Постанова
від 14.09.2009 по справі 2а-22124/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія 6.11

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 вересня 2009 року Справа 2а-22124/09/1270

Луганський окружний ад міністративний суд, у складі :

судді Ірметової О.В.,

при секретарі Бондарі Є.М.,

за участю сторін:

представник позивача: Кошелькова О.В.,

представник відповідача: Нікітенко О.О.,

розглянувши у відкритом у судовому засіданні матеріа ли за адміністративним позов ом Луганського обласного від ділення Фонду соціального за хисту інвалідів до Міського комунального підприємства « Луганськ-Сервіс-Плюс» про ст ягнення адміністративно-гос подарських санкцій та пені з а невиконання 4% нормативу роб очих місць у 2008 році, -

В С Т А Н О В И В :

22 квітня 2009 року до суду над ійшов адміністративний позо в Луганського обласного відд ілення Фонду соціального зах исту інвалідів до Міського к омунального підприємства «Л уганськ-Сервіс-Плюс» про стя гнення адміністративно-госп одарських санкцій та пені за незайняті місця інвалідами у 2008 році, в якому позивач зазна чив, що відповідач в порушенн я ст.. 19 Закону України «Про осн ови соціальної захищеності і нвалідів в Україні» у 2008 році н е працевлаштувало на 1 робоче місце, призначене на працевл аштування інвалідів, та до 15.04.2 009 року самостійно не сплатив адміністративно-господарсь кі санкції у розмірі 20477,50 грн., у зв' язку з чим за відповідач ем утворилася заборгованіст ь у розмірі 20575,78 грн., з яких розм ір пені складає 98,28 грн.

За таких обставин, Луганськ е обласне відділення Фонду с оціального захисту інваліді в просило стягнути з відпові дача заборгованість по сплат і адміністративно-господар ських санкцій у розмірі 20575 грн . 78 коп. та пеню у розмірі 98,28 грн.

Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги, надав поясненн я, аналогічні позову та поясн ив, що відповідач також не над авав звіти до центру зайнято сті щомісяця про вільні вака нсії.

Представник відповідача в судовому засіданні не визна в позовні вимоги.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає , що позов підлягає задоволен ню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 18 Закону Ук раїни “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні” забезпечення прав інва лідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому чис лі з умовою про виконання роб оти вдома, здійснюється шлях ом їх безпосереднього зверне ння до підприємств, установ, о рганізацій чи до державної с лужби зайнятості.

Статтею 18-1 Закону України “П ро основи соціальної захищен ості інвалідів в Україні” пе редбачено, що державна служб а зайнятості здійснює пошук підходящої роботи відповідн о до рекомендацій МСЕК, наявн их у інваліда кваліфікації т а знань, з урахуванням його по бажань.

Згідно з частиною 1 статті 20 З акону України «Про основи со ціальної захищеності інвалі дів в Україні» підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичні особи, як і використовують найману пра цю, де середньооблікова чисе льність працюючих інвалідів менша, ніж установлено норма тивом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачую ть відповідним відділенням Ф онду соціального захисту інв алідів адміністративно-госп одарські санкції, сума яких в изначається в розмірі середн ьорічної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичної особи, я ка використовує найману прац ю, за кожне робоче місце, призн ачене для працевлаштування і нваліда і не зайняте інвалід ом. Для підприємств, установ, о рганізаційну тому числі підп риємств, організацій громадс ьких організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адмініст ративно-господарських санкц ій за робоче місце, призначен е для працевлаштування інвал іда і не зайняте інвалідом, ви значається в розмірі половин и середньої річної заробітно ї плати на відповідному підп риємстві, в установі, організ ації, у тому числі підприємст ві, організації громадських організацій інвалідів, у фіз ичної особи, яка використову є найману працю.

Отже, наведені вище норми За кону дають підстави говорити про такі обов' язки підприє мств:

- дотримання ними нормативі в по створенню визначеної ци м Законом кількості робочих місць для інвалідів;

- сплати ними адміністратив но-господарських санкцій, в р азі недотримання зазначених нормативів.

Відповідно до п.2 Порядку по дання підприємствами, устано вами, організаціями та фізич ними особами, що використову ють найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштуван ня інвалідів та інформації, н еобхідної для організації їх працевлаштування, затвердже ного постановю Кабінету Міні стрів України від 31.01.2007 року № 70, інформацію про наявність віл ьних робочих місць (вакантни х посад) для працевлаштуванн я інвалідів роботодавці пода ють центру зайнятості за міс цем їх реєстрації як платник ів страхових внесків на зага льнообов' язкове державне с оціальне страхування на випа док безробіття за формою, зат вердженою Мінпраці за погодж енням з Держкомстатом.

Відповідно до ч.4 ст.20 Закону України «Про зайнятість насе лення» підприємства, установ и і організації незалежно ві д форми власності реєструють ся у місцевих центрах зайнят ості за їх місцезнаходженням як платники збору до Фонду за гальнообов' язкового держа вного соціального страхуван ня України на випадок безроб іття, щомісяця подають цим це нтрам адміністративні дані у повному обсязі про наявніст ь вільних робочих місць (вака нсій), у тому числі призначени х для працевлаштування інвал ідів, та про працівників, які п рацюють неповний робочий ден ь (тиждень), якщо це не передба чено трудовим договором, або не працюють у зв' язку з прос тоєм виробництва з не залежн их від них причин, і в десятиде нний строк - про всіх прийня тих працівників у порядку, вс тановленому законодавством . Несвоєчасна реєстрація або відмова від неї, порушення по рядку подання адміністратив них даних тягне за собою відп овідальність, передбачену за коном.

Як вбачається з матеріалів справи (а.с.4) на міському кому нальному підприємстві «Луга нськ-Сервіс-Плюс» стоврено 2 р обочих місця для працевлашту вання інвалідів.

Відповідно до акту проведе ння перевірки виконання норм ативу робочих місць, признач ених для працевлаштування ін валідів та сплати адмінітрат ивно - господарських санкці й за 2008 рік від 18 травня 2009 року № 51 встановлено, що середньообл ікова кількість штатних прац івників, яким встановлена ін валідність складає 1 особу, кі лькість інвалідів, штатних п рацівників, які повинні прац юватиробочих місцях складає 2 особи, адміністративно-госп одарські санкції відповідач ем не сплачено (а.с.15).

З відповіді Луганського мі ського центру зайнятості №1/07- 4057 від 04.09.2009 року на запит заступ ника керуючого Луганського о бласного відділення Фонду со ціального захисту інвалідів вбачається, що відповідач МК П «Луганськ-Сервіс-Плюс» не н адавало інформацію про наявн ість вільних робочих місць т а потребу в працівниках за фо рмою 3-ПН за 5 місяців.

У зв' язку з тим, що відпові дачем - МКП «Луганськ-Серві с-Плюс» щомісяця не подавали сь центрам зайнятості адміні стративні дані у повному обс язі про наявність вільних ро бочих місць (вакансій), призна чених для працевлаштування і нвалідів, що призвело до неви конання нормативу створення робочих місць для працевлаш тування інвалідів, суд вважа є, що вимоги Луганського обла сного відділення Фонду соціа льного захисту інвалідів щод о стягнення адміністративно -господарських санкцій у роз мірі 20477,50 грн. та пені у розмірі 98,28 грн., що разом становить 20575,78 г рн. за незайняті робочі місця інвалідами у 2008 році в судовом у засіданні знайшли своє під твердження, та підлягають за доволенню.

Відповідно до ч.2 ст. 94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони - с уб' єкта владних повноважен ь, суд присуджує з іншої сторо ни всі здійснені нею докумен тально підтверджені судові в итрати, пов' язані із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз. Оскільки позивачем не були здійснені документально підтверджені судові витрати, питання про р озподіл судових витратах не вирішується.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 2, 17, 88, 94, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Лу ганського обласного відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів до Міського кому нального підприємства «Луга нськ-Сервіс-Плюс» про стягне ння адміністративно-господа рських санкцій та пені за нев иконання 4% нормативу робочих місць у 2008 році задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з Міського комуна льного підприємства «Луганс ьк-Сервіс-Плюс», (кв. Норінсько го, 4-а, м. Луганськ, 91042, р/р 26001302140002, АКБ «Трансбанк», МФО 300089, код 31995921) на користь Державного бюджету Л енінського району м. Лугансь ка (р/р 31218230700006 в ГУДКУ у Луганські й області МФО 804013, код 24046582, код пла тежу 50070000) несплачені адмініст ративно-господарські санкці ї та пеню у розмірі 20575 грн.78 коп. (двадцять тисяч п' ятсот сім десят п' ять гривень 44 коп.)

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого Кодек сом адміністративного судоч инства України, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана в строк, вст ановлений цим Кодексом, пост анова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через с уд першої інстанції шляхом п одачі в десятиденний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарже ння і поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, з подачею її копі ї до апеляційної інстанції а бо в порядку частини 5 статті 1 86 Кодексу адміністративного судочинства України.

СУДДЯ О.В.Ірм етова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2009
Оприлюднено17.05.2010
Номер документу6608109
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-22124/09/1270

Постанова від 14.09.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Ірметова Олеся Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні