Ухвала
від 05.05.2017 по справі 819/916/14-а
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання

Справа № 819/916/14-a

05 травня 2017 року м. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі головуючого судді Мартиць О.І. розглянувши в порядку письмового провадження в місті Тернополі заяву Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання в адміністративній справі за позовом Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, -

ВСТАНОВИВ:

Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось до Тернопільського окружного адміністративного суду із заявою про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання в адміністративній справі за позовом Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені.

Представник позивача Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів в судове засідання не прибув, через канцелярію суду подав заяву, в якій просить розглянути заяву про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання в порядку письмового провадження без її участі.

Представник відповідача у судове засідання не прибув з невідомих для суду причин, хоча про час, дату та місце судового розгляду заяви повідомлявся належним чином.

Частиною третьою статті 261 КАС України передбачено, що суд розглядає заяву про поновлення пропущеного строку в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Таким чином, враховуючи положення частини третьої статті 261 КАС України та частини шостої статті 128 КАС України, суд вважає за можливе розглянути заяву у письмовому провадженні.

Розглянувши матеріали справи, заяву та додані до неї документи, суд приходить до переконання, що заяву слід задовольнити та поновити пропущений строк для пред'явлення виконавчого листа до виконання в адміністративній справі № 819/916/14-а з метою забезпечення виконання судового рішення, виходячи з наступного.

Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 29.05.2014 року в адміністративній справі №819/916/14-а за позовною заявою Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені позов задоволено та стягнуто з товариства з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ - 02971877, Тернопільська область, Кременецький район, м. Почаїв, вул. Фабрична, 18) на користь Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ - 14032334, вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль) адміністративно-господарські санкції в розмірі 7 161,11 грн. (сім тисяч сто шістдесят одну гривню одинадцять копійок) та пеню в розмірі 45,15 грн. (сорок п'ять гривень п'ятнадцять копійок), - шляхом перерахування вказаних коштів за наступними реквізитами: р/р №31219230700316, ГУДКС України в Тернопільській обл., МФО - 838012, код одержувача - 37766394.

На заяву Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів від 17.09.2014 року № 04/2-162/2468 про видачу виконавчого листа в даній адміністративній справі було надано відповідь 01.10.2014 року № 10780/14 за підписом голови Тернопільського окружного адміністративного суду Данилевич Н.А. про можливість його отримання після набрання судовим рішенням законної сили у відповідності до вимог ст.254 КАС України, так як 18.09.2014 року була подана апеляційна скарга, яка в подальшому направлена для розгляду до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 03.11.2014 року апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" на постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 29.05.2014 року в справі за позовом Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені повернуто особі, яка її подала.

Таким чином, постанова Тернопільського окружного адміністративного суду від 29.05.2014 року в адміністративній справі №819/916/14-а за позовною заявою Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені набрала законної сили.

05.04.2017 року до Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла заява Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів № 04-226/409 про видачу виконавчого листа по справі № 819/916/14-а на виконання рішення суду від 29.05.2014 року.

Виконавчий лист по даній адміністративній справі виданий 13.04.2017 року та отриманий 18.04.2017 року. Строк пред'явлення виконавчого листа до виконання у виконавчому листі вказаний "до 04.02.2015 року".

Представник позивача у заяві про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання стверджує, що у зв'язку з тим, що друга сторона товариство з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" повторно не подала документи на апеляційне оскарження, рух справи призупинився, про що не було повідомлено Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів.

За приписами статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов'язковим до виконання.

Частинами 1-4 статті 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 02.06.2016 року № 1402-VIII визначено, що судове рішення, яким закінчується розгляд справи в суді, ухвалюється іменем України. Судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України. Обов'язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається законом. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд у межах повноважень, наданих йому законом. Невиконання судових рішень має наслідком юридичну відповідальність, установлену законом.

Відповідно до частини першої статті 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Згідно частин другої та третьої статті 14 КАС України, постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України; невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Питання виконання судових рішень неодноразово було предметом розгляду Європейського Суду з прав людини. Зокрема, у Рішенні від 20 липня 2004 року у справі "Шмалько проти України" зазначено: "... пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод гарантує кожному право на звернення до суду або арбітражу з позовом стосовно будь-яких його прав та обов'язків цивільного характеру. Таким чином, ця стаття проголошує "право на суд", одним з аспектів якого є право на доступ до суду, тобто право подати позов щодо цивільно-правових питань до суду. Однак це право було б примарним, якби правова система держави допускала, щоб остаточне судове рішення, яке має обов'язкову силу, не виконувалося на шкоду одній зі сторін. Було б незрозуміло, якби ст.6 Конвенції, детально описуючи процесуальні гарантії, які надаються сторонам у спорі, а саме: справедливий, публічний і швидкий розгляд, водночас не передбачала виконання судових рішень. Якщо тлумачити ст. 6 як таку, що стосується виключно доступу до судового органу та судового провадження, то це могло б призводити до ситуацій, що суперечать принципу верховенства права, який договірні держави зобов'язалися поважати, ратифікуючи Конвенцію. Отже, для цілей ст. 6 виконання рішення, ухваленого будь-яким судом, має розцінюватися як складова частина "судового розгляду".

Частиною першої статті 12 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 року № 1404-VIII (далі - Закон) встановлено, що виконавчі документи можуть бути пред'явлені до примусового виконання протягом трьох років, крім посвідчень комісій по трудових спорах та виконавчих документів, за якими стягувачем є держава або державний орган, які можуть бути пред'явлені до примусового виконання протягом трьох місяців.

Відповідно до частини шостої статті 12 Закону стягувач, який пропустив строк пред'явлення виконавчого документа до виконання, має право звернутися із заявою про поновлення такого строку до суду, який видав виконавчий документ, або до суду за місцем виконання.

Згідно з частиною першою статті 261 КАС України стягувачам, які пропустили строк для пред'явлення виконавчого листа до виконання з причин, визнаних судом поважними, пропущений строк може бути поновлено.

Таким чином, враховуючи наведені обставини та той факт, що вказаний строк пропущено з поважних причин та з метою забезпечення виконання судового рішення, суд вважає за необхідне задовольнити заяву Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів та поновити пропущений строк для пред'явлення виконавчого листа до виконання у даній адміністративній справі.

Керуючись статтями 160,165,261 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про поновлення пропущеного строку для пред'явлення виконавчого листа до виконання задовольнити.

Поновити пропущений строк для пред'явлення виконавчого листа до виконання в адміністративній справі № 819/916/14-а за позовом Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю "Почаївська фабрика "Іква" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені.

Ухвала суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України та набирає законної сили в порядку, визначеному ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя Мартиць О.І.

копія вірна:

Суддя Мартиць О.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.05.2017
Оприлюднено11.05.2017
Номер документу66351370
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/916/14-а

Ухвала від 05.05.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць О.І.

Ухвала від 25.04.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць О.І.

Постанова від 29.05.2014

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Хрущ В. Л.

Ухвала від 03.11.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар В.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні