Ухвала
від 12.04.2017 по справі 686/1793/17
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/1793/17

УХВАЛА

12 квітня 2017 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області Бурка С.В., з участю секретаря судового засідання Дзюби О.В., прокурора Іщук У.О., розглянувши клопотання останньої про отримання дозволу на проведення позапланової документальної ревізії, у кримінальному провадженні №42017241010000001,

встановив:

Прокурор Хмельницької місцевої прокуратури ОСОБА_1 звернулась до суду з клопотанням, про отримання дозволу на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Лісогринівецької об'єднаної територіальної громади (ЄДРПОУ 04403717, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Лісові Гринівці, вул.Центральна, 4).

Як зазначено в клопотанні, упродовж червня - серпня 2016 року службові особи відділу освіти, молоді та спорту Хмельницької районної державної адміністрації, за попередньою змовою із ФОП ОСОБА_2 та ФОП ОСОБА_3, зловживаючи своїм службовим становищем, з метою заволодіння бюджетними коштами, під час виконання договору №1 на проведення капітального ремонту (заміни віконних блоків) Давидковецької ЗОШ І-ІП ступенів с.Давидківці Хмельницького району Хмельницької області від 16.05.2016 р., внесли до актів приймання виконаних будівельних робіт за червень, липень та серпень 2016 року неправдиві завищені обсяги вартості вікон та виконаних робіт, а саме заповнення віконних прорізів готовими блоками площею 2 м 2 з металопластику в кам'яних стінах житлових та громадських будівель на 39,3 м 2 на загальну суму 199917,16 грн., і таким чином заволоділи вказаними бюджетними коштами.

Дане кримінальне правопорушення 03 січня 2017 року зареєстровано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань №42017241010000001, правова кваліфікація правопорушення - ч.3 ст.191 КК України.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що відповідно до ст.2 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні на органи державного фінансового контролю покладено здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

З урахуванням викладеного, з метою проведення швидкого, повного та неупередженого розслідування у кримінальному провадженні в частині законності використання бюджетних коштів при виконанні робіт по проведенні капітального ремонту (заміни віконних блоків) Давидковецької ЗОШ ОСОБА_4. с.Давидківці Хмельницького району Хмельницької області, керуючись вимогами ст.ст.36, 93 КПК України, СТ.СТ.2, 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , розділом 2 Порядку взаємодії органів державної контрольно - ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого спільним наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 №346/1025/685/53, виникла необхідність провести позапланову перевірку фінансово-господарської діяльності Давидковецької сільської ради Хмельницького району (31341, с.Давидківці, Хмельницький район, вул, Гавришка, 60 , код ЄДРПОУ 04403686) з наступних питань: 1. Цільове та ефективне використання коштів місцевого бюджету, виділених на виконання робіт проведенні капітального ремонту (заміни віконих блоків) Давидковецької ЗОШ ОСОБА_4. с. Давидківці Хмельницького району Хмельницької області. 2. Відповідність проектно-кошторисної документації про виконання робіт по проведенні капітального ремонту (заміни віконих блоків) Давидковецької ЗОШ I-Шст. с.Давидківці Хмельницького району Хмельницької області укладеному між відділом освіти, молоді та спорту Хмельницької районної державної адміністрації, в особі в.о. начальника відділу ОСОБА_5 (Замовник) та ФОП ОСОБА_2 (Підрядник) договором №1 від 16.05.2016 р., та додатковим угодам до нього, актам приймання-передавання виконаних робіт, довідкам про їх вартість, що складені (виконані) на підтвердження виконання цього договору. 3. Правильність складання актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3 та, відповідність обсягів виконаних робіт і використаних матеріалів, вказаних у цих документах, фактичним обсягам виконаних робіт та використаних матеріалів.

Окрім того, слідчим СВ Хмельницького РВП Хмельницького ВП ГУ Національної поліції в Хмельницькій області ОСОБА_6 07.02.2017 р. за №731/121/118/03-2017 начальнику управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області ОСОБА_7 направлено лист щодо погодження дати початку позапланової перевірки Давидковецької сільської ради Хмельницького району Хмельницької області з вищевказаних питань.

Так, 16.02.2017 р. до Хмельницького РВП Хмельницького ВП ГУ Національної поліції в Хмельницькій області з управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області надійшло повідомлення про неможливість узгодження дати початку проведення позапланової ревізії; у зв'язку із проведенням значної кількості планових та позапланових контрольних заходів.

А тому, у даному кримінальному провадженні необхідно отримати ухвалу слідчого судді про надання дозволу на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Давидковецької сільської ради Хмельницького району в частині законності використання бюджетних коштів при виконанні робіт по проведенні капітального ремонту (заміни віконих блоків) Давидковецької ЗОШ I-ІІІ ст. с.Давидківці Хмельницького району Хмельницької області.

Заслухавши думку прокурора, який підтримав подане клопотання, дослідивши надані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя дійшов до наступних висновків.

Відповідно до ч.2 ст.93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Згідно з ч. 6 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Відповідно до ч.8 ст.11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Враховуючи вищевикладене, а також те, що прокурором обґрунтовані підстави необхідності проведення позапланової виїзної ревізії, слідчий суддя вважає, що клопотання прокурора, про надання дозволу на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Лісогринівецької об'єднаної територіальної громади (ЄДРПОУ 04403717, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Лісові Гринівці, вул.Центральна, 4), підлягає задоволенню.

Керуючись ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , ст.93, 110 КПК України, -

ухвалив:

Клопотання прокурора Хмельницької місцевої прокуратури ОСОБА_1 - задовольнити.

Надати дозвіл на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Лісогринівецької об'єднаної територіальної громади (ЄДРПОУ 04403717, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Лісові Гринівці, вул.Центральна, 4), в ході якої перевірити:

- цільове та ефективне використання коштів місцевого бюджету, виділених на виконання робіт проведенні капітального ремонту (заміни віконих блоків) Давидковецької ОСОБА_4 ст. с.Давидківці Хмельницького району Хмельницької області;

- відповідність проектно-кошторисної документації про виконання робіт по проведенні капітального ремонту (заміни віконих блоків) Давидковецької ЗОШ I-ІІІ ст. с.Давидківці Хмельницького району Хмельницької області укладеному між відділом освіти, молоді та спорту Хмельницької районної державної адміністрації, в особі в.о. начальника відділу ОСОБА_5 (Замовник) та ФОП ОСОБА_2 (Підрядник) договором №1 від 16.05.2016 р., та додатковим угодам до нього, актам приймання-передавання виконаних робіт, довідкам про їх вартість, що складені (виконані) на підтвердження виконання цього договору;

- правильність складання актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3 та, відповідність обсягів виконаних робіт і використаних матеріалів, вказаних у цих документах, фактичним обсягам виконаних робіт та використаних матеріалів.

Проведення позапланової документальної ревізії доручити працівникам управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.

Ревізію провести протягом 15 робочих днів - з 18 квітня 2017 року по 12 травня 2017 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення12.04.2017
Оприлюднено19.04.2017
Номер документу65977740
СудочинствоКримінальне
Сутьотримання дозволу на проведення позапланової документальної ревізії, у кримінальному провадженні №42017241010000001

Судовий реєстр по справі —686/1793/17

Ухвала від 12.04.2017

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 12.04.2017

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 30.01.2017

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 30.01.2017

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні