Ухвала
від 07.04.2017 по справі 766/5962/17
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/5962/17

н/п 1-кс/766/3719/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07.04.2017 м. Херсон

Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю: секретаря судових засідань ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами СБУ, державної прикордонної та фіскальної служб прокуратури Автономної Республіки Крим ОСОБА_3 , про надання дозволу на затримання підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою приводу для участі в розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, в кримінальному провадженні № 22014230000000035 від 19.09.2014 року, внесеного до ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 332-1 КК України,

в с т а н о в и в :

Прокурор прокуратури Автономної Республіки Крим ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням про надання дозволу на затримання підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою приводу для участі в розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, в кримінальному провадженні № 22014230000000035 від 19.09.2014 року, внесеного до ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 332-1 КК України.

Вивчивши матеріали клопотання, заслухавши пояснення прокурора, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з огляду на таке.

Клопотання про надання дозволу на затримання з метою приводу відповідає вимогам ст. 188 КПК та подане одночасно з клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Судом встановлено, що прокуратурою Автономної Республіки Крим здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні № 22014230000000035 від 19.09.2014 за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 332-1 КК України

Відповідно до матеріалів кримінального провадження ОСОБА_4 , будучи службовою особою умисно порушив порядок в`їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї з метою заподіяння шкоди інтересам держави.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 19, ст. 68 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Кожен зобов`язаний неухильно додержуватись Конституції України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Статтями 5, 72, 73 Конституції України передбачено, що Україна є республікою. Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами. Питання про зміну території України вирішується виключно всеукраїнським референдумом, який призначається Верховною Радою України або Президентом України відповідно до їх повноважень, встановлених Конституцією України.

Згідно з вимогами ст. ст. 1, 3 Закону України «Про Верховну Раду Автономної Республіки Крим» Верховна Рада Автономної Республіки Крим є представницьким органом Автономної Республіки Крим, який здійснює свої повноваження на підставі Конституції України і законів України, Конституції Автономної Республіки Крим і нормативно-правових актів Автономної Республіки Крим з метою сприяння реалізації прав та інтересів населення автономії та вирішенню питань життєдіяльності регіону. Діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим визначається Конституцією України, цим Законом, Конституцією Автономної Республіки Крим, регламентом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, іншими нормативно-правовими актами Верховної Ради Автономної Республіки Крим в межах її повноважень.

У порушення ч. 3 ст. 2, ст. 73, п. 2 ч. 1 ст. 85, ст. 132 Конституції України, п. 2 ч. 3 ст. 3, ст. ст. 6, 18, 27 Закону України «Про всеукраїнський референдум», депутатами Верховної Ради АР Крим за сприяння екстремістські налаштованих озброєних осіб, котрі захопили будівлю Верховної Ради АР Крим, 06.03.2014 прийнято незаконну постанову № 1702-6/14 «Про проведення загальнокримського референдуму» з визначенням 16.03.2014 датою такого волевиявлення, на яке одним з питань виносилося, зокрема, питання про входження АР Крим до складу Російської Федерації на правах суб`єкта.

Відповідно до зазначеної незаконно винесеної постанови 16.03.2014 проведено незаконний референдум, результатом якого стала тимчасова окупація території АР Крим і міста Севастополя, а також їх входження до складу Російської Федерації на правах суб`єкта федерації.

У приміщенні Верховної Ради АР Крим за адресою: м. Сімферополь, вул. Карла Маркса, 18, 17.03.2014 депутатами Верховної Ради АР Крим прийнято постанову № 1745-6/14 «Про незалежність Криму», згідно з якою на підставі «Декларації про незалежність Республіки Крим», прийнятої на позачерговому пленарному засіданні Верховної Ради АР Крим 11.03.2014 та позачерговому пленарному засіданні Севастопольської міської ради 11.03.2014, створено нелегітимне державне утворення «Республіка Крим».

У подальшому Верховною Радою АР Крим ухвалено постанову від 17.03.2014 № 1748-6/14 «Про правонаступництво Республіки Крим», у пункті 1 якої вказано, що з моменту проголошення Республіки Крим як незалежної суверенної держави вищим органом влади Республіки Крим є Державна Рада Республіки Крим.

Між Російською Федерацією та представниками нелегітимного державного утворення ОСОБА_6 і ОСОБА_7 18.03.2014 підписано договір про входження території АР Крим та м. Севастополя до складу Російської Федерації.

Відповідно до постанови незаконно утвореної Державної Ради Республіки Крим від 17.03.2014 № 1757-6/14 націоналізовані цілісні майнові комплекси підприємств сфери управління Міністерства інфраструктури України, Міністерства аграрної політики та продовольства України, а також майно державного підприємства «Адміністрація морських портів України», розташовані на території Республіки Крим та м. Севастополя, зокрема Державного підприємства «Севастопольський морський торговельний порт» юридична адреса: 99011, м. Севастополь, пл. Нахімова, 3, код ЄДРПОУ 1125548) та Севастопольської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України».

Генеральна Асамблея Організації Об`єднаних Націй, країнами-членами якої зокрема є Україна, Тувалу та Туреччина, переважною більшістю голосів проголосувала за прийняття Резолюції від 27.03.2014 № А/ЯЕS/68/262, якою відзначила, що референдум, проведений в Автономній Республіці Крим і місті Севастополі 16.03.2014, не був санкціонованим Україною, підтвердила свою прихильність суверенітету, політичній незалежності, єдності і територіальній цілісності України в її міжнародно визнаних кордонах; закликала всі держави відмовитися і утримуватися від дій, спрямованих на часткове або повне порушення національної єдності і територіальної цілісності України, в тому числі будь-яких спроб змінити кордони України за допомогою загрози силою або її застосування або інших незаконних засобів; підкреслила, що референдум, проведений в АР Крим та м. Севастополі 16.03.2014, не маючи законної сили, не може бути основою для будь-якої зміни статусу АР Крим або м. Севастополя; закликала всі держави, міжнародні організації та спеціалізовані установи не визнавати будь-які зміни статусу АР Крим та м. Севастополя на основі вищезгаданого референдуму і утримуватися від будь-яких дій або кроків, які можна було б витлумачити як визнання будь-якого такого зміненого статусу.

Відповідно до п. п. 3-5 ст. 94 Конвенції ООН з морського права 1982 року, підписаної зокрема і державою Тувалу, кожна держава стосовно суден, що ходять під її прапором, вживає необхідних заходів для забезпечення безпеки в морі, щоб капітан, офіцери і, в необхідній мірі, екіпаж були повністю ознайомлені з міжнародними правилами що застосовуються з питань охорони людського життя на морі, попередження зіткнення, запобігання, скорочення і збереження під контролем забруднення морського середовища і підтримки зв`язку по радіо і були зобов`язані дотримуватися таких правил. Приймаючи заходи, передбачені в пунктах 3 і 4, кожна держава зобов`язана дотримуватися загальноприйнятих міжнародних правил, процедур, практики і робити всі необхідні кроки для забезпечення їх дотримання.

Преамбулою Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VІІ визначено, що перебування на території України підрозділів збройних сил інших держав з порушенням процедури, визначеної Конституцією та законами України, Гаазькими конвенціями 1907 року, ІV Женевською конвенцією 1949 року, а також всупереч Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї 1994 року, Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і Російською Федерацією 1997 року та іншим міжнародно-правовим актам, є окупацією частини території суверенної держави Україна та міжнародним протиправним діянням з усіма наслідками, передбаченими міжнародним правом. Згідно зі статтею 1 цього ж Закону, тимчасово окупована територія України є невід`ємною частиною території України, на яку поширюється дія Конституції та законів України.

З огляду на викладене, у зв`язку з неможливістю здійснення у морських портах, розташованих на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, обслуговування суден і пасажирів, проведення вантажних, транспортних, експедиційних робіт та інших пов`язаних з цим видів господарської діяльності, забезпечення належного рівня безпеки судноплавства, дотримання вимог міжнародних договорів України, забезпечення охорони навколишнього природного середовища, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 №578-р, Міністерству інфраструктури України та Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті доручено здійснити заходи щодо тимчасового припинення своїх повноважень на території АР Крим і м. Севастополя та закриття морських портів Севастополь, Євпаторія, Керч, Феодосія, Ялта.

У зв`язку із загостренням ситуації в Автономній Республіці Крим і вторгненням на територію України озброєних формувань, екстремістські налаштованих осіб та військовою агресією з боку Російської Федерації, блокуванням роботи пунктів пропуску через державний кордон (далі - пункти пропуску) та пунктів контролю, які розташовані в Автономній Республіці Крим, що призводить до неможливості провадження подальшої діяльності в них та перешкоджає здійсненню передбачених законодавством України видів державного контролю під час перетинання державного кордону, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 №424-р закрито пункти пропуску через державний кордон та пункти контролю, зокрема і Севастопольський морський торговельний порт, Севастопольський морський рибний порт.

Наказом Міністерства інфраструктури України від 16.06.2014 №255, який набув чинності 15.07.2014, до відновлення конституційного ладу України на тимчасово окупованій території закрито п`ять морських портів, розташованих на території АР Крим та м. Севастополя, зокрема: Державне підприємство «Севастопольський морський торговельний порт» (код ЄДРПОУ 01125548">01125548, юридична адреса: Автономна Республіка Крим, м. Севастополь, площа Нахімова, 5).

З метою оперативного і повного забезпечення правовою інформацією органів державної влади, підприємств, установ і організацій, доведення актів законодавства України до відома, вказаний наказ від 16.06.2014 № 255 розміщений 16.06.2014 о 13:07 год. на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.06.2014 за № 690/25467 та опублікований у офіційному державному виданні - Інформаційний бюлетень «Офіційний вісник України» 15.07.2014 № 54, стор. 116, стаття 1461, код акту 73050/2014.

Крім того, з метою своєчасного оповіщення мореплавців про зміни у навігаційній обстановці та режиму плавання, що необхідні для забезпечення безпеки мореплавства у морському регіоні України та у відповідності до вимог ст. 73 Кодексу торговельного мореплавства України, ч. 4 ст. 5 Закону України «Про морські порти України», пункту 8 Порядку відкриття та закриття морських портів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2013 р. № 495, глави № 5 Положення про навігаційно-гідрографічне забезпечення мореплавства у внутрішніх морських водах, територіальному морі та виключній (морській) економічній зоні України, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 29.05.2006 № 514, згаданий наказ від 16.06.2014 №255 опубліковано у випуску № 26 від 11.07.2014 «Повідомлення мореплавцям України» - офіційному періодичному друкованому виданні Державної установи «Держгідрографія» Міністерства інфраструктури України.

Наказом Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» № 148 від 15.07.2014, ліквідовані розташовані на території АР Крим та міста Севастополя п`ять філій підприємства, зокрема Севастопольська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Севастопольського морського порту, код ЄРДПОУ 38728470).

З метою забезпечення безпеки суден й безпеки мореплавства на території України Посольство України у Великій Британії своїми нотами від 05.05.2014 №6124/35-327/2-534, № 6124/35-327/2-535 та від 21.07.2014 №6124/35-327/2-950 через штаб-квартиру Міжнародної морської організації (ІМО) у м. Лондоні (Велика Британія), яка є спеціалізованим органом ООН, що опікується безпекою судноплавства, інформувало 170 держав-членів ІМО, до числа яких входять зокрема Україна, Тувалу та Туреччина, а також неурядові міжнародні організації, що мають консультативний статус при ІМО, в тому числі і представництва міжнародних судноплавних компаній та інші міжурядові організації, що мають статус спостерігача при ІМО, про закриття портів на окупованій частині України, заборону заходжень до них та звернуло увагу іноземних держав про відповідальність судновласників, операторів та капітанів суден за порушення законодавства України, встановленого режиму портів на окупованій частині території України та міжнародного законодавства.

Таким чином, державні органи України своїми діями вчинили вичерпні заходи у відповідності до міжнародної морської практики, спрямовані на попередження міжнародної спільноти про закриття портів на окупованій частині України та відповідальність судновласників, операторів та капітанів суден за порушення законодавства України, встановленого режиму портів на окупованій частині території України та міжнародного законодавства.

Проте, громадянин Туреччини ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , являючись капітаном судна «Kanton» №23750610, ІМО 9412311, приписаним у місті Фунафуті - столиці острівної держави Тувалу, власником якого є компанія «Master Shipping LTD» (Р.о. box 62, Government build complex, Vaiaku, Funafuti, Tuvalu), на якого відповідно до норм міжнародного права покладені посадові обов`язки: здійснювати керівництво судном, вживати заходів щодо забезпечення безпеки плавання, підтримання порядку на судні, запобігання завданню будь-якої шкоди судну, людям і вантажу, які перебувають на ньому, а також забрудненню навколишнього природного середовища; вимагає від своїх помічників здійснення плавання шляхом, який було визначено попереднім прокладенням з урахуванням факторів, що впливають на просування судна, контролюючи його місцезнаходження з необхідною частотою та точністю, за будь-яких умов та усіма можливими засобами; особисто керувати судном, коли судно заходить в порт або виходить із порту, розминається з іншими суднами у вузьких місцях, районах інтенсивного руху, у разі обмеженої видимості та в інших складних умовах плавання; надавати згоду на прийняття на роботу членів екіпажу; знати, розуміти і застосовувати діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності; знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримуватись норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт, тобто являючись службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно - господарськими функціями, будучи, як капітан судна міжнародного сполучення, достеменно обізнаним про окупацію півострова Крим та закриття через це державою Україна морських портів Севастополь, Євпаторія, Керч, Феодосія та Ялта, з метою заподіяння шкоди інтересам України, як суверенної, незалежної держави, умисно здійснив захід на судні «Kanton» (ІМО 9412311) в акваторію закритого ДП «Севастопольський морський торговельний порт» за погодженням зі злочинною, окупаційною та самопроголошеною владою АР Крим, таким чином надаючи їй статус офіційної, чим умисно вчинив порушення порядку в`їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї з метою заподіяння шкоди інтересам держави, вчинене службовою особою з використанням службового становища.

Так, ОСОБА_4 , являючись капітаном судна «Kanton» (ІМО 9412311), свідомо і умисно порушуючи законодавство суверенної і незалежної, демократичної, соціальної, правової держави Україна, зокрема ст. ст. 1, 2, 5, 17 Конституції України, ст. ст. 1, 3, 4, 10 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», ст.ст. 2, 5, 6, 18 Закону України «Про прикордонний контроль», ст.ст. 5, 10, 11, 17 Закону України «Про морські порти України», Порядок відкриття та закриття морських портів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 р. № 495, розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 №578-р, від 30.04.2014 №424-р, наказ Міністерства інфраструктури України від 16.06.2014 №255, наказ Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» від 15.07.2014 №148, порушуючи норми міжнародного морського права: ст. 94 Конвенції ООН з морського права 1982 року, ст. ст 5, 6, 10 Конвенції ООН про відкрите море та прилеглу зону 1958 року, ігноруючи Резолюцію Генеральної Асамблеї Організації Об`єднаних Націй від 27.03.2014 №А/RES/68/262, за прийняття якої зокрема проголосувала і Туреччина, громадянином якої він являється, та потураючи зобов`язання, взяті державою прапору судна - Тувалу, перед іншими членами Організації Об`єднаних Націй, Міжнародної морської організації та іншими неурядовими міжнародними організаціями і судновласниками відповідно до Резолюцій ООН, в частині ефективного здійснення своєї юрисдикції і контролю над судами, плаваючими під його прапором та вжиття стосовно таких суден необхідних заходів для того, щоб капітан, офіцери і, в необхідній мірі, екіпаж, були повністю ознайомлені з міжнародними правилами, достеменно знаючи про окупацію півострова Крим, закриття через це державою Україна морських портів Севастополь, Євпаторія, Керч, Феодосія і Ялта та заборону заходу до них, являючись службовою особою, та використовуючи своє службове становище капітана під час керування та управління судном «Kanton» за маршрутом з порту міста Текирдаг (Туреччина) в порт Севастополь (АР Крим, Україна), з метою заподіяння шкоди інтересам України як суверенної, незалежної держави 25.07.2014 о 10 год. 34 хв. (згідно з даними Бази даних заходів суден до портів АР Крим Державної установи «Держгідрографія»), умисно здійснив захід на судні «Kanton» (ІМО 9412311) в акваторію закритого ДП «Севастопольський морський торговельний порт» (юридична адреса: Автономна Республіка Крим, м. Севастополь, площа Нахімова, 5) за погодженням та у співпраці зі злочинною, окупаційною та самопроголошеною владою АР Крим, таким чином надаючи їй статус офіційної та законної, чим сприяв порушенню територіальної цілісності України та підриву її авторитету, чим вчинив порушення порядку в`їзду на тимчасово окуповану територію України з метою заподіяння шкоди інтересам держави, здійснене службовою особою з використанням службового становища.

Продовжуючи свої злочинні дії капітан судна «Kanton» (ІМО 9412311) Озюнтюрк Дюндар, 29.07.2014 о 04 год. 47 хв. (згідно з Базою даних заходів суден до портів АР Крим Державної установи «Держгідрографія»), здійснив вихід з закритого порту Севастополя, чим вчинив порушення порядку виїзду з тимчасово окупованої території України з метою заподіяння шкоди інтересам держави, здійснене службовою особою з використанням службового становища.

Таким чином своїми діями ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчинив порушення порядку в`їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї за погодженням та у співпраці зі злочинною, окупаційною та самопроголошеною владою АР Крим, з метою заподіяння шкоди інтересам держави у вигляді підриву внутрішнього та міжнародного авторитету державних органів України та української держави в цілому в умовах військової агресії з боку Російської Федерації та анексії АР Крим, шляхом публічного потурання міжнародного та національного законодавства, зокрема прийнятого Верховною Радою України від імені громадян України всіх національностей, що виражає суверенну волю цілого народу, демонструючи тим самим неповагу до волі цього народу, тобто скоїв кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 332-1 КК України кваліфіковане як порушення порядку в`їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї з метою заподіяння шкоди інтересам держави, вчинене службовою особою з використанням службового становища.

З огляду на викладене, 20.03.2015 складено письмове повідомлення про підозру капітану судна «Kanton» (ІМО 9412311, прапор держави Тувалу, власник компанія Master Shipping LTD) який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 332-1 КК України.

Підставами підозрювати ОСОБА_4 у вчиненні вказаного кримінального правопорушення є наступні матеріали досудового розслідування:

- лист Міністерства інфраструктури України від 14.02.2015 № 1724/27/10-15 щодо публікацій наказу Міністерства інфраструктури України від 16.06.2014 №255 про закриття портів у офіційних виданнях та сайтах;

- лист Міністерства закордонних справ України від 19.02.2015 № 72/17-327-391, з додатками щодо неодноразового доведення Посольством України до відома 170 держав членів Міжнародної морської організації (ІМО), зокрема Тувалу та Туреччину, інших неурядових міжнародних організацій, що мають консультативний статус при ІМО, в тому числі і представництв міжнародних судноплавних компаній, інших міжурядових організацій, про закриття портів на окупованій частині України, заборону заходжень до них та відповідальність судновласників, операторів та капітанів суден за порушення законодавства України, встановленого режиму портів на окупованій частині території України та міжнародного законодавства;

- лист ДУ «Держгідрографія» від 20.02.2015 №1/16-5.15/233/362 щодо технічного та законодавчого обґрунтування функціонування автоматизованої системи спостереження за навігаційною системою у водах України (АІС) та створення на її основі Бази даних судно заходів до портів АР Крим;

- лист Міністерства інфраструктури України від 14.04.2015 № 1609/4/14-15 щодо переліку суден, які заходили в закриті порти АР Крим;

- лист Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті від 03.10.2014 №3083-01/04.2/45-14 щодо підтвердження заходження судна «Kanton» (ІМО 9412311) в закритий порт Севастополя 25.07.2014;

- протокол огляду документів від 09.03.2015, де встановлено факт заходження судна «Kanton» (ІМО 9412311) до закритих портів АР Крим;

- протокол допиту у якості свідка гр. ОСОБА_8 , який в ході допиту вказав, що в період з 24.07.2014 до 29.07.2014 судно «Kanton» (ІМО 9412311) дійсно заходило до закритого порту Севастополь АР Крим;

- пояснювальна записка капітана судна ОСОБА_4 від 05.11.2014 щодо обставин заходження судна «Kanton» (ІМО 9412311) до порту Севастополь АР Крим.

Окрім того, 15.03.2015 підозрюваного ОСОБА_9 оголошено у розшук.

Ухвалою Печерського районного суду м. Києва від 22.06.2016 надано дозвіл на затримання підозрюваного ОСОБА_9 з метою приводу до суду для участі в розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу у виді тримання під вартою. Вказана ухвала втратила законну силу 22 грудня 2016 року.

Підставою застосування даного запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчинені ОСОБА_10 кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 332-1 КК України, а також наявність ризиків, передбачених ст. 177 КПК України, які дають достатні підстави вважати, що підозрюваний може:

- переховуватися від органів досудового розслідування та суду, оскільки є громадянином іншої держави на території якої і мешкає; не має постійного місця проживання через те, що постійно пересувається на суднах морськими шляхами між чисельними портами різних держав світу; не має постійного місця роботи, оскільки працює за контрактами з різними міжнародними компаніями на різних суднах;

- вчините інше кримінальне правопорушення шляхом повторного заходження на судні під його управлінням до закритих портів АР Крим на виконання умов контракту, укладеного судновласником з третіми особами;

- перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, зокрема шляхом умисної не явки для участі у слідчих і процесуальних діях та у судові засідання.

Дане клопотання подається органом досудового розслідування одночасно з клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Крім того, через неможливість встановлення місця перебування ОСОБА_9 , письмове повідомлення про підозру, з проханням його вручення, направлено разом із запитом про міжнародну правову допомогу до компетентних органів Турецької Республіки, громадянином якої він являється. Одночасно, про факт складання письмового повідомлення про підозру, поінформовано листом компанію власника судна «Kanton», з метою доведення до відома самого ОСОБА_11 .

Відповідно до ч. 1 ст. 188 КПК України прокурор, слідчий за погодженням з прокурором має право звернутися із клопотанням про дозвіл на затримання підозрюваного, обвинуваченого з метою його приводу для участі в розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Таким чином, оскільки при розгляді клопотання про обрання запобіжного заходу (його зміну) участь підозрюваного є обов`язковою та з метою покладення на підозрюваного процесуальних обов`язків, а також з метою запобігання подальшому переховуванню від органів досудового розслідування та суду, перешкоджанню кримінальному провадженню, вчиненні інших незаконних дій, слідчий суддя вважає необхідним надати дозвіл на затримання ОСОБА_12 з метою приводу.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 188,189,190 КПК України, -

у х в а л и в :

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на затримання підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111 КК України, з метою його приводу для участі в розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення.

Ухвала втрачає законну силу: - з моменту приводу підозрюваного/обвинуваченого до слідчого судді; у разі відкликання ухвали прокурором; 07.10.2017 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення07.04.2017
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу65888936
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —766/5962/17

Ухвала від 02.03.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 02.03.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 26.02.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 22.10.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 23.09.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 05.06.2019

Кримінальне

Херсонський апеляційний суд

Гемма Ю. М.

Ухвала від 27.05.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 27.05.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 20.05.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 20.05.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні