Ухвала
від 06.04.2017 по справі 757/19199/17-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/19199/17-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 квітня 2017 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про призначення документальної позапланової виїзної перевірки дотримання вимог податкового законодавства,-

В С Т А Н О В И В :

Прокурор відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Печерського районного суду м. Києва з клопотанням про призначення документальної позапланової виїзної перевірки дотримання вимог податкового законодавства.

У судовому засіданні прокурор вимоги визначені у клопотанні підтримав.

Зі змісту та матеріалів клопотання вбачається, що Генеральною прокуратурою України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12013220540000400 від 31.01.2013 за фактами вчинення підконтрольною ОСОБА_4 та ОСОБА_5 злочинною організацією упродовж 2013-2014 років тяжких та особливо тяжких злочинів, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 255, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366 та інших статей КК України.

Прокурор у клопотанні зазначає, що У 2010 році ОСОБА_4 , обійнявши посаду Президента України, будучи відповідно до статті 102 Конституції України Главою держави Україна, вирішив використовувати владні повноваження в особистих корисних інтересах на шкоду та всупереч інтересам держави, для чого незаконно створив злочинну організацію. При цьому ОСОБА_4 здійснював загальну координацію дій учасників злочинної організації, доручав їм планувати вчинення окремих тяжких та особливо тяжких злочинів проти власності, підшуковувати інших співучасників, створювати її окремі структури та брати участь у розподілі коштів, отриманих злочинним шляхом.

До участі у злочинній організації ОСОБА_4 серед інших осіб залучив ОСОБА_5 , який з його відома визначав об`єкти злочинів, розробляв плани їх вчинення, підшукував інших співучасників, розподіляв ролі між учасниками злочинної організації та координував їх діяльність.

Встановлено, що протягом 2008-2010 років ОСОБА_5 , перебуваючи у складі злочинної організації ОСОБА_4 , з метою вчинення тяжких та особливо тяжких злочинів, створив злочинну організацію, та як організатор і співвиконавець прийняв участь у вчинених цією організацією злочинах, зокрема у заволодінні чужим майном, коштами Національного банку України,ПАТ АБ "Укргазбанк", ПАТ "Аграрний фонд", а також коштами клієнтів та вкладників ПАТ "Брокбізнесбанк", на загальну суму понад 5млрд. гривень.

Протягом 2008-2014 років ОСОБА_5 , залучав до складу злочинної організації інших осіб, зорганізувавши їх у стійке, ієрархічне об"єднання, діюче за єдиним відомим всім учасникам злочинної організації планом, з розподілом ролей,спрямованих на вчинення тяжких та особливо тяжких злочинів.

Так протягом 2010-2013 років ОСОБА_5 було придбано два банки, а саме ПАТ "Реал банк" та АТ "Брокбізнесбанк", через які злочинною організацією здійснювались незаконні фінансові операції.

У квітні 2013 року ОСОБА_5 , з метою незаконного заволодіння державними коштами Національного банку України, залучив до участі у злочинній організації Голову Національного банку України, якого зобов`язав, зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, забезпечити незаконну видачу підконтрольному ОСОБА_5 банку - ПАТ "Реал банк" стабілізаційного кредиту на загальну суму 800 млн. грн.

Одним із напрямків діяльності злочинної організації під загальним керівництвом ОСОБА_5 було фіктивне підприємництво, тобто створення та придбання ряду суб`єктів підприємницької діяльності з метою прикриття злочинів та незаконної діяльності злочинної організації, надання їй видимості законності.

Протягом 2010 2013 років ОСОБА_5 вибудувано структуру злочинної організації з поділом на структурні підрозділи, зокрема департаменти, кожен з яких займався певним напрямком діяльності злочинної організації. Кожен із учасників злочинної організації мав чітко визначені права та обов`язки, штат підлеглих осіб, як обізнаних із суттю вчинюваних злочинів, так і тих, які не усвідомлювали злочинний характер вчинюваних ними дій.

Для забезпечення незаконного заволодіння державними коштами, учасник злочинної організації голова правління ПАТ «Реал банк» спільно з ОСОБА_5 , забезпечили проведення низки удаваних фінансових операцій та правочинів за участі наступних підконтрольних їм товариств, які мали ознаки фіктивності, а саме: ТОВ «Торгметтранс», ТОВ «Амон-Сул», ТОВ «Київмонтаж», ТОВ «Маестро Торг», ТОВ «Юрай», ТОВ «СМТ Тайм», ТОВ «Гонорій», ТОВ «Володар», ТОВ «Торенія», ТОВ «Укркомерцпостач», ТОВ «ФешинМобайл», ТОВ «Гефест Альянс», ТОВ «Грант Тайм», ТОВ «Гатіора», ТОВ «Київобл-імпорттрейд», ТОВ «Плавт сервіс», ТОВ «Укренергоринок», ТОВ «Зимстрой капітал», ТОВ «Торгкомплект», ТОВ «Фанварезсіті», ТОВ «Прогрес інсайд», ТОВ «Екопро-бізнес», ТОВ "Конект Плюс", ПП "Комбіагроіндастрі" тощо.

Протягом квітня-листопада 2013 року ОСОБА_5 , діючи у складі злочинної організації, незаконно заволодів коштами стабілізаційного кредиту Національного банку України на загальну суму 800 млн. грн., які протиправно вивів на банківські рахунки підконтрольних підприємств нерезидентів.

При цьому встановлено, що зазначені грошові кошти було незаконно виведено шляхом здійснення низки перерахувань на рахунки підконтрольних підприємств.

Вищезазначене свідчить, що фінансово-господарська діяльність ТОВ ТОВ «Консалтинг Системз» (код ЄДРПОУ 35572282), здійснюється поза правовим полем та спрямована на здійснення операцій, пов`язаних із наданням податкової вигоди і можливого ухилення від оподаткування.

На даний час у ході досудового розслідування виникла необхідність в проведенні позапланової документальної перевірки ТОВ «Консалтинг Системз» (код ЄДРПОУ 35572282), з питань дотримання вимог податкового та валютного законодавства з моменту створення юридичної особи по теперішній час, яку необхідно доручити Головному управлінню ДФС у м. Києві.

Вказану перевірку може бути використано як докази фіктивності підприємства, а також є необхідними для проведення судової бухгалтерської та інших експертиз.

Вивчивши подане клопотання, вислухавши прокурора слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Згідно до п.п. 20.1.4. п. 20.1. ст. 20 Податкового Кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків.

Відповідно до п. 75.1 ст.75 Податкового Кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Згідно з пунктом 78.1.11. Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка проводиться у разі якщо отримано судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Вважаю, що для забезпечення розслідування в кримінальному провадженні та збирання доказів, перевірки дотримання вимог податкового законодавства ТОВ «Консалтинг Системз», наявні підстави для проведення позапланової документальної перевірки.

За таких обставин, слідчий суддя надходить до висновку про необхідність задоволення вимог клопотання.

Керуючись ст.ст. 93, 132, 309 КПК України, п.78.1, 78.1.1, 78.1.11 ст. 78 Податкового кодексу України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про призначення документальної позапланової виїзної перевірки дотримання вимог податкового законодавства - задовольнити.

Призначити позапланову документальну перевірку ТОВ «Консалтинг Системз» (код ЄДРПОУ 35572282), з питань дотримання вимог податкового, валютного (бюджетного) та іншого законодавства і правильності визначення об`єкту оподаткування, повноти нарахування та сплати податків до бюджетів усіх рівнів за період з 28.07.2011 року до 06.04.2017.

Строки проведення перевірки встановити в межах строків визначених Податковим Кодексом України, а саме визначити строк проведення позапланової перевірки протягом 5 робочих днів, який обраховується з моменту початку проведення перевірки (прийняття рішення податковим органом про початок проведення перевірки) з можливістю продовження строків проведення перевірки не більш як на 2 робочих дні.

Проведення перевірки доручити співробітникам Головного управління ДФС у м. Києві за місцезнаходженням (04116, м. Київ, вул. Шолуденка 33/19).

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення06.04.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу66270029
СудочинствоКримінальне
Сутьпризначення документальної позапланової виїзної перевірки дотримання вимог податкового законодавства

Судовий реєстр по справі —757/19199/17-к

Ухвала від 06.04.2017

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Писанець В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні