Ухвала
від 27.04.2017 по справі 826/4140/13-а
ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

27 квітня 2017 року м. Київ

Суддя Верховного Суду України Кривенда О.В., розглянувши заяву державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві (далі - ДПІ) про перегляд Верховним Судом України судового рішення в адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Гео Тепло (далі - ТОВ) до ДПІ про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

в с т а н о в и в:

16 березня 2017 року до Верховного Суду України надійшла заява ДПІ про перегляд Верховним Судом України з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС), ухвали Вищого адміністративного суду України від 14 грудня 2016 року.

Ухвалою Верховного Суду України від 17 березня 2017 року ДПІ повідомлено про недоліки заяви та надано строк для їх усунення до 21 квітня 2017 року.

Зокрема, в ухвалі йшлося про те, що до заяви не додано: її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі, а саме для направлення ТОВ; документа про сплату судового збору; а додана копія судового рішення, про перегляд якого подано заяву, не завірена належним чином.

25 квітня 2017 року до Верховного Суду України надійшла уточнена заява ДПІ разом із копіями заяви та належним чином завіреного оскаржуваного рішення.

Проте ДПІ не надала документ про сплату судового збору.

Водночас заява містить клопотання про відстрочення сплати судового збору, обґрунтоване неможливістю його сплати через відсутність фінансування фіскального органу для забезпечення справляння судового збору.

Проте наведені у цьому клопотанні причини не можна вважати достатніми для його задоволення з огляду на таке.

Відповідно до підпункту 4 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI Про судовий збір (у редакції Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору (далі - Закон № 484-VIII), який набрав чинності з 1 вересня 2015 року) ставка судового збору за подання заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України встановлена у розмірі 130 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви та скарги.

Згідно з пунктом 2 Прикінцевих положень Закону № 484-VIII Кабінет Міністрів України зобов'язано забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

Отже, у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору слід відмовити.

Таким чином, оскільки заяву подано без додержання вимог статей 239 і 239-1 КАС та ДПІ не усунула її недоліки в повному обсязі протягом установленого строку, то заява відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 239-2 цього Кодексу підлягає поверненню заявнику.

Керуючись пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 2 червня 2016 року № 1402-VIII Про судоустрій і статус суддів , статтями 239, 239-1, 239-2 Кодексу адміністративного судочинства України ,

у х в а л и в:

У задоволенні клопотання державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору відмовити.

Заяву державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про перегляд Верховним Судом України судового рішення в адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Гео Тепло до державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень повернути заявнику.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя

Верховного Суду України О.В. Кривенда

СудВерховний Суд України
Дата ухвалення рішення27.04.2017
Оприлюднено04.05.2017
Номер документу66300960
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/4140/13-а

Ухвала від 27.04.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 17.03.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 14.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 17.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 25.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 30.10.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

Постанова від 24.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

Ухвала від 28.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні