Ухвала
від 19.04.2017 по справі 296/3024/17
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/3024/17

1-кс/296/1269/17

УХВАЛА

Іменем України

19 квітня 2017 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , розглянув винесене в кримінальному провадженні №12017060000000032 старшим слідчим СУ ГУНП в Житомирській області майором поліції ОСОБА_4 і погоджене прокурором ОСОБА_3 клопотання про проведення обшуку у житлі та іншому володінні володінні гр. ОСОБА_5 за адресою: АДРЕСА_1 та додані до клопотання матеріали.

Перевіривши надані матеріали, заслухавши думку прокурора ОСОБА_3 , -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні СУ ГУНП в Житомирській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017060000000032 від 23.02.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що невстановлені посадові особи управління освіти Житомирської міської ради, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, діючи в інтересах ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ), 20.02.2015 уклали з останнім ряд договорів, предметом яких стало надання послуг закладам освіти м. Житомира щодо гарантійного та сервісного обслуговування поставленого вказаним закладам ТОВ «ТВК-Житомир» обладнання - 37-ми комплектів устаткування й апаратів для фільтрування чи очищення води, які завідомо для останніх повинні бути виконуватися відповідно до умов договору про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ від 11.09.2015, укладеного між управлінням освіти Житомирської міської ради та ТОВ «ТВК-Житомир», що призвело до спричинення тяжких наслідків охоронюваним законом інтересам держави завдання матеріально збитку бюджету м. Житомира на загальну суму 401 433, 67 грн.

Встановлено, що рішенням сесії Житомирської міської ради №909 від 14.05.2015 було виділено бюджетні кошти в сумі 2 220 000 грн. для закупівлі устаткування й апаратів для фільтрування чи очищування води для навчальних закладів м. Житомира згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 28.29.1 Газогенератори, дистиляційні та фільтрувальні апарати.

09.07.2015 р. управлінням освіти Житомирської міської ради на офіційному загальнодержавному веб-порталі з питань державних закупівель було опубліковано оголошення за №160745 про проведення відкритих торгів на закупівлю вищевказаних товарів.

Відповідно до Реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій учасниками процедури закупівлі, які надали пропозицію конкурсних торгів за предметом закупівлі газогенератори, дистиляційні та фільтрувальні апарати (устаткування й апарати для фільтрування чи очищування води) , 28.20.1 на замовлення управління освіти Житомирської міської ради стали: ТОВ «Торгово-промислове об`єднання «Аріста» (код ЄРДПОУ 33221885, м. Київ, вул. Чигоріна, 61), ТОВ «Науково-виробниче обєднання «Екософт» (код ЄРДПОУ 31749798, Київська область, м. Ірпінь, вул. Дзержинського, 1), ТОВ «Гідропро Інжиніринг» (код ЄРДПОУ 38430217, м. Київ, проспект Леся Курбаса, 1 А, оф.8) та ТОВ «ТВК-Житомир» (код ЄРДПОУ 39220646, м. Житомир, вул. Ватутіна, б. 71).

Відповідно до протоколу №202 від 26.08.2015 оцінки пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій переможцем торгів було визнано ТОВ «ТВК-Житомир» (код ЄРДПОУ 39220646, м. Житомир, вул. Ватутіна, б. 71), яке запропонувало пропозицію у сумі 2 039 662 грн., про що управлінням освіти Житомирської міської ради було опубліковано оголошення за №188051 від 31.08.2015 на офіційному загальнодержавному веб-порталі з питань державних закупівель.

11.09.2015 між управлінням освіти Житомирської міської ради в особі голови комітету з конкурсних торгів ОСОБА_7 та ТОВ «ТВК-Житомир» (код за ЄДРПОУ 39220646) в особі директора ОСОБА_8 було укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ, предметом якого є поставка в навчальні заклади м.Житомира 37-ми комплектів устаткування й апаратів для фільтрування чи очищення води та їх монтаж на загальну суму 2 039 662 грн.

Відповідно до дослідженої документації конкурсних торгів, затверджених рішенням комітету з конкурсних торгів управління освіти Житомирської міської ради (протокол від 09.07.2015 №183), зокрема проекту договору про закупівлю товарів за державні кошти, переможець конкурсних торгів зобов`язаний забезпечити безкоштовно збирання, монтаж, своєчасне ведення товару в експлуатацію, здійснювати безкоштовно ремонт, безкоштовне сервісне обслуговування на час дії гарантійних зобов`язань на товар протягом не менше 12-ти місяців з дня введення товару в експлуатацію але не менше ніж строк визначений чинним законодавством, виконати в повному обсязі наступні планові сервісні роботи: повна технічна та інформаційна підтримка; планові виїзди на сервісне обслуговування щомісячно в залежності від потреби; профілактичне тестування і регулювання обладнання; модифікація конфігурації робочих програм; профілактична чистка та змащування вузлів керуючих клапанів; промивка кварцового рукава УФ - знезаражувача (при необхідності);чистка сольового баку (при необхідності); заміна картриджів; примусове регенування фільтрів СОВ; зовнішнє чищення обладнання від пилу та бруду; доставка витратних матеріалів і реагентів; відключення (консервація) чи підключення обладнання СОВ (при необхідності)".

Вимоги до ТОВ «ТВК-Житомир» (код за ЄДРПОУ 39220646), щодо гарантійного та безкоштовного сервісного обслуговування поставленого обладнання в умовах укладеного 11.09.2015 договору про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ не змінились та залишились такими ж як і у проекті договору.

Однак, проведеною перевіркою встановлено, що в подальшому невстановленими слідством посадовими особами управління освіти Житомирської міської ради було вчинено протиправні дії, що спричинили тяжкі наслідки бюджету міста Житомир.

Так, посадові особи управління освіти Житомирської міської ради, які достовірно знали про умови договору №82/15-ФОВ від 11.09.2015 та його вимоги до постачальника щодо гарантійного та сервісного обслуговування поставленого в навчальні заклади м. Житомира фільтрувального обладнання, в подальшому уклали ряд договорів з ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ) або ж забезпечили перерахування бюджетних коштів за раніше укладеними договорами, предметом яких були роботи та товари, що повинні були бути виконані або ж поставлені ТОВ «ТВК-Житомир», як такі, що підпадають під гарантійне або ж сервісне обслуговування, та які вже були фактично оплачені управлінням освіти Житомирської міської ради згідно умов договору №82/15-ФОВ від 11.09.2015.

Зокрема, такі дії невстановлених слідством посадових осіб управління освіти Житомирської міської ради призвели до безпідставного перерахування ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ) бюджетних коштів на загальну суму 401 433, 67 грн. та відповідно завдали збитку бюджету м. Житомира на вищевказану суму.

Разом з тим, дослідженням документації, наданої учасниками процедури закупівлі, які надали пропозицію конкурсних торгів за предметом закупівлі газогенератори, дистиляційні та фільтрувальні апарати (устаткування й апарати для фільтрування чи очищування води), 28.20.1 на замовлення управління освіти Житомирської міської ради встановлено, що гр. ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , рахується працівником виконробом у штаті ТОВ «ТВК-Житомир» (довідка ТОВ «ТВК-Житомир» про наявність працівників відповідної кваліфікації №325 від 13.08.2015), надає ТОВ «ТВК-Житомир» в оренду належний йому на праві власності транспортний засіб моделі Renault Trafik, реєстраційний номер НОМЕР_2 (довідка ТОВ «ТВК-Житомир» про автотранспорт №323 від 19.08.2015), що свідчить про наявність корисливого мотиву у невстановлених слідством членів комітету конкурсних торгів управління освіти Житомирської міської ради при наданні переваги ТОВ «ТВК-Житомир» під час проведення конкурсних торгів.

Про ознаки змови та антиконкурентні узгоджені дії між учасниками конкурсних торгів та членами комітету конкурсних торгів управління освіти Житомирської міської ради під час проведення вказаних торгів, недотримання вимог положення про комітет з конкурсних торгів, Закону та інших нормативно-правових актів, необ`єктивність при розгляді пропозицій конкурсних торгів свідчать і ті факти, що устаткування й апарати для фільтрування чи очищування води, які ТОВ «ТВК-Житомир» поставляло згідно укладеного 11.09.2015 договору про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ, останнє фактично придбавало в інших учасників торгів за предметом закупівлі газогенератори, дистиляційні та фільтрувальні апарати (устаткування й апарати для фільтрування чи очищування води), 28.20.1 безпосередніх виробників вказаного устаткування та обладнання - ТОВ «Науково-виробниче обєднання «Екософт» (код ЄРДПОУ 31749798, Київська область, м. Ірпінь, вул. Дзержинського, 1), про що свідчать висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи поставленого ТОВ «ТВК-Житомир» обладнання - фільтрів для очищення води та складових частин до них.

Крім того, оперативним шляхом встановлено, що у 2016 році роботи по обслуговуванню устаткування й апаратів для фільтрування чи очищення води в закладах освіти м. Житомира розпочала виконувати ФОП « ОСОБА_9 » (і.к. НОМЕР_3 ), яка за наявною оперативною інформацією являється офіційним працівником у ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ). У 2017 році вказані роботи розпочав виконувати ФОП « ОСОБА_10 » (і.к. НОМЕР_4 ), який зареєстрований виконавчим комітетом Житомирської міської ради з основним видом діяльності інша допоміжна діяльність у сфері транспорту. Окрім того, встановлено, що ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , і.к. НОМЕР_4 є діючим працівником ТОВ «Сіті-Стайл» (код ЄРДПОУ 40134131), засновником та директором якого є ОСОБА_6 .

Вищевказані факти свідчить про подальший умисел невстановлених посадових осіб управління освіти Житомирської міської ради, на вчинення зловживань на користь певних осіб, зокрема - ОСОБА_6 , а також про наявність умислу на заволодіння бюджетними коштами безпосередньо ОСОБА_6 , який з метою маскування спільної з невстановленими слідством посадовими особами управління освіти Житомирської міської ради злочинної діяльності, вступив у злочинну змову з гр. ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , які зареєстровані як ФОП, та на рахунки яких управлінням освіти Житомирської міської ради на рахунок ФОП « ОСОБА_9 » (і.к. НОМЕР_3 ) було перераховано грошові кошти за надання послуг з технічного обслуговування систем очищення води, які фактично продовжував надавати ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ).

Крім того, встановлено, що з 01.10.2016 відповідно до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.08.2016 №709 «Про автономізацію закладів освіти м. Житомира» у дошкільних навчальних закладах м. Житомира, в тому числі у центрах розвитку дитини та навчально-виховних комплексах було організовано самостійне введення бухгалтерського обліку.

У подальшому, у період з жовтня 2016 року по лютий 2016 року дошкільні навчальні заклади м. Житомира перераховували приватному підприємству «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955), засновником якого є гр. ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 , грошові кошти у загальній сумі 81 000 грн. за надання послуг з юридичних консультацій щодо проведення допорогових закупівель та оприлюднення інформації у системі «Prozorro», зокрема за вказаний період було проведено 54 транзакції по 1 500 грн. 33- ма дошкільними навчальними закладами та навчально-виховними комплексами міста. Однак, проведеними оперативними заходами встановлено, що вказані послуги не надавались, адже бухгалтер кожного з ДНЗ та НВК самостійно оприлюднює інформацію у системі «Prozorro», а юридичні консультацій щодо проведення допорогових закупівель надають юрисконсульти, які працюють у штаті управління освіти Житомирської міської ради. Крім того, перед проведенням процедури автономізації закладів освіти м. Житомира, за наявною оперативною інформацією, з керівниками та бухгалтерами навчальних закладів та дошкільних навчальних закладів проводились відповідні семінари та тренінги по проведенню допорогових закупівель та оприлюднення інформації у системі «Prozorro».

Разом з тим, оперативним шляхом встановлено, що фактичним власником підприємства «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955) є гр. ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , яка являється донькою заступника начальника управління освіти Житомирської міської ради ОСОБА_5 та дружиною гр. ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , про що зокрема свідчать дані моніторингу мережі «Інтернет», зокрема сайту публічних закупівель «Prozorro», де контактною особою в питаннях закупівель у дошкільних навчальних закладах м. Житомира зазначено ОСОБА_12 . Вказані факти свідчать про те, що ПП «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955) було зареєстровано гр. ОСОБА_11 з метою прикриття родинних зв`язків між фактичним власником підприємства гр. ОСОБА_12 та гр. ОСОБА_5 , в свою чергу оперативним шляхом встановлено, що гр. ОСОБА_12 та гр. ОСОБА_11 підтримують дружні стосунки з дитинства, раніше проживали в одному будинку за адресою: АДРЕСА_4 . Крім того, ПП «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955) зареєстровано за адресою м.Житомир, вул. Князів Острозьких, 98, за якою здійснює діяльність чоловік ОСОБА_12 ОСОБА_6 , ФОП « ОСОБА_6 », і.к. НОМЕР_1 , ТОВ «Сіті-Стайл», код за ЄДРПОУ 40134131, засновником якого знову ж таки є ОСОБА_6 .

Таким чином завдяки злочинним діям посадових осіб управління освіти м. Житомира, які зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів в інтересах своєї ОСОБА_12 та ОСОБА_6 дали вказівку керівникам дитячих навчальних закладів м. Житомира співпрацювати з ПП «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955), було перераховано бюджетні кошти на рахунок вказаного підприємства за послуги, які фактично не надавалися.

За таких обставин, у досудового розслідування є необхідність у виявленні та вилученні наступного:

- оригіналу рішення сесії Житомирської міської ради №909 від 14.05.2015;

- оригіналів тендерної документації, що стосується проведення тендерних закупівель у 2015 році за предметом «устаткування й апарати для фільтрування чи очищування води для навчальних закладів м. Житомира згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 28.29.1 Газогенератори, дистиляційні та фільтрувальні апарати», які проводило управління освіти Житомирської міської ради (в тому числі повідомлення про заплановану закупівлю, яке подавалось для публікації до Віснику державних закупівель та оприлюднення на веб-сайті уповноваженого органу, усю документацію конкурсних торгів на закупівлю та зміни до неї, яка оприлюднювалась на веб-сайті уповноваженого органу; реєстр поданих пропозицій учасників конкурсних торгів; пропозицій усіх учасників проведення конкурсних торгів; протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів; протокол розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі);

- оригіналів договору про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ від 11.09.2015, укладеного за результатами здійснення процедури державних закупівель між управлінням освіти Житомирської міської ради та ТОВ «ТВК-Житомир», додатків до нього, інших договорів та угод, укладених з метою його виконання зі змінами та доповненнями;

- оригіналів договорів, укладених між управлінням освіти Житомирської міської ради з ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_9 » (і.к. НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_10 » (і.к. НОМЕР_4 ), предметом яких стало гарантійне або ж сервісне обслуговування устаткування й апаратів для фільтрування чи очищування води для навчальних закладів м. Житомира, додатків до них, інших договорів та угод, укладених з метою виконання даних договорів зі змінами та доповненнями;

- оригіналу рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.08.2016 №709 «Про автономізацію закладів освіти м. Житомира»;

- оригіналів договорів, укладених між управлінням освіти Житомирської міської ради або напряму дошкільними навчальними закладами м. Житомира, шкільними навчальними закладами м. Житомира з ПП «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955) з приводу надання послуг з юридичних консультацій щодо проведення допорогових закупівель та оприлюднення інформації у системі «Prozorro», додатків до них, інших договорів та угод, укладених з метою їх виконання зі змінами та доповненнями;

- оригіналів первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти виконання договору №№82/15-ФОВ від 11.09.2015, договорів, укладених з ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_9 » (і.к. НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_10 » (і.к. НОМЕР_4 ), ПП «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955), інших договорів, угод, укладених з метою його виконання, (прибуткові, видаткові, податкові накладні, рахунки-фактури, цивільно-правові угоди, договори із контрагентами тощо), а також документів щодо проведених взаєморозрахунків між сторонами договорів за періоди з 11.09.2015 по теперішній час;

- документів щодо фактичного походження, якості та ціни товарів, які реалізувало ТОВ «ТВК-Житомир», ФОП « ОСОБА_6 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_10 », ПП «Тендер-Гра» дошкільними та шкільним навчальними закладами м. Житомира на підставі вказаних договорів;

- комп`ютерної техніки, електронних носів інформації (флеш-карт, жорстких дисків, компакт-дисків), на яких зберігаються вище вказані документи, які фіксують відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення;

- зошитів, блокнотів, журналів та інших письмових документів і чорнових записів, які стосуються вчиненого кримінального правопорушення або можуть бути використані слідством у якості вільних зразків підписів та почерку службових осіб управління освіти Житомирської міської ради, ФОП « ОСОБА_6 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_10 », ТОВ «ТВК-Житомир», ПП «Тендер гра» тощо ;

- майна (речей, цінностей), здобутого в результаті його вчинення;

- інших речей та документів, за допомогою яких встановлюються обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженню.

Більше того, без виявлення і вилучення зазначених предметів та документів неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, встановити співучасників злочину, призначити відповідні експертизи і ревізії, а від так і довести вину правопорушників.

Після вилучення, огляду та оцінки цих предметів та документів буде вирішено питання про їх подальше приєднання до кримінального провадження, оскільки вони можуть містити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження.

Під час досудового розслідування встановлено, що до вчинення вказаного кримінального правопорушення причетна заступник начальника управління освіти Житомирської міської ради гр. ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , а також встановлено, що вище перелічені предмети та документи можуть знаходитися за місцем проживання останньої.

Згідно довідки адресно-довідкового підрозділу територіального органу ДМС України бюро м. Житомира, за вказаною адресою прописана гр. ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна 83617014, нерухоме майно, розташоване за адресою: АДРЕСА_1 з 22.09.2008 року перебуває в іпотеці у боржника ОСОБА_5 .

Враховуючи що вищезазначені речі, майно та документи, можуть викрити злочинні дії невідомих осіб, мають значення для досудового розслідування та можуть бути доказом під час судового розгляду, необхідно провести обшук в житлі та іншому володінні гр. ОСОБА_5 за адресою: за адресою: АДРЕСА_1 , керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Надати старшому слідчому СУ ГУНП в Житомирській області майору поліції ОСОБА_4 , а також слідчим визначеним у складі групи слідчих у даному кримінальному провадженні, на проведення обшуку за місцем проживання ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання і вилучення предметів та документів, які мають значення для розкриття даного кримінального правопорушення і можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, а саме:

- оригіналу рішення сесії Житомирської міської ради №909 від 14.05.2015;

- оригіналів тендерної документації, що стосується проведення тендерних закупівель у 2015 році за предметом «устаткування й апарати для фільтрування чи очищування води для навчальних закладів м. Житомира згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 28.29.1 Газогенератори, дистиляційні та фільтрувальні апарати», які проводило управління освіти Житомирської міської ради (в тому числі повідомлення про заплановану закупівлю, яке подавалось для публікації до Віснику державних закупівель та оприлюднення на веб-сайті уповноваженого органу, усю документацію конкурсних торгів на закупівлю та зміни до неї, яка оприлюднювалась на веб-сайті уповноваженого органу; реєстр поданих пропозицій учасників конкурсних торгів; пропозицій усіх учасників проведення конкурсних торгів; протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів; протокол розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі);

- оригіналів договору про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ від 11.09.2015, укладеного за результатами здійснення процедури державних закупівель між управлінням освіти Житомирської міської ради та ТОВ «ТВК-Житомир», додатків до нього, інших договорів та угод, укладених з метою його виконання зі змінами та доповненнями;

- оригіналів договорів, укладених між управлінням освіти Житомирської міської ради з ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_9 » (і.к. НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_10 » (і.к. НОМЕР_4 ), предметом яких стало гарантійне або ж сервісне обслуговування устаткування й апаратів для фільтрування чи очищування води для навчальних закладів м. Житомира, додатків до них, інших договорів та угод, укладених з метою виконання даних договорів зі змінами та доповненнями;

- оригіналу рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.08.2016 №709 «Про автономізацію закладів освіти м. Житомира»;

- оригіналів договорів, укладених між управлінням освіти Житомирської міської ради або напряму дошкільними навчальними закладами м. Житомира, шкільними навчальними закладами м. Житомира з ПП «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955) з приводу надання послуг з юридичних консультацій щодо проведення допорогових закупівель та оприлюднення інформації у системі «Prozorro», додатків до них, інших договорів та угод, укладених з метою їх виконання зі змінами та доповненнями;

- оригіналів первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти виконання договору №№82/15-ФОВ від 11.09.2015, договорів, укладених з ФОП « ОСОБА_6 » (і.к. НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_9 » (і.к. НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_10 » (і.к. НОМЕР_4 ), ПП «Тендер-Гра» (код за ЄДРПОУ 40965955), інших договорів, угод, укладених з метою його виконання, (прибуткові, видаткові, податкові накладні, рахунки-фактури, цивільно-правові угоди, договори із контрагентами тощо), а також документів щодо проведених взаєморозрахунків між сторонами договорів за періоди з 11.09.2015 по теперішній час;

- документів щодо фактичного походження, якості та ціни товарів, які реалізувало ТОВ «ТВК-Житомир», ФОП « ОСОБА_6 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_10 », ПП «Тендер-Гра» дошкільними та шкільним навчальними закладами м. Житомира на підставі вказаних договорів;

- комп`ютерної техніки, електронних носів інформації (флеш-карт, жорстких дисків, компакт-дисків), на яких зберігаються вище вказані документи, які фіксують відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення;

- зошитів, блокнотів, журналів та інших письмових документів і чорнових записів, які стосуються вчиненого кримінального правопорушення або можуть бути використані слідством у якості вільних зразків підписів та почерку службових осіб управління освіти Житомирської міської ради, ФОП « ОСОБА_6 », ФОП « ОСОБА_9 », ФОП « ОСОБА_10 », ТОВ «ТВК-Житомир», ПП «Тендер гра» тощо ;

- майна (речей, цінностей), здобутого в результаті його вчинення;

- інших речей та документів, за допомогою яких встановлюються обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженню.

Строк дії ухвали 30 діб з дня її винесення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення19.04.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу66096622
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —296/3024/17

Ухвала від 19.04.2017

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Галасюк Р. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні