Постанова
від 10.04.2017 по справі 903/123/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

про визнання банкрутом

"10" квітня 2017 р. справа № 903/123/15

Господарський суд Волинської області у складі:

головуючого судді - Гарбара Ігоря Олексійовича

секретар судового засідання - Сердюкова Аліні Олегівна

за участю:

розпорядник майна - ОСОБА_1

ПАТ "Аграний фонд" - ОСОБА_2, довіреність від 28.12.2016 року №07-02/17

Державне агентство резерву України - ОСОБА_3, довіреність від 06.12.2016р. №4210/0/4-16

Фонд державного майна України - ОСОБА_4, довіреність від 30.03.2017 року №141

Луцька ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області - ОСОБА_5, довіреність від 06.05.2016р. №43

від боржника: директор ДП "Луцький КХП №2" ОСОБА_6, наказ від 08.06.2015 року №97-п

в судовому засіданні взяла участь представник Головного територіального управління юстиції у Волинській області - ОСОБА_7, довіреність від 17.01.2017 року №13-1-8/221

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Луцьку у приміщенні господарського суду Волинської області справу за заявою сільськогосподарського приватного підприємства "Рать" про банкрутство державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2",

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Волинської області від 10.03.2015 р. порушено провадження у справі за заявою СГПП "Рать" до ДП "Луцький КХП №2" про банкрутство, введено процедуру розпорядження майном, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів ДП "Луцький комбінат хлібопродуктів №2".

Ухвалою суду від 26.05.2015р. затверджено реєстр вимог кредиторів ДП "Луцький комбінат хлібопродуктів №2".

Ухвалою суду від 28.11.2016р. продовжено строк процедури розпорядження майном ДП "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул.Промислова, 4, с.Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065) та повноваження розпорядника майна ОСОБА_1 на два місяць до 28 січня 2017 року включно.

Ухвалою суду від 27.03.2017р. враховуючи ту обставину, що строк процедури розпорядження майном сплив 28.01.2017р., розгляд справи в судовому засіданні призначено на 10.04.2017р.

07.04.2017р. від розпорядника майна ОСОБА_1 надійшло клопотання №02-27/365 від 06.04.2017р. про визнання ДП "Луцький КХП №2" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором підприємства ОСОБА_1

07.04.2017р. від розпорядника майна ОСОБА_1 надійшло клопотання №02-27/366 від 06.04.2017р. про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.

07.04.2017р. від розпорядника майна ОСОБА_1 надійшла заява 01-21/367 від 06.04.2017р. про його згоду стати ліквідатором в цій справі.

Присутній в судовому засіданні розпорядник майна просить суд за наслідками розгляду справи прийняти рішення про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення арбітражного керуючого ОСОБА_1 ліквідатором ДП "Луцький КХП №2".

Присутній в судовому засіданні представник кредитора - ПАТ "Аграний фонд" зазначив, що ДП "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" віднесено до затвердженого законом переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, як об'єкт, що має загальнодержавне значення.

Присутній в судовому засіданні директор ДП "Луцький комбінат хлібопродуктів №2", представники Луцька ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області, Державного агентства резерву України клопотання про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення арбітражного керуючого ОСОБА_1 ліквідатором ДП "Луцький КХП №2" підтримали.

Присутні в судовому засіданні представник Фонду державного майна України та головного територіального управління юстиції у Волинській області питання вирішення клопотання про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення арбітражного керуючого ОСОБА_1 ліквідатором ДП "Луцький КХП №2" по суті віднесли на розсуд суду.

Заслухавши пояснення розпорядника майна, представників кредиторів, дослідивши письмові докази в справі, суд приходить до наступного висновку.

З досліджених матеріалів справи вбачається, що згідно з положеннями ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражним керуючим ОСОБА_1 31.03.2017р. проведено засіданням комітету кредиторів ДП "Луцький КХП №2" (протокол від 31.03.2017р.) з наступним порядком денним: 1. Вирішення питання щодо наступної судової процедури боржника ДП "Луцький КХП №2" та кандидатури арбітражного керуючого. 2. Інше.

Засіданням комітету кредиторів ДП "Луцький КХП №2" (протокол від 31.03.2017р.) вирішено звернутися до господарського суду Волинської області із клопотанням про визнання боржника ДП "Луцький КХП №2" (код ЄДРПОУ 009553065) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, затверджено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_1 на призначення ліквідатором ДП "Луцький КХП №2". По другому питанню затверджено звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди здійснення та відшкодування витрат у справі про банкрутство ДП "Луцький КХП №2".

Як визначено ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі Закон про банкрутство) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Провадження у справах про банкрутство окремих категорій боржників регулюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Як вбачається зі статуту державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с. Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065), підприємство засновано на основі державної власності, входить до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства України та є підзвітним йому.

Відповідно до п.5.1 Статуту майно підприємства та доходи від використання цього майна є державною власністю і закріплюються за ним на праві господарського відання.

Згідно переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №83, боржник відноситься до об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.

Відповідно до листа Міністерства аграрної політики та продовольства України №31-4/203 від 05.03.2015, Статуту державного підприємства, ДП "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" відповідно до Закону України "Про управління об'єктами державної власності" входить до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства України та є державним підприємством із 100-відсотковою часткою державного майна у статутному фонді.

Судом враховано, що особливості банкрутства державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків визначаються статтею 96 Закону.

Згідно вказаної статті положення цього Закону застосовуються до юридичних осіб - підприємств, що є об'єктами права державної власності, які не підлягають приватизації, в частині санації чи ліквідації після виключення їх у встановленому порядку з переліку таких об'єктів.

Отже, вказані норми, а також і положення ч.3 ст.214 Господарського кодексу України, і Закону України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" встановлюють обмеження в застосуванні норм Закону про банкрутство (щодо процедур санації чи ліквідації) до юридичних осіб-підприємств, що є об'єктами права державної власності, та які включені до переліку об'єктів, що не підлягають приватизації.

Частиною четвертою статті 5 Закону України "Про приватизацію державного майна" визначено, що перелік державних підприємств, що не підлягають приватизації, та акціонерних товариств, держані пакети акцій яких не підлягають приватизації, затверджується Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України. Об'єкти державної власності, вказані у частині другій цієї статті, не підлягають приватизації незалежно від їх включення до Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, який затверджується Верховною Радою України.

Законом України Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації Луцький комбінат хлібопродуктів N 2 (263021, м. Луцьк, вул. Івана Франка, 53, код ЄДРПОУ 00951439 ) віднесено до затвердженого законом переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, як об'єкт, що має загальнодержавне значення з критеріями, встановленими частиною другою статті 5 Закону України "Про приватизацію державного майна".

Відповідно до ч. 1 ст. 80 Цивільного кодекс України юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Порядок створення, організаційно-правові форми, правовий статус юридичних осіб приватного права встановлюються ЦК України. Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом (ч. 3 ст. 81 ЦК України).

До єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом (ч.4 ст. 89 ЦК України). Юридична особа може мати крім повного найменування скорочене найменування. (ч.1 ст. 90 ЦК України).

Проаналізувавши ч.4 ст. 89, ч.1 ст. 90, 93 ЦК України, п. 10 ч. 2 ст.9, ч. 4,5 ст.16 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та дослідивши матеріали справи суд прийшов до висновку, що Луцький комбінат хлібопродуктів N 2 (263021, м. Луцьк, вул. Івана Франка, 53, код ЄДРПОУ 00951439 ) і ДП "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с. Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065) відрізняються за ідентифікуючими ознаками (найменуванням, місцезнаходженням та кодом ЄДРПОУ). Також в матеріалах справи відсутні відомості і судом не здобуто інформації стосовно реорганізації Луцького комбінату хлібопродуктів N 2 (263021, м. Луцьк, вул. Івана Франка, 53, код ЄДРПОУ 00951439 ).

Судом не встановлено, що ДП "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с. Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065) перебуває в переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, а отже до нього може застосовуватись процедури визначені Законом про банкрутство.

Частиною 8 статті 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення щодо звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора).

У відповідності до ст. 27 України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень:

схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;

відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації;

подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником;

подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;

подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

У підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень:

ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону;

ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником;

постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство;

ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.

З дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

В даному випадку, з врахуванням матеріалів справи, зокрема, наданих суду розпорядником майна протоколів зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів ДП "Луцький КХП №2", підтверджуючих їх документів, факту відсутності пропозицій щодо можливої санації боржника або укладення мирової угоди у справі, господарський суд приходить до висновку про необхідність визнання ДП "Луцький КХП №2" банкрутом та відкриття його ліквідаційної процедури.

Визнаючи боржника банкрутом та відкриваючи його ліквідаційну процедуру, господарським судом враховуються обставини неплатоспроможності ДП "Луцький КХП №2", зокрема, те, що за період з моменту порушення провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном не було встановлено активів, за рахунок яких є можливим погашення в повній мірі вимог кредиторів, а відтак і відновлення платоспроможності боржника.

Таким чином, задоволення вимог кредиторів може бути здійснено не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

19.12.2016 р. розпорядником майна направлений запит №02-27/1244 від 15.12.2016 р. керівнику боржника щодо оперативно-господарської діяльності, яку здійснює підприємство у 2016 році, перспектив отримання коштів, погашення дебіторської заборгованості і таке інше.

Згідно інформації, викладеної боржником у листі №1/1-399 від 28.12.2016 р.. виробничі потужності за січень - листопад 2016 р. щодо виробництва борошна використовувалися на 8.7%, зберігання на 30.2%; рівень використання робочого часу 70,6%. що на 32% менше минулого року. На 14.1% порівняно з попереднім роком скоротилася чисельність працюючих.

02.02.2017р. розпорядником майна направлений запит №Ю2-27/104 від 26.01.2017р. керівнику боржника щодо заходів, вжитих для погашення заборгованості по заробітній платі, забезпеченню передумов для забезпечення мирової угоди та стягнення існуючої дебіторської заборгованості. Відповіді не отримано.

На адресу Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України направлено запит №02-27/229 від 23.02.2017 р. стосовно отримання роз'яснення, чи належить Державне підприємство "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (45650, Волинська обл. Луцький район, с. Рованці, вул. Промислова, буд.4, код ЄДРПОУ 00953065), щодо якого порушена справа про банкрутство, до об'єктів права державної власності, які не підлягають приватизації, чи у ЗУ "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" зазначене інше підприємство з такою назвою.

На зроблений запит отримано висновок науково-правової експертизи щодо ідентифікуючих ознак юридичної особи №126/31-е від 28.03.2017 р.. затверджений головою Ради науково-правових експертиз при Інституті держави і права ім.. ОСОБА_8 НАН України, згідно якого у разі сумнівів застосуванні норми закону, правовий режим чи правовий статус юридичної особи визначається ідентифікаційним номером ЄДР, який вказаний у законі, окрім випадків реорганізації, коли мало місце правонаступництво.

Арбітражним керуючим здійснювалось своєчасне надання державному органу з питань банкрутства необхідних відомостей та звітності, зокрема форми №2 "Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство юридичної особи-боржника", №3 "Повідомлення про погашення заборгованості із заробітної плати" та №4 "Повідомлення про розмір вимог кредиторів та стан розрахунку з ними".

Заяв фізичних та юридичних осіб з пропозиціями про участь у санації боржника (інвесторів) відповідно до вимог ч. 11 ст. 23 Закону розпоряднику майна не надходило.

Пропозицій боржника щодо підготовки плану санації відповідно до вимог ч. 11 ст. 23 Закону розпоряднику майна не надходило.

Враховуючи відсутність пропозицій від боржника щодо підготовки плану санації, заяв фізичних осіб та/або юридичних особи, які бажають взяти участь у санації боржника з пропозиціями щодо санації боржника (план санації тощо), відсутність пропозицій про укладення мирової угоди, відсутність майна боржника, а також відсутність результатів вжитих заходів щодо отримання документів та інформації від посадових осіб боржника щодо його господарської діяльності та майнового стану, розпорядник майна боржника - арбітражний керуючий ОСОБА_1 вважає, що задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.

Відтак судом засвідчується, що розпорядником майна ДП "Луцький КХП №2" вчинялись відповідні дії та заходи на належному рівні та в межах наданих йому Законом повноважень у зв'язку з чим звіт арбітражного керуючого слід прийняти до уваги та погодити.

У відповідності до ст.ст. 37, 38, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом. Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

У постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

В даному випадку, ліквідатором ДП "Луцький КХП №2" комітет кредиторів пропонує призначити арбітражного керуючого ОСОБА_1 (протокол від 31.03.2017р.).

На день проведення підсумкового засідання до господарського суду від арбітражного керуючого ОСОБА_1 поступила заява про його згоду стати ліквідатором в цій справі

Оскільки комітетом кредиторів подано клопотання про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_1, у присутніх в судовому засіданні представників сторін заперечень щодо його призначення ліквідатором по даній справі немає, суд не вбачає підстав, які б свідчили про неможливість виконання арбітражним керуючим ОСОБА_1 повноважень ліквідатора у справі про банкрутство ДП "Луцький КХП №2".

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону про банкрутство з дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону про банкрутство з дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, припиняються повноваження власника майна банкрута.

Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону про банкрутство протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1, 2, 26, 27, 37-40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Звіт розпорядника майна державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с.Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065) арбітражного керуючого ОСОБА_1 погодити.

2. Процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с.Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065) повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_1 (свідоцтво Міністерства юстиції України про право здійснення діяльності арбітражного керуючого №413 від 22.03.2013 року, вул. Коперника, 36а, 4 поверх, м.Луцьк, 43010) припинити.

3. Державне підприємство "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с.Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065) визнати банкрутом.

4. Відкрити ліквідаційну процедуру державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с.Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065) строком на дванадцять місяців.

5. Скасувати арешти та інші обмеження по розпорядженню, накладені на майно державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с.Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065). Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" не допускається.

6. Ліквідатором державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с.Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065) призначити арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво Міністерства юстиції України про право здійснення діяльності арбітражного керуючого №413 від 22.03.2013 року, вул. Коперника, 36а, 4 поверх, м.Луцьк, 43010)

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута. Протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

7. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" (вул. Промислова, 4, с.Рованці, Волинська область, код ЄДРПОУ 00953065).

8 . Зобов'язати ліквідатора:

- під час проведення ліквідаційної процедури використовувати тільки один рахунок боржника в банківській установі. Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, підлягають закриттю. Залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника;

- виплати кредиторам з основного рахунку здійснювати у порядку черговості, визначеному ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";

- здійснювати реалізацію майна банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку передбаченому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";

- відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" подавати господарському суду та комітету кредиторів державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" звіти про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника, використання коштів боржника;

- на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

9. Відповідні строки по даній справі обчислюються з дати прийняття господарським судом постанови, тобто з 10 квітня 2017 року.

10. Ліквідатору державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №2" після завершення всіх розрахунків з кредиторами та здійснення ліквідаційної процедури скласти звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс товариства-банкрута, подати їх до господарського суду для подальшого розгляду і затвердження.

11. Примірник постанови для відома та виконання направити:

- ДП «Луцький КХП №2» , вул. Молодогвардійська, 11, м.Луцьк;

- Луцькій об'єднаній державній податковій інспекції ГУ ДФС у Волинській області (43010, м.Луцьк, Київський майдан, 4,);

- арбітражному керуючому ОСОБА_1, вул. Коперника, 36а (4 поверх), м.Луцьк.

- Державному агентству резерву України, вул. Пушкінська, 28, м.Київ, 01601

- ТзОВ «Волиньторгхліб» , вул. Карбищева, 1, м.Луцьк, 43023;

- СГТзОВ «Старк-Агро» в особі ліквідатора ОСОБА_9, пр-т Волі, 19/4, м.Луцьк;

- ТзОВ «СТИР-АГРОБУД» , вул. Шкільна, 62, с.Боратин, Луцький р-н, Волинська обл, 45605;

- ОСОБА_10, вул. Кравчука, 4/11, м.Луцьк;

- першому заступнику прокурора Шевченківського району міста Києва, вул. Артема, 89, м.Київ;

- ПАТ "Аграрний фонд", (вул. Б. Грінченка, 1, м.Київ, 01001);

- ТзОВ «Сі.Бі.Ем.Менеджмент» , (вул. Київська, 113/2, м.Обухів, Київська область, 08700);

- підприємству з іноземними інвестиціями «ОСОБА_11 Україна» , (вул.Червоноармійська, 100 (б/ц «Торонто» , 6-й поверх, вхід «А» , м.Київ, 03150);

- ПАТ «Аграрний фонд» , (вул. Б. Грінченка, 1, м.Київ, 01001);

- СГПП «Рать» , (вул. Перемоги, 10, с.Ратнів, Луцький район, Волинська область);

- Фонду державного майна України, (вул.Кутузова, 18/9, м.Київ-133, 01601);

- Регіональному відділенню ФДМУ по Волинській області, (Київський майдан, 9, м.Луцьк);

- Міністерство аграрної політики та продовольства України, (вул. Хрещатик, будинок 24, Шевченківський район, м.Київ);

- сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Волинській області, (вул.Володимирська, 1, м. Луцьк, 43000).

- Луцькому районному відділу державної виконавчої служби (43001, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Винниченка, 27а);

- державному реєстратору сектору - Центр надання адміністративних послуг апарату Луцької районної державної адміністрації (м.Луцьк, вул. Ковельська, 53);

- Головному управлінню статистики у Волинській області (43000, м. Луцьк, вул. Шопена,12).

Суддя І. О. Гарбар

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення10.04.2017
Оприлюднено14.04.2017
Номер документу65912517
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/123/15

Ухвала від 29.08.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Кравчук Антоніна Михайлівна

Постанова від 21.05.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

Ухвала від 20.05.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

Ухвала від 18.04.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

Ухвала від 25.03.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

Постанова від 05.02.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Савченко Г.І.

Ухвала від 23.01.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Савченко Г.І.

Ухвала від 28.12.2018

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Савченко Г.І.

Ухвала від 29.12.2018

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Савченко Г.І.

Ухвала від 27.12.2018

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Савченко Г.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні