Справа № 761/9842/17
Провадження № 3/761/2734/2017
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 травня 2017 року
Суддя Шевченківського районного суду міста Києва Щебуняєва Л.Л.,при секретарі-Мельник І.Г.,за участю : прокурора Петренка О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві
справу про адміністративне правопорушення ,пов'язане з корупцією, за ч.2 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення,порушену начальником сектору протидії корупції УЗЕ у місті Києві ДЗЕ Національної поліції України майором поліції Шевченко Катериною Олександрівною за протоколом №13 від 21 березня 2017 року про адміністративне корупційне правопорушення ,передбачене ч.2 ст.174-2 КУпАП,
відносно ОСОБА_2,ІНФОРМАЦІЯ_1,уродженця м. Києва,громадянина України,працюючого заступником директора Департаменту фінансів-начальником Бюджетного управління фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),зареєстрованого за адресою :АДРЕСА_1, проживаючого за адресою : АДРЕСА_2,
В С Т А Н О В И В :
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення ,пов'язаного з корупцією, ОСОБА_2,будучи державним службовцем 6 рангу,суб'єктом відповідальності за вчинення корупційного правопорушення згідно п. в ч.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції , працюючи на посаді заступника директора Департаменту фінансів-начальника Бюджетного управління фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),що розташована за адресою :м. Київ,вул. Хрещатик,36,виконуючи свої службові обов'язки у період з 28 листопада 2014 року по теперішній час, порушив вимоги п.2 ч.1 ст. 25,ч.1 ст. 36 Закону України Про запобігання корупції ,а саме входить до складу правління,інших виконавчих чи контрольних органів, наглядової ради підприємства або організації ,що має на меті одержання прибутку та не вжив заходів щодо передачі в управління іншій особі належній їй підприємства та корпоративні права у порядку,встановленому законом ,чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією,відповідальність за яке передбачена ч.2 ст. 172-4 КУпАП .
Так ,відповідно до розпорядження (з особового складу) Київської міської ради від 28 листопада 2014 року №445 Про призначення ОСОБА_2 ОСОБА_2 призначено на посаду заступника директора Департаменту фінансів-начальника Бюджетного управління фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з 28 листопада 2014 року.
Даним наказом ОСОБА_2 присвоєно 7 ранг державного службовця.
Розпорядженням (з особового складу) Київської міської ради від 22 червня 2016 року №580 Про присвоєння,збереження рангів державних службовців та встановлення надбавок директорові Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та його заступникам ОСОБА_2 присвоєно 6 ранг державного службовця.
18 листопада 2014 року ОСОБА_2 був письмово попереджений про спеціальні обмеження ,встановлені Законами України Про державну службу та Про запобігання корупції під час прийняття на державну службу та її проходження.
Під час розгляду матеріалів перевірки встановлено,що ОСОБА_2,працюючи на посаді заступника директора Департаменту фінансів-начальника Бюджетного управління фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),водночас ,згідно витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України був співвласником ЗАТ Аудиторська фірма Європа - Аудит у вигляді закритого акціонерного товариства,код ЄДРПОУ 23169960, з розміром внеску до статутного фонду 150 гривень,тобто входить до складу правління,інших виконавчих чи контролюючих органів підприємств або організацій ,що мають на меті одержання прибутку.
Разом з тим ,ОСОБА_2,будучи призначеним на посаду заступника директора Департаменту фінансів-начальника Бюджетного управління фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),проігнорував вимоги ст. 36 Закону України Про запобігання корупції та протягом 30 днів після призначення на посаду не передав в управління іншій особі належні йому підприємства та корпоративні права ЗАТ Аудиторська фірма Європа - Аудит у вигляді закритого акціонерного товариства у один із способів встановлених законом ,а саме шляхом укладення договору управління майном із суб'єктом підприємницької діяльності.
В судовому засіданні ОСОБА_2 не визнав себе винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 174-2 КУпАП ,пояснив,що він не входить та не входив до перелічених ст.25 Закону України Про запобігання корупції органів господарського товариства -ЗАТ Аудиторська фірма Європа-Аудит ,а саме до складу правління,інших виконавчих чи контрольних органів,наглядової ради підприємства або організації,що має на меті одержання прибутку. Він дійсно є одним з співзасновників ЗАТ АФ Європа-Аудит ,створеного 26 квітня 1995 року трьома засновниками :ОСОБА_3,ОСОБА_2 ,ОСОБА_4. Проте,наявність у нього статусу засновника ЗАТ АФ Європа-Аудит не обумовлює наявність в його діях складу адміністративного правопорушення,передбаченого ч.2 ст. 172-4 КУпАП,оскільки засновник підприємства не являється органом управління ,не виконує жодних управлінських функцій в господарському товаристві. Зазначив,що право участі у загальних зборах акціонерів не вважається підприємництвом та не заборонено чинним законодавством. Загальні збори до виконавчих,наглядових чи контрольних органів акціонерного товариства чинним законодавством не віднесені. Крім того,законодавство ,що діяло на момент створення ЗАТ АФ Європа-Аудит ,а саме - на 26 квітня 1995 року передбачало зовсім інший порядок створення та функціонування акціонерних товариств,ніж як за Законом України Про акціонерні товариства . Також зазначив ,що до теперішнього часу ,всупереч вимогам Закону України Про господарські товариства ,який діяв на час створення ЗАТ, а також Закону України Про акціонерні товариства не здійснено випуск та реєстрація акцій ЗАТ АФ Європа-Аудит ,а також не приведено його у відповідність до вимог Закону України Про акціонерні товариства ,що унеможливлює реалізацію корпоративних прав акціонерами ЗАТ АФ Європа-Аудит ,в тому числі і ним.
Встановлені ч.3 ст.36 Закону України Про запобігання корупції способи передачі в управління корпоративних прав передбачають вчинення правочину,пов'язаного з переходом прав на цінні папери до іншої особи. Законодавством України про цінні папери та фондовий ринок встановлено обмеження щодо вчинення правочинів з цінними паперами ,які не є зареєстрованими у встановленому законодавством порядку. Вказана обставина унеможливлює здійснення ним передбаченого Законом України Про запобігання корупції обов'язку щодо передачі в управління корпоративних прав,в зв'язку з тим,що такі права до цього часу не є зареєстрованими у встановленому законодавством порядку.
Також зазначив,що він ніколи не отримував жодного прибутку в ЗАТ АФ Європа-Аудит . ЗАТ АФ Європа-Аудит не функціонує та не здійснює господарської діяльності вже багато років,відповідно не отримує жодного прибутку. Крім того,пунктом 3.2 Рішення Аудиторської палати України від 30 червня 2011 року №232/5 ЗАТ АФ Європа-Аудит було виключено з реєстру аудиторських фірм та анульовано відповідне Свідоцтво про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів №3875.
Формальне входження його до складу такого товариства не створює жодних правових наслідків та можливості реалізації належних корпоративних прав у вигляді отримання прибутку (дивідендів),участі в його управлінні тощо.
Просить закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно нього у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення,передбаченого ч.2 ст. 174-2 КУпАП .
Представники особи, яка притягається до адміністративної відповідальності -ОСОБА_2- ОСОБА_5,ОСОБА_6 в судовому засіданні просять закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_2 у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення,передбаченого ч.2 ст. 174-2 КУпАП,з підстав,зазначених ОСОБА_2
Прокурор вважав доведеним порушення встановлених законом обмежень щодо входження ОСОБА_2 до складу правління,інших виконавчих чи контрольних органів,чи наглядової ради підприємства або організації,що має на меті одержання прибутку,яке є підставою для визнання винним та притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності,передбаченої ч.2 ст. 174-2 КУпАП.
Заслухавши пояснення особи,яка притягається до адміністративної відповідальності, його представників,з'ясувавши думку прокурора,дослідивши матеріали справи, оцінивши докази у їх сукупності, суд дійшов висновку,що провадження по справі належить закрити, з наступних підстав.
Згідно статті 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна,винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність,яка посягає на громадський порядок, власність,права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Стаття 245 КУпАП передбачає, що завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
У відповідності до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні,чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, які пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини,що мають значення для правильного вирішення справи.
У відповідності до ч.2 ст. 174-2 КУпАП відповідальність настає за порушення особою встановлених законом обмежень щодо входження до складу правління,інших виконавчих органів чи контрольних органів,чи наглядової ради підприємства або організації ,що має на меті одержання прибутку (крім випадків,коли особа здійснює функції з управління акціями (частками,паями),що належать державі чи територіальній громаді,та представляє інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді),ревізійній комісії господарської організації).
Об'єктивна сторона адміністративного правопорушення,передбаченого ч.2 ст.174-2 КУпАП виражається у порушенні особою встановлених законом обмежень щодо входження до складу правління,інших виконавчих чи контрольних органів,чи наглядової ради підприємства або організації,що має на меті одержання прибутку.
Спеціальним законом ,який встановлює зазначені в ч.2 ст. 172-4 КУпАП обмеження є Закон України Про запобігання корупції від 14 жовтня 2014 року.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 25 Закону України Про запобігання корупції особам,зазначеним у пункті 1 частини першої статті 3 цього Закону ,забороняється входити до складу правління,інших виконавчих чи контрольних органів,наглядової ради підприємства або організації,що має на меті одержання прибутку (крім випадків,коли особа здійснює функції з управління акціями (частками,паями),що належать державі чи територіальній громаді,та представляє інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді),ревізійній комісії господарської організації),якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.
Встановлено,що відповідно до розпорядження (з особового складу) Київської міської ради від 28 листопада 2014 року №445 Про призначення ОСОБА_2 ОСОБА_2 призначено на посаду заступника директора Департаменту фінансів-начальника Бюджетного управління фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з 28 листопада 2014 року. Даним наказом ОСОБА_2 присвоєно 7 ранг державного службовця.
Розпорядженням (з особового складу) Київської міської ради від 22 червня 2016 року №580 Про присвоєння,збереження рангів державних службовців та встановлення надбавок директорові Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та його заступникам ОСОБА_2 присвоєно 6 ранг державного службовця.
18 листопада 2014 року ОСОБА_2 був письмово попереджений про спеціальні обмеження ,встановлені Законами України Про державну службу та Про запобігання корупції під час прийняття на державну службу та її проходження.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців,26 липня 1996 року зареєстровано Закрите акціонерне товариство Аудиторська фірма Європа-Аудит ,засновниками якого є : ОСОБА_3,ОСОБА_2 ,ОСОБА_4 ; керівником товариства є ОСОБА_3.
Згідно до Статуту Аудиторської фірми в формі закритого акціонерного товариства Європа-Аудит ,створеної згідно з рішенням засновників від 26 квітня 1995 року №1 :
-п.3.1.Товариство створюється з метою здійснення підприємницької діяльності для одержання прибутку в інтересах акціонерів Товариства ;
-п.3.2. Предметом діяльності Товариства є аудиторська діяльність,що включає організаційне і методичне забезпечення аудиту,практичне виконання аудиторських перевірок (аудит) та надання інших аудиторських послуг ;
п.4.1,п.4.2 . Статутний капітал Товариства становить 1000 гривень. Статутний капітал Товариства поділено на акції :прості іменні,кількість акцій-100 штук,номінальна вартість акцій-10 гривень,частка-100% . Акціонери й доля в статутному капіталі : ОСОБА_3- кількість акцій-70,сума-770 грн.,частка в %-70% ;ОСОБА_2- кількість акцій-15, сума-150 грн.,частка в %-15% ;ОСОБА_4 - кількість акцій-15, сума-150 грн.,частка в %-15%. Статутний капітал Товариства утворюється з вартості вкладів акціонерів,внесених внаслідок придбання ними акцій. Всі акції Товариства ;
п.4.11. Товариство забезпечує надійну та ефективну реєстрацію та підтвердження права власності на акції Товариства ;
п.7.1.Органами правління Товариства є :загальні збори акціонерів ;правління;
п.7.2. Загальні збори є вищим органом Товариства. ;
п.7.3.Правління є виконавчим органом Товариства,яке очолює Президент ;
п.7.7. Ревізійна комісія є органом Товариства,який контролює фінансово-господарську діяльність правління Товариства ;
п.8.2. Керівництво Товариством здійснює на посаді Президента ОСОБА_3.
Відповідно до ст. 97 ЦК України органами управління товариством є загальні збори його учасників і виконавчий орган ,якщо інше не встановлено законом.
Загальні збори відповідно до ч.1 ст. 32 Закону України Про акціонерні товариства від 17 вересня 2008 року є вищим органом акціонерного товариства.
Частина 1 ст. 34 Закону України Про акціонерні товариства передбачає,що у загальних зборах акціонерного товариства можуть брати участь особи,включені до переліку акціонерів,які мають право на таку участь ,або їх представники.
Стаття 58 Закону України Про акціонерні товариства передбачає,що виконавчий орган акціонерного товариства здійснює управління поточною діяльністю товариства.
Виконавчий орган акціонерного товариства може бути колегіальним (правління,дирекція) або одноособовим (директор,генеральний директор).
Наглядова рада акціонерного товариства,відповідно до ч.1 ст. 51 Закону України Про акціонерні товариства є органом,що здійснює захист прав акціонерів товариства,і в межах компетенції,визначеної статутом та цим Законом,контролює та регулює діяльність виконавчого органу.
Судовим розглядом встановлено,що ОСОБА_2,як акціонер ЗАТ АФ Європа-Аудит ,на рівні з іншими акціонерами товариства,є учасником загальних зборів, та не входить до вкладу виконавчого органу товариства ,яким є правління,очолюване Президентом ОСОБА_3,ревізійної комісії.
Проте,загальні збори до виконавчих,наглядових чи контрольних органів акціонерного товариства чинним законодавством не віднесені.
Крім того , Рішенням Конституційного Суду України №6-рп/2012 від 13 березня 2012 року у справі за конституційним поданням 53 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) пункту 2 частини першої статті 7,пункту 2 розділу V111 Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про засади запобігання і протидії корупції визнано неконституційним положення п.2 ст.7 Закону України Про засади запобігання та протидії корупції від 7 квітня 2011 року в частині заборони особам,зазначеним у п.1 ч.1 ст.4 цього закону брати участь у загальних зборах підприємства або організації,що має на меті одержання прибутку.
Обгрунтовуючи такі висновки ,Конституційний Суд України вказав у мотивувальній частині рішення ,що ,на відміну від загальних зборів учасників підприємства (організації) ,до складу органів правління ,які обираються (призначаються) загальними зборами ,входять посадові особи ,які виконують свої обов'язки на постійній основі на підставі цивільно-правових чи трудових договорів (контрактів) і саме такої діяльності стосується заборона для осіб,зазначених у п.1 ч.1 ст.4 Закону ,в контексті п.2 ч.1 ст.7 Закону (зокрема,бути головою або членом наглядової (спостережної) ради ,виконавчого органу ,ревізійної комісії ін.)
Встановлена заборона не поширюється на володіння та реалізацію особами, уповноваженими на виконання функцій держави та місцевого самоврядування корпоративних прав ,не пов'язаних з участю в управлінні поточною діяльністю господарського товариства.
Дана думка також була зазначена в тому ж Рішенні Конституційного Суду України де вказано,що особи уповноважені на виконання функцій держави ,як і інші фізичні та юридичні особи ,мають право володіти ,користуватися та розпоряджатися своєю власністю,в тому числі з метою набуття та реалізації корпоративних прав,за винятком заборони входити до складу органу правління,інших виконавчих чи контрольних органів ,наглядової ради підприємства,як це передбачено п.2 ч.1 ст. 7 цього Закону (аналогічна норма міститься в п.2 ч.1 ст. 25 Закону України Про запобігання корупції ).
Таким чином , Конституційний Суд України у вищезазначеному Рішенні дійшов висновку,що заборона особам ,зазначеним у пункті 1 частини першої статті 4 Закону України Про засади запобігання і протидії корупції брати участь у загальних зборах підприємства або організації ,що має на меті одержання прибутку,як вбачається зі змісту положень пункту 2 частини першої статті 7 Закону,суперечить частинам першій,другій статті 24,частинам першій,четвертій статті 41 Конституції України .
Вищевказане Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України.
Відповідно до Статуту ЗАТ АФ Європа-Аудит виконавчим органом Товариства є правління, яке очолює Президент. Керівництво ЗАТ АФ Європа-Аудит здійснює на посаді Президента ОСОБА_3
Згідно до відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків,наданих Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві 27 квітня 2017 року, за №5432/П/26-50-08-02-11,ОСОБА_2 ,в період з 1 січня 1998 року по 31 грудня 2016 року отримував доходи лише за основним місцем роботи .
Встановлено,що на момент створення ЗАТ АФ Європа-Аудит -а саме на 26 квітня 1995 року діяв Закон України Про господарські товариства від 19 вересня 1991 року.
В 1997 році Законом України Про внесення змін до Закону України Про господарські товариства від 23 грудня 1997 року було встановлено обов'язкову реєстрацію акцій для всіх типів акціонерних товариств : і відкритих,і закритих.
Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №41 від 12 лютого 1998 року було затверджено Положення про порядок реалізації випуску акцій закритими акціонерними товариствами.
Згідно письмового повідомлення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24 квітня 2017 року ,№12/01/7752, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку відповідно до Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні ,Закону України Про цінні папери та фондовий ринок здійснює реєстрацію випусків цінних паперів ,веде Державний реєстр випусків цінних паперів та забезпечує відкритий і безоплатний доступ учасників ринку цінних паперів до інформації ,що міститься в реєстрі. Згідно даних Державного реєстру випусків цінних паперів станом на 19 квітня 2017 року Комісія не здійснювала реєстрацію випусків цінних паперів Аудиторської фірми у формі закритого акціонерного товариства Європа-Аудит (ідентифікаційний код юридичної особи 23169960) .
Рішенням Аудиторської палати України від 30 червня 2011 року № 232/5 Про внесення змін до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів АФ у формі ЗАТ Європа-Аудит виключено з Реєстру аудиторських фірм та аудиторів.
Встановлені обставини свідчать про те, що не здійснення випуску та реєстрації акцій ЗАТ АФ Європа-Аудит , не приведення товариства у відповідності до вимог Закону України Про акціонерні товариства , унеможливлює реалізацію корпоративних прав його акціонерами ,в тому числі і ОСОБА_2
Частина 1 статті 36 Закону України Про запобігання корупції передбачає,що особи,зазначені у пункті 1,підпункті а пункту 2 частини 1 статті 3 цього Закону,зобов'язані протягом 30 днів після призначення (обрання) на посаду передати в управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права у порядку встановленому законом.
При цьому ,ч.3 ст.36 Закону України Про запобігання корупції передбачає,що передача особами ,зазначеними у пункті 1,підпункті а пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону ,належних їм корпоративних прав здійснюється в один із таких способів :
1)укладення договору управління майном із суб'єктом підприємницької діяльності (крім договору управління цінними паперами та іншими фінансовими інструментами );
2)укладення договору про управління цінними паперами ,іншими фінансовими інструментами і грошовими коштами ,призначеними для інвестування в цінні папери та інші фінансові інструменти ,з торговцем цінними паперами ,який має ліцензію Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на провадження діяльності з управління цінними паперами ;
3)укладення договору про створення венчурного пайового інвестиційного фонду для управління переданими корпоративними правами з компанією з управління активами ,яка має ліцензію Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на провадження діяльності з управління активами.
Передача корпоративних прав як оплата вартості цінних паперів венчурного пайового інвестиційного фонду здійснюється після реєстрації Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку випуску цінних паперів такого інституту спільного інвестування.
Враховуючи,що законодавством України про цінні папери та фондовий ринок встановлено обмеження щодо вчинення правочинів з цінними паперами ,які не є зареєстрованими у встановленому законом порядку ,то дана обставина унеможливлює здійснення ОСОБА_2 передбаченого Законом України Про запобігання корупції обов'язку щодо передачі в управління корпоративних прав,оскільки такі права до цього часу не є зареєстрованими у встановленому законодавством порядку.
У відповідності до п.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато,а розпочате підлягає закриттю за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
З урахуванням викладеного,оцінивши викладені вище обставини у їх сукупності ,суддя прийшов до висновку про відсутність у діях ОСОБА_2 складу адміністративного правопорушення ,пов'язаного з корупцією ,передбаченого ч.2 ст. 172-4 КУпАП ,оскільки ОСОБА_2 не входить до складу органів правління ,інших виконавчих чи контрольних органів,наглядової ради підприємства,організації,що має на меті одержання прибутку,а відтак провадження у справі підлягає закриттю на підставі п.1 ст.247 КУпАП.
Керуючись п.1 ст. 247, п.3 ч.1 ст. 284 КУпАП ,
ПОСТАНОВИВ :
Провадження у справі про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч.2 ст. 172-4 КУпАП закрити на підставі п.1 ст.247 КУпАП ,за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення ,пов'язаного з корупцією ,передбаченого ч.2 ст. 172 -4 КУпАП.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду м. Києва через Шевченківський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя Л.Л.Щебуняєва
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.05.2017 |
Оприлюднено | 13.05.2017 |
Номер документу | 66403702 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Щебуняєва Л. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні