Ухвала
від 20.04.2017 по справі 127/8347/17
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/8347/17

Провадження №1-кс/127/3297/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 квітня 2017 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю т.в.о. слідчого СУ ГУНП у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 , розглянувши клопотання начальника відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП у Вінницькій області підполковника поліції ОСОБА_3 про надання дозволу Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області на проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Якушинецької сільської ради Вінницького району Вінницької області, що розташована за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Якушенці, вул. Новоселів, (код ЄДРПОУ 04050975), за період діяльності з 01 липня 2015 року по 31 грудня 2016 року, -

ВСТАНОВИВ:

Начальник відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП у Вінницькій області підполковник поліції ОСОБА_3 звернувся до суду із вказаним клопотанням, яке погоджено з прокурором відділу прокуратури Вінницької області ОСОБА_4 , мотивувавши його тим, що СУ ГУНП у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42016020000000377 від 15.12.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.364, ч.2 ст.364-1 та ч.2 ст.366 КК України.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що рішенням Якушинецької сільської ради від 13.12.2011 «Про пайову участь у розвитку інфраструктури Якушинецької територіальної громади» для забудовників об`єктів містобудування встановлено розмір пайової участі у розвитку інфраструктури Якушинецької територіальної громади в розмірі: 4% загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об`єкта містобудування - для житлових будинків, 10 % загальної кошторисної вартості (реконструкції) об`єкта містобудування - для інших нежитлових будівель і споруд.

У подальшому 09.10.2015 між виконавчим комітетом Якушинецької сільської ради - в особі сільського голови ОСОБА_5 та ЖБК «Барський» - в особі голови правління ОСОБА_6 (далі - Замовником) укладено два договори про пайову участь і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Якушинецької сільської ради за №№ 258, 259, відповідно до п.2.1 яких замовник при будівництві двох квартирних будинків по вул. Одеській у с. Зарванці - перерахує кошти на розвиток інфраструктури Якушинецької сільської ради до введення об`єктів в експлуатацію, а саме: 1 136 102 грн. 34 коп. (за договором № 258) та 1 343 664 грн. 80 коп. (за договором № 259), всього на суму 2 479 767 грн. 10 коп.

Відповідно до ч. 1 ст.39 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що належать до І-ІІІ категорій складності та об`єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об`єкта до експлуатації протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви. Форма декларації про готовність об`єкта до експлуатації, порядок її подання і реєстрації визначаються Кабінетом Міністрів України.

Формою декларації, яка затверджена постановою КМУ № 461 від №13.04.2011. передбачено зазначення замовником відомостей про сплату пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.

У поданих посадовими особами ЖБК «Барський» до сектору ДАБК Якушинецької сільської ради деклараціях про готовність до експлуатації двох об`єктів, які належать до І-ІІІ категорії складності, за № ВН 143163370261 та № ВН 143163370352 від 02.12.2016 зазначено, що кошти пайової участі у розвитку інженерно-технічної та соціальної інфраструктури населеного пункту відповідно до договорів, укладених 09.10.2015 за №№ 258, 259, сплачено в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями № 2 від 24.11.2016 та № 1 від 28.11.2016.

Однак, відповідно до довідок Якушинецької сільської ради від 09.12.2016 №№ 4399, 4400 на доходний рахунок Якушинецької сільської ради від ЖБК «Барський» 24.11.2016 надійшли кошти лише в сумі 100 000 гривень, згідно договору №258 від та 100 000 гривень - згідно договору №259 від 09.10.2015. Тобто загальна заборгованість складає 2 279 767 грн. 10 коп., в тому числі: 1 036 102 грн. 34 коп. по договору № 258, та 1 243 664 грн. 80 коп. по договору № 259.

Крім того встановлено, що на початку грудня 2016 року посадові особи сектору державно архітектурно-будівельного контролю Якушинецької сільської ради, нехтуючи законними вимогами про обов`язковість повної сплати пайової участі замовником, зареєстрували декларації про готовність до експлуатації об`єктів будівництва ЖБК «Барський», внаслідок чого завдали значної шкоди охоронюваним законом інтересам Якушинецької територіальної громади.

З метою вставлення розміру шкоди виникла необхідність у проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Якушинецької сільської ради, Вінницького району, Вінницької області юридична адреса: Вінницька область, Вінницький район, с. Якушинці, вул. Новоселів, 1 (ЄДРПОУ 04050975), тому в судовому засіданні т.в.о. слідчого СУ ГУНП у Вінницькій області старший лейтенант поліції ОСОБА_2 просив клопотання задоволити.

Дослідивши клопотання та матеріали кримінального провадження вважаю, що клопотання підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до ч. ч. 7,8 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.{Частина сьома статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законами№ 4652-VI від 13.04.2012,№ 1697-VII від 14.10.2014}

Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Оскільки здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у суб`єктах господарювання, незалежно від форми власності, відноситься до головних завдань органу державного фінансового контролю, а забезпечення розслідування кримінального провадження є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності установи, клопотання підлягає до задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 93 КПК України, ст. ст. 2, 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, -

УХВАЛИВ:

Клопотання начальника відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП у Вінницькій області підполковника поліції ОСОБА_3 - задоволити.

Надати дозвіл Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (юридична адреса: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7) на проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Якушинецької сільської ради Вінницького району Вінницької області, що розташована за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Якушенці, вул. Новоселів, (код ЄДРПОУ 04050975), за період діяльності з 01 липня 2015 року по 31 грудня 2016 року.

На вирішення ревізії поставити наступні питання:

?Повнота отримання та використання Якушинецькою сільською радою Вінницького району Вінницької областікоштів отриманих від пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту у 2015 - 2016 роках.

?Дотримання вимог законодавства при використанні Якушинецькою сільською радою Вінницького району Вінницької області бюджетних коштів на оплату робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції об`єктів, за 2016 рік, підрядниками яких є ПП «Технодорбуд» (код ЄДРПОУ 37085184), ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» (код ЄДРПОУ 34680933), ПП «Халоян Г.О.», ТОВ «АРТРОУД» (код ЄДРПОУ 40576231), ФОП ОСОБА_7 , ПАТ СБК «Водпроект» (код ЄДРПОУ 01039607).

?Проведення зустрічних звірок у ПП «Технодорбуд» (код ЄДРПОУ 37085184), ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» (код ЄДРПОУ 34680933), ПП «Халоян Г.О.», ТОВ «АРТРОУД» (код ЄДРПОУ 40576231), ФОП ОСОБА_7 , ПАТ СБК «Водпроект» (код ЄДРПОУ 01039607) з питань підтвердження взаєморозрахунків з Якушинецькою сільською радою Вінницького району Вінницької області за 2016 рік.

?Визначити розмір збитків (вразі наявності) нанесених бюджету Якушинецької сільської ради, Вінницького району, Вінницької області.

Призначити строк проведення ревізії тривалістю 15 робочих днів, починаючи з 24 квітня 2017 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення20.04.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу66149617
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —127/8347/17

Ухвала від 20.04.2017

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Клапоущак С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні