Постанова
від 04.04.2017 по справі 808/408/17
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 квітня 2017 року о/об 10 год. 40 хв.Справа № 808/408/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Татаринова Д.В., при секретарі судового засідання Малої Т.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Бердянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області до Приватного акціонерного товариства Бердянський Агротехсервіс про відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій,

за участю представників: від позивача - не з'явився,від відповідача - не з'явився, -

ВСТАНОВИВ:

01 лютого 2017 року до Запорізького окружного адміністративного суду (далі - суд) надійшов адміністративний позов від Бердянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі - позивач) до Приватного акціонерного товариства Бердянський Агротехсервіс (далі - відповідач), в якому позивач просить суд стягнути з Приватного акціонерного товариства Бердянський Агротехсервіс на користь Бердянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених на підставі пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення у сумі 12205 (дванадцять тисяч двісті п'ять ) грн. 61 коп. за вересень 2015 року - січень 2017 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач, у порушення вимог чинного законодавства щодо внесення підприємствами коштів, призначених на оплату праці, що покривають фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, яким призначена пільгова пенсія, не відшкодовує витрати на виплату і доставку пільгових пенсій. У зв'язку з цим за підприємством утворилася заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах за списком №1 за вересень 2015 року - січень 2017 року у сумі 12205,61 грн., яку позивач просить стягнути у судовому порядку.

03 квітня 2017 року від представника позивача до суду надійшло клопотання, в якому просить розглянути адміністративну справу за відсутністю представника Бердянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, позовні вимоги підтримує у повному обсязі.

Відповідач проти позову заперечив з підстав, викладених у письмових запереченнях вх.№5923 від 28 лютого 2017 року, відповідно до яких зазначає, що позивачем пропущено строки давності стягнення вказаного боргу. Крім того вказує, що пенсіонер ОСОБА_1 працював на ВАТ Бердянський Агротехсервіс за списком №1 до 01 квітня 1992 року, отже відповідач не зобов'язаний відшкодовувати витрати на виплату та доставку пільгових пенсій такій особі. До тогож на думку відповідача, при прийнятті рішення про призначенні ОСОБА_1 пільгової пенсії за Списком №1 порушені права Приватного акціонерного товариства Бердянський Агротехсервіс . Крім того вважає, що позивачем не надано належних доказів щодо підстав призначення ОСОБА_1 пільгової пенсії за Списком №1. Просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, клопотань та заяв від відповідача на адресу суду не надходило, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Згідно з частиною 4 статті 128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

З огляду на викладене, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін на підставі наявних у ній доказів.

Згідно з частиною 1 статті 41 Кодексу адміністративного судочинства України суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.

Приватне акціонерне товариство Бердянський Агротехсервіс (ідентифікаційний код 03742156) відповідно до Закону України №400/97-ВР є платником збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, а також платником страхових внесків відповідно до Закону України №1058-IV.

Відповідно до виданої відповідачем довідки про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній від 08 травня 2014 року № 26 громадянину ОСОБА_1 на підставі пункту а статті 13 Закону України №1788-ХІІ призначено пільгову пенсію.

Так, відповідно до матеріалів адміністративної справи, громадянину ОСОБА_1 на підставі протоколу № 667 від 02 березня 2015 року з 03 березня 2015 року призначена і виплачується пенсія на пільгових умовах за Списком №1. ОСОБА_1, працював у ПрАТ Бердянський Агротехсервіс на роботах, які згідно законодавства дають йому право на пенсію на пільгових умовах 03 роки 09 місяців 27 днів, а саме у період з 18 серпня 1988 року по 15 червня 1992 року, що підтверджується довідкою, що уточнює особливий характер роботи або умови праці, необхідні для призначення пільгової пенсії від 08 травня 2014 року № 26. Частка сплати відповідача у відшкодуванні витрат на виплату і доставку пенсії зазначеному пенсіонеру становить 63,75%.

Згідно із розрахунком боргу відповідачем не відшкодуються Бердянському об'єднаному управлінню Пенсійного фонду України в Запорізькій області фактичні витрати на виплату та доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до пункту а статті 13 Закону України №1788-ХІІ за період з вересня 2015 року по січень 2017 року включно та загальна сума витрат по вищевказаним пенсіонерам складає 12205,61 грн.

Відповідачу надсилались повідомлення - Розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України №1058-ІV, але сума заборгованості ПрАТ Бердянський Агротехсервіс сплачена не була.

Враховуючи несплату суми заборгованості у добровільному порядку позивач звернувся до суду з позовом до ПрАТ Бердянський Агротехсервіс про відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій.

Суд, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши обставини та перевіривши їх доказами, проаналізувавши норми законодавства, приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Як зазначено у пункту а статті 13 Закону України №1788-ХІІ від 05 листопада 1991 року Про пенсійне забезпечення (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) працівники, зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, - за списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць:

чоловіки - після досягнення 50 років і при стажі роботи не менше 20 років, з них не менше 10 років на зазначених роботах;

жінки - після досягнення 45 років і при стажі роботи не менше 15 років, з них не менше 7 років 6 місяців на зазначених роботах.

Працівникам, які мають не менше половини стажу роботи з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, пенсії на пільгових умовах призначаються із зменшенням віку, передбаченого статтею 12 цього Закону, на 1 рік за кожний повний рік такої роботи чоловікам і на 1 рік 4 місяці - жінкам.

Принципи, засади і механізм функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду визначені Законом України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування №1058-ІV від 09 липня 2003 року (далі - Закон №1058-ІV).

Згідно з абзацом 1 пункту 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

Як зазначено у підпункті 1 пункту 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України Про пенсійне забезпечення . У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 цього Закону. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом. Підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.

Отже, відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій до досягнення працівником пенсійного віку, призначених за Списком №1, з 01 січня 2004 року має здійснюватися незалежно від того, за яким Законом призначена ця пенсія, в порядку передбаченому пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення всіма підприємствами, установами, організаціями України.

Порядок відшкодування вказаних витрат Пенсійному фонду України врегульований главою 6 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками і застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України , затвердженої постановою Правління Пенсійного фонду України №21-1 від 19 грудня 2003 року, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за №64/8663 (далі - Інструкція №21-1).

Як статті 14 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , так і підпункт 2.1.1 пункту 2.1 Інструкції №21-1 визначено перелік роботодавців, що є страхувальниками, якими, зокрема, є: підприємства, установи, організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки та політичні партії, фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи, які використовують працю фізичних осіб, на умовах трудового контракту, або на інших умовах, передбачених законодавством або за договорами цивільно-правового характеру.

Згідно з пунктом 6.1 глави 6 Інструкції №21-1 відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в таких розмірах: для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції - фактичні витрати на виплату і доставку пенсій працівникам, зайнятим повний робочий день на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці - за Списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених постановою Кабінету міністрів України.

Як передбачено пунктом 6.2 глави 6 Інструкції №21-1, витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах особам, які мають стаж, що дає право на призначення цих пенсій на декількох підприємствах, покриваються цими підприємствами пропорційно стажу роботи з урахуванням вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 2 розділу XV Прикінцеві положення Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування . При цьому стаж роботи на останньому підприємстві враховується у повному розмірі, а з попередніх місць роботи осіб він додається до стажу, необхідного для призначення пенсій на пільгових умовах.

У разі ліквідації або зміни власника підприємства, суми зазначених витрат Пенсійному фонду вносять правонаступники (пункт 6.3 Інструкції №21-1).

Розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій (пункт 6.4 вказаної Інструкції №21-1).

Відповідно до пункту 6.7 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання та ін.), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства в місячний термін з моменту виникнення цих обставин. Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

Матеріалами справи встановлено, що відповідачу своєчасно надсилались розрахунки фактичних витрат на виплату і доставку пільгової пенсії пенсіонерам, що мають право на пільгову пенсію на підприємстві відповідача за період з вересня 2015 року по січень 2017 року включно.

Розрахунки фактичних витрат відповідачем не оскаржувались та є чинними, доказів протилежного сторонами не надано.

Щодо посилань відповідача на те, що пенсіонер ОСОБА_1 працював на ВАТ Бердянський Агротехсервіс за списком №1 до 01 квітня 1992 року, отже відповідач не зобов'язаний відшкодовувати витрати на виплату та доставку пільгових пенсій такій особі, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 100 Закону України № 1788-ХІІ, особам, які працювали до введення в дію цього Закону на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, передбачених раніше діючим законодавством, пенсії за віком призначаються на таких умовах:

а) особам, які мають на день введення в дію цього Закону повний стаж на зазначених роботах, що давав право на пенсію на пільгових умовах, пенсії в розмірах, передбачених цим Законом, призначаються відповідно до вимог за віком і стажем, встановлених раніше діючим законодавством;

б) особам, які не мають повного стажу роботи із шкідливими і важкими умовами праці, вік, необхідний для призначення пенсії відповідно до статті 12, знижується пропорційно наявному стажу в порядку, передбаченому статтями 13-14 цього Закону, виходячи з вимог цього стажу, встановлених раніше діючим законодавством.

Із змісту статті 100 Закону України №1788-ХІІ випливає, що право на пенсію відповідно до вказаної статті має особа, яка набула необхідний стаж роботи із шкідливими і важкими умовами праці, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах до 01 січня 1992 року і після цієї дати не працювала на цих роботах. В свою чергу, особі, яка до і після 01 січня 1992 року працювала на роботах, передбачених Списками, пенсія призначається відповідно до статті 13 Закону України №1788-ХІІ.

Відповідно до Постанови Верховної Ради України Про порядок введення в дію Закону України Про пенсійне забезпечення від 06 грудня 1991 року №1931-ХІІ, Закон України №1788-ХІІ введений в дію в повному обсязі з 1 квітня 1992.

Згідно з пунктом 8 Порядку застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України 18 листопада 2005 року №383, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2005 року №1451/11731, при визначенні права на пенсію за віком на пільгових умовах відповідно до статті 100 Закону України №1788-ХІІ застосовуються Список № 1 виробництв, цехів, професій и посад на підземних роботах, на роботах з шкідливими умовами праці і горячих цехів, робота у яких надає право на державну пенсію на пільгових умовах та у пільгових розмірах , затверджені постановою Ради Міністрів СРСР від 22 серпня 1956 року №1173.

Крім того, в листі Пенсійного фонду України Щодо відшкодування підприємствами фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до статті 100 Закону України Про пенсійне забезпечення від 21 травня 2003 року №04/3846 зазначено, що особі, яка до і після 01 січня 1992 року працювала на роботах і на підприємстві проведена атестація робочих місць, пенсія призначається відповідно до статті 13 Закону №1788 .

Суд зазначає, що відшкодуванню не підлягають витрати на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, на підставі статті 100 Закону України Про пенсійне забезпечення лише за умов, якщо пенсіонери працювали на відповідних роботах до 01 січня 1992 року, станом на цю дату набули права на отримання таких пенсій, та не продовжували працювати після 01 січня 1992 року, а відтак розмежування відповідачем періодів до 1992 року та після є безпідставним.

Крім того суд зазначає, що згідно ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Судом досліджено постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду по справі №808/2825/15, відповідно до якої судом встановлено, що "...пенсіонер ОСОБА_3 має стаж, необхідний для призначення пенсії на пільгових умовах і після набрання чинності Закону України Про пенсійне забезпечення 01 січня 1992 року. ОСОБА_3 звільнився з ПрАТ Бердянський Агротехсервіс 15 червня 1992 року, тобто після набрання чинності Закону України Про пенсійне забезпечення ...Пенсіонер ОСОБА_3, який включений відповідачем до розрахунку фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, які підлягають відшкодуванню, отримав страховий стаж і після 01 січня 1992 року та пенсія призначена йому відповідно до статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення а не за умовами статті 100 цього ж Закону, коли до набрання чинності Закону України Про пенсійне забезпечення пенсійне забезпечення здійснювалося на підставі Положення про порядок призначення та виплату державних пенсій, затвердженого Постановою Ради Міністрів СРСР від 03 серпня 1972 року № 590, яким не було передбачено зобов'язання підприємств-роботодавців здійснювати відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій їх працівникам. У цьому разі, дії УПФУ в м. Бердянську та Бердянському районі Запорізької області по включенню до розрахунку фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, які підлягають відшкодуванню пенсіонера ОСОБА_3 є правомірними...".

Таким чином, суд звертає увагу, що існує судове рішення, яке набрало законної сили, яким підтвердждено правомірність дій УПФУ в м. Бердянську та Бердянському районі Запорізької області по включенню до розрахунку фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, які підлягають відшкодуванню пенсіонера ОСОБА_3

Щодо посилань відповідача на те, що при прийнятті рішення про призначенні ОСОБА_1 пільгової пенсії за Списком №1 порушені права Приватного акціонерного товариства Бердянський Агротехсервіс , а також, що позивачем не надано належних доказів щодо підстав призначення ОСОБА_1 пільгової пенсії за Списком №1 суд зазначає, що ПрАТ Бердянський Агротехсервіс ставить під сумнів правомірність призначення ОСОБА_3 пільгової пенсії відповідно до пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення , однак призначення пенсії згідно статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення ОСОБА_3 не визнавалось незаконним та не скасоване у встановленому порядку. Відповідач не оскаржував у встановленому порядку правильність призначення пенсії ОСОБА_3

Отже, вищевказаними Розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій підтверджується наявність у відповідача зобов'язання з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій по пенсіонеру ОСОБА_1.

Крім того, судом досліджено довідку про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії, видану відповідачем вищезазначеному пенсіонеру, який працював на роботах за Списками №1. Також, судом досліджено протокол призначення пенсії, розрахунок стажу вищевказаного пенсіонеру, якому призначено пенсію за віком на пільгових умовах та довідку про розмір виплаченої пенсії за період з вересня 2015 року по січень 2017 року включно ОСОБА_1.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що відповідач, як платник збору на обов'язкове державне пенсійне страхування та юридична особа, працівники якої вийшли на пільгову пенсію, зобов'язаний відшкодовувати Пенсійному фонду України фактичні витрати на виплату і доставку пільгових пенсій у повному розмірі. Тому, заборгованість у сумі у сумі 12205,61 грн. за період з вересня 2015 року по січень 2017 року включно, яка обліковується за відповідачем перед органом Пенсійного фонду України, підлягає стягненню.

Отже, доводи відповідача не приймаються судом до уваги з підстав зазначених вище.

У встановлені законодавством строки сума заборгованості відповідачем сплачена не була, у зв'язку із чим позивач звернувся із позовом до суду.

Згідно статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Під час розгляду справи відповідач доказів сплати заборгованості не надав, проти позову заперечив, доводи позивача не спростував.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до приписів частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 2, 4, 7-12, 69-71, 72, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Бердянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області - задовольнити.

Стягнути з стягнути з Приватного акціонерного товариства Бердянський Агротехсервіс (ідентифікаційний код 03742156) на користь Бердянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених на підставі пункту а статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення у сумі 12205 (дванадцять тисяч двісті п'ять ) грн. 61 коп. за вересень 2015 року - січень 2017 року.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Д.В. Татаринов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.04.2017
Оприлюднено05.05.2017
Номер документу66258803
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/408/17

Ухвала від 22.05.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 04.04.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Постанова від 04.04.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 11.04.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 28.02.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 06.02.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні