників громадських організацій. Залучене для проведення засідань конкурсного комітету підприємство (організація) готує матеріали щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інші матеріали. Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081 (далі - Порядок № 1081) визначено, що робочий орган - підприємство (організація), що має фахівців у галузі автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень, яке у разі потреби залучається організатором на конкурсних умовах за договором для організації проведення конкурсу.

Пунктом 14 цього порядку передбачено, що у разі коли організатор залучає робочий орган, на нього покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших матеріалів.

З аналізу положень статті 44 Закону України Про автомобільний транспорт та Порядку № 1081 вбачаються розбіжності щодо обов'язковості залучення робочого органу.

Проте, колегія суддів зауважує, що вимоги статті 44 Закону України Про автомобільний транспорт містять імперативну норму щодо залучення підприємства (організацію), тобто робочого органу, на відміну від пункту 14 Порядку № 1081.

Отже, колегія суддів погоджується із судом першої інстанції, що у даному випадку слід керуватися нормами Закону України Про автомобільний транспорт , адже він має вищу юридичну силу ніж підзаконний акт та не погоджується з доводами апелянтів, що залучення робочого органу не є обов'язковим.

З матеріалів справи вбачається, що робочий орган в даному випадку фактично не залучався, тоді як безрезультатна спроба визначення такого органу існувала, що вбачається з газети Новый путь № 39 (14846) від 23.09.2015 року (том 4 а.с.253), чим було порушено вимоги статті 44 Закону України Про автомобільний транспорт .

Відповідно до пункту 22 Порядку № 1081 персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.

Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.

Пунктом 23 Порядку № 1081 визначено, що до складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансбезпеки, Державтоінспекції та громадських організацій.

При цьому кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій. До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

Пунктом 24 Порядку № 1081 передбачено, що чисельність складу конкурсного комітету визначається організатором за поданням наведених у пункті 23 цього Порядку органів та організацій.

Із складу конкурсного комітету 50 відсотків - представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта - представники громадських організацій.

З урахуванням викладеного колегія суддів дійшла висновку, що на момент прийняття рішення Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради від 15.03.2016 року № 95 до складу Конкурсного комітету повинні були входити представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті (Укртрансбезпеки - центральний орган виконавчої влади України, утворений 10.09.2014 року Постановою Кабінету Міністрів України № 442, який реалізує державну політику у сфері безпеки на автомобільному транспорті загального користування, тощо), Державтоінспекції та громадських організацій.

Зазначеним рішенням Виконавчий комітет Лисичанської міської ради затвердив Конкурсний комітет у новому складі: Якимчук А.П. - заступник міського голови, голова конкурсного комітету; Мартинова Л.О. - головний спеціаліст відділу перспективного планування управління економіки, заступник голови конкурсного комітету; Конюх Г.Ю. - головний спеціаліст відділу по роботі з депутатами та виконавчими органами міської ради - секретар конкурсного комітету; члени конкурсного комітету: Сухоруков О.Г.- заступник командира взводу роти ДПС підпорядкованої ГУНП в Луганській області; представник Державної служби України з безпеки на транспорті (за поданням); Утенкова Л.І. - заступник голови - відповідальний секретар Лисичанської міської організації ветеранів України; Соколко ТЕ. - голова громадської організації Лисичанська міська рада жінок ; Роговський В.В. - голова громадської організації Лисичанська міська організація товариства сприяння обороні України ; Печегін Є.О. - голова громадської організації Наше місто Рубіжне ; Нечаєв С.В. - представник Сєвєродонецької міської професійної спілки водіїв (том 1 а.с.98).

Колегія суддів не приймає посилання відповідачів, що на виконання вимог Порядку № 1081 до складу Конкурсного комітету як представник органу виконавчої влади увійшов - Якимчук А.П. - заступник міського голови, голова конкурсного комітету; а представниками органу місцевого самоврядування - Мартинова Л.О. - головний спеціаліст відділу перспективного планування управління економіки, заступник голови конкурсного комітету; Конюх Г.Ю. - головний спеціаліст відділу по роботі з депутатами та виконавчими органами міської ради - секретар конкурсного комітету, з огляду на наступне.

Розділ VI Конституції України передбачає правове регулювання Кабінету Міністрів України та інших органів виконавчої влади (статті 113-120).

За приписами статті 113 Конституції України, Кабінет Міністрів України є вищим органом у системі органів виконавчої влади.

Статтею 118 Конституції України передбачено, що виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації.

Відповідно до статті 120 Конституції України, організація, повноваження і порядок діяльності Кабінету Міністрів України, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади визначаються Конституцією і законами України.

Статтею 1 Закону України Про місцеві державні адміністрації визначено, що виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації. Місцева державна адміністрація є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади. Місцева державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою.

Відповідно до статті 140 Конституції України місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції.

Відповідно до статті 143 Конституції України органам місцевого самоврядування можуть надаватися законом окремі повноваження органів виконавчої влади.

Частиною першою статті 2 Закону України Про місцеве самоврядування в України передбачено, що місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Частиною 2 статті 2 Закону України Про місцеве самоврядування в України визначено, що місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

З аналізу наведених норм вбачається, що орган виконавчої влади та орган місцевого самоврядування не є тотожними органами.

Отже, Якимчук А.П. - заступник міського голови, голова конкурсного комітету, не є представником відповідного органу виконавчої влади, як зазначали представники відповідача, адже заступник міського голови за приписами статті 5 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні входить до системи органів місцевого самоврядування.

Таким чином, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що до складу Конкурсного комітету не увійшов представник відповідного органу виконавчої влади, а ввійшли тільки представники органу місцевого самоврядування, що є порушенням вимог Закону України Про автомобільний транспорт та Порядку № 1081.

З рішення Виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 15.03.2016 року № 95 вбачається, що до складу Конкурсного комітету увійшов як представник Державтоінспекції - Сухоруков О.Г.- заступник командира взводу роти ДПС підпорядкованої ГУНП в Луганській області, представник Укртрансбезпеки відсутній із зауваженням - (за поданням) без зазначення конкретної особи. Проте, лише 19.04.2016 року рішенням Виконавчого комітету Лисичанської міської ради № 154 Про доповнення до рішення Виконавчого комітету № 95 від 15.03.2016 року було введено до складу Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування міста Лисичанська Котлярову Л.П. - старшого державного інспектора відділу державного контролю та нагляду за безпекою на транспорті Управління Укртрансбезпеки в Донецькій області (том 1 а.с.98, том 2 а.с.208).

Крім зазначеного, судом першої інстанції було встановлено, що ГО Лисичанська міська організація ветеранів України не є громадською організацією у сфері автомобільного транспорту, оскільки мета і напрями статутної діяльності організації не мають жодного відношення до автомобільного транспорту, що підтверджується Свідоцтвом від 20.09.1994 року № 7 про реєстрацію громадського об'єднання (із змінами внесеними 15.09.2015 року) (том 2 а.с.229-242).

З листа Відділу адміністративних послуг Лисичанської міської ради від 11 жовтня 2016 року № 6629/10-02 вбачається, що Громадська організація Лисичанська міська рада жінок (ідентифікаційний код 26101141), голова якої Соколко Т.Е. яка також увійшла до членів конкурсного комітету, припинила свою діяльність 02 листопада 2012 року за судовим рішенням, що не пов'язано з банкрутством (том 2 а.с.146), при цьому в ході розгляду справи в суді апеляційної інстанції встановлено, що вказане громадське об'єднання було зареєстровано у Реєстрі громадських об'єднань 23.05.2013 року (том 4 а.с.254-258), що спростовує висновок суду першої інстанції, що на день включення даної організації до членів конкурсного комітету дана громадська організація припинила своє юридичне існування. Разом з тим, колегія суддів погоджується із судом першої інстанції, що зазначена громадська організація не повинна бути включена до членів конкурсного комітету, у зв'язку з тим, що в ході розгляду справи докази того, що Громадська організація Лисичанська міська рада жінок є громадською організацією у сфері автомобільного транспорту не добуті.

ГО Лисичанська міська організація товариства сприяння обороні України не є громадською організацією у сфері автомобільного транспорту, оскільки мета і напрями статутної діяльності організації не мають жодного відношення до автомобільного транспорту, оскільки за статутом вона згідно з метою і напрямами статутної діяльності спрямовує свою діяльність на захист законних інтересів товариства та його членів в органах державної влади і громадських організаціях. Патріотичне виховання членів товариства, пропаганду серед населення Конституції України і законів України про захист Вітчизни. Підготовку спеціалістів для Збройних сил України. Участь у підготовці для народного господарства кадрів масових технічних професій, розвиток серед членів товариства технічних та прикладних видів спорту. Засновником організації є Громадська організація Луганська обласна організація товариства сприяння обороні України (ідентифікаційний код 02725227) (том 2 а.с.178-188).

Громадська організація Наше місто Рубіжне (ідентифікаційний код 38794119) має місцевий статус, тобто, діяльність організації розповсюджується тільки на територію міста Рубіжне Луганської області відповідно до пункту 1.1. Статуту даної громадської організації (том 2 а.с.120-124). Отже, ГО Наше місто Рубіжне не є громадською організацією у сфері автомобільного транспорту та мета і напрями статутної діяльності організації не мають жодного відношення до автомобільного транспорту.

Сєвєродонецька міська професійна спілка водіїв (ідентифікаційний код 36807948) за організаційно-правовою формою є профспілкою і створена з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів. Ця профспілка має місцевий статус, тобто діяльність організації розповсюджується тільки на територію міста Сєвєродонецьк Луганської області. Основний вид діяльності за КВЕД-2010 - 94.20 Діяльність професійних спілок (том 2 а.с.75-81). Тобто, Сєвєродонецька міська професійна спілка водіїв не є громадською організацією у сфері автомобільного транспорту. Мета і напрями статутної діяльності організації не мають жодного відношення до автомобільного транспорту.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції, що до сформованого персонального складу Конкурсного комітету включені об'єднання громадян, які не здійснюють діяльність громадських організацій у сфері автомобільного транспорту.

Колегія суддів не погоджується з доводами скаржників та відповідачів, що діяльність зазначених громадських організацій, що увійшли до складу Конкурсного комітету, пов'язана з автомобільним транспортом, так як дане твердження спростовується інформацією, що містить в статутах відповідних організацій, які знаходяться в матеріалах справи.

За вимогами пункту 3 статті 15 Закону України Про доступ до публічної інформації проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Станом на 14.03.2016 року на офіційному сайті Лисичанської міської ради за адресою http://lis.gov.ua/2011-03-25-08-36-56/resheniya/proekty-reshenij.html були оприлюднені проекти рішень виконкому міської ради за березень 2016 року, серед яких не було проекту рішення Про затвердження складу Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська .

В наявних матеріалах справи відсутні докази оприлюднення зазначеної інформації, що свідчить про порушення відповідачем - Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради вимоги пункту 3 статті 15 Закону України Про доступ до публічної інформації . Такі докази не надано й під час апеляційного провадження у справі.

Аналізуючи встановлені обставини та приведені норми, колегія суддів вважає правильним висновок суду першої інстанції про протиправність рішення Виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 15.03.2016 року № 95 Про затвердження складу Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування міста Лисичанська , яке прийнято у порушення вимог Закону України Про місцеве самоврядування , Регламенту, Закону України Про автомобільний транспорт та Порядку № 1081.

Враховуючи, що Конкурсний комітет було складено з порушенням наведених норм Закону, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про правомірність заявлених позовних вимог в частині зобов'язання Виконавчого комітету Лисичанської міської ради у спосіб та строки, визначені законом, створити Конкурсний комітет з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування міста Лисичанська у новому складі.

Стосовно позовних вимог в частині визнання протиправним і скасування рішення Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська, які оформлені протоколом засідання, що відбулося 25.04.2016 року, в частині недопущення Приватного підприємства Люксавто-СДК до участі в конкурсах на об'єктах конкурсу: № 1 (маршрут № 108); № 2 (маршрути №№ 102-6, 109-а, 109-м, 115); № 3 (маршрути №№ 109-а, 109-м, 112-м); № 4 (маршрути №№ 114, 191) та в частині визначення переможцями на об'єктах конкурсу: № 1 (маршрут № 108) фізичної особи ОСОБА_9; № 2 (маршрути №№ 102-6, 109-а, 109-м, 115); Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс ; № 3 (маршрути №№ 109-а, 109-м, 112-м) Приватного підприємства Автолайн Компані ; № 4 (маршрути №№ 114, 191) Приватного підприємства Автотранспортне підприємство Автоал'янс .

За змістом пункту 2 Порядку № 1081 конкурсний комітет - постійний або тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу; організатор - орган виконавчої влади, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, який самостійно або із залученням робочого органу проводить конкурс.

Пунктом 12 Порядку № 1081 передбачено, що конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника.

За положеннями пункту 37 Порядку № 1081 достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

Зазначеним Порядком розмежовані повноваження організатора конкурсу та конкурсного комітету в процесі підготовки та проведення такого конкурсу.

За правилами Порядку № 1081 достовірність інформації викладеної у заяві та документах, поданих позивачем по справі відповідно до пункту 12 Порядку № 1081 перевіряється організатором, тобто виконавчим органом міської ради, а рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника приймає конкурсний комітет.

Відповідно до статті 5 Закону України Про автомобільний транспорт в Україні до участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які: подали до участі в конкурсі документи, що містять недостовірну інформацію.

Згідно з пунктом 43 Порядку № 1081 під час проведення конкурсу запрошуються всі перевізники-претенденти, що беруть участь у конкурсі, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції.

Матеріалами справи підтверджено, що 25.04.2016 року було проведено конкурс, на якому був присутній позивач по справі Приватне підприємство Люксавто-СДК та треті особи - Комунальне підприємство Лисичанської міської ради Електроавтотранс , Приватне підприємство Автолайн Компані , Приватне підприємство Автотранспортне підприємство Автоал'янс та Фізична особа-підприємець ОСОБА_9.

Відповідно до протоколу № 1 засідання Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська від 25.04.2016 року, головою конкурсного комітету було запропоновано затвердити порядок денний: затвердження Регламенту роботи конкурсного комітету, оголошення конкурсних пропозицій претендентів, прийняття та оголошення рішення щодо визнання переможцями третіх осіб.

За вимогами пункту 50 Порядку № 1081 протокол засідання конкурсного комітету повинен містити інформацію про: дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету; прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні; номери та назви об'єктів конкурсу; найменування перевізників-претендентів; результати голосування членів конкурсного комітету або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів; рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце; рішення про недопущення перевізника-претендента до участі в конкурсі, якщо воно мало місце.

Зі змісту вищевказаного протоколу (том 1 а.с.48-53) вбачається, що саме Конкурсний комітет виявив недостовірну інформацію претендента Приватного підприємства Люксавто-СДК , що стало підставою для прийняття рішення цим же органом про недопущення перевізника-претендента до участі в конкурсі.

Проте, за приписами Порядку № 1081 саме на організатора (а не на конкурсний комітет) покладається обов'язок щодо перевірки достовірності інформації. При цьому, матеріали справи не містять підтвердження, що організатором надано, а конкурсним комітетом одержано негативний результат щодо перевірки достовірної інформації відносно Приватного підприємства Люксавто-СДК .

Відповідно до Порядку № 1081, Конкурсний комітет не мав права виявляти недостовірність інформації, оскільки це віднесено до повноважень організатора - Виконавчого комітету Лисичанської міської ради, який повинен був виявити недостовірну інформацію не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу, тобто до 25.04.2016 року та письмово повідомити про це Конкурсний комітет.

Проте, Конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника з певних обставин. Натомість, в цьому пункті не зазначено, в який час конкурсний комітет може вчиняти такі дії. При цьому, пунктом 41 Порядку № 1081 чітко визначено, що саме під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.

Таким чином, рішення Конкурсного комітету про недопущення до участі у конкурсі може бути прийнято виключно в рамках визначеної дати проведення конкурсу.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що рішення прийняті неповноважним складом Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська, а також з перевищенням повноважень і з порушенням Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, є протиправними та підлягають скасуванню.

Відмова позивачу в допуску до участі в конкурсі та подальше визначення переможців конкурсу, призвели до порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, оскільки Конкурсний комітет порушив умови по реалізації права позивача на участь у конкурсі, тому, суд першої інстанції прийшов до обґрунтованого висновку про протиправність рішень конкурсного комітету, які оформлені протоколом засідання, що відбулося 25.04.2016 року.

Щодо позовних вимог в частині визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 26.04.2016 року № 167 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, проведених 25.04.2016 року колегія суддів зазначає наступне.

Пунктом 8 Порядку № 1081 передбачено, що рішення про переможця конкурсу приймається конкурсним комітетом. Рішення конкурсного комітету обов'язкове для виконання організатором, крім випадків, передбачених пунктом 54 цього Порядку.

Відповідно до пункту 51 Порядку № 1081 рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу вводяться в дію наказом (постановою або іншим розпорядчим документом) організатора протягом не більш як 30 робочих днів з дня проведення конкурсу.

Рішенням виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 26.04.2016 року № 167 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, проведених 25.04.2016 року були визначені переможці конкурсу (том 1 а.с.205).

З матеріалів справи вбачається, що Конкурсний комітет протиправно не допустив позивача до участі у конкурсі, що безпосередньо вплинуло на його результати, а тому рішення Виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 26.04.2016 року № 167 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, проведених 25.04.2016 року , яким було введено в дію рішення Конкурсного комітету про визначення переможцями конкурсу, є протиправним та підлягає скасуванню.

За вимогами частини другої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення, тощо.

Спірні Договори були укладені на підставі відповідного рішення організатора проведення конкурсу від 26.04.2016 року № 167 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, проведених 25.04.2016 року в частині введення в дію рішення Конкурсного комітету щодо визнання переможців конкурсу, яке у встановленому законом порядку визнано протиправним та скасовано. А відтак, для можливості захисту порушеного права позивача, Договори, які реалізують таке рішення, та на які відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС України на розповсюджується юрисдикція адміністративних судів, мають бути визнані нечинними.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, беручи до уваги, що ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

З врахуванням викладеного, колегія суддів дійшла до висновку, що постанова суду першої інстанції прийнята з додержанням норм матеріального та процесуального права, що є підставою для залишення без змін постанови суду першої інстанції і відмови в задоволенні апеляційних скарг третіх осіб.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 7-15, 17-24, 69-72, 86, 94, 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Комунального підприємства Лисичанської міської ради Електроавтотранс на постанову Лисичанського міського суду Луганської області від 10 листопада 2016 року у справі № 415/1885/16-а - залишити без задоволення.

Апеляційну скаргу Приватного підприємства Автолайн Компані на постанову Лисичанського міського суду Луганської області від 10 листопада 2016 року у справі № 415/1885/16-а - залишити без задоволення.

Постанову Лисичанського міського суду Луганської області від 10 листопада 2016 року у справі № 415/1885/16-а за позовом Приватного підприємства Люксавто-СДК до Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування м. Лисичанська, Виконавчого комітету Лисичанської міської ради, треті особи - Комунальне підприємство Лисичанської міської ради Електроавтотранс , Приватне підприємство Автолайн Компані , Приватне підприємство Автотранспортне підприємство Автоал'янс , Фізична особа-підприємець ОСОБА_9 про визнання дій та рішення протиправним і скасування рішень органу місцевого самоврядування та зобов'язання вчинити певні дії - залишити без змін.

Вступна та резолютивна частини ухвали складені у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 29 березня 2017 року. Повний текст ухвали складений та підписаний у нарадчій кімнаті 03 квітня 2017 року.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів з дати складання її в повному обсязі.

Головуючий: І.В. Геращенко

Судді: Т.Г. Арабей

Г.М. Міронова

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2017
Оприлюднено05.04.2017
Номер документу65699647
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —415/1885/16-а

Ухвала від 29.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 29.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 29.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 29.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 06.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 06.03.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 08.02.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 25.01.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 25.01.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 12.01.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні