Постанова
від 30.10.2009 по справі 2-а-9869/09/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

u

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, те л. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 жовтня 2009 р.

9 год. 48 хв. Справа № 2-а-9869/09/2170

Херсонський окружни й адміністративний суд у скл аді:

головуючого судді: Хом'яко вої В.В.,

при секретарі: Мельник О.О.,

за участю прокурора: Нурмат ової О.В., представника позива ча: Осипової Л.І.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом

Херсонського обласного в ідділення Фонду соціального захисту інвалідів

до Закритого акціонерного товариства "Ремонтно-будіве льне управління №11"

про стягнення адміністрат ивно - господарських санкцій та пені в сумі 9480,17 грн.,

встановив:

Позивач просить суд стяг нути з закритого акціонерног о товариства "Ремонтно-будів ельне управління №11" на корист ь Херсонського обласног о відділення Фонду соціально го захисту інвалідів адмініс тративно-господарські санкц ії у розмірі 9480,17 грн. В обґрунту вання позовних вимог, позива ч посилається на те, що відпов ідно до звіту за формою 10-ПІ № 19 68 від 27.02.2009 за 2008 рік, розрахунку з аборгованості по сплаті адмі ністративно-господарських с анкцій, за 1 робоче місце, приз начене для працевлаштування інваліда і не зайнятого інва лідами, відповідач до 16.04.2009 пови нен був самостійно сплатити адміністративно господарсь кі санкції у розмірі 9446,15грн. Ос кільки дана сума відповідаче м не сплачена, утворилася заб оргованість, яка з урахуванн ям пені в сумі 34,02 грн. складає - 9480,17 грн.

У судовому засіданні проку рор та представник позивача позовні вимоги підтримали, п озов просили задовольнити.

Представники відповідача в судові засідання 14 вересня т а 30 жовтня 2009 року не прибув, хоч був своєчасно повідомлений про день і час слухання справ и.

Заслухавши учасників проц есу, дослідивши докази, суд вс тановив наступні обставини.

Відповідно до пункту 1 Полож ення про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го наказом №16 від 01.03.2007 Херсонсь ке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалід ів є територіальним органом Фонду соціального захисту ін валідів, що утворюється для р еалізації покладених на Фонд завдань за погодженням з Мін істерством праці та соціальн ої політики України, та підзв ітне і підконтрольне Фонду.

Згідно з пунктом 3,4 зазначен ого Положення Фонд здійснює контроль за виконанням підпр иємствами нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів та за своєчасним п ерерахуванням адміністрати вно-господарських санкцій, щ о надходять від підприємств за недодержання ними цього н ормативу. Вживає заходів щод о стягнення адміністративно -господарських санкцій у раз і їх несплати у встановлені з аконодавством терміни та пор ядку, в т.ч. в судовому. Частино ю дев' ятою статті 20 Закону УР СР від 21.03.1991, № 875-XII "Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні" (далі Закону № 875-XII) в становлено, що спори, які вини кають із правовідносин за ст аттями 19, 20 Закону, вирішуються відділеннями Фонду в судово му порядку.

Статтею 18 Закону № 875-XII передб ачено, що забезпечення прав і нвалідів на працевлаштуванн я та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється ш ляхом їх безпосереднього зве рнення до підприємств, устан ов, організацій чи до державн ої служби зайнятості.

Підприємства, установи, орг анізації, фізичні особи, які в икористовують найману працю , зобов'язані виділяти та ство рювати робочі місця для прац евлаштування інвалідів, у то му числі спеціальні робочі м ісця, створювати для них умов и праці з урахуванням індиві дуальних програм реабілітац ії і забезпечувати інші соці ально - економічні гарантії, п ередбачені чинним законодав ством, надавати державній сл ужбі зайнятості інформацію, необхідну для організації пр ацевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайня тість та працевлаштування ін валідів у порядку, встановле ному Кабінетом Міністрів Укр аїни.

Відповідно до ст. 19 Закону № 875-XII того ж закону підприємств а, установи, організації, у том у числі підприємства, органі зації громадських організац ій інвалідів, фізичні особи, я кі використовують найману пр ацю, самостійно здійснюють п рацевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць, виходячи з вимог статт і 18 цього Закону.

Статтею 20 Закону № 875-XII встано влено, що підприємства, устан ови, організації, у тому числі підприємства, організації г ромадських організацій інва лідів, фізичні особи, які вико ристовують найману працю, де середньооблікова чисельніс ть працюючих інвалідів менша , ніж установлено нормативом , передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують від повідним відділенням Фонду с оціального захисту інваліді в адміністративно-господарс ькі санкції, сума яких визнач ається в розмірі середньої р ічної заробітної плати на ві дповідному підприємстві, уст анові, організації, у тому чис лі підприємстві, організації громадських організацій інв алідів, фізичної особи, яка ви користовує найману працю, за кожне робоче місце, призначе не для працевлаштування інва ліда і не зайняте інвалідом.

27.02.2009 до позивача надійшов зв іт за формою 10-ПІ №1968 "Про зайнят ість і працевлаштування інва лідів за 2008 рік", відповідно до якого відповідач повинен був створити одне робоче місце д ля інваліда, але норматив не в иконаний, розрахунок суми ад міністративно-господарсько ї санкції складає 9446,15грн. Лис том Херсонського міського центру зайнятості також під тверджено, що відповідач не з вітував про наявність робочи х місць для інвалідів, тому ін валіди йому не направлялись.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарсь ких санкцій тягне за собою на рахування пені. Пеня обчислю ється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Наці онального банку України, що д іяла на момент сплати, нарахо ваної на повну суму недоїмки за весь її строк.

Згідно наданого розрахунк у сума адміністративно-госпо дарських санкцій складає 9446,15 г рн., сума пені за несвоєчасну с плату адміністративно-госпо дарської санкції становить 3 4,02 грн.

Відповідач суми заборгова ності по сплаті адміністрати вно-господарських санкцій не сплатив, оскарження вимоги н е здійснив. Доказів про сплат у суми заборгованості на ден ь розгляду справи до суду не н адходило.

Відповідно до ст. 86 КАСУ суд о цінює докази, які є у справі, з а своїм внутрішнім переконан ням, що ґрунтується на їх безп осередньому, всебічному, пов ному та об'єктивному дослідж енні. Ніякі докази не мають дл я суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, д опустимість, достовірність к ожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'яз ок доказів у їх сукупності.

З' ясувавши обставини спр ави, дослідивши докази, суд пр иходить до висновку про задо волення позовних вимог позив ача. Судові витрати не стягую ться. В судовому засіданні пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 94, 161-163, 167 КАС Україн и, суд -

постановив :

Позов задовольнити.

Стягнути з закритого акціо нерного товариства "Ремонтно -будівельне управління №11" (73027, в ул. Філатова, 42, м. Херсон, р/р 26001301 000403, Філія "Херсон-Трансбанк" Ак ціонерного комерційного бан ку "Трансбанк", код ЄДРПОУ 05474748, М ФО 352822) на користь Херсонсько го обласного відділення Фо нду соціального захисту інва лідів (73000, пров. 40 р. Жовтня, 5а, м. Хе рсон, р/р 31219230700002, одержувач УДК у м . Херсоні, код 24104230, банк ГУДКУ по Херсонській області, МФО 852010, Є ДРПОУ 24104230) 9480 грн. (дев'ять тисяч ч отириста вісімдесят гривень ) 17 коп. заборгованості по спла ті адміністративно-господар ських санкцій та пені.

Виконавчий лист про викона ння постанови видати позива чу за його заявою після набра ння постановою законної сили .

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через су д першої інстанції шляхом по дачі в 10-денний строк з дня її п роголошення, а в разі складен ня постанови у повному обсяз і відповідно до ст. 160 КАС Украї ни - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після ц ього протягом 20 днів апеляцій ної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осі б, які беруть участь у справі.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки. У р азі подання апеляційної скар ги постанова, якщо її не скасо вано, набирає законної сили п ісля закінчення апеляційног о розгляду справи.

Повний текст постанови виг отовлений та підписаний 02 ли стопада 2009 р. .

Суддя Хом'якова В.В.

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.10.2009
Оприлюднено01.06.2010
Номер документу6653509
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-9869/09/2170

Постанова від 30.10.2009

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова Вікторія Валеріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні