Рішення
від 24.03.2017 по справі 925/220/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"24" березня 2017 р. Справа № 925/220/17

Господарський суд Черкаської області в складі головуючого судді Чевгуза О.В., з секретарем судового засідання Голосінською Н.М., за участю представників сторін :

від позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2 - за довіреністю,

від відповідача - ОСОБА_3О- за довіреністю,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Черкаси справу

за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю імені Ватутіна, с. Юрківка, Звенигородський район, Черкаська область

до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, м. Черкаси

про визнання додаткової угоди укладеною,

ВСТАНОВИВ:

Заявлено позов, у якому позивач просить визнати укладеною додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки від 15 листопада 2007 року в наступній редакції:

Додаткова угода про внесення змін

до договору оренди землі від 15 листопада 2007 року

2016 року м.Черкаси

Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області (ідентифікаційний номер 39765890), адреса: м. Черкаси, вулиця Смілянська, 131, в особі в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області ОСОБА_4, яка діє на підставі Положення про Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області, (далі - орендодавець) з однієї сторони, та Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю ім. Ватутіна, в особі директора ОСОБА_5, адреса: 20245, Черкаська область, Звенигородський район, с. Юрківка (далі - орендар) з іншої сторони за згодою сторін уклали цю Додаткову угоду до договору оренди землі від 15 листопада 2007 року, який зареєстрований у Звенигородському районному відділі Черкаської регіональної філії Центру державного земельного кадастру, про що у Державному реєстрі вчинено запис від 15 листопада 2007 року за № 040778300041, про нижченаведене:

1. Пункт 2 розділу 2 Об'єкт оренди договору від 15 листопада 2007 року, який зареєстрований у Звенигородському районному відділі Черкаської регіональної філії Центру державного земельного кадастру, про що у Державному реєстрі вчинено запис від 15 листопада 2007 року за № 040778300041, виклавши його у такій редакції:

в оренду передається земельна ділянка загальною площею 10,1459 га ріллі, (кадастровий номер 7121289400:02:002:0333), розташована за межами населеного пункту в адміністративних межах Юрківської сільської ради Звенигородського району Черкаської області.

2. Пункт 5 розділу 2 Об'єкт оренди договору викласти в такій редакції:

Нормативно грошова оцінка земельної ділянки загальною площею 10,1459 га, (рілля) (кадастровий номер 7121289400:02:002:0333) становить 352553,70 грн. (триста п'ятдесят дві тисячі п'ятсот п'ятдесят три гривні 70 коп.), визначена згідно технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, затвердженої рішенням Звенигородської районної ради Черкаської області № 10-17 від 09 грудня 2016р.

3. Пункт 12 розділу 4 Орендна плата договору викласти в такій редакції: Не допускається передача продукції та надання послуг в рахунок орендної плати .

4. Цю додаткову угоду укладено у 3 (трьох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у Орендодавця, другий - у Орендаря, третій у органі, що здійснив державну реєстрацію даної угоди.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала та просила суд позов задовольнити повністю. Відповідач у відзиві на позов проти позову заперечив вважає, що права та інтереси СТОВ ім. Ватутіна жодним чином не порушено. СТОВ ім. Ватутіна 16.12.2016 звернулося до Головного управління із клопотанням про укладання додаткової угоди щодо внесення змін до пунктів 2, 5 розділу 2 та пункту 12 розділу 4 договору оренди землі від 15.11.2007. Головне управління розглянуло клопотання товариства з проектом додаткової угоди та листом від 16.01.2017 та повідомило СТОВ ім. Ватутіна про те, що в зазначеному проекті відсутня інформація про розмір відсоткової ставки по платі за земельну ділянку. В свою чергу, посилаючись на доручення Держгеокадастру від 14.12.2015 № ДС-22-28-0.13-17122/23-15, Головним управління запропоновано встановити річну орендну плату у розмірі 8 (вісім) відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Головне управління будучи розпорядником земель державної власності сільськогосподарського призначення в межах Черкаської області, вправі подавати пропозиції щодо зміни умов договору оренди землі. Крім того, Головне управління листом від 16.01.2017 № 489/2-17 не відмовляє у внесені змін до договору оренди, а лише пропонує крім іншого внести зміни щодо розміру орендної плати. Головне управління жодним чином не порушило права позивача, надало відповідь, яка відповідає нормам чинного законодавства, а позов СТОВ ім. Ватутіна вважає безпідставним і необґрунтованим, а тому у позові слід відмовити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила з підстав та мотивів, викладених у відзиві на позов.

В судовому засіданні 24 березня 2017 року згідно з ст. 85 ГПК України було оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення у даній справі.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, а також дослідивши докази, що містяться в матеріалах справи, суд вважає, що позовні вимоги слід задовольнити повністю, виходячи з наступного:

Як вбачається з матеріалів справи, та було встановлено господарським судом під час її розгляду, 15 листопада 2007 року між Звенигородською районною державною адміністрацією (орендодавець) та Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю ім. Ватутіна (орендар) було укладено договір оренди землі.

Відповідно до умов п. 1 вищевказаного договору орендодавець на підставі розпорядження голови райдержадміністрації від 25.10.2007 №273/2007-рп надає, а орендар приймає в довгострокове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Юрківської сільської ради за межами с. Юрківка.

В оренду передається земельна ділянка загальною площею 10,4 га у тому числі 10,4 га ріллі (п. 2 договору).

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 135736,33 грн. (п. 5 договору).

Відповідно до пункту 8 договору його сторони домовили, що договір укладено на 10 років. Після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію.

Згідно пункту 9 договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та розмірі - 1,5% від грошової оцінки ріллі встановленої по Юрківській сільській раді за рік використання відповідно до розрахунку орендної плати.

Відповідно до пункту 10 договору обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюються з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами.

Згідно з пунктом 11 договору орендна плата вноситься орендарем щомісячно, рівними частинами на поточний рахунок власника землі. Передача продукції та надання послуг в рахунок орендної плати оформляється відповідними актами (п.12 договору).

Договір зареєстрований у Звенигородському районному відділі Черкаської регіональної філії Центру ДЗК 15 листопада 2007 року за №040778300041.

За актом приймання-передачі від 15.11.2007 земельна ділянка загальною площею 10,4 га ріллі (відповідно схеми), яка знаходиться в адміністративних межах Юрківської сільської ради за межами населеного пункту с. Юрківка Звенигородського району Черкаської області, передана орендарю.

30 березня 2011 року між сторонами договору було укладено угоду про зміни а саме:

1. пункт 5 розділу 2 Об'єкт оренди договору викласти в такій редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить - 170230 грн. 63 коп.

2. пункт 9 розділу 4 Орендна плата договору викласти в такій редакції: Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та розмірі-4.5% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки за рік використання відповідно до розрахунку орендної плати .

Угода зареєстрована у відділі Держкомзему у Звенигородському районі Черкаської області 30 березня 2011 року за №712128944000405.

Позивач зазначає, що в березні 2016 року отримав у відділі Держгеокадастру у Звенигородському районі Черкаської області витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, з яких дізнався, що згідно проведеної інвентаризації земель під час здійснення землеустрою від 24.11.2013, орендована земельна ділянка занесена до НКС, загальною площею 10,1459 га ріллі, у тому числі 10,1459 га ( рілля) (кадастровий номер 7121289400:02:002:0333), а не 10,4 га, як вказано у договорі оренди землі та відповідач не повідомив орендаря про зміну площі орендованої земельної ділянки, чим позбавив позивача права перевірити інвентаризацію та у встановленому порядку своєчасно внести зміни до договору. Позивач стверджує, що не отримував будь-яких повідомлень про зміну площі земельної ділянки, відповідно, продовжував декларувати та сплачувати орендну плату за землю згідно умов договору оренди землі.

Земельні ділянки відносяться до земель сільськогосподарського призначення державної власності, надані СТОВ ім. Ватутіна для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, використовується останнім за цільовим призначенням. Позивач стверджує, що має межові знаки земельної ділянки, користується тією ж земельною ділянкою, що йому передана по договору, межові знаки і площа земельної ділянки у нього незмінна.

Рішенням Звенигородської районної ради від 09 грудня 2016 №10-17 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки державної власності сільськогосподарського призначення загальною площею 10,1459га (кадастровий номер 7121289400:02:002:0333) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходиться в оренді СТОВ ім.. Ватутіна, яка розташована в за адресою: Черкаська область, Звенигородський район, адміністративні межі Юрківської сільської ради (за межами населеного пункту) у сумі 352553 грн. 70 коп.

Позивач звернувся до відповідача з листом від 15.12.2016 у якому повідомив, що у зв'язку із зменшенням розміру земельної ділянки від 10,4 га до 10,1459га запропонував у зв'язку з цим укласти додаткову угоду до договору оренди землі від 15.11.2007 укладеного між Звенигородською районною державною адміністрацією та Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю ім. Ватутіна.

Зазначеним листом відповідачу, окрім іншого, були направлені 3 примірники додаткової угоди, підписані керівником позивача та скріплені печаткою підприємства, а також розрахунок розміру орендної плати (а.с. 17-27).

Головне управління розглянуло клопотання з проектом додаткової угоди та листом від 16.01.2017 повідомило СТОВ ім. Ватутіна про те, що в зазначеному проекті відсутня інформація про розмір відсоткової ставки по платі за земельну ділянку. В свою чергу, посилаючись на доручення Держгеокадастру від 14.12.2015 № ДС-22-28-0.13-17122/23-15, Головним управління запропоновано встановити річну орендну плату у розмірі 8 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки (а.с.16)

Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» встановлено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Відповідно до ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.

Надсилання відповідачу пропозицій про внесення змін до спірного договору оренди є виключно правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання позивачем вимог ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє його права звернутися до суду з позовом до відповідача про зміну умов договору за наявності спору, тобто відсутності згоди на зміну умов договору.

Аналогічний висновок також міститься в п. 2.19 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17 травня 2011 року № 6 «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин» .

Відповідно до ст. 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка.

Плата за землю справляється відповідно до закону.

Частиною 1 статті 15 Закону України «Про оренду землі» визначено, що однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Згідно ч. ч. 1-3 ст. 21 Закону України «Про оренду землі» орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі.

Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Положеннями ст. 1 Закону України «Про оцінку земель» встановлено, що нормативною грошовою оцінкою земельних ділянок є капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Аналогічне за змістом поняття закріплене і в п. 14.1.125 ст. 14 Податкового кодексу України, проте передбачено, що капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які здійснюють управління у сфері оцінки земель, а також юридичні та фізичні особи, зацікавлені у проведенні оцінки земельних ділянок (стаття 6 Закону України «Про оцінку земель» ).

Статтею 12 Закону України «Про оцінку земель» визначено, що нормативно-методичне регулювання оцінки земель здійснюється у відповідних нормативно-правових актах, що встановлюють порядок проведення оцінки земель, організації і виконання землеоціночних робіт, склад і зміст технічної документації та звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, вимоги до них, порядок їх виконання. Нормативно-правові акти з проведення оцінки земель, які розробляються з урахуванням вимог положень національних стандартів, затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Згідно ч. ч. 1, 2 ст. 20 Закону України «Про оцінку земель» за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Позивачем було проведено нормативно грошову оцінку земельної ділянки у відповідності до чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про оцінку земель» та Податкового кодексу України.

Рішенням Звенигородської районної ради від від 09 грудня 2016 №10-17 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки державної власності сільськогосподарського призначення загальною площею 10,1459 га (кадастровий номер 7121289400:02:002:0333) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходиться в оренді СТОВ ім.. Ватутіна, яка розташована в за адресою: Черкаська область, Звенигородський район, адміністративні межі Юрківської сільської ради (за межами населеного пункту) у сумі 352553 грн. 70 коп.

В зв'язку з чим позивач 15.12.2016 направив відповідачу проект додаткової угоди про внесення відповідних змін до пунктів договору оренди земельної ділянки, які містять положення щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

На пропозицію позивача про укладання додаткової угоди щодо нормативної оцінки орендованих ділянок землі, відповідач повідомив про необхідність зміни ставки орендної плати у розмірі 8% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. При цьому відповідач не заперечив затверджений новий розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Згідно з ст. 15 Закону України «Про оренду землі» істотними умовами договору оренди землі, зокрема, є об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки).

Відповідно до ст. 288.5. Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

288.5.1. не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

288.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування (ч. 1 ст. 15 Закону України «Про оцінку земель» ).

Відповідно до ст. 18 вказаного Закону нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться:

розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років;

розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.

Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Частиною 2 ст. 23 Закону України «Про оренду землі» орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, переглядається за згодою сторін.

Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту (ст. 654 ЦК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.

У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

У постанові Верховного Суду України від 20 серпня 2013 року, прийнятій за наслідками розгляду заяви про перегляд постанови Вищого господарського суду України від 25 квітня 2013 року, у справі №5009/3430/12 з мотивів неоднакового застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах (ст. ст. 21, 30 Закону України «Про оренду землі» , ст. 24 Закону України «Про плату за землю» та ст.ст. 628, 632 ЦК України) вказано, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати.

В силу ст. 111 28 ГПК України висновок Верховного Суду України щодо застосування норми права, викладений у його постанові, прийнятій за результатами розгляду справи з підстав, передбачених пунктами 1 і 2 частини першої статті 111 16 цього Кодексу, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Висновок щодо застосування норм права, викладений у постанові Верховного Суду України, має враховуватися іншими судами загальної юрисдикції при застосуванні таких норм права. Суд має право відступити від правової позиції, викладеної у висновках Верховного Суду України, з одночасним наведенням відповідних мотивів.

Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати за земельну ділянку.

В договорі оренди вказується саме нормативна грошова оцінка землі, яка затверджена відповідним рішенням, а коефіцієнт індексації враховується в подальшому для визначення розміру орендної плати.

Позиція відповідача, що викладена у листі від 16 січня 2017 року № 489/2-17, стосовно необхідності зміни в договорі ставки орендної плати до розміру 8% від нормативної грошової оцінки землі судом до уваги не приймаються, оскільки внесення змін до договору землі щодо процентної ставки не є предметом розгляду даного спору.

Дані пропозиції є пропозиціями відповідача, а не позивача.

Орендодавець не позбавлений права та можливостей у випадках передбачених Законом на звернення до суду з відповідним позовом про внесення відповідних змін до договору оренди землі.

Господарські витрати підлягають розподілу між сторонами відповідно до вимог ст. 49 ГПК України.

Оскільки спір виник внаслідок неправильних дій відповідача, то судовий збір слід покласти на останнього в повному обсязі.

На підставі викладеного, та керуючись ст. 49, ст. ст. 82-85 ГПК України суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Визнати укладеною додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки від 15 листопада 2007 року, який зареєстрований у Звенигородському районному відділі Черкаської регіональної філії Центру державного земельного кадастру, про що у Державному реєстрі вчинено запис від 15 листопада 2007 року за № 040778300041, в наступній редакції:

Додаткова угода про внесення змін

до договору оренди землі від 15 листопада 2007 року

2016 року м.Черкаси

Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області (ідентифікаційний номер 39765890), адреса: м. Черкаси, вулиця Смілянська, 131, в особі в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області ОСОБА_4, яка діє на підставі Положення про Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області, (далі-орендодавець) з однієї сторони, та Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю ім. Ватутіна, в особі директора ОСОБА_5, адреса: 20245, Черкаська область, Звенигородський район, с. Юрківка (далі - орендар) з іншої сторони за згодою сторін уклали цю Додаткову угоду до договору оренди землі від 15 листопада 2007 року, який зареєстрований у Звенигородському районному відділі Черкаської регіональної філії Центру державного земельного кадастру, про що у Державному реєстрі вчинено запис від 15 листопада 2007 року за № 040778300041, про нижченаведене:

1. Пункт 2 розділу 2 Об'єкт оренди договору від 15 листопада 2007 року, який зареєстрований у Звенигородському районному відділі Черкаської регіональної філії Центру державного земельного кадастру, про що у Державному реєстрі вчинено запис від 15 листопада 2007 року за № 040778300041, виклавши його у такій редакції:

в оренду передається земельна ділянка загальною площею 10,1459 га ріллі, (кадастровий номер 7121289400:02:002:0333), розташована за межами населеного пункту в адміністративних межах Юрківської сільської ради Звенигородського району Черкаської області.

2. Пункт 5 розділу 2 Об'єкт оренди договору викласти в такій редакції:

Нормативно грошова оцінка земельної ділянки загальною площею 10,1459 га, (рілля) (кадастровий номер 7121289400:02:002:0333) становить 352553,70 грн. (триста п'ятдесят дві тисячі п'ятсот п'ятдесят три гривні 70 коп.), визначена згідно технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, затвердженої рішенням Звенигородської районної ради Черкаської області № 10-17 від 09 грудня 2016р.

3. Пункт 12 розділу 4 Орендна плата договору викласти в такій редакції: Не допускається передача продукції та надання послуг в рахунок орендної плати .

4. Цю додаткову угоду укладено у 3 (трьох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у Орендодавця, другий - у Орендаря, третій у органі, що здійснив державну реєстрацію даної угоди.

Реквізити сторін

Орендодавець Орендар

ГУ Держзгеокадастру у СТОВ ім. Ватутіна

Черкаській області 20245, Черкаська область,

18000, м.Черкаси, вул. Смілянська, 131 Звенигородський район

ідентифікаційний код 39765890 с.Юрківка, ідентифікаційний

код 03792906

Підписи сторін

Орендодавець Орендар

М.П 2016 року М.П


2016 року

3. Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, вул. Смілянська, 131, м. Черкаси, ідентифікаційний код 39765890 на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю ім. Ватутіна, с. Юрківка, Звенигородський район, Черкаська область, 20245, ідентифікаційний код 03792906- 1600 грн. 00 коп. витрат зі сплати судового збору.

Повне рішення складене 31 березня 2017 року.

Суддя О.В. Чевгуз

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення24.03.2017
Оприлюднено07.04.2017
Номер документу65741143
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/220/17

Рішення від 24.03.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Чевгуз О.В

Ухвала від 14.03.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Чевгуз О.В

Ухвала від 01.03.2017

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Чевгуз О.В

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні