Ухвала
від 03.05.2017 по справі 2а-5718/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.2.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

03 травня 2017 року СєвєродонецькСправа № 2а-5718/10/1270

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Секірська А.Г., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Лисичанського міського центру зайнятості про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а-5718/10/1270 за позовом Первомайського міського центру зайнятості до комунального підприємства Житлсервіс м. Золоте про стягнення заборгованості по страховим внескам,

ВСТАНОВИВ:

24 квітня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Лисичанського міського центру зайнятості про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а-5718/10/1270 за позовом Первомайського міського центру зайнятості до комунального підприємства Житлсервіс м. Золоте про стягнення заборгованості по страховим внескам.

В обґрунтування заяви заявник зазначив, що на виконанні у ВДВС Первомайського МУЮ перебував виконавчий лист, виданий Луганським окружним адміністративним судом на підставі постанови від 13.09.2010 по справі № 2а-5718/10/1270 за позовом Первомайського міського центру зайнятості до комунального підприємства Житлсервіс про стягнення заборгованості по страхових внесках на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття в сумі 1467,14 грн. Відповідно до наказу Луганського обласного центру зайнятості від 15.04.2015 № 62, з метою організації належної роботи обласної служби зайнятості було визнано правонаступником боргових зобов'язань Первомайського міського центру зайнятості Лисичанський міський центр зайнятості.

Згідно з актом прийому-передачі заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття станом на 17.04.2015 на балансі Первомайського центру зайнятості обліковується заборгованість КП Житлсервіс зі сплати страхових внесків у сумі 2075,19 грн.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 23.09.2015 відновлено втрачене судове провадження в адміністративній справі № 2а-5718/10/1270.

На підставі викладеного заявник просив замінити Первомайський міський центр зайнятості як сторону виконавчого провадження (стягувач) його правонаступником - Лисичанським міським центром зайнятості у виконавчому провадженні з виконання рішення Луганського окружного адміністративного суду від 13.09.2010 у справі № 2а-5718/10/1270.

Представник заявника в судове засідання не прибув, надав заяву про розгляд справи без його участі.

Представник відповідача КП Житлсервіс м. Золоте у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду заяви повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.

Крім того, інформацію про дату розгляду даної справи розміщено на офіційному веб-сайті Луганського окружного адміністративного суду adm.lg.court.gov.ua.

Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи положення статті 128 КАС України, суд вважає за можливе розглянути дану справу в порядку письмового провадження за наявними матеріалами у справі.

Розглянувши заяву про заміну сторони у виконавчому провадженні, дослідивши необхідні матеріали справи, суд прийшов до наступного.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 13 вересня 2010 року у справі № 2а-5718/10/1270 стягнуто з КП Житлсервіс на користь Первомайського міського центру зайнятості заборгованість по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в сумі 1467,14 грн. (арк. спр. 27-28).

За даними КП ДСС у справі № 2а-5718/10/1270 судом за заявою позивача видано виконавчий лист.

Виконавчий лист своєчасно направлено до ВДВС Первомайського МУЮ Луганської області, постановою від 14.12.2011 ВП № 30309385 державним виконавцем ВДВС Первомайського МУЮ відкрито виконавче провадження з виконання виконавчого листа № 2а-5718, виданого 14.12.2010 Луганським окружним адміністративним судом (арк.спр. 81), постановою від 23.12.2011 ВП № 30309385 повернуто виконавчий лист стягувачу у зв'язку з відсутністю майна боржника, на яке можна звернути стягнення (арк. спр. 80).

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження» зі змінами затверджено перелік таких населених пунктів, до якого включено м. Первомайськ Луганської області.

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, місцеві державні адміністрації, що належать до їх управління було зобов'язано забезпечити до 01.12.2014 переміщення бюджетних установ, підприємств та організацій, з населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі.

Будівля ВДВС Первомайського МУЮ знаходиться у м. Первомайську Луганської області, на території якого органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, відповідно до розпорядження КМУ від 07.11.2014 № 1085-р, через що матеріали виконавчих проваджень та відповідні виконавчі листи втрачено.

При цьому Первомайський міський центр зайнятості звертався до ВДВС Первомайського МУЮ з запитом від 23.03.2015 № 9/01-87 (арк.спр. 40-41), Лисичанський міський центр зайнятості з запитами до Обласного управління юстиції у Луганській області від 17.07.2015 № 8/06-1531 (арк.спр. 42-43), до управління ДВС Головного територіального управління юстиції у Луганській області від 13.08.2015 № 8/06-1734 (арк.спр.44-45) щодо надання відомостей про втрату виконавчих листів відносно КП Житлсервіс , проте відповідей не отримано.

Відповідно до ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2015 року у справі № 2а-5718/10/1270 вирішено видати Лисичанському міському центру зайнятості дублікат виконавчого листа у справі № 2а-5718/10/1270 (а.с. 65)

Суд зазначає, що відповідно до статті 1 Закону України Про виконавче провадження виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Згідно з частиною першою статті 15 Закону України Про виконавче провадження сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник.

Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.

Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов'язок щодо виконання рішення (частина друга статті 15 Закону України Про виконавче провадження ).

За рішеннями про стягнення в дохід держави коштів або вчинення інших дій на користь чи в інтересах держави, що приймаються судами у справах, які розглядаються в порядку цивільного, адміністративного та господарського судочинства, стягувачем виступає державний орган, за позовом якого судом прийнято відповідне рішення (частина третя статті 15 Закону України Про виконавче провадження ).

Таким чином, в розумінні вимог Закону України Про виконавче провадження статус боржника чи стягувача особа набуває під час отримання виконавчого листа для подальшого виконання судового рішення, тому в даних правовідносинах підлягають застосуванню положення статті 264 КАС України.

Відповідно до п. 8 наказу Луганського обласного центру зайнятості від 15.04.2015 № 62 Щодо роботи Первомайського міського центру зайнятості Лисичанський міський центр зайнятості визнано правонаступником боргових зобов'язань Первомайського міського центру зайнятості (арк. спр. 74-75).

На виконання п. 1.2 та п. 2.1 наказу Луганського обласного центру зайнятості від 15.04.2015 № 62 Щодо роботи Первомайського міського центру зайнятості згідно з актом прийому-передачі заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, яка станом на 17.04.2015 рахується на балансі Первомайського міського центру зайнятості, передано на баланс Лисичанського міського центру зайнятості заборгованість, яка рахується за комунальним підприємством Житлсервіс м. Золоте (арк. спр.89-91).

Таким чином, в даному випадку мало місце публічне правонаступництво, що полягає в переданні адміністративної компетенції одного суб'єкта владних повноважень до іншого, а саме - від Первомайського міського центру зайнятості до Луганського міського центру зайнятості внаслідок повного припинення адміністративної компетенції першого у зв'язку з проведенням антитерористичної операції та знаходженням м. Первомайська Луганської області на території, тимчасово непідконтрольній українській владі, та, як наслідок - фактичне вибуття Первомайського міського центру зайнятості як сторони виконавчого провадження.

Відповідно до частини першої статті 264 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Згідно з частиною п'ятою статті 15 Закону України «Про виконавче провадження» у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов'язковими тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

У зв'язку з тим, що фактично заборгованість зі сплати страхових внесків за природою виникнення є заборгованістю безпосередньо перед Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, заміна стягувача - представника інтересів Фонду на місцях, є необхідним кроком до здійснення належного контролю за поверненням коштів до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Заміна сторони виконавчого провадження - стягувача Первомайського міського центру зайнятості на Луганський міський центр зайнятості не спричиняє для боржника - КП Житлсервіс м. Золоте виникнення нових обов'язків і сприятиме контролю за виконанням рішення суду від 13 вересня 2010 року у справі № 2а-5718/10/1270.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено та підтверджено матеріалами справи, що Лисичанський міський центр зайнятості є правонаступником Первомайського міського центру зайнятості, а отже заява Лисичанського міського центру зайнятості про заміну сторони виконавчого провадження у справі №2а-5718/10/1270 є обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.

Питання щодо судового збору не вирішується, оскільки заявник звільнений від його сплати відповідно до вимог Закону України «Про судовий збір» , в редакції, чинній на момент звернення з даною заявою до суду.

Керуючись статтею 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

УХВАЛИВ:

Заяву Лисичанського міського центру зайнятості про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а-5718/10/1270 за позовом Первомайського міського центру зайнятості до комунального підприємства Житлсервіс м. Золоте про стягнення заборгованості по страховим внескам - задовольнити.

Замінити у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа, виданого 14.12.2010 Луганським окружним адміністративним судом у справі №2а-5718/10/1270 про стягнення з комунального підприємства Житлсервіс (Луганська область, м. Золоте, вул. Н.Петровського, 2а, код ЄДРПОУ 31780487) на користь Первомайського міського центру зайнятості заборгованості по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в сумі 1467,14 грн., сторону виконавчого провадження - стягувача з Первомайського міського центру зайнятості, код ЄДРПОУ 13392964, на правонаступника - Лисичанський міський центр зайнятості, код ЄДРПОУ 13391634, вул. ім. В.Сосюри, 273, м. Лисичанськ, Луганська область, 93100.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення03.05.2017
Оприлюднено11.05.2017
Номер документу66318210
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5718/10/1270

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.М. Качанок

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.М. Качанок

Ухвала від 29.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 19.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 03.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Ухвала від 26.04.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Ухвала від 19.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 19.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 23.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 03.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні