11.04.2017
Справа № 431/1289/17
Провадження №3/431/153/17
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 квітня 2017 року м. Старобільськ
Суддя Старобільського районного суду Луганської області Березка О.М., розглянувши адміністративну справу, яка надійшла з Департаменту захисту економіки Управління захисту економіки в Луганській області стосовно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, проживає: ІНФОРМАЦІЯ_2, голова Половинкинської сільської виборчої комісії, за ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 с. 172-7 КУпАП,
в с т а н о в и в:
22 .03.2017 до суду надійшли матеріали справи про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
11.04.2017 адміністративні справи щодо ОСОБА_1 об'єднано. Згідно матеріалів адміністративної справи: 17.07.2015 Постановою Голови Верховної ради України №645-VІІІ Про призначення чергових виборів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 року , було призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних міських голів на неділю 25 жовтня 2015 року.
Постановою Старобільської районної виборчої комісії Луганської області №2 від 12.09.2015, визначено склад міської та сільської виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення виборчих комісій. Згідно додатку вказаної постанови, головою Половинкинської сільської виборчої комісії є ОСОБА_1. Половинкинська сільська виборча комісія Старобільського району Луганської області внесена до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, як комунальна організація, код 34086489, та є юридичною особою публічного права.
ОСОБА_1 будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, головою Половинкинської сільської виборчої комісії, прийняла рішення та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила вимоги передбачені п. 1, п.2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , а саме 15.09.2015, не обговорюючи питання на засіданні Половинкинської сільської виборчої комісії Луганської області, одноособово уклала договір №1 від 15.09.2015 з гр. ОСОБА_2, щодо надання останнім послуг комп ютерного набору Половинкинської сільської виборчої комісії, з оплатою за фактично відпрацьований час. Фактично, за період роботи з 15.09.2015 по 04.11.2015, ОСОБА_2 отримав заробітну плату у розмірі 3953 грн., з яких 1628грн. одноразової грошової нагороди.
Згідно актового запису про шлюб ІІ-ЕД № 321370 від 30.10.1982 у Старобільському районному відділі державної реєстрації актів цивільного стану, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_3 та ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_4, є чоловіком та дружиною, відмітки про розірвання шлюбу відсутні.
Таким чином ОСОБА_1 не вжила заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів та невідкладно не повідомила Половинкинську сільську виборчу комісію про наявність конфлікту інтересів при укладенні договору про працевлаштування свого чоловіка ОСОБА_2 та не вжила заходів щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, що передбачено ч. 1 ст. 28 ЗУ Про запобігання корупції , чим вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.
Крім того ОСОБА_1 маючи приватний інтерес у вигляді бажання отримати оплачувану роботу для члена своєї сімї (чоловіка ОСОБА_2М.) прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів в службовій діяльності, пов'язаного у виникненні суперечностей між її особистими інтересами та службовими повноваженнями, які впливали на об'єктивність прийняття рішення, що передбачено ч. 3 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , чим вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчинені адміністративних визнала, щиро розкаялась, пояснила, що причиною вчинення адміністративного правопорушення є її необізнаність з діючим законодавством.
Прокурор вражав, що обставини, викладені в протоколі про скоєння ОСОБА_1 корупційного діяння знайшли своє підтвердження, вважав, що ОСОБА_1 слід визнати винною у скоєнні корупційного діяння і на неї необхідно накласти адміністративне стягнення у виді штрафу. Склад адмінправопорушення підтверджується матеріалами справи.
Суд, заслухавши учасників процесу, вивчивши матеріали справи в їх сукупності, дійшов до висновку, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення.
Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, тощо.
Ст. 172-7 КУпАП встановлена адміністративна відповідальність за неповідомлення особою безпосереднього керівника у випадках, передбачених законом, про наявність конфлікту інтересів. Згідно примітки 1 ст. 172 -7 КУпАП суб'єктом правопорушення у цій статті є особи, визначені у п. а,б , п.2 ч. 1 ст. 4 Закону України Про запобігання корупції .
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Крім пояснень ОСОБА_1 її провина в судовому засіданні доведена наступними письмовими доказами:
Постановою про формування складу міської та сільських виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, де вказано, що головою Половинакинської сільської виборчої комісії є ОСОБА_1
Витягом з реєстру про реєстрацію Половинкинської сільської виборчої комісії Старобільського району Луганської області.
Договором № 1 від 15.09.2017, укладеним між Половинкинською сільською виборчою комісією в особі її голови ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про надання ОСОБА_2 послуг комп'ютерного набору.
Відомостями про отримання ОСОБА_2 у вересні 2015 року плати по Половинкинській виборчої комісії 3953 грн.
Повідомленням Старобільського відділу РАГСу про реєстрацію шлюбу між ОСОБА_1 та ОСОБА_2 укладений шлюб у 1982 році.
Таким чином, суд вбачає наявність в діях ОСОБА_1 складу адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172 - 7 та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП , оскільки вона не повідомила відповідний орган про наявність в неї реального конфлікту інтересів та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів.
При обранні виду адміністративного стягнення суд враховує вимоги ст. 36 КУпАП , а саме те, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним й тим же органом, стягнення накладається в межах санкцій, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Таким чином, за ст. 36 КУпАП на правопорушника ОСОБА_1 адмінстягнення повинно бути накладено в межах санкції ч. 2 ст. 172-7 КУпАП .
Судом прийнято до уваги, що правопорушення ОСОБА_1 було скоєне в вересні-жовтні 2015 року. За ст. 38 КУпАП адмінстягнення при розгляді матеріалів, пов'язаних з корупцією можуть бути накладені протягом 3-х місяців з дня йоговиявлення, але не пізніше 2-х років з дня його вчинення. За даними протоколів відносно ОСОБА_1 факти корупційних діянь були виявлені 22.03.2017 року. Таким чином, стосовно ОСОБА_1 може бути накладено адмінстягнення, передбачене вимогами ч. 2 ст. 172-7 КУпАП .
При цьому судом враховано, що остання чинна редакція цієї статті була від 26.04.2015 року й змін в неї не вносилося.
Таким чином, з урахуванням положень ст. 36 КУпАП їй необхідно обрати стягнення в мінімальному розмірі, передбаченому санкцією ч. 2 ст. 172 -7 КУпАП .
Керуючись ст.ст. 36 , 38 , 284 ч. 1 КУпАП , ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП , суддя -
П О С Т А Н О В И В :
Визнати винною ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7 КУпАП та ч. 2 ст. 172 -7 КУпАП, та призначити покарання у вигляді штрафу в дохід держави в розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян ( 3400 грн.).
Штраф перераховувати на користь держави, отримувач - держбюджет Старобільського району р/р 31114106700331, код 21081100 в ГУДКСУ Луганської області МФО 804013, ідентифікаційний код 37858396.
Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в дохід держави в розмірі 320,00 грн., який перераховувати на рахунок 31218206700331 код класифікації доходів 22030001, отримувач УДКСУ у Старобільському районі код ЄДРПОУ отримувача коштів 37858396, МФО 804013, Банк отримувача коштів ГУДКСУ у Луганській області.
Постанову може бути оскаржено протягом 10 днів з дня її проголошення.
Суддя: О.М. Березка
Суд | Старобільський районний суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2017 |
Оприлюднено | 28.04.2017 |
Номер документу | 66176344 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Старобільський районний суд Луганської області
Березка О. М.
Адмінправопорушення
Старобільський районний суд Луганської області
Березка О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні