Ухвала
від 19.04.2017 по справі 804/971/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

19 квітня 2017 р. Справа № 804/971/17

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Захарчук-Борисенко Н.В.

судді - Царікової О.В.

судді - Єфанової О.В.

при секретарі судового засідання - Музиці Я.І.

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1

представника відповідача - ОСОБА_2

представника третьої особи - ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі клопотання представника Державної служби України з безпеки на транспорті про закриття провадження у справі за адміністративним позовом ОСОБА_4 до відповідача 1: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Харківській області, відповідача 2: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство "Рубін-92" про визнання дій протиправними, визнання нечинними та скасування актів, -

ВСТАНОВИВ:

03.02.2017 ОСОБА_4 звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до відповідача 1: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Харківській області, відповідача 2: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство "Рубін-92", в якому просить визнати дії посадових осіб Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Харківській області протиправними; визнати дії посадових осіб Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Дніпропетровській області протиправними; визнати нечинним та скасувати акт АХ № 0200017 від 17.11.2016 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, визнати нечинним та скасувати акт АХ № 0200840 від 17.11.2016 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Ухвалою суду від 06.02.2017 відкрито провадження у справі та справу призначено до розгляду у судовому засіданні.

Ухвалою суду від 22.03.2017 замінено відповідачів у справі на належного відповідача.

19.04.2017 у судове засідання з'явився представник позивача, надав суду додаткові документи.

Також у судове засідання з'явились представник відповідача та представник третьої особи, представник відповідача надав суду клопотання про закриття провадження у справі.

Клопотання обґрунтовано тим, що на думку представника відповідача, акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом та акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів не є рішеннями суб'єкта владних повноважень, а тому даний адміністративний позов не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Суд, заслухавши пояснення сторін та розглянувши наявні документи і матеріали, приходить до наступного висновку.

Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

За змістом пункту 1 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Отже, до юрисдикції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка правильності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб) відповідно до прийнятих або вчинених при здійсненні ними владних управлінських функцій.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач оскаржує дії посадових осіб відповідача, акт АХ № 0200017 від 17.11.2016 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів та акт АХ № 0200840 від 17.11.2016 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Як зазначено в клопотанні про закриття провадження, оскаржувані позивачем акти, на думку представника відповідача, не є рішеннями суб'єкта владних повноважень.

Проте, суд зазначає, що відповідно до частини 1 статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Частиною 3 статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

При цьому, остаточна оцінка доказів надається лише судом і лише при вирішенні справи у кінцевому судовому рішенні (постанові) за результатами розгляду справи, та з урахуванням таких критеріїв, як: припущення, висока ймовірність та переконливість доказів. Результати ж оцінки доказів відображаються судом у мотивувальній частині судового рішення, де наводяться мотиви врахування чи неврахування окремих доказів, право на оцінювання яких не заперечується відповідно до вказаної норми і сторонами у справі, але обов`язок щодо надання оцінки доказів покладається на суд.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

За таких підстав, суд вважає необґрунтованим клопотання про закриття провадження по справі, та не вбачає підстав для закриття провадження у справі.

Керуючись статтями 2, 3, 17, 86, 157, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання представника Державної служби України з безпеки на транспорті про закриття провадження у справі за адміністративним позовом ОСОБА_4 до відповідача 1: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Харківській області, відповідача 2: Управління державного контролю та нагляду за безпекою наземного транспорту у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Приватне підприємство "Рубін-92" про визнання дій протиправними, визнання нечинними та скасування актів - відмовити.

Ухвала окремо не оскаржується. Заперечення проти неї може бути включене до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за наслідками розгляду справи

Головуючий суддя Суддя СуддяОСОБА_5 ОСОБА_6 ОСОБА_7

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.04.2017
Оприлюднено04.05.2017
Номер документу66259500
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/971/17

Постанова від 21.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 19.04.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 22.03.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 06.02.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні