Постанова
від 24.04.2017 по справі 826/26309/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

24 квітня 2017 року № 826/26309/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1

до Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та

фізичних осіб-підприємців Шевченківського району РСГТУЮ у м. Києві

Лінцової В.Ю.,

Головного територіального управління юстиції у місті Києві,

Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),

Шевченківська районна у м. Києві державна адміністрація

третя особа Дочірнє підприємство акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс

Український регіональний техно-торговельний центр Рігонда м. Київ

про зобов'язання вчинити дії

На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України, Суд розглядає справу у письмовому провадженні.

ВСТАНОВИВ:

Позивач, в особі ОСОБА_1 (надалі - Позивач), звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з адміністративним позовом до Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району РСГТУЮ у м. Києві Лінцової В.Ю. (надалі - Відповідач-1), Головного територіального управління юстиції у місті Києві (надалі - Відповідач-2), Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі - Відповідач-3), Шевченківська районна у м. Києві державна адміністрація (надалі - Відповідач-4), третя особа Дочірнє підприємство акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний техно-торговельний центр Рігонда м. Київ, в якому просить зобов'язати Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району РСГТУЮ у м. Києві Лінцову В.Ю. та/або державного реєстратора за місцезнаходженням реєстраційної справи Дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний техно-торговельний центр Рігонда м. Київ (ідентифікаційний код 20041811) внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про скасування записів про заміну свідоцтва про державну реєстрацію на підставі втрати свідоцтва про державну реєстрацію (номер запису 10741080002013131 від 18.06.2007 року) та про заміну керівника на ОСОБА_3 та засобів зв'язку на телефон та телефакс 216-3959 (номер запису 10741070003013131 від 19.06.2007 року) та зобов'язати Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району РСГТУЮ у м. Києві Лінцову В.Ю. та/або державного реєстратора за місцезнаходженням реєстраційної справи Дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний техно-торговельний центр Рігонда м. Київ (ідентифікаційний код 20041811) внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про зміну відомостей про керівника юридичної особи.

В обґрунтування позовних вимог Позивач зазначив, що реєстраційні дії №10741070003013131 від 19.06.2007 року та №10741080002013131 від 18.06.207 року щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі стосовно зміни керівника, засобів зв'язку, заміни свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його втратою, проведені на підставі недостовірних документів, поданих не уповноваженими особами, а тому підлягають скасуванню.

Представник Відповідача-2 зазначив, що після 30.04.2016 року управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві не має повноважень щодо вчинення будь-яких реєстраційних дій, а тому позов не підлягає задоволенню.

В судове засідання представники Відповідачів не з'явилися, хоча були належним чином повідомлені про розгляд справи.

Представник третіх осіб в судове засідання не з'явився, хоча були належним чином повідомлені про розгляд справи.

Враховуючи, що в судове засідання не прибули представники Відповідачі 1 - 3 та третя особа, судом було прийнято рішення про розгляд справи в письмову провадженні на підставі частини шостої статті 128 КАС України.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва зазначає наступне.

Як зазначає Позивач та не заперечується Відповідачами, у листопаді 2015 року до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві подано документи для внесення до Єдиного державного реєстру змін до відомостей про керівника юридичної особи, а саме реєстраційна картка на внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, наказ №02/15/02/200, наказ №22, наказ №678, повідомлення від 02.07.2007 року.

Разом з тим, повідомленням від 18.11.2015 року ОСОБА_1 повідомлено, що документи, подані для проведення внесення змін до відомостей про юридичну особу залишено без розгляду, оскільки документи подані не в повному обсязі та документи не відповідають вимогам ч.ч.1-5 ст.8 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців .

Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також норми чинного законодавства, Суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, виходячи з наступного.

Основним законом, що регулює відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців є Закон України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 15.05.2003 року №755-IV (далі - Закон №755-IV).

Стаття 4 Закону №755-IV визначає порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, який, зокрема, включає: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру; оформлення і видачу виписки з Єдиного державного реєстру.

Відповідно до ст. 8 Закону №755-IV, яка закріплює вимоги до оформлення документів, які подаються державному реєстратору, документи, які відповідно до вимог цього Закону подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою.

Реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору поштовим відправленням, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріально засвідчена. Підпис особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), на реєстраційній картці та заяві про втрату (заміну) документів повинен бути засвідчений відповідною посадовою особою в установленому порядку.

Установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

Згідно до ч. 1 ст. 17 Закону №755-IV відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР проводиться згідно до вимог ст.19 Закону про реєстрацію.

Частина 2 статтею 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, пов'язані із зміною керівника або осіб, що обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, крім документів, передбачених частиною першою цієї статті, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміну зазначених осіб та/або примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) розпорядчого документа про їх призначення.

Згідно ч.3 ст.28 Закону №755-IV повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації повинно містити посилання на конкретну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також повинно бути зазначено, який саме пункт чи стаття поданого заявником документа (статуту, протоколу тощо) не відповідає нормам законодавства.

Відповідно до ч.ч. 4 - 7 статті 24 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених цією статтею, а також відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або об'єднання не допускається.

Як вбачається з матеріалів справи, 18.06.2007 року державному реєстратору Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації третьою особою подано документи для зміни свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи у зв'язку з його втратою, а саме квитанція, що підтверджує внесення плати за публікацію повідомлення про втрату або заміну свідоцтва про державну реєстрацію, квитанція, яка підтверджує внесення реєстраційного збору за заміну свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його втратою або пошкодженням, заява про заміну свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його втратою від 18.06.2007 року, довіреність від 24.05.2007 року б/н за підписом Державного підприємства ОСОБА_4

На підставі поданих документів державним реєстратором було здійснено заміну свідоцтва про державну реєстрації дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний техно-торговельний центр Рігонда на нове.

Також, 19.06.2007 року державному реєстратору Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації третьою особою подано документи для внесення до єдиного державного реєстру змін до відомостей про керівника юридичної особи, а саме реєстраційна картка форма №4 від 19.06.2007 року, довіреність від 14.06.2007 року б/н за підписом директора підприємства ОСОБА_3, завірену копію наказу президента АТ фірма Рігонда-Сервіс ОСОБА_5 від 25.05.2007 року про призначенння директором дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний техно-торговельний центр Рігонда ОСОБА_3

На підставі поданих документів державним реєстратором було внесено до ЄДР зміни відомостей про керівника дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний техно-торговельний центр Рігонда , а саме змінено ОСОБА_1 на ОСОБА_3

Водночас, Постановою Окружного адміністративного суду м. Києві від 06.10.2008 року по справі №10/104 визнано протиправними реєстраційні дії №10741070003013131 від 19.06.2007 р. та №10741080002013131 від 18.06.2007 р. проведені Шевченківською районною у місті Києві державною адміністрацією щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному реєстрі стосовно зміни керівника, засобів зв'язку, заміни свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його втратою та зобов'язано Шевченківську районну у місті Києві державну адміністрацію внести до Єдиного державного реєстру записи про скасування записів про заміну свідоцтва про державну реєстрацію на підставі втрати свідоцтва про державну реєстрацію (номер запису 10741080002013131 від 18.06.2007 р.) та про зміну керівника на ОСОБА_3 та засобів зв'язку на телефон та телефакс 216-3959 (номер запису 10741070003013131 від 19.06.2007р.).

Так, з наданих до матеріалів справи документів вбачається, що пунктом 4.2 статуту передбачено, що підприємство управляється директором. Директор призначається та звільняється від посади наказом президента АТ фірма Рігонда-сервіс . При призначенні директора на посаду з ним укладається договір (контракт), в якому обумовлюються права, обов'язки і відповідальність директора підприємства, термін, умови його матеріального забезпечення, звільнення від займаної посади з урахуванням гарантій передбачених чинним законодавством.

Відповідно до умов Контракту від 15.02.1994 р., укладеного між АТ фірма Рігонда-сервіс та ОСОБА_1, останнього призначено на посаду директора Дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний технологічний центр Рігонда .

В матеріалах справи наявний Наказ президента АТ фірма Рігонда-сервіс ОСОБА_5 від 25.05.2007 р. №678 про звільнення ОСОБА_1 та призначення директором Дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний технологічний центр Рігонда ОСОБА_3

Поряд з цим ОСОБА_1 до матеріалів справи надано копії листа ОСОБА_5, яким останній повідомляє про те, що він в травні 2007 року не видавав і не підписував Наказу про звільнення ОСОБА_1, а також, що АТ фірма Рігонда-сервіс 16.05.2001 р. виключена з реєстру підприємств Латвійської республіки та довідки, виданої Реєстром підприємств Міністерства юстиції Латвійської республіки, відповідно до якої АТ фірма Рігонда-сервіс 16.05.2001 р. вилучена з реєстру підприємств.

Постановою слідчого в особливо важливих справах СУ ГУ МВС України в м. Києві О.В. Жаркіх від 26.10.2007 р., якою порушено кримінальну справу №18-336 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч. 1 ст. 358 КК України (Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, їх збут, використання підроблених документів), та слідчого в особливо важливих справах СУ ГУ МВС України в м. Києві В.А.Левкова від 15.08.2008 р., якою порушено кримінальну справу за фактом вчинення злочину, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України (Шахрайство).

В матеріалах справи наявний Висновок експерта Науково-дослідного експертно-криміналістичного центру при ГУ МВС України в м. Києві від 22.12.2007 р. №222/тдд, виконаного в рамках вказаної кримінальної справи, яким встановлено, що відбитки печатки Дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний технологічний центр Рігонда в копії Наказу №22 від 29.01.1993 р. та реєстраційній картці про підтвердження відомостей про юридичну особу від 06.12.2005 р. нанесені однією печаткою, яка надана на дослідження, а відбитки печатки Дочірнього підприємства акціонерного товариства фірми Рігонда-Сервіс Український регіональний технологічний центр Рігонда в копії наказу №678 від 25.05.2007 р., довіреності від 24.05.2007 р. та довіреності від 14.06.2007 р., на підставі яких вносились спірні записи до ЄДР щодо зміни відомостей про керівника, - іншою печаткою.

Частиною 5 статті 124 Конституції України встановлено, що судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Відповідно до ст.13 Закону України "Про судоустрій та статус суддів", Судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України. Обов'язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається процесуальним законом.

Проте, всупереч вимогам законодавства Відповідачами проігноровано рішення суду та не виконано.

До того ж, слід зазначити, що в повідомленні від 18.11.2015 року не зазначено, яких саме документів не вистачає та які саме порушення були в поданих документах, що унеможливлювало проведення внесення змін до відомостей про юридичну особу. Крім цього, Відповідачі і під час розгляду справи не надали жодних пояснень та обґрунтувань щодо прийнятого рішення про залишення поданих документів Позивачем без розгляду.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону України №755-IV у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його юридичної особи - відповідачу для вжиття заходів до приведення установчих документів у відповідність із прийнятим судовим рішенням, а також державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Згідно з п.6 ч.1 ст.31 Закону України №755-IV державний реєстратор у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати надходження судового рішення щодо скасування державної реєстрації реєстраційних дій, проведених після реєстраційної дії, стосовно якої прийнято судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, вносить до Єдиного державного реєстру записи щодо скасування державної реєстрації реєстраційних дій, проведених після реєстраційної дії, стосовно якої прийнято судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, і в той самий день повідомляє про внесення таких записів органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України.

Отже, виходячи із меж заявлених позовних вимог, зважаючи на вище викладені норми та з'ясовані обставини, Суд приходить до висновку про те, що позовна вимога про зобов'язання внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про скасування записів про заміну свідоцтва про державну реєстрацію на підставі втрати свідоцтва про державну реєстрацію (номер запису 10741080002013131 від 18.06.2007 року) та про заміну керівника на ОСОБА_3 та засобів зв'язку на телефон та телефакс 216-3959 (номер запису 10741070003013131 від 19.06.2007 року) та зобов'язання внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про зміну відомостей про керівника юридичної особи слід зазначити, що Позивачем не надано обґрунтувань та конкретизації щодо яких саме змін відомостей про керівника юридичної особи.

Однак, слід зазначити, що належним Відповідачем щодо виконання даного рішення є саме Шевченківська районна у м. Києві державна адміністрація з огляду на наступне.

Відповідно до Положення про Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 26.04.2016 року №261, основними завданнями Департаменту є забезпечення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, то Департамент здійснює виключно координацію діяльності районних і місті Києві державних адміністрацій у цій сфері.

Згідно з п.3 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 01.02.2016 року №48 Про організаційно-правові заходи, пов'язані з наданням адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб у межах міста Києва, а також наданням відомостей з Державного земельного кадастру , забезпечення здійснення повноважень щодо державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, крім здійснення державної реєстрації яких покладається на Міністерство юстиції України, його територіальні органи та районні у містах управління юстиції, покладається на районні в місті Києві державні адміністрації.

Враховуючи вищевикладено, Суд вважає для відновлення порушених прав Позивача з урахуванням ч. 4 ст. 11 КАС України задовольнити позовні вимоги шляхом зобов'язати Шевченківську районну у м. Києві державну адміністрацію внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про зміну відомостей про керівника юридичної особи.

Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З урахуванням викладеного, суд приходить до висновків про задоволення позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 69-71, 94, 128, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Зобов'язати Шевченківську районну у м. Києві державну адміністрацію внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про скасування записів про заміну свідоцтва про державну реєстрацію на підставі втрати свідоцтва про державну реєстрацію (номер запису 10741080002013131 від 18.06.2007 року) та про заміну керівника на ОСОБА_3 та засобів зв'язку на телефон та телефакс 216-3959 (номер запису 10741070003013131 від 19.06.2007 року).

3. Зобов'язати Шевченківську районну у м. Києві державну адміністрацію внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про зміну відомостей про керівника юридичної особи.

4. Стягнути з Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації за рахунок державних асигнувань на користь ОСОБА_1 974,40 грн. (дев'ятсот сімдесят чотири гривні 40 коп.).

Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.04.2017
Оприлюднено22.05.2017
Номер документу66532279
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/26309/15

Постанова від 24.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 23.09.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 09.08.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 08.06.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 19.04.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 21.12.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 04.12.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні