8.2.3
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
27 квітня 2017 року СєвєродонецькСправа № 812/479/17
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді: Борзаниці С.В.
при секретарі: Лященку А.Ю.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області про заміну позивача по справі за адміністративним позовом за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області до Лисичанської автомобільної школи товариства сприяння обороні України про стягнення податкової заборгованості,-
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області до Лисичанської автомобільної школи товариства сприяння обороні України про стягнення податкової заборгованості.
Представник Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області надіслав клопотання, в якому просив замінити Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області на Головне управління ДФС у Луганській області, оскільки у ДПІ у м. Лисичанську відсутні функції щодо звернення до суду та виходячи з положень Податкового кодексу України вказаними функціями наділене Головне управління ДФС у Луганській області.
Розглянувши клопотання представника Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області, матеріали справи, суд дійшов такого висновку.
Відповідно до ст. 55 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої сторони у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником.
Відповідно до п. 41.1 ст. 41 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755- VI (далі - ПКУ ) контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.
Пунктом 41.3 статті 41 ПКУ визначено, що повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України.
Законом України від 21.12.2016 № 1797-19 Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні було доповнено Податковий кодекс України ст. 19-3, а саме на державні податкові інспекції було покладено лише функції:
19-3.1.1. здійснюють сервісне обслуговування платників податків;
19-3.1.2. здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням;
19-3.1.3. формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи;
19-3.1.4. виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.
Згідно з п. 19-1.1.45. ч. 19-1 1 ст. 19-1 ПКУ контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу - звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством.
Таким чином, суд вважає за необхідне замінити позивача - Державну податкову інспекцію у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області на належного позивача - Головне управління ДФС у Луганській області.
Враховуючи вище зазначене та керуючись ст.ст. 55, 156, 160, 165 КАС України, суд,-
УХВАЛИВ:
Допустити заміну позивача - Державну податкову інспекцію у м. Лисичанську Головного управління ДФС у Луганській області на належного позивача - Головне управління ДФС у Луганській області у справі №812/479/17.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.
Відповідно до частини 2 статті 185 КАС України заперечення на ухвали суду першої інстанції, які не можуть бути оскаржені в апеляційному порядку окремо від постанови суду, можуть бути викладені в апеляційній скарзі на постанову суду першої інстанції.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2017 |
Оприлюднено | 04.05.2017 |
Номер документу | 66261241 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.В. Борзаниця
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні