Справа № 344/4929/17
Провадження № 1-кс/344/1364/17
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 квітня 2017 року м.Івано-Франківськ
Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Антоняк Т.М., за участю секретаря Максимів Н.С., слідчого Дацко Н.І., розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Івано-Франківській області підполковника податкової міліції ОСОБА_1, погодженого з прокурором відділу прокуратури Івано-Франківської області ОСОБА_2, про тимчасовий доступ до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В :
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернулася з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, в обгрунтування якого покликалася на те, що дане кримінальне провадження внесено до Єдиного реєстру досудового розслідування на підставі повідомлення працівників оперативного управління ГУ ДФС в Івано-Франківській області за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України щодо службових осіб ТОВ "ГПК- М'ясо" (ЄДРПОУ-31789715).
У клопотанні зазначено, що підставою для реєстрації кримінального провадження слугували матеріали, зібрані працівниками оперативного управління ГУ ДФС в Івано-Франківській області, відповідно до яких службові особи ТОВ "ГПК- М'ясо" упродовж 2016 року шляхом не відображення у бухгалтерському обліку та податковій звітності реальних обсягів реалізованої м'ясопродукції ухилились від сплати податку на додану вартість в сумі 3 558 640 грн., що є особливо великими розмірами.
Зазначається, що в ході досудового розслідування встановлено, що на ТОВ "ГПК- М'ясо" зберігаються товари та готова продукція. Згідно листа-відповіді від 23.02.2017 №23/02/01 у своїй господарській діяльності підприємство використовує орендовані складські та виробничі приміщення, що дають змогу зберігати запаси в свіжому, охолодженому та замороженому видах. Як зазначено у листі, у даних складах зберігається свинина охолоджена та заморожена, свинина обвалена в елементах, субпродукти 1 та 2 категорії, м'ясо курятини заморожене. Так, згідно наданої інформації, станом на 01.01.2017 підприємство зберігає 139 044 кг запасів на суму 4 796 404,29 грн. Крім того, для економічної вигоди підприємство, очікуючи покращення ситуації на ринку м'яса, уклало договір відповідального зберігання згідно якого зберігає 368 тон на суму 10 974 737,10 грн.
Сторона кримінального провадження, яка звернулася з даним клопотанням, вказує, що на лист слідчого в порядку ст. 93 КПК України від 28.02.2017 року, скерований на ТОВ ГПК-М'ясо з вимогою надати відомості про суб'єктів господарювання з якими товариство упродовж 2016-2017 років укладено договори відповідального зберігання продукції, а також надати копії зазначених договорів, службовими особами надано відповідь про кількість продукції, яка зберігається згідно договору відповідального зберігання, однак інформації про те з ким такий договір укладений та його копії надано не було. Поряд з наведеним суб'єктом господарювання зроблено посилання на п. 134 ЗУ "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", згідно з положеннями якого виключено з Податкового кодексу України розділ ХVІІІ "Податкова міліція" у зв'язку чим останній вважає, що немає правових підстав для діяльності податкової міліції. Зазначені вище обставини свідчать про те, що фактично отримати інформацію про суб'єктів господарювання з якими ТОВ "ГПК- М'ясо" упродовж 2016-2017 років укладено договори відповідального зберігання, а також копії зазначених документів, які знаходяться у володінні службових осіб ТОВ "ГПК- М'ясо" можливо шляхом здійснення тимчасового доступу до документів з метою отримання допустимих доказів у порядку, визначеному діючим Кримінальним процесуальним кодексом.
У клопотанні зазначається, що відомості, що містяться у договорах відповідального зберігання, укладених ТОВ "ГПК- М'ясо" з суб'єктами господарювання мають істотне значення для провадження досудового розслідування, оскільки їх отримання надасть можливість встановити важливі обставини вчиненого злочину, а саме відомості про адреси складських та виробничих приміщень, що дають змогу зберігати запаси в свіжому, охолодженому та замороженому видах, кількість готової продукції, що зберігається, суб'єктів господарювання з якими укладені договори відповідального зберігання. У зв'язку із цим, є підстави для отримання тимчасового доступу до договірних документів ТОВ "ГПК- М'ясо" укладених із суб'єктами господарювання та свідчать про відповідальне зберігання продукції, що забезпечить повне та неупереджене досудове розслідування. В інший спосіб отримати документи, які мають значення для кримінального провадження, на даний час неможливо.
Слідчий в судовому засіданні підтримала, просила його задовольнити.
Частиною 1 ст. 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до вимог ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
За змістом ч.5 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв'язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчим доведено, що в інший спосіб на даний час неможливо отримати запитувані відомості про вчинення кримінального правопорушення, як без надання тимчасового доступу до документів, зазначених у клопотанні, оскільки зазначені в них відомості, нададуть змогу в подальшому використовувати їх як докази, а тому вважаю, що клопотання є обґрунтованим і його слід задовольнити, надавши тимчасовий доступ до вказаних в клопотанні документів.
Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-160, 163,164,166 КПК України, -
У Х В А Л И В :
Надати старшому слідчому з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Івано-Франківській області підполковнику податкової міліції ОСОБА_1 дозвіл на тимчасовий доступ до договорів відповідального зберігання м'ясопродукції, укладених ТОВ "ГПК- М'ясо" з суб'єктами господарювання упродовж 2016, 2017 років, а також актів надання послуг, складених на підставі зазначених договорів, що знаходяться у володінні службових осіб ТОВ "ГПК- М'ясо" (ЄДРПОУ 31789715 Івано-Франківська область, Галицький район с. Залуква, вул. Верхня, 1А) з можливістю ознайомитися з ними і вилучити їх копії.
Строк дії ухвали 1 (один) місяць з дня постановлення ухвали.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Т.М. Антоняк
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2017 |
Оприлюднено | 14.04.2017 |
Номер документу | 65933557 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Антоняк Т. М.
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Антоняк Т. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні