17.03.2017
Справа №431/888/17
Провадження №3/431/129/17
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 березня 2017 року Старобільський районний суд Луганської області в складі:
головуючого судді Форощука О.В.,
при секретарі Хорольській І.Ю.,
за участю прокурора Савченко М.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Старобільськ Луганської області адміністративні справи, які надійшли з Департаменту захисту економіки Управління захисту економіки в Луганській області стосовно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, має вищу освіту, працюючої головою ОСОБА_2 районної виборчої комісії, проживаючої за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3, у скоєнні адміністративних правопорушень, передбачених за ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, якій роз'яснені права відповідно до ст. 63 Конституції України, ст. 268 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до підпункту а п. 2 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції , є суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, не повідомила про наявність реального конфлікту інтересів, чим порушила вимоги, що передбачено п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції при наступних обставинах:
Постановою голови Верховної ОСОБА_1 України № 645-VІІІ від 17 липня 2015 року «Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 року призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, а саме на 25 жовтня 2015 року.
Постановою Центральної виборчої комісії № 216 від 03.09.2015 року, визнано склад районних комісій, що здійснюють підготовку та проведення виборів, серед яких є ОСОБА_2 районна виборча комісія, склад якої відображено у додатку до вказаної постанови. Голова комісії ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_4, заступник голови комісії ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_5, секретар комісії ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_6 та 12-ти членів комісії.
ОСОБА_2 районна виборча комісія Луганської області внесена до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, як юридична особа - комунальна організація за ідентифікаційним кодом 33802109, тобто відповідно до ч. 2 ст. 81 ЦК України, ОСОБА_2 районна виборча комісія є юридичною особою публічного права.
Згідно ст. 20 Закону України Про місцеві вибори , виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори. Територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів. Територіальна виборча комісія є юридичною особою. Територіальна виборча комісія має власну печатку, зразок якої затверджується Центральною виборчою комісією.
На підставі постанови КМУ № 687 від 08.09.2015 року Про питання оплати праці членів територіальних і дільничних виборчих комісій з місцевих виборів, нарахування та виплати одноразової грошової винагороди відображено п. 14, що підставою для укладання цивільно-правового договору є рішення виборчої комісії про виконання членами виборчої комісії повноважень на платній основі, за посадами, які вони займають у відповідних виборчих комісіях.
В ході вивчення документів ОСОБА_2 виборчої комісії Луганської області про місцеві вибори 2015 року, що знаходяться у архіві ОСОБА_2 районної державної адміністрації та КУ Трудовий архів Старобільського району встановлено, що протоколи, рішення та постанови щодо надання ОСОБА_5М транспортних послуг ОСОБА_2 районної комісії до архівів не надходили та в матеріалах відсутні.
Однак, 12 жовтня 2015 року було укладено договір б/н між головою ОСОБА_2 районної виборчої комісії Луганської області ОСОБА_1 та ОСОБА_5 щодо надання останнім транспортних послуг дільничній виборчій комісії № 440558, з оплатою у розмірі 8,25 грн. за фактично відпрацьований час. Термін дії цього договору до 29.10.2015 року.
На підставі отриманої відповіді з відділу державної реєстрації актів цивільного стану Старобільського районного управління юстиції Головного територіального управління юстиції у Луганській області встановлено родинний зв'язок між ОСОБА_5 та ОСОБА_1, як чоловіка та дружини.
Так у відповідності до ч. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції визначено терміни, серед яких членами сім'ї є особи, які перебувають у шлюбі, а також іхні діти, у тому числі повнолітні, батьки, особи, які перебувають під опікою і піклуванням, інші особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки (крім осіб, взаємні права та обов'язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, тобто у даному випадку ОСОБА_1 та ОСОБА_5 на час укладання договору - є членами сім'ї.
Згідно відповіді Центральної виборчої комісії від 27.02.2017 року № 21-24-332, голова ОСОБА_2 районної виборчої комісії ОСОБА_1 письмово (або іншим способом) не повідомляла Центральну виборчу комісію про наявність в неї реального конфлікту інтересів під час виконання повноважень.
Таким чином у ОСОБА_1 виник реальний конфлікт інтересів, а саме суперечність між її особистим приватним інтересом - бажанням отримати оплачувану роботу членом сім'ї (а саме її чоловіком ОСОБА_5М.) та її службовими повноваженнями, як голови комісії, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи не вчинення дій під час виконання своїх службових повноважень.
Тобто реальний конфлікт інтересів в даному випадку полягає в тому, що приватний інтерес ОСОБА_1 у вигляді бажання отримати оплачувану роботу членом її сім'ї , а саме її чоловіком ОСОБА_5, реально зіткнувся з її службовими повноваженнями у ході підписання договору.
В даному випадку ОСОБА_1 повинна була утриматися від підписання вищевказаного договору Про надання транспортних послуг фізичною особою ОСОБА_5 дільничній виборчій комісії № 440558 з чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року , тобто залучення її чоловіка в якості виконавця транспортних послуг на платній основі та невідкладно повідомити Центральну виборчу комісію про наявність в неї реального конфлікту інтересів, чого не було здійснено ОСОБА_1
Таким чином, голова ОСОБА_2 районної виборчої комісії Луганської області ОСОБА_1 не вжила заходів щодо запобігання і врегулювання конфлікту інтересів та невідкладно не повідомила Центральну виборчу комісію про наявність конфлікту інтересів при укладанні договору про працевлаштування свого чоловіка ОСОБА_5, чим порушила вимоги, що передбачені п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинила правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.
Крім того, ОСОБА_1, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до підпункту а п. 2 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції , є суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила вимоги, що передбачено п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції при наступних обставинах:
Постановою голови Верховної ОСОБА_1 України № 645-VІІІ від 17 липня 2015 року «Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 року призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, а саме на 25 жовтня 2015 року.
Постановою Центральної виборчої комісії № 216 від 03.09.2015 року, визнано склад районних комісій, що здійснюють підготовку та проведення виборів, серед яких є ОСОБА_2 районна виборча комісія, склад якої відображено у додатку до вказаної постанови. Голова комісії ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_4, заступник голови комісії ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_5, секретар комісії ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_6 та 12-ти членів комісії.
ОСОБА_2 районна виборча комісія Луганської області внесена до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, як юридична особа - комунальна організація за ідентифікаційним кодом 33802109, тобто відповідно до ч. 2 ст. 81 ЦК України, ОСОБА_2 районна виборча комісія є юридичною особою публічного права.
Згідно ст. 20 Закону України Про місцеві вибори , виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори. Територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів. Територіальна виборча комісія є юридичною особою. Територіальна виборча комісія має власну печатку, зразок якої затверджується Центральною виборчою комісією.
На підставі постанови КМУ № 687 від 08.09.2015 року Про питання оплати праці членів територіальних і дільничних виборчих комісій з місцевих виборів, нарахування та виплати одноразової грошової винагороди відображено п. 14, що підставою для укладання цивільно-правового договору є рішення виборчої комісії про виконання членами виборчої комісії повноважень на платній основі, за посадами, які вони займають у відповідних виборчих комісіях.
Так, 12 жовтня 2015 року було укладено договір б/н між головою ОСОБА_2 районної виборчої комісії Луганської області ОСОБА_1 та ОСОБА_5 щодо надання останнім транспортних послуг дільничній виборчій комісії № 440558, з оплатою у розмірі 8,25 грн. за фактично відпрацьований час. Термін дії цього договору до 29.10.2015 року.
На підставі отриманої відповіді з відділу державної реєстрації актів цивільного стану Старобільського районного управління юстиції Головного територіального управління юстиції у Луганській області встановлено родинний зв'язок між ОСОБА_5 та ОСОБА_1, як чоловіка та дружини.
Так у відповідності до ч. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції визначено терміни, серед яких членами сім'ї є особи, які перебувають у шлюбі, а також іхні діти, у тому числі повнолітні, батьки, особи, які перебувають під опікою і піклуванням, інші особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки (крім осіб, взаємні права та обов'язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, тобто у даному випадку ОСОБА_1 та ОСОБА_5 на час укладання договору - є членами сім'ї.
Тобто реальний конфлікт інтересів в даному випадку полягає в тому, що приватний інтерес ОСОБА_1 у вигляді бажання отримати оплачувану роботу членом її сім'ї , а саме її чоловіком ОСОБА_5, реально зіткнувся з її службовими повноваженнями у ході підписання договору.
Своїми діями, які виразилися в порушенні вимог п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції - прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів в службовій діяльності, пов'язаного з виникненням суперечностей між її особистими інтересами та службовими повноваженнями, які впливали на об'єктивність прийняття рішення. В даному випадку ОСОБА_1 повинна була утриматися від підписання вищевказаного договору, тобто була зобов'язана вжити всіх необхідних заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів, чого не було здійснено ОСОБА_1
Таким чином, голова ОСОБА_2 районної виборчої комісії Луганської області ОСОБА_1 прийняла рішення та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів при укладенні договору про працевлаштування свого чоловіка ОСОБА_5, чим порушила вимоги, що передбачені п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинила правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
Прокурор в судовому засіданні обставини, викладені в протоколах про вчинення адміністративних корупційних правопорушень підтримав, зазначивши про наявність в діях ОСОБА_1 ознак корупційних діянь передбачених ч. 1 ст. 172-7 та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, оскільки ОСОБА_1, будучи головою ОСОБА_2 районної виборчої комісії Луганської області, не вжила заходів щодо запобігання і врегулювання конфлікту інтересів та невідкладно не повідомила Центральну виборчу комісію про наявність конфлікту інтересів при укладанні договору про працевлаштування свого чоловіка ОСОБА_5, чим порушила вимоги, що передбачені п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , крім того вона прийняла рішення та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів при укладенні договору про працевлаштування свого чоловіка ОСОБА_5, чим порушила вимоги, що передбачені п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції .
ОСОБА_1 в судовому засіданні з протоколами про адміністративні правопорушення погодилася, свою вину у вчиненні інкримінованих правопорушень визнала.
Вислухавши думку прокурора, пояснення ОСОБА_1, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, суд вважає, що в діях ОСОБА_1 вбачається склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7 та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, виходячи з наступного.
Постановою голови Верховної ОСОБА_1 України № 645-VІІІ від 17 липня 2015 року «Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 року призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, а саме на 25 жовтня 2015 року.
Постановою Центральної виборчої комісії № 216 від 03.09.2015 року, визнано склад районних комісій, що здійснюють підготовку та проведення виборів, серед яких є ОСОБА_2 районна виборча комісія, склад якої відображено у додатку до вказаної постанови. Голова комісії ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_4, заступник голови комісії ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_5, секретар комісії ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_6 та 12-ти членів комісії.
ОСОБА_2 районна виборча комісія Луганської області внесена до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, як юридична особа - комунальна організація за ідентифікаційним кодом 33802109, тобто відповідно до ч. 2 ст. 81 ЦК України, ОСОБА_2 районна виборча комісія є юридичною особою публічного права.
Згідно ст. 20 Закону України Про місцеві вибори , виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори. Територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів. Територіальна виборча комісія є юридичною особою. Територіальна виборча комісія має власну печатку, зразок якої затверджується Центральною виборчою комісією.
12 жовтня 2015 року було укладено договір б/н між головою ОСОБА_2 районної виборчої комісії Луганської області ОСОБА_1 та ОСОБА_5 щодо надання останнім транспортних послуг дільничній виборчій комісії № 440558, з оплатою у розмірі 8,25 грн. за фактично відпрацьований час. Термін дії цього договору до 29.10.2015 року.
На підставі відповіді з відділу державної реєстрації актів цивільного стану Старобільського районного управління юстиції Головного територіального управління юстиції у Луганській області встановлено родинний зв'язок між ОСОБА_5 та ОСОБА_1, як чоловіка та дружини.
На підставі постанови КМУ № 687 від 08.09.2015 року Про питання оплати праці членів територіальних і дільничних виборчих комісій з місцевих виборів, нарахування та виплати одноразової грошової винагороди відображено п. 14, що підставою для укладання цивільно-правового договору є рішення виборчої комісії про виконання членами виборчої комісії повноважень на платній основі, за посадами, які вони займають у відповідних виборчих комісіях.
В силу вимог пп. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції суб'єктами корупційних правопорушень є посадові особи юридичних осіб публічного права.
Згідно ч. 1 ст. 22 Закону України Про запобігання корупції особам, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону, забороняється використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов'язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах.
Так у відповідності до ч. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції визначено терміни, серед яких членами сім'ї є особи, які перебувають у шлюбі, а також іхні діти, у тому числі повнолітні, батьки, особи, які перебувають під опікою і піклуванням, інші особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки (крім осіб, взаємні права та обов'язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, тобто у даному випадку ОСОБА_1 та ОСОБА_5 на час укладання договору - є членами сім'ї.
Згідно відповіді Центральної виборчої комісії від 27.02.2017 року № 21-24-332, голова ОСОБА_2 районної виборчої комісії ОСОБА_1 письмово (або іншим способом) не повідомляла Центральну виборчу комісію про наявність в неї реального конфлікту інтересів під час виконання повноважень.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 Закону зобов'язані: 1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; 2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; 3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів, вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Згідно з п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції приватний інтерес це будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Частинами 1 та 2 ст. 172-7 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів та вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Всупереч зазначених норм Закону ОСОБА_1, будучи головою ОСОБА_2 районної виборчої комісії Луганської області, не вжила заходів щодо запобігання і врегулювання конфлікту інтересів та невідкладно не повідомила Центральну виборчу комісію про наявність конфлікту інтересів при укладанні договору про працевлаштування свого чоловіка ОСОБА_5, чим порушила вимоги, що передбачені п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , крім того вона прийняла рішення та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів при укладенні договору про працевлаштування свого чоловіка ОСОБА_5, чим порушила вимоги, що передбачені п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції .
Таким чином, своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 172-7, 2 ст. 172-7 КУпАП.
При цьому, слід зазначити, що за змістом Закону склад правопорушення, передбаченого ст. 172-7 КУпАП є формальним. Тобто, відповідальність за ст. 172-7 КУпАП настає незалежно від наслідків. Сам факт неповідомлення посадовою особою місцевого самоврядування про наявність конфлікту інтересів вже є підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ст. 36 КУпАП, при вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо. Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
Оскільки вказані правопорушення вчинені однією і тією ж особою і підлягають одночасному розгляду одним і тим же органом, з метою всебічного, повного, об'єктивного та оперативного розгляду справ, вважаю за доцільне об'єднати в одне провадження справи про адміністративне правопорушення для спільного розгляду і вирішення.
Дотримуючись вимог ст. 33 КУпАП, при визначенні ОСОБА_1 виду адміністративного стягнення, враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, яка раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася, відсутність обтяжуючих обставин, оцінивши докази, суд вважає, що на ОСОБА_1 слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу в мінімальному розмірі.
При накладенні адміністративного стягнення на ОСОБА_1 враховуються положення ч. 2 ст. 36 КУпАП, відповідно до якої, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Згідно із ст. 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
З урахуванням положень п. 5 ст. 4 Закону України Про судовий збір з ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тобто 320,00 грн.
Керуючись ст.ст. 36, 172-7 ч. 2, 283, 284 КУпАП,
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, справа № 431/1196/17 (провадження № 3/431/148/2017) об'єднати в одне провадження з адміністративним матеріалом відносно ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, справа № 431/888/17 (провадження № 3/431/129/2017), присвоївши об'єднаному провадженню номер справи 431/888/17, провадженню № 3/431/129/2017.
Визнати ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП та накласти адміністративне стягнення, згідно ст. 36 КУпАП, у вигляді штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок
Штраф перераховувати в дохід держави, отримувач - держбюджет Старобільського району р/р 31114106700331, код 21081100 в ГУДКСУ Луганської області МФО 804013, ідентифікаційний код 37858396.
Стягнути з ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) судовий збір в дохід держави в сумі 320 (триста двадцять) грн. 00 коп., який слід перерахувати на поточний рахунок 31218206700331 код класифікації доходів 22030001, отримувач УДКСУ у Старобільському районі код ЄДРПОУ отримувача коштів 37858396, МФО 804013, Банк отримувача коштів ГУДКСУ у Луганській області.
На постанову суду може бути подано апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня винесення постанови до апеляційного суду Луганської області через Старобільський районний суд Луганської області.
Постанова може бути пред'явлена до виконання протягом трьох місяців з дня набрання постановою чинності.
Суддя О.В. Форощук
Суд | Старобільський районний суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2017 |
Оприлюднено | 13.04.2017 |
Номер документу | 65865897 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Старобільський районний суд Луганської області
Форощук О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні