Ухвала
від 02.12.2014 по справі 760/25982/14-к
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 760/25982/14-к

1-кс-7043/14

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 грудня 2014 року м. Київ

Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР Міжрегіонального головного управління Міндоходів Центрального Офісу з обслуговування великих платників ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів,

в с т а н о в и в:

02 грудня 2014 року до Солом`янського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР Міжрегіонального головного управління Міндоходів Центрального Офісу з обслуговування великих платників ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання обґрунтовується тим, що ВКР СУ ФР Міжрегіонального головного управління Міндоходів Центрального Офісу з обслуговування великих платників здійснює досудове розслідування кримінального провадження за № 32014100110000331 від 28 жовтня 2014 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

У клопотанні зазначено, що службові особи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в період з 01 жовтня 2012 року по 31 грудня 2013 року занизили сплату податку на прибуток та ПДВ на загальну суму 775 634 грн.

Підставою для реєстрації вказаного кримінального провадження послужив акт планової документальної виїзної перевірки від 29 вересня 2014 року № 429/28-06-39-01/32475074, проведеної працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 .

В ході проведеної вищевказаної перевірки встановлено, що службові особи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » занизили інші доходи у розмірі 82 232,64 грн за 2013 рік на суму безкоштовно отриманих товарів (робіт та послуг): в тому числі по наступних контрагентах:

1.ПП « ОСОБА_3 » на суму 3 162,24 грн. за 2013 рік.

2.ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 79070,4 грн. за 2013 рік.

Зокрема в ході перевірки встановлено, що ПП « ОСОБА_3 » виконувало роботи по встановленню заземлюючих пристроїв і складання відповідних паспортів.

Також, встановлено, що ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » поставляло на ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відеографічні реєстратори, які в подальшому були використані для ремонту котла в липні 2013 року.

Однак, в ході планової перевірки не було встановлено факт передачі товарів та виконання вищевказаних робіт від вищевказаних контрагентів та встановлено відсутність оформлених належним чином підтверджуючих первинних документів, сертифікатів якості та відповідності.

Враховуючи вищенаведене існують підстави для висновку щодо нереальності здійснених в обсязі та часі господарських операцій між ПП « ОСОБА_3 » та ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Таким чином, отримані роботи та ТМЦ є отриманими з інших джерел, не в установлених осіб та є безоплатно отриманими та підлягають включенню до інших доходів.

Крім цього, в ході перевірки було встановлено завищення витрат у зв`язку із відсутністю належним чином оформлених первинних документів, що підтверджували б отримання товару від ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_4 для ТзОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 на загальну суму 15 549,00 грн.

Також в ході проведеної перевірки встановлено завищення витрат у зв`язку з відсутністю належним чином оформлених первинних документів, що підтверджували б надання послуг ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП ОСОБА_4 , а саме: послуги з проведення рекламних акцій стосовно стимулювання кінцевих споживачі на придбання продукції торгової марки «Галіція», для ТзОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 чим неможливо підтвердити реальність здійснення господарських операцій.

Враховуючи вищенаведене, ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » фактично не отримано послуги від ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП ОСОБА_4 , а проведені операції, пов`язані з отриманням податкової вигоди з метою штучного формування податкового кредиту з податку на додану вартість та витрат.

У зв`язку з вищенаведеним встановлено завищення витрат за ІУ квартал 2012 рік на суму 44 166,65 грн., ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сформованих при відсутності підтверджуючих документів по взаєморозрахунках із ПП « ОСОБА_5 » та встановлено завищення витрат на суму 10 500 грн. за 2013 рік ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сформованих при відсутності підтверджуючих документів по взаєморозрахунках із ПП « ОСОБА_6 », на загальну суму 54 666, 65 грн.

Також, в ході перевірки було встановлено, що ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в жовтні 2012 року придбано бетон М300 в кількості 177 м. куб. у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » згідно накладної №РН-0001319 від 04.10.12 та податкової накладної від 04 жовтня 2012 року № 31 на суму 146 025,00грн в тому числі ПДВ 24 337,50грн. Придбаний бетон використано на будівництво очисних споруд біологічної очистки стічних вод, проте Дозвіл на виконання будівельних робіт виданий ІНФОРМАЦІЯ_7 від 01 жовтня 2013 року № ІУ 115132740349. Відповідно бетон М300 в кількості 177 м. куб. на загальну суму 146 025,00 грн в тому числі ПДВ 24 337,50 грн, використаний не в господарській діяльності.

Крім цього, перевіркою встановлено, що ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » залучено ряд фінансових кредитів для забезпечення господарської діяльності.

Зокрема перевіркою встановлено, що ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зайво віднесено до складу фінансових витрат відсотки на суму 57 247 грн., по кредиту отриманому від АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » в сумі 440,0 тис. євро. Згідно договору (кредитної лінії) від 28.05.2013 року укладеного між АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для купівлі обладнання для очищення оборотної води від органічних домішок, по контракту від 08 лютого 2013 року із ІНФОРМАЦІЯ_9 (Італія).

Дану суму ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » повинно було віднести на собівартість кваліфікаційних активів.

Однак, ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом 2012-2013 років проводило створення нового об`єкту очисних споруд за адресою АДРЕСА_1 , що обліковується на рах. 1522 «виготовлення основних засобів і модернізація».

Однією із складових по експлуатації даного об`єкту є придбання обладнання для очищення оборотної води від органічних домішок.

Таким чином, підприємству необхідний час для його створення та введення в експлуатацію очисних споруд. У разі безпосереднього позичання коштів з метою створення кваліфікаційного активу сумою фінансових витрат, що підлягає включенню до собівартості кваліфікаційного активу, є фактичні, визнані у звітному періоді, фінансові витрати, які пов`язані з цим запозиченням.

Також, перевіркою встановлено, що підприємством використано залучені кредитні кошти, згідно наступних кредитних договір: договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/2 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/6 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/7 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/8 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » укладений з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/3 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/4 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/2, укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/5 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії 88/К/13 укладений з баком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », додатковий кредитний договір №1 від 28 травня 2013 року укладений з баком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », додатковий кредитний договір №2 від 03 липня 2013 року укладений з баком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », кредитний договір № 29 укладений з баком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для надання безпроцентної позики фізичній особі ОСОБА_7 (код ДРФОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) на підставі укладеного договору № 10/08 від 10 серпня 2012 року.

Відповідно на виконання умов договору № 10/08 від 10 серпня 2012 року ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надано безпроцентної позики всього на суму - 25 656 000 грн. Станом на початок перевіряємого періоду дебіторська заборгованість по даних бухгалтерського обліку становить - 2 091 000грн. Сума безпроцентної позики не повернута станом на 31 грудня 2013 року в сумі - 27 656 000 грн.

Враховуючи те, що залучені кредитні кошти в сумі 27 656 000 грн., не були в подальшому використані підприємством у господарській діяльності, а значить, не принесли доходу, відповідно витрати по сплаті відсотків за користування кредитними коштами в сумі 3 563 564,40 грн., не підлягають включенню до складу витрат ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

У зв`язку з вищенаведеним перевіркою встановлено заниження податку на прибуток у розмірі на загальну суму 717 310,3 грн., в. т. ч. за 4 кв. 2012 року на суму 9 275 грн., за 2013 рік на суму 708 035,3 грн. та завищення податкового кредиту по ПДВ за період з 01 жовтня 2012 року по 31 грудня 2013 року на загальну суму 58 323,92 грн., в т.ч. по періодах: жовтень 2012 року 24 337,50 грн., грудень 2012 року 8 833,33 грн., квітень 2013 року 2 100 грн., липень 2013 року 13 705,44 грн., вересень 2013 року 2 591,50 грн., жовтень 2013 року 3 336,50 грн., листопад 2013 року 3 419,65 грн, а всього податків у розмірі 775 634 грн.

Отримати інформацію в інший спосіб ніж вилучити документи на ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про факти укладання договорів по взаємовідносинам з ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та з фізичною особою ОСОБА_7 (код ДРФОУ НОМЕР_1 ) за період з 01 жовтня 2012 року по 31 грудня 2013 року неможливо.

Слідчий також просив розглянути клопотання про надання тимчасового доступу до зазначених документів без виклику представників особи, у володінні якої вони знаходяться, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів.

Суд на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України вважає за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику представників особи, у володінні якої вони знаходяться, за наведених слідчим підстав.

У судовому засіданні слідчий підтримав подане клопотання та просив його задовольнити з зазначених у ньому підстав.

Заслухавши думку учасників судового розгляду, дослідивши матеріали, на які посилається слідчий, обґрунтовуючи доводи клопотання, вбачається наступне.

Згідно з ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5 ч. 2 ст. 131 КПК України передбачений такий вид заходів забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей і документів.

З матеріалів справи вбачається, що службові особи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в період з 01 жовтня 2012 року по 31 грудня 2013 року занизили сплату податку на прибуток та ПДВ на загальну суму 775 634 грн.

Підставою для реєстрації вказаного кримінального провадження послужив акт планової документальної виїзної перевірки від 29 вересня 2014 року № 429/28-06-39-01/32475074, проведеної працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 .

В ході проведеної вищевказаної перевірки встановлено, що службові особи ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » занизили інші доходи у розмірі 82 232,64 грн за 2013 рік на суму безкоштовно отриманих товарів (робіт та послуг): в тому числі по наступних контрагентах:

3.ПП « ОСОБА_3 » на суму 3 162,24 грн. за 2013 рік.

4.ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 79070,4 грн. за 2013 рік.

Зокрема в ході перевірки встановлено, що ПП « ОСОБА_3 » виконувало роботи по встановленню заземлюючих пристроїв і складання відповідних паспортів.

Також, встановлено, що ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » поставляло на ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відеографічні реєстратори, які в подальшому були використані для ремонту котла в липні 2013 року.

Однак, в ході планової перевірки не було встановлено факт передачі товарів та виконання вищевказаних робіт від вищевказаних контрагентів та встановлено відсутність оформлених належним чином підтверджуючих первинних документів, сертифікатів якості та відповідності.

Враховуючи вищенаведене існують підстави для висновку щодо нереальності здійснених в обсязі та часі господарських операцій між ПП « ОСОБА_3 » та ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Таким чином, отримані роботи та ТМЦ є отриманими з інших джерел, не в установлених осіб та є безоплатно отриманими та підлягають включенню до інших доходів.

Крім цього, в ході перевірки було встановлено завищення витрат у зв`язку із відсутністю належним чином оформлених первинних документів, що підтверджували б отримання товару від ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_4 для ТзОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 на загальну суму 15 549,00 грн.

Також в ході проведеної перевірки встановлено завищення витрат у зв`язку з відсутністю належним чином оформлених первинних документів, що підтверджували б надання послуг ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП ОСОБА_4 , а саме: послуги з проведення рекламних акцій стосовно стимулювання кінцевих споживачі на придбання продукції торгової марки «Галіція», для ТзОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 чим неможливо підтвердити реальність здійснення господарських операцій.

Враховуючи вищенаведене, ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » фактично не отримано послуги від ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП ОСОБА_4 , а проведені операції, пов`язані з отриманням податкової вигоди з метою штучного формування податкового кредиту з податку на додану вартість та витрат.

У зв`язку з вищенаведеним встановлено завищення витрат за ІУ квартал 2012 рік на суму 44 166,65 грн., ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сформованих при відсутності підтверджуючих документів по взаєморозрахунках із ПП « ОСОБА_5 » та встановлено завищення витрат на суму 10 500 грн. за 2013 рік ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сформованих при відсутності підтверджуючих документів по взаєморозрахунках із ПП « ОСОБА_6 », на загальну суму 54 666, 65 грн.

Також, в ході перевірки було встановлено, що ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в жовтні 2012 року придбано бетон М300 в кількості 177 м. куб. у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » згідно накладної №РН-0001319 від 04.10.12 та податкової накладної від 04 жовтня 2012 року № 31 на суму 146 025,00грн в тому числі ПДВ 24 337,50грн. Придбаний бетон використано на будівництво очисних споруд біологічної очистки стічних вод, проте Дозвіл на виконання будівельних робіт виданий ІНФОРМАЦІЯ_7 від 01 жовтня 2013 року № ІУ 115132740349. Відповідно бетон М300 в кількості 177 м. куб. на загальну суму 146 025,00 грн в тому числі ПДВ 24 337,50 грн, використаний не в господарській діяльності.

Крім цього, перевіркою встановлено, що ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » залучено ряд фінансових кредитів для забезпечення господарської діяльності.

Зокрема перевіркою встановлено, що ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зайво віднесено до складу фінансових витрат відсотки на суму 57 247 грн., по кредиту отриманому від АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » в сумі 440,0 тис. євро. Згідно договору (кредитної лінії) від 28.05.2013 року укладеного між АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для купівлі обладнання для очищення оборотної води від органічних домішок, по контракту від 08 лютого 2013 року із ІНФОРМАЦІЯ_9 (Італія).

Дану суму ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » повинно було віднести на собівартість кваліфікаційних активів.

Однак, ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом 2012-2013 років проводило створення нового об`єкту очисних споруд за адресою АДРЕСА_1 , що обліковується на рах. 1522 «виготовлення основних засобів і модернізація».

Однією із складових по експлуатації даного об`єкту є придбання обладнання для очищення оборотної води від органічних домішок.

Таким чином, підприємству необхідний час для його створення та введення в експлуатацію очисних споруд. У разі безпосереднього позичання коштів з метою створення кваліфікаційного активу сумою фінансових витрат, що підлягає включенню до собівартості кваліфікаційного активу, є фактичні, визнані у звітному періоді, фінансові витрати, які пов`язані з цим запозиченням.

Також, перевіркою встановлено, що підприємством використано залучені кредитні кошти, згідно наступних кредитних договір: договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/2 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/6 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/7 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/8 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » укладений з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/3 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/4 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/2, укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/5 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії 88/К/13 укладений з баком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », додатковий кредитний договір №1 від 28 травня 2013 року укладений з баком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », додатковий кредитний договір №2 від 03 липня 2013 року укладений з баком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », кредитний договір № 29 укладений з баком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для надання безпроцентної позики фізичній особі ОСОБА_7 (код ДРФОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) на підставі укладеного договору № 10/08 від 10 серпня 2012 року.

Відповідно на виконання умов договору № 10/08 від 10 серпня 2012 року ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надано безпроцентної позики всього на суму - 25 656 000 грн. Станом на початок перевіряємого періоду дебіторська заборгованість по даних бухгалтерського обліку становить - 2 091 000грн. Сума безпроцентної позики не повернута станом на 31 грудня 2013 року в сумі - 27 656 000 грн.

Враховуючи те, що залучені кредитні кошти в сумі 27 656 000 грн., не були в подальшому використані підприємством у господарській діяльності, а значить, не принесли доходу, відповідно витрати по сплаті відсотків за користування кредитними коштами в сумі 3 563 564,40 грн., не підлягають включенню до складу витрат ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

У зв`язку з вищенаведеним перевіркою встановлено заниження податку на прибуток у розмірі на загальну суму 717 310,3 грн., в. т. ч. за 4 кв. 2012 року на суму 9 275 грн., за 2013 рік на суму 708 035,3 грн. та завищення податкового кредиту по ПДВ за період з 01 жовтня 2012 року по 31 грудня 2013 року на загальну суму 58 323,92 грн., в т.ч. по періодах: жовтень 2012 року 24 337,50 грн., грудень 2012 року 8 833,33 грн., квітень 2013 року 2 100 грн., липень 2013 року 13 705,44 грн., вересень 2013 року 2 591,50 грн., жовтень 2013 року 3 336,50 грн., листопад 2013 року 3 419,65 грн, а всього податків у розмірі 775 634 грн.

Отримати інформацію в інший спосіб ніж вилучити документи на ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про факти укладання договорів по взаємовідносинам з ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та з фізичною особою ОСОБА_7 (код ДРФОУ НОМЕР_1 ) за період з 01 жовтня 2012 року по 31 грудня 2013 року неможливо.

Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

У ч. 6 ст. 163 КПК України зазначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Вбачається, що слідчим наведені достатні підстави вважати, що інформація, яка міститься в документах, зазначених у клопотанні, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, може бути використана як доказ, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, неможливо.

Разом з тим, з матеріалів клопотання не вбачається та не доведено в судовому засіданні необхідність надання тимчасового доступу до документів шляхом вилучення їх оригіналів.

Слідчий просить надати доступ до речей і документів їй та уповноваженим особам за дорученням слідчого.

Разом з тим, слідчим не додано до клопотання чіткого переліку уповноважених осіб, тому така вимога задоволенню не підлягає.

З огляду на наведене, клопотання підлягає задоволенню частково.

Наслідки невиконання зазначеної ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.

Керуючись статтями 131, 132, 159-164, 166, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя,

у х в а л и в:

Клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР Міжрегіонального головного управління Міндоходів Центрального Офісу з обслуговування великих платників ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.

Надати дозвіл старшому слідчому з ОВС СУ ФР Міжрегіонального головного управління Міндоходів Центрального Офісу з обслуговування великих платників ОСОБА_2 на тимчасовий доступ до речей і документів ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), які перебувають у володінні ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- договорів, додаткових договорів, специфікацій до договорів, тендерних документів, накладних, товарно-транспортних накладних, податкових накладних, видаткових накладних, рахунків-фактур, довіреностей, спеціфікацій якості та відповідності, лімітних карт на відпуск матеріалів (ф. № 11), карток складського обліку, платіжних доручень, актів прийому-передачі, виписок банку, журналів-ордерів, документів аналітичного обліків підприємства, актів звірки взаєморозрахунків, які підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини між ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в період з 10 жовтня 2012 року по 31 грудня 2013 року;

- копії наступних кредитних договорів: договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/2 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/6 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/7 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/8 укладений з баком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » укладений з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/3 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № ВКЛ-2005469/4 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/2, укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії № НКЛ-2005469/5 укладений з банком АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », договір кредитної лінії 88/К/13 укладений з банком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », додатковий кредитний договір № 1 від 28 травня 2013 року укладений з банком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », додатковий кредитний договір №2 від 03 липня 2013 року укладений з банком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », кредитний договір № 29 укладений з банком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », кредитний договір від 28 травня 2013 року укладений з банком АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для купівлі обладнання для очищення оборотної води від органічних домішок, по контракту від 08 лютого 2013 року із ОСОБА_8 (Італія) в період з 10 жовтня 2012 року по 31 грудня 2013 року, платіжні доручення, банківські виписки, прихідні та розхідні касові ордери, копії сторінок касової книги, які підтверджують отримання кредитних коштів, їх використання та повернення.

- копію договору безпроцентної позики № 10/08 від 10 серпня 2012 року укладеного між ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та фізичною особою ОСОБА_7 (код ДРФОУ НОМЕР_1 ), платіжні доручення, банківські виписки, прихідні та розхідні касові ордери, копії сторінок касової книги, які підтверджують отримання грошових коштів ОСОБА_7 згідно договору позики № 10/08 від 10 серпня 2012 року та їх повернення.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя:

Дата ухвалення рішення02.12.2014
Оприлюднено06.01.2023
Номер документу65902156
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —760/25982/14-к

Ухвала від 02.12.2014

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Українець В. В.

Ухвала від 02.12.2014

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Українець В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні