ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про затвердження звіту ліквідатора та
припинення провадження у справі
"26" квітня 2017 р. Справа № 916/3425/14
За заявою кредитора: Ізмаїльського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області;
до боржника: Багатопрофільного сільськогосподарського кооперативу „Кальчево» (Одеська область, Болградський район, село Кальчево);
про визнання банкрутом
Суддя господарського суду
Одеської області ОСОБА_1
Представники сторін та учасники:
від кредиторів: не з'явились;
ліквідатор банкрута: арбітражний керуючий ОСОБА_2
СУТЬ СПОРУ: про визнання банкрутом
Всі сторони та учасники були належним чином повідомлені про дату і місце проведення судового засідання, про що свідчать підпис ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 на оголошенні про відкладення розгляду справи (т. 8 а.с. 118) та поштові повідомлення про вручення поштових відправленнь (т. 8 а.с. 119, 120, 121,122).
Ухвалою господарського суду від 02.09.2014р. (суддя - Бахарєв Б.О.) (т. 1 а.с. 1-2) заяву УПФУ в Болградському районі Одеської області про порушення провадження у справі про банкрутство БСК „Кальчево» прийнято до розгляду.
Ухвалою господарського суду від 16.09.2014р. (суддя - Бахарєв Б.О.) (т. 1 а.с. 106-113) порушено провадження у справі про банкрутство БСК „Кальчево» , введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном БСК „Кальчево» та призначено розпорядника майна БСК „Кальчево» - арбітражного керуючого ОСОБА_3, свідоцтво № 956 від 15.07.2013.
18.09.2014р. здійснено офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи № 916/3425/14 про банкрутство БСК „Кальчево» на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет (№ 9046 від 18.09.2014р.).
Протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет про порушення провадження у справі про банкрутство БСК „Кальчево» до господарського суду надійшли заяви про визнання конкурсними кредитором до боржника від: ДПІ у Болградському районі ГУ Міндоходів в Одеській області на суму 45688 грн. 18 коп. та УПФУ в Болградському районі Одеської області на суму 92622 грн. 74 коп.
Ухвалою попереднього засідання від 25.11.2014р. (суддя - Бахарєв Б.О.) (т. 1 а.с. 236-239) затверджено реєстр вимог кредиторів БСК „Кальчево» .
Постановою господарського суду від 11.12.2014р. (суддя - Бахарєв Б.О.) БСК „Кальчево» визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором БСК „Кальчево» призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3, свідоцтво № 956 від 15.07.2013р. (т. 2 а.с. 131-135).
12.12.2014р. на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет здійснено офіційне оприлюднення про визнання БСК „Кальчево» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури за № 12398.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 17.05.2016р. (суддя - Зеленов Г.М.) (т. 6 а.с. 137-144) припинено повноваження ліквідатора БСК „Кальчево» - арбітражного керуючого ОСОБА_3 та призначено ліквідатором БСК „Кальчево» - арбітражного керуючого ОСОБА_2, якого зобов'язано продовжити ліквідаційну процедуру, передбачену ст.ст. 37-46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та після завершення усіх розрахунків із кредиторами подати до господарського суду ліквідаційний баланс на затвердження.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 26.07.2016р. (суддя - Зеленов Г.М.) (т. 6 а.с. 207-209) зобов'язано Калчівську сільську раду Болградського району Одеської області надати господарському суду всі копії рішення відносно оформлення радою та виконкомом ради права власності на все нерухоме майно колективного сільськогосподарського господарства „Кальчево» , правонаступником якого є БСК „Кальчево» , та копії документів, які стали підставою для винесення вказаних рішень.
01.12.2016р. до господарського суду Одеської області надійшов проміжний звіт ліквідатора БСК „Кальчево» - арбітражного керуючого ОСОБА_2 про хід ліквідаційної процедури БСК „Кальчево» .
Ухвалою господарського суду Одеської області від 13.12.2016р. (суддя - Зеленов Г.М.) (т. 7 а.с. 137-140) продовжено строк ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора БСК „Кальчево» - арбітражного керуючого ОСОБА_2 на шість місяців, до 13.06.2017р.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 07.02.2017р. (т. 8 а.с. 17-19) суддею Грабован Л.І. справу № 916/3425/14 прийнято до свого провадження.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 26.04.2017р. задоволено клопотання Ізмаїльського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області; замінено управління Пенсійного фонду України у Болградському районі Одеської області на Ізмаїльське об'єднане управління Пенсійного фонду України Одеської області.
27.03.2017р. ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_2 до господарського суду Одеської області надано звіт ліквідатора по справі про банкрутство БСК „Кальчево» (т. 8 а.с. 41-47), до якого додано ліквідаційний баланс та підтверджуючі документи (т. 8 а.с. 48-114).
Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2, суд встановив:
У звіті ліквідатора банкрута зазначено, що в процесі ліквідаційної процедури відповідно до Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором проводились заходи по виявленню майна боржника, крім того, що реалізоване арбітражним керуючим ОСОБА_3, яке підлягає продажу для погашення боргів перед кредиторами. З метою виявлення належного боржнику майна ліквідатором до раніше отриманих ОСОБА_3 відомостей були направлені запити до установ та організацій, що ведуть реєстри майнових прав. З інформаційних довідок з установ та організацій, що ведуть реєстри майнових прав вбачається, що у боржника відсутнє будь-яке майно, крім того, що реалізоване арбітражним керуючим ОСОБА_3, а саме:
згідно довідки відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби № 09.1-10349 від 20.02.2016р. у Відділі відсутні зареєстровані виконавчі провадження, в яких БСК „Кальчево» є боржником та/або стягувачем (т. 8 а.с. 62); згідно відповіді відділу Держгеокадастра у Болградському районі Одеської області № 33-1511-0.13-1889/2-16 від 20.07.2016р. зазначається, що згідно наявних у відділі Держгеокадастру у Болградському районі Книг реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі та других примірників державних актів станом на 31.12.2012р. земельних ділянок за вищезазначеним кооперативом, не зареєстровано (т. 8 а.с. 63); відповідно до довідки Комунального підприємства „Болградське бюро технічної інвентаризації» № 283 ВІД 14.07.2016Р. та листа № 328 від 15.08.2016р. за матеріалами інвентарних справ та реєстрових книг КП „Болградське БТІ» станом на 31.12.2012р.: інформація про реєстрацію по житловому будинку та нежитлових будівель за адресою : с. Калчева, Болградського району, Одеської області, вул. Центральна № 106-А - відсутня. Інформацією про реєстрацію майна з 01.01.2013р. не володіє (т. 8 а.с. 64-65); згідно відповіді ТСЦ 5151 РСЦ МВС в Одеській області № 238 від 30.07.2016р. за БСК „Кальчево» транспорті засоби не зареєстровані (т.8 а.с. 66); згідно відповіді Державної інспекції сільського господарства в Одеській області № 05-14/08/1185 від 18.07.2016р. за БСК „Кальчево» зареєстровано 25 одиниць сільськогосподарської техніки (т. 8 а.с. 67-68). При виїзді на місцевість за юридичною адресою боржника: с. Калчева, Болградського району, Одеської області, вул. Леніна, буд. 106-А, ліквідатор встановив, що вищезазначена техніка відсутня. Однак, згідно відповіді Кальчівської сільської ради Болградського району Одеської області № 259/02-17 від 02.08.2016р. нерухомі споруди та інше майно БСК „Кальчево» було передане новим співвласникам. Після розпаювання утворилися майнові групи. Майновим групам було виділено майно згідно додатків до відповіді. Майно викуповувалось у населення, згідно договорів купівлі-продажу було оформлено майно групи № 1 та групи № 11. По відношенню до іншого майна в сільській раді немає інформації, що на території ради є майно, що належить боржнику (т. 8 а.с. 69-87). З відповіді Кальчівської сільської ради Болградського району Одеської області можна зробити висновок, що 25 одиниць сільськогосподарської техніки, які згідно відповіді Державної інспекції сільського господарства в Одеській області № 05-14/08/1185 від 18.07.2016р. зареєстровані за БСК „Кальчево» були розпайовані між майновими групами та резервним фондом, однак станом на сьогодні право власності не на всю техніку переоформлене у зв'язку із відсутністю даної потреби у нових власників. Вказана юридична дія являється правом, а не обов'язком нових власників. Згідно відповіді Болградського відділення Ізмаїльської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області № 2437/15-11-1300 від 25.07.2016р. згідно наданих звітів заборгованість БСК „Кальчево» з виплати заробітної плати не значиться, майно боржника описане не було (т. 8 а.с. 88-93); згідно довідки ПАТ „Промінвестбанк» № 116/45 від 30.08.2016р. рахунки на ім'я боржника закриті (т. 8 а.с. 94). Ліквідатор у звіті повідомив, що згідно усної відповіді спеціаліста Банку Філія ПАТ „Промінвестбанк» в м. Ізмаїлі була реорганізована, а рахунки закриті автоматично. Згідно відповіді АТ „Імексбанк» № 6129 від 31.08.2016р. всі поточні рахунки 16.11.2015р., які належать БСК „Кальчево» було закрито (т.8 а.с. 95); згідно довідки Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №02/27/696 від 18.07.2016р. інформація щодо володіння цінними паперами БСК „Кальчево» у територіальному володінні відсутня. Рекомендовано звернутися до ПАТ „Національний депозитарій України» (т. 8 а.с. 96); відповідно довідки ПАТ „Національний депозитарій України» № 1780/09 від 22.07.2016р. інформацію про наявність чи відсутність у власності боржника цінних паперів ПАТ „Національний депозитарій України» може надати лише виключно на письмову вимогу (т.8 а.с. 97); згідно довідки Державної фіскальної служби України № 8279/Д/99-99-07-03-01-14 від 05.08.2016р. повідомлено, що інформація стосовно митного оформлення зовнішньоторговельних операцій БСК „Кальчево» за період з 01.01.2013р. по 02.08.2016р. не виявлена (т. 8 а.с. 98); згідно довідки ПАТ „Українська залізниця» Філія „Головний Інформаційно- обчислювальний центр» № 36/952 від 12.07.2016р. повідомляється, що БСК „Кальчево» в АБД ПВ вантажні вагони не зареєстровані. Зазначене підприємство відсутнє в довіднику „Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества» (т. 8 а.с. 99); згідно довідки ДП „Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» №507/8-11 від 14.07.2016р. в Єдиному державному реєстрі тварин відсутня інформація про тварин БСК „Кальчево» (т .8 а.с. 100); відповідно до довідки Державної служби України з питань праці Головного управління Держпраці в Одеській області №15/01-33-5176 від 15.07.2016р. відомості щодо зареєстрованих за БСК „Кальчево» великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування в Головному управлінні відсутні, відомості щодо дозволів наданих БСК „Кальчево» на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки в Головному управлінні відсутні (т.8 а.с. 101); згідно довідки Державного космічного агентства України № 3654/10-к3.3/16 від 18.07.2016р. зареєстрованих унікальних об'єктів космічної діяльності, космічної техніки у БСК „Кальчево» немає. Ліцензія на право здійснення космічної діяльності вказаному підприємству не видавалась (т. 8 а.с. 102); згідно довідки Департаменту екології та природних ресурсів Одеської області державної адміністрації №26/ЗПІ від 18.07.2016р. БСК „Кальчево» Департаментом дозвіл на спеціальне водокористування не видавався (т. 8 а.с. 103); згідно довідки Державної архітектурно-будівельної інспекції України департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції Одеської області № 101505/1-12456 від 18.07.2016р. відомості стосовно видачі документів дозвільного характеру на виконання будівельних робіт за БСК „Кальчево» , згідно до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, в Департаменті - відсутні (т. 8 а.с. 104); згідно довідки Державної служби інтелектуальної власності України відділ надання адміністративних послуг, державної реєстрації та інформаційного забезпечення №1-8/5907 від 20.07.2016р. службою через мережу Інтернет відкрито безоплатний доступ до відомостей державних реєстрів щодо об'єктів промислової власності, з якими можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Державної служби за адресою http://sips.gov.ua/ua/systems.html . Ознайомившись з інформацією на веб-порталі Державної служби та проаналізувавши її ліквідатор дійшов висновку, що за боржником не зареєстровані будь-які об'єкти інтелектуальної власності, а саме: патенти на винаходи, патенти на корисні моделі, патенти на промислові зразки, свідоцтва на знаки для товарів і послуг, свідоцтва на топографії, інтегральні мікросхеми, свідоцтва про назви місць походження та географічних зазначень походження товарів, права на використання зареєстрованих кваліфікованих зазначень походження товарів (т. 8 а.с. 105-106); згідно довідки Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України № 13.219-7585 від 28.07.2016р. у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за БСК „Кальчево» повітряні судна не зареєстровані (т. 8 а.с. 107); згідно довідки Державної служби України з безпеки на транспорті № 5958/20/15-16 від 18.08.2016р. повідомлено, що відповідно до електронної версії державного суднового реєстру України та Судової книги України, яка ведеться Укртрансбезпекою, відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є юридична особа, зазначена у запиті (т. 8 а.с. 108); згідно відповіді Головного управління статистики в Одеській області № 13.1-11/60пі від 20.07.2016р. боржник фінансову звітність до органів державної статистики в Одеській області надавав в останнє за 2010р. (т. 8 а.с. 109); згідно відповіді Головного управління статистики в Одеській області № 13.1-11/55пі від 17.07.2016р. за затвердженими переліками Держстату підприємство БСК „Кальчево» не було визначено для проведення державного статистичного спостереження з питань статистики праці на 2013-2014рр., та не повинно було надавати державну статистичну звітність з праці у зазначений період (т. 8 а.с. 110); згідно довідки Управління Пенсійного Фонду України у Болградському районі Одеської області № 4/Д-із від 13.07.2016р. інформація щодо нарахованої, виплаченої заробітної плати керівнику БСК „Кальчево» є в бухгалтерських документах (особові картки про заробітну плату, розрахункові відомості щодо заробітної плати), які керівник ОСОБА_4 повинен був передати арбітражному керуючому ОСОБА_3 (т. 8 а.с. 111-112).
Ліквідатором банкрута у звіті вказано, що будь-яке майно, бухгалтерську документацію БСК „Кальчево» та документацію, що стосується роботи ліквідатора арбітражний керуючий ОСОБА_3 арбітражному керуючому ОСОБА_2 не передавав. Під час ознайомлення з матеріалами господарської справи арбітражному керуючому ОСОБА_2 стало відомо, що арбітражним керуючим ОСОБА_3 до господарського суду Одеської області був поданий звіт про проведені ліквідаційні заходи, даний звіт затверджено протоколом зборів комітету кредиторів БСК „Кальчево» від 02.12.2015р. Арбітражним керуючим ОСОБА_3 була проведена інвентаризація майна БСК „Кальчево» , складені інвентаризаційні описи та акти, зроблено опис майна. Все виявлене майно БСК „Кальчево» та право на дебіторську заборгованість у вигляді цілісного майнового комплексу БСК „Кальчево» арбітражним керуючим ОСОБА_3 за допомогою торгуючої організації було виставлено на аукціон. Згідно повідомлення організатора аукціону ТБ „Електронні торги України» № 167/10-15/АП від 15.10.2015р. другий повторний аукціон з продажу майна БСК „Кальчево» , який проводився 30.09.2015р.00:00:00 - 15.10.2015р. 11:59:59 визнано таким, що відбувся. Переможцем аукціону по лоту № 201485 визнано юридичну особу, яка запропонувала найвищу ціну за вищезазначений лот - 281 600, 00 грн. Арбітражним керуючим ОСОБА_3 отримані 281 600, 00 грн. розподілені наступним чином: 241 295, 44 грн. на погашення вимог першої черги: - 26 386, 75 грн. - грошова винагорода арбітражного керуючого ОСОБА_3 за період ліквідаційної процедури; - 6 404, 32 грн. - грошова винагорода арбітражного керуючого ОСОБА_3, за період розпорядження майном ; 1 785, 77 грн. - витрати арбітражного керуючого ОСОБА_3 за період розпорядження майном; - 155 518, 60 грн. - витрати арбітражного керуючого ОСОБА_3 за період ліквідаційної процедури, в т. ч. 133 333, 33 грн. - витрати на збереження майна; 51 200,00 грн. грошова винагорода торгуючої організації за проведення торгів; 40 304, 56 грн. на погашення вимог другої черги - пропорційно відповідно до затвердженого реєстру вимог кредиторів: 18 902, 84 грн. - УПФУ у Болградському районі; 21 401, 72 грн. - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Болградському районі Одеської області. Зазначений розподіл коштів, а також продаж майна банкрута погоджений та затверджений рішенням комітету кредиторів, протокол № 3 від 27.10.2015р., оригінал додано до матеріалів справи.
У звіті ліквідатор зазначає, що оскільки ним під час проведення ліквідаційних заходів ніякого належного боржнику майна, крім того, що реалізоване арбітражним керуючим ОСОБА_3, не виявлено, публічні торги ліквідатором ОСОБА_2 не проводились, а також не задоволений залишок вимог кредиторів на загальну суму 1 765 718, 87 грн. (1 806 023, 43 грн. - 40 304, 56 грн.) - 714 819, 59 грн. ДПІ У Болградському районі ГУДФС в Одеській області; 493 268,51 грн. (512 171, 35 грн. - 18 902, 84 грн.) УПФУ в Болградському районі Одеської області; 557 630, 77 грн. (579 032, 49 грн. - 21 401, 72 грн.) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Болградському районі Одеської області. На зборах комітету кредиторів від 09.12.2016р. комітетом кредиторів затверджено ліквідаційний баланс БСК „Кальчево» та звіт ліквідатора.
Згідно ліквідаційного балансу банкрута (т.8 а.с. 54) станом на 27.03.2017р. у 03768902 відсутні будь-які активи (рядок 380) та рахується поточні зобов'язання за рахунками з бюджетом, зі страхування (рядок 620) в сумі 1 766 грн.
Відповідно до рішення комітету кредиторів, оформленого протоколом від 09.12.2016р. (т. 8 а.с. 48-53) вирішено затвердити ліквідаційний баланс боржника та звіт ліквідатора, вважати роботу ліквідатора ОСОБА_2 задовільною та такою, що направлена на захист інтересів боржника та кредиторів станом на 09.12.2016р.
Заперечень стосовно звіту ліквідатора до господарського суду не надходило.
Скарг на дії ліквідатора до суду не надходило.
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ч. 1 ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Оцінивши наданий ліквідатором банкрута звіт та додані до нього підтверджуючі документи, суд встановив, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.
У відповідності з ч.5 ст.45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до ч.2 ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Ч.3 ст. 46 «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
П. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» встановлено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» про припинення провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - Багатопрофільний сільськогосподарський кооператив „Кальчево» , припиняє провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2
Керуючись ст.ст. 41, 46, п.6 ч.1 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 85, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Затвердити звіт ліквідатора Багатопрофільного сільськогосподарського кооперативу „Кальчево» (Одеська область, Болградський район, село Кальчево);
2.Затвердити ліквідаційний баланс Багатопрофільного сільськогосподарського кооперативу „Кальчево» (Одеська область, Болградський район, село Кальчево);
3.Вимоги, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними.
4.Припинити юридичну особу Багатопрофільного сільськогосподарського кооперативу „Кальчево» (Одеська область, Болградський район, село Кальчево);
5.Припинити повноваження ліквідатора Багатопрофільного сільськогосподарського кооперативу „Кальчево» (Одеська область, Болградський район, село Кальчево); арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 284 від 31.05.2013р. Міністерства юстиції України) з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом» .
6.Припинити провадження у справі №916/3425/14.
7.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. 91 Господарського процесуального кодексу України, ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Копію ухвали надіслати: Ізмаїльському об'єднаному управлінню Пенсійного фонду України Одеської області (68609, Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, 46), ДПІ у Болградському районі ГУ ДФС в Одеській області (68702, м. Болград, вул. А. Христова, 24), ВДВС Болградського районного управління юстиції Одеської області (68702, м. Болград, вул. Поштова, 28), відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Болградському районі Одеської області (68702, м. Болград, вул. Леніна, 147), ліквідатору банкрута ОСОБА_2 (65023, м. Одеса, вул. Садова, 18, оф. 5).
Повний текст ухвали складено та підписано 03 травня 2017 р.
Суддя Л.І. Грабован
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2017 |
Оприлюднено | 04.05.2017 |
Номер документу | 66295887 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Грабован Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні