Постанова
від 06.11.2009 по справі 2а-4552/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа №2а-4552/09/1370

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 листопада 2009 року

Львівський окружний адмін істративний суд в складі :

головуючого - судді Матковськ ої З.М.

при секретарі судового зас ідання Поді бка М.З.

за участю представника поз ивача Томашівського О.Г.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у Личаківському районі м. Льв ова до ТзОВ «Шельф» про припи нення юридичної особи у зв' язку з систематичним порушен ням податкового законодавст ва

в с т а н о в и в :

ДПІ у Личаківському райо ні м. Львова звернулась до суд у з позовом про припинення юр идичної особи ТзОВ «Шельф». В обґрунтування позову позива ч стверджує, що відповідач за реєстрований як юридична осо ба 25.07.1995 року. Підприємством ост ання податкова звітність под ана за 2006 рік, чим систематично порушує п.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування» . Відповідно до ч.2 ст. 38 Закону У країни «Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців» підстав ою для постановлення судовог о рішення щодо припинення юр идичної особи, що не пов' яза но з банкрутством юридичної особи є неподання протягом р оку органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності відповідно до зак ону. Враховуючи наведене про сять припинити юридичну особ у відповідача.

Представник позивача в суд овому засіданні позов підтри мав з підстав викладених у по зовній заяві. Просить позов з адовольнити повністю.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, не повідомл яв суд про причини неявки, не з аявляв клопотання про відкла дення розгляду справи, хоча н алежним чином повідомлявся п ро день, місце та час судового розгляду. Відповідачу неодн оразово надсилались судові п овістки, але такі поверталис ь на адресу суду із відміткою поштового відділення про по вернення за закінченням терм іну зберігання. Вказану обст авину суд розцінює як відмов у від отримання судової пові стки. Враховуючи наведене, ві дповідно до ст. 37 КАС України, в ідповідач вважається повідо мленим та судом проведено ро згляд справи у відсутності в ідповідача на підставі наявн их у матеріалах справи доказ ів.

Суд дослідивши матеріали с прави, з' ясувавши обставини , на які позивач посилається я к на підставу своїх вимог, до слідивши докази, якими вони о бґрунтовуються, суд вважає, щ о позов підлягає до задоволе ння, мотивуючи це наступним.

Відповідно до довідки ДПІ у Личаківському районі м. Льво ва від 13.07.2009 р. № 16694/23 ТзОВ « Шельф » узято на облік 25.07.1995 р.

Згідно із Актом ДПІ у Личакі вському районі м. Львова від 18 .05.2009 року відповідачем остання податкова звітність подана за 2006 рік.

У відповідності до довідки ДПІ у Личаківському районі м . Львова від 19.05.2009 р. відповідач з аборгованості перед бюджето м по податках та платежах ста ном на 14.05.2009 року немає.

Відповідно до довідки відд ілення виконавчої дирекції ф онду соціального страхуванн я від нещасних випадків на ви робництві та професійних зах ворювань у м. Львові ТзОВ «Шел ьф» перед Фондом не звітуєть ся.

Згідно довідки управління Пенсійного фонду України в Л ичаківському районі м. Львов а № 8780/04-34 від 15.09.2009 р. ТзОВ «Шельф» з аборгованості по страхових в несках перед управлінням нем ає.

Як вбачається з довідки Льв івського міського центру зай нятості від 24.07.2009 року № 6544/10 ТзОВ «Шельф» не звітується.

Відповідно до ст. 9 Закону Ук раїни «Про систему оподаткув ання», платник податків і збо рів (обов' язкових платежів) зобов' язаний подавати до д ержавних податкових органів декларації, бухгалтерську з вітність та інші документи і відомості, пов' язані з обчи сленням і сплатою податків і зборів (обов' язкових плате жів).

Частиною 2 статті 38 Закону У країни «Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців» пере дбачено, що неподання протяг ом року органам державної по даткової служби податкових д екларацій, документів фінанс ової звітності є підставою д ля постановлення судового рі шення про припинення юридичн ої особи.

Відповідно до п. 3 статті 10 За кону України «Про державну п одаткову службу в Україні», к онтроль за своєчасністю пода ння платниками податків бухг алтерських звітів та балансі в, податкових декларацій, роз рахунків та інших документів , пов' язаних з обчисленням п одатків, інших платежів покл адено на податкову інспекцію .

Відповідно до п. 17 статті 11 ць ого ж Закону органи державно ї податкової служби у межах с воєї компетенції та у встано вленому законами порядку ма ють право звертатися о судов их органів із заявою про скас ування державної реєстрації суб' єкта підприємницької д іяльності.

Відповідно до вимог статті 38 Закону України “ Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців ” суд, який постановив ріш ення щодо припинення юридичн ої особи, направляє його копі ю державному реєстратору для вчинення відповідних дій дл я проведення такого запису.

Згідно ч. 5 ст. 38 Закону Україн и “ Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців ”, суд призн ачає в рішенні щодо припинен ня юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з при пинення ( ліквідаційну коміс ію) та встановлює строк і поря док її роботи. Державний реєс тратор вносить до Єдиного де ржавного реєстру запис про п ризначення комісії з припине ння ( ліквідаційної комісії ) н е пізніше наступного робочог о дня з дати надходження відп овідного рішення.

Позивач у позовній заяві не ставить вимоги про призначе ння ліквідаційної комісії та не представив суду кандидат ур, які б входили в дану комісі ю. У зв'язку із цим суд, з врахув анням положень статі 19 Консти туції України, позбавлений п равових підстав зобов'язуват и будь - яких осіб виконуват и обов'язки членів ліквідаці йної комісії.

Крім цього, відповідно до ч. 6 статті 38 Закону України “ Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб - пі дприємців ”, якщо в судовому р ішенні щодо припинення юриди чної особи у зв'язку з її лікві дацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна к омісія), державний реєстрато р не пізніше трьох робочих дн ів від дати надходження тако го судового рішення вносить до Єдиного державного реєстр у запис, в якому вказує як гол ову комісії з припинення ( лік відаційної комісії) юридично ї особи керівника органу упр авління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Є диного державного реєстру ма є право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи бе з довіреності, якщо інше не вс тановлено судовим рішенням.

За таких обставин суд вваж ає, що позовні вимоги підстав ні і обґрунтовані, а тому адмі ністративний позов належить задовольнити.

Керуючись ст. 36, 38 Закону Укра їни «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців», ст. 11 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні», ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування», ст. ст. 7- 14, 24, 18, 50, 71 , 94, 143, 146, 158, 160, 161, 162, 163, 167 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити.

Припинити юридичну особу - товариство з обмеженою відп овідальністю «Шельф», ЄДРПОУ 23270438.

Копію постанови суду, післ я набрання нею законної сили , направити Державному реєст ратору Управління державної реєстрації Львівської міськ ої ради, за місцем реєстрації юридичної особи для внесенн я до Єдиного державного реєс тру запису про судове рішенн я щодо припинення юридичної особи.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о цим Кодексом, якщо таку заяв у не було подано. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у строк, вста новлений цим Кодексом, поста нова набирає законної сили п ісля закінчення цього строку . У разі подання апеляційної с карги судове рішення, якщо йо го не скасовано, набирає зако нної сили після закінчення а пеляційного розгляду справи . Якщо строк апеляційного оск арження буде поновлено, то вв ажається, що постанова суду н е набрала законної сили.

Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарже ння постанови суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння. Апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апел яційна скарга може бути пода на без попереднього подання заяви про апеляційне оскарже ння, якщо скарга подається у с трок, встановлений для подан ня заяви про апеляційне оска рження.

Повний текст постанови виг отовлено 11.11.2009 року.

Суддя

Постанова надрукован а у одному екземплярі та є ор игіналом.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2009
Оприлюднено17.05.2010
Номер документу6613054
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4552/09/1370

Постанова від 06.11.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні