Постанова
від 06.04.2017 по справі 219/12692/16-а
АРТЕМІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 219/12692/16-а

2-а/219/52/2017

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31.03.2017 року Артемівський міськрайонний суд Донецької області

у складі: головуючого судді Погрібної Н.М.

при секретарі Мирошниченко О.Л.

за участю представника позивача ОСОБА_1 - ОСОБА_2,

представника відповідача Бахмутського об'єднаного

управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області - Томарової А.П.,

представника Головного управління

Пенсійного Фонду України в Донецькій області - Бердник Ю. М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Бахмут адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Бахмутського об'єднаного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області, Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про визнання рішення незаконним та зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

28.12.2016 року позивач звернулася до Артемівського міськрайонного суду Донецької області з адміністративним позовом до Бахмутського об'єднаного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області про визнання рішення незаконним та зобов'язання вчинити певні дії.

Свої вимоги позивач обґрунтував тим, що він звернувся до відповідача 01.09.2016 року щодо призначення пенсії із зменшенням віку на пільгових умовах за списком №1 Порядку застосування Списків №1 та №2 виробництва робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого наказом Мінпраці та соціальної політики України від 18.11.2005 р №383. Але рішенням відповідача за № 50/439 від 13.10.2016року йому було відмовлено щодо призначення пенсії із зменшенням віку на пільгових умовах за списком №1.

Вважає рішення відповідача про відмову у призначенні пенсії незаконним з наступних підстав: з 09.10.1984року по 26.08.1988року він працював слюсарем по ремонту апаратурного обладнання хімічної промисловості в Ремонтно-будівельном-монтажном управлінні № 7 тресту Донхімремонт (з 1992 року - ВАТ управління Термохімзахист ), а це означає, що ця професія згідно ст.13 п. а Закону України Про пенсійне забезпечення , яка гласить, що працівникам, які мають не менше половини стажу роботи з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці пенсії на пільгових умовах призначаються зі зменшенням віку, передбаченого статтею 12 цього Закону, на один рік за кожен повний рік такої роботи чоловікам, надає право на пільгове пенсійне забезпечення по Списку №1. Ці відомості внесені до його трудової книжки.

Пільговий стаж на Ремонтно-будівельном-монтажном управлінні № 7 тресту Донхімремонт (з 1992 року - ВАТ управління Термохімзахист ) 03 роки 10 місяців 18 днів. Усього повний пільговий стаж за час його роботи складає 05 років 06 місяців 03 дня, загальний стаж 35 років 13 днів, що на його погляд надає йому право на пенсійне забезпечення на пільгових умовах за списком №1 зі зменшенням віку на 5 років з 01.09.2016 року.Але відповідач при розгляді наданих їм документів, підтверджуючих пільговий стаж роботи, не зарахував період роботи на Ремонтно-будівельном-монтажном управлінні № 7 тресту Донхімремонт (з 1992 року - ВАТ управління Термохімзахист ) з 09.10.1984 року по 26.08.1988 року посилаючи на те, що не має можливості провести перевірку достовірності документів щодо підтвердження пільгового характеру роботи у зв'язку з тим, що архівний відділ Донецької міської ради знаходиться на непідконтрольній українській владі території. У відповідності до архівної довідки від 27.05.2011 року № К-129/37,виданої архівним відділом Донецької міської ради де він значиться слюсарем по ремонту апаратурного обладнання з 1984 року по 1988 рік. Також архівним відділом Донецької міської ради від 05.04.2013 року № К-129 були надані копії наказів з обліку повного відпрацьованого часу у шкідливих і небезпечних умовах праці, підтверджуючих право на пільгове пенсійне забезпечення за період з 1984 року по 1988 рік.

При визначенні права на пенсію за віком на пільгових умовах застосовуються Списки, що чинні на період роботи особи. До пільгового стажу зараховується весь період роботи на відповідних посадах або за професіями незалежно від дати їх внесення до Списків за умови підтвердження документами відповідних умов праці за час виконання роботи до 21 серпня 1992 р. та за результатами проведення атестації робочих місць за умовами праці після 21 серпня 1992 р.

В подальшому 31.03.2017 року представник позивача ОСОБА_1 - ОСОБА_2 уточнила позовні вимоги, а саме просила суд винести рішення, яким:1)адміністративний позов задовольнити;2)визнати незаконним рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області за № 50/439 від 13.10.2016 року щодо неврахування ОСОБА_1 пільгового періоду роботи за списком №1 із зменшенням віку;3) зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області зарахувати в пільговий стаж за списком №1 Порядку застосування Списків № 1 та № 2 виробництва робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію на пільгових умовах від 18.11.2005 року № 383 та статті 13 п. а)Закону України Про пенсійне забезпечення період роботи ОСОБА_1 з 09.10.1984 року по 26.08.1988 року в якості слюсаря по ремонту апаратурного обладнання в Ремонтно-будівельно-монтажним управлінні №7 тресту Донхімремонт (з 1992 року ВАТ управління Термохімзахист );зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області призначити позивачеві пенсію на пільгових умовах зі зменшенням віку за списками №1 згідно Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування з 01.09.2016 року.

В судовому засіданні представник позивача ОСОБА_1 - ОСОБА_2 наполягала на задоволенні адміністративного позову з підстав викладених у позові.

Представник відповідача Бахмутського об'єднаного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області - Томарова А.П. у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позову та вказувала, що ОСОБА_1 не звертався до Бахмутського об'єднаного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області щодо призначення пенсії на пільгових умовах, згідно Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , а тому вважала, що вини не належні співвідповідачі по справі.

Представник Головного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області - Бердник Ю. М., у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позову та вказала, що відповідно до п. а , ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення пільговий стаж-це період трудової діяльності в шкідливих, небезпечних або специфічних умовах протягом повного робочого дня. Перелік виробництв, робіт, професій, посад і показників, за якими період трудової діяльності може бути віднесений до пільгового стажу, затверджений Постановами Кабінету Міністрів України. Під повним робочим днем розуміють виконання робіт в умовах, передбачених Списками, не менш як 80% робочого часу, встановленого для працівників цього виробництва, професій чи посад, з урахуванням підготовчих, допоміжних, поточних ремонтних робіт, пов'язаних із виконанням певних трудових обов'язків. У тих випадках, коли в трудовій книжці немає вищеозначених відомостей, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників. В трудовій книжці ОСОБА_1 не зазначено в яких умовах він працював і чи був він зайнятий певними роботами або на певних виробництвах протягом повного робочого дня. Тому в даному випадку, для підтвердження роботи в особливо шкідливих і шкідливих умовах праці за Списками № 1, така довідка є обов'язковою. У разі ліквідації підприємства і відсутності при цьому правонаступника підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, встановленої для окремих категорій працівників, здійснюється в порядку, визначеному Пенсійним фондом України (постанова правління №18-1 від 10.11.2006 року) за погодженням з Мінпраці та Мінфіном, відповідними комісіями, які створені при головних управліннях Пенсійного фонду України в кожній області.

Комісія з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років (далі - Комісія), розглядає заяви про підтвердження стажу роботи і надані документи та приймає рішення не пізніше п'яти робочих днів, а потім направляє його до місцевого управління Пенсійного фонду України, а також повідомляє заявнику. Законодавство передбачає можливість підтверджувати пільговий стаж винятково первинними документами за час виконання роботи особи. Поняття первинного документу визначено статтею 1 Закону України від 16.07.99 року № 996-ХІУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Первинний документ- це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Первинними документами у даному випадку є накази ( про прийняття, переведення, додаткові відпустки), особова картка за формою Т-2, наявність документального підтвердження доплат за шкідливі умови праці. Відповідно до наданої архівної довідки №К-129/37 від 27 травня 2011 року вище означені документи на зберігання до архівного відділу Донецької міської ради не надходили. У зв'язку з тим, що заявник звернувся за підтвердженням стажу роботи у вересні 2016 року та надав довідки, які виписані більш ранньою датою, вони підлягають перевірці з урахуванням вимог п. 4.2 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року №22-1. Орган, що призначає пенсію, має право перевіряти обґрунтованість видачі наданих заявником документів. На сьогоднішній день, перевірити довідки, які видані архівним відділом Донецької міської ради, що розташований за адресою: м. Донецьк, вул. Лівобережна, 64, не має можливості, оскільки відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014року №1085-р. Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади не здійснюють свої повноваження місто Донецьк входить до зазначеного переліку.Таким чином, рішення Комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років при головному управлінні № 50/439 від 13 жовтня 2016 року є правомірним та прийнятим відповідно до вимог законодавства України, а тому просила в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 відмовити.

Суд вислухавши сторони, дослідивши матеріали справи, вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 до Бахмутського об'єднаного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області, Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про визнання рішення незаконним та зобов'язання вчинити певні дії, підлягають частковому задоволенню виходячи з наступного:

В судовому засіданні було встановлено, що 01.09.2016року ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області з заявою про підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах, за вислугу років ст.13 п. а ЗУ Про пенсійне забезпечення за період з 09.10.1984 року по 26.08.1988року на посаді слюсаря-ремонтника в ТОВ Управління по енергозберігаючих технологіях і термохімзахисту технологічного устаткування і конструкцій Термохімзахист .

Згідно рішення голови комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років при головному управлінні ПФУ в Донецькій області за №50/439 від 13.10.2016 року наданого Головним управління Пенсійного фонду України в Донецькій області ОСОБА_1, останньому було відмовлено у підтвердженні пільгового стажу роботи за Списком №1 за період з 09.10.1984 року по 26.08.1988 року на посаді слюсаря-ремонтника в ТОВ Управління по енергозберігаючих технологіях і термохімзахисту технологічного устаткування і конструкцій Термохімзахист (код ЄДРПОУ 25110557) у зв'язку з відсутністю можливості здійснення перевірки достовірності наданих документів.

Згідно архівної довідки №К-129/37 від 27.05.2011року, наданої архівним відділом м. Донецька, вбачається, що по факту підтвердження пільгового стажу роботи ОСОБА_1 на Ремонтно-будівельно-монтажним управлінні №7 тресту Донхімремонт (з 1992 року ВАТ управління Термохімзахист ) архівний відділ повідомляє, що згідно наданих на держзберігання Наказів за обліком повного відпрацьованого часу у шкідливих і небезпечних умовах праці підтверджуючих право на пільгове забезпечення, кількість повного відпрацьованого часу в шкідливих та особливо шкідливих умовах праці ОСОБА_1 за 1984-1988 роки складає:1984рік(слюсар по ремонту апаратурного устаткування за Списком №1 складає 59);1985рік(слюсар по ремонту апаратурного устаткування за Списком №1 складає 225);1986рік(слюсар по ремонту апаратурного устаткування за Списком №1 складає 216);1987рік(електро-зварювальник слюсар-ремонтник за Списком №1 складає 230);1988рік (слюсар за Списком №1 складає 167).Додатково повідомили, що наказу директора за особовим складом особові карточки звільнених вищевказаних підприємств, а також наказу по атестацію робочих місць по Донецькій ділянці №1 на держзберіганні не надходили, а тому підтвердить факт прийому, переводу та звільнення ОСОБА_1 в період з 1984 року по 1988 року не надається можливим.

Згідно листа № 9298/05 від 27.11.2012 року, наданого начальником відділу за призначенням пенсій УПФУ в Калінінському районі м. Донецька, вбачається, що провести зустрічну перевірку про пільговий характер роботи ОСОБА_1, 1961 г.р. по підприємству ВАТ управління Термохімзахист не надається можливим, у зв'язку з тим, що архівному відділу Донецької міської ради, яка стала юридичною особою, додатково виділено приміщення(вул. Карагандинська, 2 Будьонівський район м. Донецьк) і на даний час здійснюється передача архівного фонду по новому місцю розташування. Після проведення відповідних заходів перевірка буде здійснена.

Відповідно до вимог ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС) України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

У відповідності до вимог ч.1 ст.69 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їх представників, показань свідків, письмових та речових доказів, висновків експертів.

У відповідності з вимогами ч.2 зазначеної статті, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення покладається на відповідача.

Згідно статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Згідно ч.1 ст. 9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові та службові особи зобов'язані діяти лише в межах повноважень та у спосіб,що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правовий спір фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності.

Спірні правовідносини врегульовані Конституцією України, нормами Законів України "Про прокуратуру" (далі - Закон № 2377-ІV ( № 1789-XII ) та № 1697-VII (далі - Закон № 1697-VII ) і Порядком подання та оформлення документів для призначення ( перерахунку ) пенсій відповідно до Закону України " Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування ", затвердженим Постановою Правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 р. № 22-1 ( далі - Порядок № 22-1 ).

Так, відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У статті 46 Конституції України закріплено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Відповідно до розділу 15 Заключні положення ЗУ Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на роботах зі шкідливими та тяжкими умовами праці по Списку № 1 або по Списку № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, які дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років призначаються за нормами Закону № 1058 при досягненні пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого ЗУ Про пенсійне забезпечення .

Відповідно до ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення а пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи: а) працівники, зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, - за списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць: чоловіки - після досягнення 50 років і при стажі роботи не менше 20 років, з них не менше 10 років на зазначених роботах. Працівникам, які мають не менше половини стажу роботи з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, пенсії на пільгових умовах призначаються із зменшенням віку, передбаченого статтею 12 цього Закону, на 1 рік за кожний повний рік такої роботи чоловікам.

Відповідно до Порядку застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 18.11.2005 № 383, згідно з пунктом другим Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників (далі - Список № 1) та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за Списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників (далі - Список № 2), затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, які мали право на пенсію за віком на пільгових умовах, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди. До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди пенсії призначаються за нормами Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" за умови досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України "Про пенсійне забезпечення". Цей Порядок регулює застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників (далі - Списки) при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах відповідно до підпунктів "а", "б" статті 13 та статті 100 Закону України "Про пенсійне забезпечення".

Таким чином, в судовому засіданні встановлено, що позивач дійсно працював в Ремонтно-будівельном -монтажном управлінні №7 тресту Донхімремонт (з 1992 року ВАТ управління Термохімзахист )з 07.10.1984року по 26.08.1988року в якості слюсаря по ремонту апаратного обладнання, вказана посада відноситься до Списку №1 та №2 та загальний стаж роботи на вказаній посаді дає право для призначення пенсії на пільгових умовах, відповідно до п. а ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення та даний факт в судовому засіданні представник ГУ ПФУ в Донецькій області не заперечувала, а тому позов в цій частині необхідно задовольнити.

Що стосується позовних вимог про зобов'язання Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області призначити пенсію ОСОБА_1 на пільгових умовах зі зменшенням віку за списком №1 згідно ЗУ Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування з 01.09.2016 року, в цій частині слід відмовити, оскільки Положенням про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого Постановою Правління Пенсійного фонду України від 22.12.2014року №28-2 управління Пенсійного фонду України передбачено, що головні управління здійснюють призначення (перерахунок) та виплату пенсій військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та іншим особам, які мають право на пенсію згідно із Законом України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб , тобто головне управління не має повноважень щодо призначення пенсії ОСОБА_1, натомість такими повноваженнями наділені управління в районах, містах, районах у містах, а також об'єднані управління Пенсійного фонду України за місцем проживання (перебування) особи, яка досягла пенсійного віку.

Керуючись статтями 5-15, 94, 99, 104-107, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Законом України Про пенсійне забезпечення , ЗУ Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов ОСОБА_1 до Бахмутського об'єднаного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області, Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про визнання рішення незаконним та зобов'язання вчинити певні дії, задовольнити частково.

Визнати незаконним рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області за № 50/439 від 13.10.2016 року щодо неврахування ОСОБА_1,ІНФОРМАЦІЯ_1(ІПН НОМЕР_1) пільгового періоду роботи за списком №1 із зменшенням віку.

Зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області зарахувати в пільговий стаж за списком №1 Порядку застосування Списків № 1 та № 2 виробництва робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію на пільгових умовах від 18.11.2005 року № 383 та статті 13 п. а)Закону України Про пенсійне забезпечення період роботи ОСОБА_1,ІНФОРМАЦІЯ_1 (ІПН НОМЕР_1) з 09.10.1984 року по 26.08.1988 року в якості слюсаря по ремонту апаратурного обладнання в Ремонтно-будівельно-монтажним управлінні №7 тресту Донхімремонт (з 1992 року ВАТ управління Термохімзахист ).

В іншій частині позову відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Артемівський міськрайонний суд Донецької області протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя Н.І .Погрібна

Дата ухвалення рішення06.04.2017
Оприлюднено12.04.2017
Номер документу65805092
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —219/12692/16-а

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 30.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 21.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 21.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 23.05.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 23.05.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 27.04.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Постанова від 31.03.2017

Адміністративне

Артемівський міськрайонний суд Донецької області

Погрібна Н. М.

Постанова від 06.04.2017

Адміністративне

Артемівський міськрайонний суд Донецької області

Погрібна Н. М.

Ухвала від 06.03.2017

Адміністративне

Артемівський міськрайонний суд Донецької області

Погрібна Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні