КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
04116 м.Київ, вул. Шолуденка, 1 (044) 230-06-58
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"25" квітня 2017 р. Справа№ 925/1504/16
Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого: Отрюха Б.В.
суддів: Майданевича А.Г.
Тищенко А.І.
За участю представників:
Від позивача : Гончар Ю.Г. - представник;
Від відповідача: Єрьоменко В.В. - представник;
розглянувши апеляційну скаргу Приватного підприємства "Агроінвестресурси"
на рішення Господарського суду Черкаської області від 16.02.2017
у справі № 925/1504/16 (суддя Шевчук Н.Г.)
за позовом Черкаської міської ради
до Приватного підприємства "Агроінвестресурси"
про стягнення 25 011 грн. 67 коп.
ВСТАНОВИВ:
До Господарського суду Черкаської області звернулася з позовом Черкаська міська рада до Приватного підприємства "Агроінвестресурси" про стягнення заборгованості, у зв'язку з неналежним виконанням відповідачем умов договору оренди землі від 19.03.2015 в розмірі 25 011,67 грн., а саме: 23 484,04 грн. борг зі сплати орендної плати та 1 527,63 грн. пеня.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що внаслідок неналежного виконання відповідачем своїх договірних зобов'язань, а також порушення ним вимог чинного законодавства міський бюджет недоотримав за договором оренди землі 23 484,04 грн. орендної плати.
Рішенням Господарського суду Черкаської області від 16.02.2017 по справі №925/1504/16 позов задоволено частково.
Присуджено до стягнення з Приватного підприємства "Агроінвестрескрси" на користь міського бюджету міста Черкаси 11 880,27 грн. боргу та 692,72 грн. пені.
Не погоджуючись із вказаним рішенням, Приватне підприємство "Агроінвестресурси" звернулося до Київського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить рішення Господарського суду Черкаської області від 16.02.2017 по справі № 925/1504/16 скасувати, прийняти нове рішення, яким в позові відмовити.
Апеляційна скарга мотивована тим, що рішення суду першої інстанції прийняте з порушенням норм матеріального та процесуального права, при неповному з'ясуванні обставин, що мають значення для справи, невідповідності висновків, викладених у рішенні, обставинам справи.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу справ між суддями апеляційну скаргу Приватного підприємства "Агроінвестресурси" передано на розгляд колегії суддів Київського апеляційного господарського суду у складі: головуючого судді: Отрюха Б.В., суддів Михальської Ю.Б. та Тищенко А.І.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 09.03.2017 апеляційну скаргу Приватного підприємства "Агроінвестресурси" прийнято до провадження та призначено до розгляду на 11.04.2017.
Розпорядженням Київського апеляційного господарського суду від 10.04.2017 № 09-53/1464/17, у зв'язку із перебування судді Михальської Ю.Б., яка не є головуючою суддею (суддею-доповідачем), у відпустці, відповідно до підпунктів 2.3.25., 2.3.49. пункту 2.3. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, призначено повторний автоматизований розподіл справи № 925/1504/16.
Відповідно до протоколу автоматичної зміни складу колегії суддів, апеляційну скаргу Приватного підприємства "Агроінвестресурси" у справі № 925/1504/16 передано на розгляд колегії суддів у складі: головуючого судді Отрюха Б.В., суддів Тищенко А.І. та Майданевича А.Г.
06.04.2017 через відділ документального забезпечення суду від представника відповідача надійшли пояснення та клопотання про відкладення розгляду справи, які колегією суддів були оглянуті та долучені до матеріалів справи.
В судове засідання, призначене на 11.04.2017, представники відповідача не з'явились.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 10.04.2017 апеляційну скаргу Приватного підприємства "Агроінвестресурси" прийнято до провадження.
Ухвалою від 11.04.2017, у зв'язку із задоволенням клопотання представника відповідача про відкладення розгляду справи, а також з метою забезпечення повного, всебічного та об'єктивного розгляду справи, колегія суддів апеляційного господарського суду прийшла до висновку, про необхідність відкладення розгляду апеляційної скарги на 25.04.2017.
24.04.2017 через відділ документального забезпечення суду від представника відповідача надійшло клопотання про приєднання до матеріалів справи копію листа міськрайонного управління Держгеокадастру у Черкаському районі та м.Черкасах.
В судовому засіданні, призначеному на 25.04.2017, представник відповідача надав пояснення по суті спору, та просив задовольнити апеляційну скаргу Приватного підприємства "Агроінвестресурси", скасувати рішення Господарського суду Черкаської області від 16.02.2017 повністю та прийняти нове рішення яким відмовити в позові повністю.
В судовому засіданні, призначеному на 25.04.2017, представник позивача надав пояснення по суті спору, та просив відмовити в задоволенні апеляційної скарги Приватного підприємства "Агроінвестресурси", рішення Господарського суду Черкаської області від 16.02.2017 залишити без змін.
Згідно зі ст. 99 ГПК України в апеляційній інстанції справи переглядаються за правилами розгляду цих справ у першій інстанції з урахуванням особливостей, передбачених у розділі ХІІ ГПК України.
Відповідно до ч. 1 ст. 101 ГПК України у процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі і додатково поданими доказами повторно розглядає справу. Частиною 2 статті 101 ГПК України передбачено, що апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги та перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.
Беручи до уваги межі перегляду справи у апеляційній інстанції, обговоривши доводи апеляційної скарги, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при прийнятті оскаржуваного рішення суду, апеляційний господарський суд встановив наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, 19.03.2015 між Черкаською міською радою та Приватним підприємством "Агроінвестресурси" було укладено договір оренди землі.
Згідно із пунктом 1 вищевказаного договору орендодавець на підставі протоколу земельних торгів від 19.03.2015 №44 зобов'язався надати, а орендар - прийняти в строкове платне користування земельну ділянку, що за цільовим призначенням відноситься до категорії земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій), яка знаходиться в м. Черкаси, на розі вул. 30-річчя Перемоги та вул. Конєва.
Пунктом 2 договору визначено, що в оренду передається земельна ділянка площею 0,1638 га для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій. Кадастровий номер земельної ділянки 7110136700:05:036:0027.
Відповідно до пункту 3 договору на земельній ділянці відсутні об'єкти нерухомого майна та інфраструктури.
Згідно із пунктом 5 договору нормативно грошова оцінка земельної ділянки, згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 17.03.2014 становить: 341 883,36 грн.
Відповідно до п. 9 договору за оренду земельної ділянки орендар сплачує орендну плату у грошовій формі.
Річна орендна плата за користування земельною ділянкою визначається за результатами проведення земельних торгів і становить 30 563,38 грн.
Обчислення розміру грошової оцінки та орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням її цільового призначення, функціонального використання та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженою Кабінетом Міністрів України формою, що заповнюється під час укладення або зміни умов договору оренди чи продовження його дії (п. 10 договору оренди).
Згідно із пунктом 13 договору в разі проведення щорічної індексації нормативної грошової оцінки землі, внесення інших змін на підставі вимог діючого законодавства, а також в разі будь-яких змін Черкаською міською радою розмірів орендної плати та нормативної грошової оцінки, що діють в м. Черкаси, розмір грошової оцінки земельної ділянки та розмір щорічної орендної плати змінюватиметься без внесення змін та доповнень до цього договору.
Відповідно до частини 2 пункту 11 договору орендар бере на себе обов'язок уточнення зміни розмірів орендної плати.
Як вбачається з наявної в матеріалах справи копії протоколу №44 справи відповідач набув право оренди земельної ділянки за результатами проведених земельних торгів, які було проведено 19.03.2015.
Частинами 1,2, 4 статті 135 Земельного кодексу України визначено, що земельні торги проводяться у формі аукціону, за результатами проведення якого укладається договір купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки з учасником (переможцем) земельних торгів, який запропонував найвищу ціну за земельну ділянку, що продається, або найвищу плату за користування нею, зафіксовану в ході проведення земельних торгів.
Продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) здійснюється виключно на земельних торгах, крім випадків, встановлених частинами 2 і 3 статті 134 цього Кодексу.
Проведення земельних торгів щодо земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них здійснюється за рішенням організатора земельних торгів, у якому зазначаються:
а) перелік земельних ділянок або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами;
б) стартова ціна лота;
в) строк та інші умови користування земельною ділянкою у разі набуття права користування земельною ділянкою на земельних торгах;
г) особа, уповноважена організатором земельних торгів на укладення договору купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки, яка або право на яку виставляється на земельні торги.
Відповідно до частини 1 та частини 4 статті 136 ЗК України (в редакції чинній станом на час проведення аукціону) організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами. Забороняється вносити до зазначеного переліку призначені під забудову земельні ділянки без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення.
У переліку зазначаються місце розташування (адреса) земельної ділянки, її цільове призначення (функціональне використання), площа, кадастровий номер, умови продажу.
Підготовку лотів до проведення земельних торгів забезпечує організатор земельних торгів.
Підготовка лотів до проведення земельних торгів включає:
а) виготовлення, погодження та затвердження в установленому законодавством порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі зміни цільового призначення земельної ділянки та у разі, якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості);
б) державну реєстрацію земельної ділянки;
в) державну реєстрацію речового права на земельну ділянку;
г) отримання витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель" у разі продажу на земельних торгах права оренди на неї;
ґ) проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель", крім випадків продажу на земельних торгах права оренди на неї;
д) встановлення стартової ціни продажу земельної ділянки, яка щодо земель державної та комунальної власності не може бути нижчою за експертну грошову оцінку земельної ділянки;
е) встановлення стартового розміру річної орендної плати, який щодо земель державної та комунальної власності не може бути меншим розміру орендної плати, визначеного Податковим кодексом України;
є) встановлення стартової ціни продажу прав емфітевзису, суперфіцію земельної ділянки, яка щодо земель державної чи комунальної власності не може бути нижчою за ринкову вартість відповідного права, визначену шляхом проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок;
ж) визначення виконавця земельних торгів, дати та місця проведення земельних торгів.
Підготовка лотів до проведення земельних торгів у разі звернення стягнення на земельну ділянку включає проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель", встановлення стартової ціни лота, яка дорівнює ліквідаційній вартості земельної ділянки, що визначена за результатами експертної грошової оцінки земельної ділянки.
Рішенням п'ятої сесії Черкаської міської ради №5-656 від 13.05.2010 було визначено, базову вартість одного квадратного метра земельної ділянки земель міста Черкаси станом на 01.01.2009 в розмірі 127,48 грн.
Таким чином, з урахуванням індексації за минулі роки, у 2014 році нормативна грошова оцінка земельної ділянки розміром 0, 1638 га становила 341 883,36 грн., що підтверджується витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 18 березня 2014 року, який по своїй суті є довідкою.
Як вже зазначалося вище земельні торги проводилися 19.03.2015.
Відповідно до статті 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою:
Кi = І : 100,
де І - індекс споживчих цін за попередній рік.
У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.
Нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору дана правова позиція викладена в постанові Верхового суду України від 03.12.2013 № 5009/3430/12).
Пунктом 288.5. статті 288 Податкового кодексу України (в редакції чинній станом на день проведення торгів (аукціону)) визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Початковий розмір річної орендної плати складав 10 256,50 грн. без ПДВ.
Проте, нормативна грошова оцінка земельної ділянки на момент проведення земельних торгів становила 427 012,32 грн. (з урахуванням коефіцієнта індексації 1,249).
Таким чином, стартовий розмір річної орендної плати на торгах, які проводилися в Черкасах у 2015 році не міг бути меншим 12 810,37 грн.
Тобто, всупереч статті 136 З земельного кодексу України стартовий розмір орендної плати під час проведення земельних торгів складав менше 3% від нормативної грошової оцінки землі, а також організатор аукціону не забезпечив отримання витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель" станом на час проведення торгів, тобто 19.03.2015.
На момент розгляду справи в суді першої інстанції договір оренди, а також результати земельних торгів були чинними.
Згідно із пунктом 2.19 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 №6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" зазначено, що згідно зі статтею 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в тому числі може визначатися шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає чинному законодавству України, зокрема, приписам частини першої статті 15, статті 21 Закону України "Про оренду землі".
Розмір орендної плати (у відсотковому відношенні до нормативної грошової оцінки землі) в договорі не зазначено, а встановлено лише суму річної орендної плати станом на 19 березня 2015 року.
Як вже зазначалося вище, річна орендна плата за користування земельною ділянкою визначена за результатами проведення земельних торгів становила 30 563,38 горн.
Розмір орендної плати становив 7,15749% від грошової оцінки землі, визначеної станом на 2015 рік (30 563,38 грн. / 427 012,32 грн. *100).
Таким чином, місячна орендна плата в 2015 році складала 2 546,95 грн.
Тобто, за період з 19.03.2015 по 31.12.2015 орендна плата складала 23 990,63 грн., а саме: за 13 днів березня 2015 року розмір орендної плати складав 1 068,08 грн. (2 546,95 грн. /31*13) + 9 місяців 2015 року 22 922,55 грн. (2 546,95 грн. *9).
Пунктом 2.19 вищевказаної постанови пленуму Вищого господарського суду України визначено, що якщо у договорі оренди землі сторони визначили, що орендар зобов'язаний самостійно щорічно індексувати розмір орендної плати відповідно до індексації нормативної грошової оцінки земель згідно з чинним законодавством, а він не виконав чи виконав неналежним чином свій обов'язок щодо розрахунку розміру орендної плати і це призвело до виникнення заборгованості, то з урахуванням вимог частини першої статті 15, частин першої і другої статті 21 Закону України "Про оренду землі", статті 526 ЦК України і статті 193 ГК України така заборгованість підлягає стягненню з орендаря за позовом орендодавця.
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на 2016 рік складала 611 908,65 грн. (427 012,32 грн. *1,433 (коефіцієнт індексації)).
Річна орендна плата в 2016 році складала 43 797,30 грн. (611 908 грн. 65 коп.* 7,15749%).
Місячна орендна плата в 2016 році складала 3 649,78 грн.
Загальний розмір орендної плати за період з 01 січня 2016 року по 30.09.2016 (спірний період) складав 32 848,02 грн.
Таким чином загальний розмір орендної плати за період з 19 березня 2015 року по 30 вересня 2016 року, що підлягав сплаті складав 56 838 грн. 65 коп.
Відповідно до статті 530 Цивільного кодексу України якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Зобов'язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події.
Якщо строк (термін) виконання боржником обов'язку не встановлений або визначений моментом пред'явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов'язок у семиденний строк від дня пред'явлення вимоги, якщо обов'язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.
Згідно із статтями 525, 526 Цивільного кодексу України зобов'язання повинні виконуватись належним чином і в установлений строк відповідно до умов договору та вимог чинного законодавства. Одностороння відмова від зобов'язання не допускається, якщо інше не передбачено договором або законом.
До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.
Статтею 193 Господарського кодексу України визначено, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
З наявних в матеріалах справи копій квитанцій вбачається, що 13.03.2015 відповідачем було сплачено 512,83 грн. Гарантійного внеску та 24.03.2015 було сплачено 30 050,55 грн. за оренду згідно договору від 19.03.2015.
Згідно із статтею 534 ЦК України у разі недостатності суми проведеного платежу для виконання грошового зобов'язання у повному обсязі ця сума погашає вимоги кредитора у такій черговості, якщо інше не встановлено договором:
1) у першу чергу відшкодовуються витрати кредитора, пов'язані з одержанням виконання;
2) у другу чергу сплачуються проценти і неустойка;
3) у третю чергу сплачується основна сума боргу.
Оскільки в платіжних документах в призначенні платежу чітко не вказано сум по кожному договору окремо, суд враховує зарахування орендної плати здійснене кредитором - позивачем (а.с. 23).
Судом з'ясовано, що фактично відповідачем сплачено 44 958 грн. 38 коп. за період березень 2015 року - вересень 2016 року, тому борг зі сплати орендної плати складає 11 880 грн. 27 коп.
Статтею 610 Цивільного кодексу України встановлено, що порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
Згідно із частиною 1 статті 612 Цивільного кодексу України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.
Тобто, враховуючи вищевикладене з відповідача належно стягнути 11 880,27 грн. боргу зі сплати орендної плати, в решті стягнення 11 603,77 грн. слід відмовити у зв'язку з безпідставним нарахуванням, про що вірно вказав суд першої інстанції.
Частиною 1 статті 546 та статті 549 ЦК України визначено, що виконання зобов'язання забезпечується, зокрема, неустойкою, яка визначається як пеня та штраф і є грошовою сумою або іншим майном, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення зобов'язання. Сплата неустойки є правовим наслідком у разі порушення зобов'язання (п. 3 ч. 1 ст. 611 ЦК України).
Відповідно до пункту 14 договору за несвоєчасне внесення орендної плати у строки, визначені цим договором, стягується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який стягується пеня, від суми заборгованості за кожен день прострочення платежу, але не більше визначеної законом ставки пені за несвоєчасну сплату земельного податку.
Позивачем було заявлено також вимогу про стягнення з відповідача 1 527,63 грн. пені нарахованої із застосуванням 120% річних облікової ставки НБУ за період з 01 травня 2016 року по 31 жовтня 2016 року на суму боргу в розмірі 4 558,57 грн.
Проте, оскільки позивачем не вірно було визначено розмір орендної плати, то з урахуванням визначеного судом першої інстанції розміру орендної плати та здійснених відповідачем проплат, розмір пені нарахований за період з 01.05.2016 по 31.10.2016 року з урахуванням 120% річних облікової ставки НБУ складає 692,72 грн., в решті стягнення пені слід відмовити, в зв'язку з безпідставним нарахуванням про що вірно вказав суд першої інстанції.
Враховуючи вищевикладене колегія суддів погоджується з розрахунками суду першої інстанції вважає їх арифметично вірними та погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Доводи, які наведені скаржником в апеляційній скарзі, судовою колегією до уваги не приймаються з огляду на те, що вони є необґрунтованими та такими, що спростовуються матеріалами справи.
Згідно з положеннями ст. 43 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.
Враховуючи вищевикладене, вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд першої інстанції повно та всебічно дослідив обставини справи, дав їм належну правову оцінку, дійшов правильних висновків щодо прав та обов'язків сторін, які ґрунтуються на належних та допустимих доказах.
Частина 1 ст. 33 Господарського процесуального кодексу України передбачає, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Згідно з ч. 2 ст. 34 Господарського процесуального кодексу України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Колегія суддів Київського апеляційного господарського суду, оцінивши наявні в матеріалах справи докази, приходить до висновку, що рішення у даній справі прийнято з додержанням норм матеріального та процесуального права, повним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи та відповідністю висновків, викладених в рішенні, дійсним обставинам справи, тому рішення є законним та обґрунтованим. Підстав для скасування або зміни вказаного рішення та задоволення апеляційної скарги колегія суддів Київського апеляційного господарського суду не знаходить.
Керуючись статтями 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, Київський апеляційний господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Приватного підприємства "Агроінвестресурси" залишити без задоволення.
Рішення Господарського суду Черкаської області від 16.02.2017 у справі № 925/1504/16 залишити без змін.
Матеріали справи № 925/1504/16 повернути Господарському суду Черкаської області.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку.
Головуючий суддя Б.В. Отрюх
Судді А.Г. Майданевич
А.І. Тищенко
Суд | Київський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 25.04.2017 |
Оприлюднено | 03.05.2017 |
Номер документу | 66195970 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Київський апеляційний господарський суд
Отрюх Б.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні