ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"04" квітня 2017 р.Справа № 924/1290/16 Господарський суд Хмельницької області у складі: Суддя Радченя Д.І., розглянувши матеріали
за заявою державної податкової інспекції у м.Хмельницькому Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області м.Хмельницький
до товариства з обмеженою відповідальністю "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи", м.Хмельницький
про визнання банкрутом
Представники сторін:
Від кредитора: ОСОБА_1 - представник ДПІ у м.Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області за довіреністю №28328/9/22-25-10 від 01.12.2015р.
Від боржника: не з'явився
розпорядник майна ОСОБА_2
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду від 27.12.2016 р. (суддя Радченя Д.І.) прийнято до розгляду заяву Державної податкової інспекції у м.Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області м.Хмельницький про порушення провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи", АДРЕСА_1, (код ЄДРПОУ 32517627).
Ухвалою господарського суду від 12.01.2017 р. порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядженням майном боржника, призначено розпорядником майна боржника - арбітражного керуючого ОСОБА_2 м.Хмельницький, вул.Гонти, 68, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №565 від 18.03.2013р., оприлюднено 11.01.2017 р. на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення (повідомлення) про порушення провадження у справі про банкрутство боржника - ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи".
Ухвалою суду від 23.02.2017р. затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" в сумі 843 395,50 грн. (вісімсот сорок три тисячі триста дев'яносто п'ять грн. 50 коп.).
Даною ухвалою зобов'язано розпорядника майна перші збори кредиторів та засідання комітету кредиторів ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" провести до 07 березня 2017 року, а протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів, та рішення комітету кредиторів про санацію боржника чи про відкриття ліквідаційної процедури, чи про укладення мирової угоди, або про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання подати до господарського суду до 09.03.2017р..
Крім цього, зобов'язано розпорядника майна: протягом десяти днів після винесення ухвали відповідно до ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вчинити дії щодо письмового повідомлення учасників провадження у справі про банкрутство про місце та час проведення зборів кредиторів і організації їх проведення; вчинити увесь комплекс дій визначених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в тому числі проаналізувати фінансово-господарську діяльність боржника та вчинити дії спрямовані на виявлення (за наявності) ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства або приховування стійкої фінансової неспроможності останнього. Підсумкове засідання суду призначено на 10год.30хв. 09 березня 2017 року.
27.02.2017р. на запит суду від головного управління статистики надійшла відповідь, в якій останнє повідомляє, що ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" за період 2014-2016 роки звіти не подавало.
Від ДПІ у м.Хмельницькому 06.03.2017р. надійшло клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, а ліквідатором призначити арбітражного керуючого ОСОБА_2
Ухвалою суду від 09.03.2017р. підсумкове засідання суду у справі № 924/1290/16 відкладалося на 10год. 04.04.2017 р. та зобов'язано розпорядника майна провести аналіз фінансової, господарської та інвестиційної діяльності банкрутом ТОВ "СТЦ "Охоронні системи" та подати його на розгляд комітету кредиторів, оскільки комітетом кредиторів (протокол №1 від 06.03.2017р.) вирішено зобов'язати розпорядника майна провести аналіз фінансової, господарської та інвестиційної діяльності банкрутом ТОВ "СТЦ "Охоронні системи" та подати його на розгляд комітету кредиторів.
03 квітня 2017р. розпорядником майна боржника надано суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, заяву на участь у справі в якості ліквідатора та протокол комітету кредиторів №2 від 28.03.2017р., на якому вирішено зобов'язати розпорядника майна ОСОБА_2 клопотати перед господарським судом про припинення процедури розпорядженням майном боржника, визнання його банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, а ліквідатором по справі призначити арбітражного керуючого ОСОБА_2
Розпорядник майна боржника в підсумковому засіданні суду подані клопотання підтримує та наполягає на їх задоволенні.
Представником ДПІ у м.Хмельницькому в засіданні суду запропоновано інформацію розпорядника майна щодо провадження процедури банкрутства прийняти до уваги та зазначено, що заяв від інвесторів не надходило, підприємство фактично припинило господарську діяльність, відновити платоспроможність боржника не є можливим, а тому просить суд визнати боржника банкрутом, відкрити ліквідаційну процедури та призначити ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_2
Розглянувши наявні в матеріалах справи документи та заяви, господарським судом встановлено і враховується таке:
Боржник - товариство з обмеженою відповідальністю "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" м.Хмельницький згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, зареєстроване 27.06.2003 року код ЄДРПОУ 32517627.
Заборгованість ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" перед кредиторами згідно затвердженого ухвалою суду реєстру вимог кредиторів від 23 лютого 2017 року визначено в розмірі 843 395,50 грн.
Частина 1 ст. 27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закону) визначає, що у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі.
Відповідно до положень ч. 4 ст. 205 Господарського кодексу України у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом.
Стаття 209 Господарського кодексу України визначає, що у разі нездатності суб'єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов'язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб'єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним. Нездатність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів інакше як через застосування визначеної судом ліквідаційної процедури вважається банкрутством.
Відповідно до ст. 1 Закону, банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону до повноважень розпорядника майна відноситься проведення аналізу фінансово-господарської діяльності боржника.
Розпорядником майна - арбітражним керуючим ОСОБА_2 на зборах кредиторів проінформовано присутніх кредиторів про значну заборгованість боржника, відсутність будь-якого майна, ненадходження звернень щодо санації боржника та неможливість відновлення платоспроможності боржника.
Аналіз фінансового стану ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" свідчить про відсутність перспективи погашення наявної заборгованості та відсутність можливостей для відновлення платоспроможності. Пропозиції щодо проведення санації боржника та укладення мирової угоди у встановленому порядку не надходили.
Згідно з п. 8 ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом" до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом.
Згідно з ч. 3 ст. 27 Закону у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
Відповідно до наявного в матеріалах справи протоколу засідання комітету кредиторів від 28.03.2017р. кредиторами (100% голосів) вирішено звіт розпорядника майна про роботу проведену в процедурі розпорядження майном боржника взяти до відома, визнано роботу арбітражного керуючого ОСОБА_2 при виконанні повноважень розпорядника майна у справі № 924/1290/16 задовільною, доручено розпоряднику майна звернутись до господарського суду Хмельницької області з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, погоджено призначення ліквідатором ТОВ "СТЦ "Охоронні системи" арбітражного керуючого ОСОБА_2
Дослідивши матеріали справи, господарський суд прийшов до висновку, що майновий стан боржника підтверджує той факт, що останній не в змозі самостійно ліквідувати борг перед кредитором, за відсутності можливості укладення мирової угоди чи передумов для введення процедури санації, а тому погашення заборгованості має відбуватися не інакше, як через процедуру ліквідації відповідно до норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Статтею 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців. Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Судом приймаються до уваги роз'яснення викладені у абз. 2 п. 28 Інформаційного листа Вищого господарського суду України "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 28.03.2013р. №01-06/606/2013 (із змінами та доповненнями), за змістом якого, з урахуванням обставин конкретної справи та з метою забезпечення ефективної роботи ліквідатора банкрута ліквідаційна процедура може бути введена на строк, менший ніж 12 місяців.
З огляду на викладене, суд вважає за належне припинити процедуру розпорядження майном ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" та повноваження арбітражного керуючого ОСОБА_2, як розпорядника майна, клопотання розпорядника майна про визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" задовольнити, ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" визнати банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру строком до 04.10.2017р..
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
Відповідно до ч.1 ст. 114 Закону кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Кредитором погоджено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_2 для призначення ліквідатором ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи", що підтверджується протоколом засідання комітету кредиторів від 28.03.2017р.
Судом враховано, що 03.04.2017р. арбітражним керуючим ОСОБА_2 подано згоду про участь у справі про банкрутство ТОВ "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи" як ліквідатора. На дату судового засідання від інших арбітражних керуючих заяви на участь у справі №924/1290/16 як ліквідатора не надходили.
Враховуючи досвід роботи арбітражного керуючого ОСОБА_2, наявність у нього організаційних та технічних можливостей виконувати обов'язки ліквідатора, погодження зазначеної кандидатури для призначення ліквідатором по справі №924/1290/16 на загальних зборах комітету кредиторів, господарський суд вважає за належне заяву арбітражного керуючого ОСОБА_2 задовольнити, призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 м.Хмельницький, вул.Гонти, 68, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №565 від 18.03.2013р., електронна адреса 2458418914@mail.gov.ua.
Повноваження ліквідатора визначені ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно п.1,2 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
Відповідно до ч.3 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.
Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
Додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі 5 відсотків від обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів майна, майнових прав), які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, а також 3 відсотків від обсягу погашених вимог конкурсних кредиторів.
Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Право вимоги арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) на додаткову грошову винагороду виникає з дня фактичного надходження до боржника стягнутих на його користь активів чи їх частини, які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, або з дня фактичного повного або часткового погашення вимог конкурсних кредиторів пропорційно до їх обсягу.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне встановити арбітражному керуючому ОСОБА_2 оплату послуг за виконання ним повноважень ліквідатора у справі, що складається з основної та додаткової грошових винагород у розмірі, встановленому законодавством.
Відповідно до статті 38 Закону, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, зокрема, припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; скасовується арешт, накладений на майно боржника, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
Повідомлення про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури мають містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом; найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).
Відповідно до пункту 3.1. „Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство» передбачено, належить здійснити офіційне оприлюднення оголошення на підставі судового рішення. З цією метою резолютивна частина судового рішення повинна містити припис щодо оприлюднення на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення (повідомлення) про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури.
Суддя, який прийняв судове рішення, що містить припис про офіційне оприлюднення, не пізніше дванадцятої години наступного робочого дня формує в автоматизованій системі "Діловодство спеціалізованого суду" в електронній формі оголошення, яке підлягає офіційному оприлюдненню.
Відлік строку на вчинення передбачених Законом процесуальних дій починається з дня офіційного оприлюднення оголошення на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України. Першим днем перебігу відповідного строку є день, наступний за днем офіційного оприлюднення такого оголошення.
Отже, кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується у двомісячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.
Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.
Керуючись ст. ст. 27, 37, 38, 40, 41, 114, 115, розділом Х „Прикінцеві та Перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" , Суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Припинити процедуру розпорядження майном товариства з обмеженою відповідальністю "Сервісно-технічний центр "Охоронні системи ", АДРЕСА_2 (код ЄДРПОУ 32517627) та повноваження арбітражного керуючого ОСОБА_2, як розпорядника майна ТОВ "СТЦ "Охоронні системи ".
2. Визнати банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю" Сервісно-технічний центр "Охоронні системи ", АДРЕСА_2 (код ЄДРПОУ 32517627)
3. Відкрити ліквідаційну процедуру у справі №924/1290/16 строком на шість місяців - до 04.10.2017р.
4. Ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю" Сервісно-технічний центр "Охоронні системи ", АДРЕСА_2 (код ЄДРПОУ 32517627), призначити арбітражного керуючого ОСОБА_2 м.Хмельницький, вул.Гонти, 68, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №565 від 18.03.2013р., електронна адреса 2458418914@mail.gov.ua.
5. Встановити арбітражному керуючому ОСОБА_2 м.Хмельницький, вул.Гонти, 68, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №565 від 18.03.2013р., оплату послуг за виконання ним повноважень ліквідатора у справі, що складається з основної та додаткової грошових винагород у розмірі, встановленому законодавством.
6. Оприлюднити на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України оголошення (повідомлення) про визнання боржника - товариства з обмеженою відповідальністю" Сервісно-технічний центр "Охоронні системи ", АДРЕСА_2 (код ЄДРПОУ 32517627) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
7. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважати таким, що настав 04.04.2017р.
8. Припинити з 04.04.2017р. нарахування неустойки (штрафу, пені), відсотків та інших економічних санкцій за всіма зобов'язаннями банкрута.
9. Припинити з 04.04.2017р. повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном та припинити повноваження власника (власників) майна банкрута.
10. Скасувати арешти, накладені на майно боржника - товариства з обмеженою відповідальністю" Сервісно-технічний центр "Охоронні системи ", АДРЕСА_2 (код ЄДРПОУ 32517627) та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
11. Зобов'язати ліквідатора:
- використовувати тільки один банківський рахунок для зарахування коштів, отриманих під час проведення ліквідаційної процедури та для здійснення розрахунків з кредиторами банкрута. Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, підлягають закриттю.
- провести ліквідаційну процедуру банкрута відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", скласти ліквідаційний баланс та подати його господарському суду разом із звітом про свою діяльність у строк до 04.10.2017р.;
- письмово надавати суду один раз на місяць звіт про хід ліквідаційної процедури з відповідним документальним підтвердження, відомості про фінансове становище та майно боржника, заплановані заходи щодо продажу майна боржника.
Зобов'язати посадових осіб банкрута - протягом п'ятнадцяти днів з дня винесення постанови передати ліквідатору бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута.
Постанова набирає чинності з моменту її винесення і може бути оскаржена в апеляційному та касаційному порядку.
Суддя Д.І. Радченя
віддрук. 6прим.:
1 - до справи,
2 - боржнику, ТОВ " Сервісно-технічний центр "Охоронні системи ", АДРЕСА_3 ;
3- державному реєстратору відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації ЦНАП Хмельницької міської ради м.Хмельницький, вул.Соборна, 16
4- відділ примусового виконання рішень Державної виконавчої служби Хмельницького ГТУЮ, м.Хмельницький, вул.Тернопільська, 13/2.;
5 - Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області - м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87;
6 - Головному управлінню статистики у Хмельницькій області.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2017 |
Оприлюднено | 11.04.2017 |
Номер документу | 65815014 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Радченя Д.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні