Справа № 760/13401/14-к
1-кс-3655/14
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 червня 2014 року м. Київ
Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ Слідчого управління фінансових розслідувань МГУ Міндоходів Центрального офісу з ОВП ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,
в с т а н о в и в:
26 червня 2014 року до Солом`янського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ Слідчого управління фінансових розслідувань МГУ Міндоходів Центрального офісу з ОВП ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.
Клопотання обґрунтовується тим, що Слідче управління фінансових розслідувань МГУ Міндоходів Центрального офісу з ОВП здійснює досудове розслідування кримінального провадження за № 32013110110000503 від 08 листопада 2013 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.
У клопотанні зазначено, що службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » починаючи з травня 2009 року і по теперішній час, діючи умисно та за попередньою змовою, при фінансово-господарських взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », із залучення в протиправну схему злочинної діяльності підприємств ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ПАТ СКТБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) ухилились від сплати податку на прибуток в сумі 2 988 299,00 грн. та податку на додану вартість в сумі 8 009 927,33 грн. при таких обставинах.
Згідно з Рішенням ІІІ сесії ІV скликання ІНФОРМАЦІЯ_8 від 28.05.09 року № 546/1602 «Про придбання вагонів метрополітену», Розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_9 від 25.06.09 року № 713 «Про придбання вагонів метрополітену» та п.3.4 договору № 16-Упр-09 від 16.07.2009 року передбачено, що оплати початкового внеску і всіх інших платежів по даному договору здійснюється КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за рахунок міського бюджету.
Як встановлено в ході розслідування 16.07.09 року службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » уклали з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » договір на фінансові лізингові послуги № 16-Упр-09 від 16.07.09 року.
Відповідно до п. 1.1 договору № 16-упр-09 від 16.07.09 року, предметом лізингу є вагони головні (з кабіною керування) та вагони проміжні (без кабіни керування) вказані в Спеціфікації, які лізингодавець ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » набуває у власність на підставі та на умовах договору купівлі-продажу і передає їх лізингоодержувачу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у користування на умовах вказаного договору. Вартість предмета лізингу за договором, згідно специфікації (додаток № 1), складає 800 000 000,00 грн., в т.ч. ПДВ (20 %) 133 333 333,33 грн. Загальна сума цього договору на момент укладання договору визначається виходячи з графіку лізингових платежів та складає 1 390 804 950,75 грн.
Згідно Додатку № 3 до договору про фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену) від 16.07.09 року № 16-Упр-09 виробниками вагонів значаться: ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Росія).
Досудовим розслідуванням встановлено, що отримані КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вагони, були придбані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме згідно договору від 05.07.2011 року № 05/0-ПК.
В свою, чергу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » придбав дані вагони у підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ).
Крім того, згідно інформації автоматизованих баз даних ІНФОРМАЦІЯ_13 (АРМ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »), встановлено що протягом 2012 року товар - вагон для метрополітена головний, пасажирський в зборі, надходили на територію України тільки для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
Відповідно до даних АРМ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », встановлено що поставлені ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », надійшли на територію України на загальну суму (митну вартість) 56 101 012,00 грн., а саме:
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) від ЗАО « ІНФОРМАЦІЯ_15 » ( АДРЕСА_1 ) у кількості 4 вагона для метрополітену за ціною 4 785 473,00 грн. за 1 вагон, загальна митна вартість 19 141 892,00 грн.
- ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) від ЗАО " ІНФОРМАЦІЯ_16 " ( АДРЕСА_2 ) у кількості 8 вагонів метрополітену за ціною 4 619 890,00 грн. за 1 вагон, загальна митна вартість 36 959 120,00 грн. ПП « ОСОБА_4 » згідно даних залізничних накладних є експедитором, а власником являється ПАТ СКТБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ).
Таким чином, встановлено, що поставлені на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) вагони для метрополітену перепродаються ряду підприємств з метою створення завищеної ціни для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), а в подальшому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для реалізації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по договору від 16.07.09 року № 16-Упр-09 на фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену) протягом 2012 року.
Залучення до виконання умов договорів між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » і КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 16.07.09 року № 16-Упр-09, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » і ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 05.07.2011 року № 05/0-ПК, між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) «ланцюгу» посередницьких СПД призвело до завищення їх вартості на загальну суму 48 058 964,00 грн. та відповідно до надмірного використання державних коштів за період з 01.01.12 року по 31.12.12 року на суму 48 058 964,00 грн.
Вищеописані господарські операції вплинули на правильність визначення повноти нарахування податку на додану вартість та податку на прибуток КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме відбулося завищення податкового кредиту з податку на додану вартість в сумі 8 009 927,33 грн. та заниження податку на прибуток в сумі 2 988 299,00 грн. На даний час злочинна діяльність невстановлених слідством осіб триває, оскільки службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і надалі перераховуються державні кошти за лізингові послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за поставлені вагони метрополітену.
Враховуючи вищевикладене, з метою отримання можливості використання як доказів відомостей, що містяться в речах та документах, які самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів, а також вилучити копії документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_17 , за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: вантажно-митних декларацій та супутніх документів, які подавались для митного оформлення в режимі імпорт вагонів метрополітену виробництва ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Росія) та ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Росія), в період 01.05.2009 року по 01.05.2014 року.
Слідчий також просив розглянути клопотання про надання тимчасового доступу до зазначених документів без виклику представників особи, у володінні якої вони знаходяться, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів.
Суд на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України вважає за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику представників особи, у володінні якої вони знаходяться, за наведених слідчим підстав.
У судовому засіданні слідчий підтримав подане клопотання та просив його задовольнити з зазначених у ньому підстав.
Заслухавши думку учасників судового розгляду, дослідивши матеріали, на які посилається слідчий, обґрунтовуючи доводи клопотання, вбачається наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Пунктом 5 ч. 2 ст. 131 КПК України передбачений такий вид заходів забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей і документів.
З матеріалів справи вбачається, що службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » починаючи з травня 2009 року і по теперішній час, діючи умисно та за попередньою змовою, при фінансово-господарських взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », із залучення в протиправну схему злочинної діяльності підприємств ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ПАТ СКТБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) ухилились від сплати податку на прибуток в сумі 2 988 299,00 грн. та податку на додану вартість в сумі 8 009 927,33 грн. при таких обставинах.
Згідно з Рішенням ІІІ сесії ІV скликання ІНФОРМАЦІЯ_8 від 28.05.09 року № 546/1602 «Про придбання вагонів метрополітену», Розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_9 від 25.06.09 року № 713 «Про придбання вагонів метрополітену» та п.3.4 договору № 16-Упр-09 від 16.07.2009 року передбачено, що оплати початкового внеску і всіх інших платежів по даному договору здійснюється КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за рахунок міського бюджету.
Як встановлено в ході розслідування 16.07.09 року службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » уклали з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » договір на фінансові лізингові послуги № 16-Упр-09 від 16.07.09 року.
Відповідно до п. 1.1 договору № 16-упр-09 від 16.07.09 року, предметом лізингу є вагони головні (з кабіною керування) та вагони проміжні (без кабіни керування) вказані в Спеціфікації, які лізингодавець ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » набуває у власність на підставі та на умовах договору купівлі-продажу і передає їх лізингоодержувачу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у користування на умовах вказаного договору. Вартість предмета лізингу за договором, згідно специфікації (додаток № 1), складає 800 000 000,00 грн., в т.ч. ПДВ (20 %) 133 333 333,33 грн. Загальна сума цього договору на момент укладання договору визначається виходячи з графіку лізингових платежів та складає 1 390 804 950,75 грн.
Згідно Додатку № 3 до договору про фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену) від 16.07.09 року № 16-Упр-09 виробниками вагонів значаться: ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Росія).
Досудовим розслідуванням встановлено, що отримані КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вагони, були придбані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме згідно договору від 05.07.2011 року № 05/0-ПК.
В свою, чергу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » придбав дані вагони у підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ).
Крім того, згідно інформації автоматизованих баз даних ІНФОРМАЦІЯ_13 (АРМ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »), встановлено що протягом 2012 року товар - вагон для метрополітена головний, пасажирський в зборі, надходили на територію України тільки для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
Відповідно до даних АРМ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », встановлено що поставлені ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », надійшли на територію України на загальну суму (митну вартість) 56 101 012,00 грн., а саме:
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) від ЗАО « ІНФОРМАЦІЯ_15 » ( АДРЕСА_1 ) у кількості 4 вагона для метрополітену за ціною 4 785 473,00 грн. за 1 вагон, загальна митна вартість 19 141 892,00 грн.
- ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) від ЗАО " ІНФОРМАЦІЯ_16 " ( АДРЕСА_2 ) у кількості 8 вагонів метрополітену за ціною 4 619 890,00 грн. за 1 вагон, загальна митна вартість 36 959 120,00 грн. ПП « ОСОБА_4 » згідно даних залізничних накладних є експедитором, а власником являється ПАТ СКТБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ).
Таким чином, встановлено, що поставлені на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) вагони для метрополітену перепродаються ряду підприємств з метою створення завищеної ціни для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), а в подальшому ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для реалізації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по договору від 16.07.09 року № 16-Упр-09 на фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену) протягом 2012 року.
Залучення до виконання умов договорів між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » і КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 16.07.09 року № 16-Упр-09, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » і ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 05.07.2011 року № 05/0-ПК, між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) «ланцюгу» посередницьких СПД призвело до завищення їх вартості на загальну суму 48 058 964,00 грн. та відповідно до надмірного використання державних коштів за період з 01.01.12 року по 31.12.12 року на суму 48 058 964,00 грн.
Вищеописані господарські операції вплинули на правильність визначення повноти нарахування податку на додану вартість та податку на прибуток КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме відбулося завищення податкового кредиту з податку на додану вартість в сумі 8 009 927,33 грн. та заниження податку на прибуток в сумі 2 988 299,00 грн. На даний час злочинна діяльність невстановлених слідством осіб триває, оскільки службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і надалі перераховуються державні кошти за лізингові послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за поставлені вагони метрополітену.
Вбачається, що у ІНФОРМАЦІЯ_18 знаходяться документи, в яких наявна інформація про фактичну вартість вагонів метрополітену при ввезенні їх на територію України. Враховуючи що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а відомості, що містяться в цих документах можуть бути доказами у кримінальному провадженні. Іншим способом, ніж вилучити документи, встановити обставини, що підлягають доведенню в рамках кримінального провадження, неможливо.
Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
У ч. 6 ст. 163 КПК України зазначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Докази наявності таких документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » у ІНФОРМАЦІЯ_18 до клопотання додані.
Вбачається, що слідчим наведені достатні підстави вважати, що інформація, яка міститься в документах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », зазначених у клопотанні, має суттєве значення для суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, може бути використана як доказ, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, неможливо.
З огляду на наведене, клопотання в частині надання доступу до документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » підлягає задоволенню.
Крім того, слідчий просить суд надати йому доступ до документів щодо ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».
Частиною 5 ст. 132 КПК України передбачено, що під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.
Разом з тим, посилання на правовідносини між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з іншими підприємствами, діяльність яких розслідується, не міститься в жодних документах.
З аналітичної довідки від 25 жовтня 2013 року вбачається, що згідно інформації автоматизованих баз даних ІНФОРМАЦІЯ_13 (АРМ « ІНФОРМАЦІЯ_14 ») встановлено, що протягом 2012 року товар вагон для метрополітена головний, пасажирський в зборі, модель 81-540.2К (81-7 17.5М) ТУ 3183-012-05497117-2009 (з кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 8603100090) надходили на територію України тільки для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
У доданих до клопотання матеріалах не міститься та не надано слідчим у судовому засіданні будь-яких належних доказів на підтвердження того, що відомості, які свідчать про необхідність запитуваних документів щодо ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для потреб досудового розслідування, та які б доводили суттєве значення цих документів в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах.
Таким чином, вимога про надання доступу до документів щодо ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » задоволенню не підлягає.
Слідчий просить надати доступ до речей і документів йому та членам слідчо-оперативної групи: старшому слідчому з ОВС Слідчого управління фінансових розслідувань Міжрегіонального Головного управління Міністерства доходів і зборів України Центрального офісу з обслуговування великих платників ОСОБА_5 , старшому оперуповноваженому з ОВС ІНФОРМАЦІЯ_19 і зборів України Центрального офісу з обслуговування великих платників ОСОБА_6 .
Разом з тим, слідчим не додано до клопотання доказів на підтвердження того, що ці особи є членами слідчо-оперативної групи. Тому, така вимога задоволенню не підлягає.
З огляду на наведене, клопотання підлягає задоволенню частково.
Наслідки невиконання зазначеної ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.
Керуючись статтями 131, 132, 159-164, 166, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя,
у х в а л и в:
Клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ Слідчого управління фінансових розслідувань МГУ Міндоходів Центрального офісу з ОВП ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.
Надати дозвіл старшому слідчому першого з особливо важливих справ Слідчого управління фінансових розслідувань МГУ Міндоходів Центрального офісу з ОВП ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до оригіналів, а в разі їх відсутності до копій документів у ІНФОРМАЦІЯ_18 ( АДРЕСА_3 ), а саме: вантажно-митних декларацій та супутніх документів, які подавались для митного оформлення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в режимі імпорт вагонів метрополітену виробництва ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Росія) та ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Росія), в період 01.05.2009 року по 01.05.2014 року.
Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2014 |
Оприлюднено | 06.01.2023 |
Номер документу | 65901876 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Українець В. В.
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Українець В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні