ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
19 квітня 2017 р. Справа № 804/971/17
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Захарчук-Борисенко Н.В.
судді - Царікової О.В.
судді - Єфанової О.В.
при секретарі судового засідання - Музиці Я.І.
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1
представника відповідача - ОСОБА_2
представника третьої особи - ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі клопотання представника Державної служби України з безпеки на транспорті про закриття провадження у справі за адміністративним позовом ОСОБА_4 до відповідача 1: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Харківській області, відповідача 2: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство "Рубін-92" про визнання дій протиправними, визнання нечинними та скасування актів, -
ВСТАНОВИВ:
03.02.2017 ОСОБА_4 звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до відповідача 1: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Харківській області, відповідача 2: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство "Рубін-92", в якому просить визнати дії посадових осіб Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Харківській області протиправними; визнати дії посадових осіб Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Дніпропетровській області протиправними; визнати нечинним та скасувати акт АХ № 0200017 від 17.11.2016 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, визнати нечинним та скасувати акт АХ № 0200840 від 17.11.2016 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт.
Ухвалою суду від 06.02.2017 відкрито провадження у справі та справу призначено до розгляду у судовому засіданні.
Ухвалою суду від 22.03.2017 замінено відповідачів у справі на належного відповідача.
19.04.2017 у судове засідання з'явився представник позивача, надав суду додаткові документи.
Також у судове засідання з'явились представник відповідача та представник третьої особи, представник відповідача надав суду клопотання про закриття провадження у справі.
Клопотання обґрунтовано тим, що на думку представника відповідача, акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом та акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів не є рішеннями суб'єкта владних повноважень, а тому даний адміністративний позов не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Суд, заслухавши пояснення сторін та розглянувши наявні документи і матеріали, приходить до наступного висновку.
Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
За змістом пункту 1 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Отже, до юрисдикції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка правильності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб) відповідно до прийнятих або вчинених при здійсненні ними владних управлінських функцій.
Як вбачається з матеріалів справи, позивач оскаржує дії посадових осіб відповідача, акт АХ № 0200017 від 17.11.2016 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів та акт АХ № 0200840 від 17.11.2016 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт.
Як зазначено в клопотанні про закриття провадження, оскаржувані позивачем акти, на думку представника відповідача, не є рішеннями суб'єкта владних повноважень.
Проте, суд зазначає, що відповідно до частини 1 статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Частиною 3 статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
При цьому, остаточна оцінка доказів надається лише судом і лише при вирішенні справи у кінцевому судовому рішенні (постанові) за результатами розгляду справи, та з урахуванням таких критеріїв, як: припущення, висока ймовірність та переконливість доказів. Результати ж оцінки доказів відображаються судом у мотивувальній частині судового рішення, де наводяться мотиви врахування чи неврахування окремих доказів, право на оцінювання яких не заперечується відповідно до вказаної норми і сторонами у справі, але обов`язок щодо надання оцінки доказів покладається на суд.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
За таких підстав, суд вважає необґрунтованим клопотання про закриття провадження по справі, та не вбачає підстав для закриття провадження у справі.
Керуючись статтями 2, 3, 17, 86, 157, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання представника Державної служби України з безпеки на транспорті про закриття провадження у справі за адміністративним позовом ОСОБА_4 до відповідача 1: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Харківській області, відповідача 2: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство "Рубін-92" про визнання дій протиправними, визнання нечинними та скасування актів - відмовити.
Ухвала окремо не оскаржується. Заперечення проти неї може бути включене до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за наслідками розгляду справи
Головуючий суддя Суддя СуддяОСОБА_5 ОСОБА_6 ОСОБА_7
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2017 |
Оприлюднено | 04.05.2017 |
Номер документу | 66259500 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні