Постанова
від 22.09.2009 по справі 2а-24417/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія 6.11

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 вересня 2009 року Справа 2а-24417/09/1270

Луганський окружний адмін істративний суд у складі:

судді Ірметовов ї О.В.,

при секретарі К оробенко Т.М.

за участю сторін:

представник позивача: Ок улевич О.В.,

представник відповідача: Ракітін О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріал и за адміністративним позово м Луганського обласного відд ілення Фонду соціального зах исту інвалідів до Комунально го підприємства „Єдиний розр ахунковий центр" про стягнен ня адміністративно-господар ських санкцій та пені , -

В С Т А Н О В И В :

23 липня 2009 року до суду надій шов адміністративний позов Луганського обласного відді лення Фонду соціального захи сту інвалідів до Комунальног о підприємства „Єдиний розра хунковий центр" про стягненн я адміністративно-господарс ьких санкцій та пені за незай няті робочі місця інвалідами у 2008 році, в якому позивач зазн ачив, що відповідач в порушен ня ст. 19 Закону України «Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні» у 2008 році не працевлаштував на 1 робоче місце, призначене на працевл аштування інвалідів, та до 2009 р оку самостійно не сплатив ад міністративно-господарські санкції у розмірі 677,28 грн., у зв' язку з чим за відповідачем ут ворилася заборгованість у ро змірі 677,28 грн., та розмір пені ск ладає 24,57 грн.

Представник позивача в суд овому засіданні збільшив поз овні вимоги, дав пояснення що до суті позовних вимог, проси в суд стягнути з відповідача суму господарських санкцій у розмірі 8541,08 грн., у зв' язку з наданням 27.08.2009 року уточненого звіту «про зайнятість та пра цевлаштування інвалідів» за звітний 2008 рік.

Представник відповідача в судовому засідання не визна в позовні вимоги, надав запер ечення на адміністративний п озов, просив суд відмовити в з адоволенні позову, дав поясн ення щодо наданого заперечен ня.

Заслухавши пояснення пре дставників сторін, вивчивши матеріали справи, суд вважає , що позов підлягає задоволен ню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 18 Закону Ук раїни “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні” забезпечення прав інва лідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому чис лі з умовою про виконання роб оти вдома, здійснюється шлях ом їх безпосереднього зверне ння до підприємств, установ, о рганізацій чи до державної с лужби зайнятості.

Частиною 3 статті 18-1 Закону У країни “Про основи соціально ї захищеності інвалідів в Ук раїні” передбачено, що держа вна служба зайнятості здійсн ює пошук підходящої роботи в ідповідно до рекомендацій МС ЕК, наявних у інваліда кваліф ікації та знань, з урахування м його побажань.

Згідно з частиною 1 статті 20 З акону України «Про основи со ціальної захищеності інвалі дів в Україні» підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичні особи, як і використовують найману пра цю, де середньооблікова чисе льність працюючих інвалідів менша, ніж установлено норма тивом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачую ть відповідним відділенням Ф онду соціального захисту інв алідів адміністративно-госп одарські санкції, сума яких в изначається в розмірі середн ьорічної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичної особи, я ка використовує найману прац ю, за кожне робоче місце, призн ачене для працевлаштування і нваліда і не зайняте інвалід ом. Для підприємств, установ, о рганізаційну тому числі підп риємств, організацій громадс ьких організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адмініст ративно-господарських санкц ій за робоче місце, призначен е для працевлаштування інвал іда і не зайняте інвалідом, ви значається в розмірі половин и середньої річної заробітно ї плати на відповідному підп риємстві, в установі, організ ації, у тому числі підприємст ві, організації громадських організацій інвалідів, у фіз ичної особи, яка використову є найману працю.

Отже, наведені вище норми За кону дають підстави говорити про такі обов' язки підприє мств:

- дотримання ними нормативі в по створенню визначеної ци м Законом кількості робочих місць для інвалідів;

- сплати ними адміністратив но-господарських санкцій, в р азі недотримання зазначених нормативів.

Відповідно до п.2 Порядку по дання підприємствами, устано вами, організаціями та фізич ними особами, що використову ють найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштуван ня інвалідів та інформації, н еобхідної для організації їх працевлаштування, затвердже ного постановю Кабінету Мнін істрів України від 31.01.2007 року № 70, інформацію про наявність ві льних робочих місць (вакантн их посад) для працевлаштуван ня інвалідів роботодавці под ають центру зайнятості за мі сцем їх реєстрації як платни ків страхових внесків на заг альнообов' язкове державне соціальне страхування на ви падок безробіття за формою, з атвердженою Мінпраці за пого дженням з Держкомстатом.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем - КП «Є диний розрахунковий центр» б уло надано до Луганського об ласного відділення Фонду соц іального захисту інвалідів з віт про зайнятість та працев лаштування інвалідів за 2008 рі к, відповідно до якого на підп риємстві не створено робочих місць для працевлаштування інвалідів (а.с.№8).

З відповіді Рубіжанського міського центру зайнятості №11/2-883 від 13.04.2009 року на запит заст упника керуючого Луганськог о обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів вбачається, що відповідач інформацію, за формою 3-ПН, щод о наявності вакансій або ств орення спеціалізованих робо чиїх місць для інвалідів в 2008 р оці не надавало (а.с.№5).

Відповідно до розрахунку с уми позову вбачається, що чис ельність інвалідів - штатни х працівників, яки повинні пр ацювати на робочих місцях, ст ворених відповідно до 4-х відс отковому нормативу становит ь 1 особу, за таких підстав сер едньорічна заробітна плата п о підприємству буде складати 8072,73 грн. (а.с.30), пеня за порушення термінів сплати адміністрат ивно-господарських санкцій с кладає 468,35 грн. (а.с.31).

За таких підстав суд вважає , що вимоги Луганського облас ного відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів до К П «Єдиний розрахунковий цент р» щодо стягнення адміністра тивно-господарських санкцій у розмірі 8072,73 грн. та пені у роз мірі 468,35 грн. за незайняті робо чі місця інвалідами у 2008 році в судовому засіданні знайшли своє підтвердження, та підля гають задоволенню.

Відповідно до ч.2 ст. 94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони - с уб' єкта владних повноважен ь, суд присуджує з іншої сторо ни всі здійснені нею докумен тально підтверджені судові в итрати, пов' язані із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз. Оскільки позивачем не були здійснені документально підтверджені судові витрати, питання про р озподіл судових витратах не вирішується.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 2, 17, 88, 94, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги Луганськог о обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів до Комунального підприємс тва „Єдиний розрахунковий це нтр" про стягнення адміністр ативно-господарських санкці й та пені задовольнити в повн ому обсязі.

Стягнути з Комунального пі дприємства „Єдиний розрахун ковий центр" (вул. Студентська , 27 а м. Рубіжне Луганська облас ть 93000, р/р 26005301000109, МФО 364263, Рубіжанськ е відділення «Ощадбанку» № 3120 код 34641501) на користь Луганськог о обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів адміністративно-господар ські санкції у розмірі 8072,73 грн ., та пеню у розмірі 468,35 грн.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через с уд першої інстанції шляхом п одачі в десятиденний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарже ння, а в разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному о бсязі, і поданням після цього протягом двадцяти днів апел яційної скарги, з подачею її к опії до апеляційної інстанці ї або в порядку частини 5 статт і 186 Кодексу адміністративног о судочинства України.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через с уд першої інстанції шляхом п одачі в десятиденний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарже ння і поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, з подачею її копі ї до апеляційної інстанції а бо в порядку частини 5 статті 1 86 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови скл адено та підписано 27 вересня 2 009 року.

СУДДЯ О.В.Ірме това

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.09.2009
Оприлюднено17.05.2010
Номер документу6608213
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-24417/09/1270

Постанова від 22.09.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Ірметова Олеся Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні