УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 453/506/17
№ провадження 1-кп/453/117/17
17.05.2017 року
Сколівський районний суд Львівської області
у складі: головуючого судді ОСОБА_1 ,
за участі секретаря ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3
обвинуваченого ОСОБА_4
провівши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Сколе Львівської області підготовче судове засідання кримінального провадження №12016140000001026 від 25.11.2016 року про обвинувачення ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.367, ч.2 ст.367 КК України,
в с т а н о в и в :
в провадженні Сколівського районного суду Львівської області перебуває кримінальне провадження про обвинувачення ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.367, ч.2 ст.367 КК України.
ОСОБА_4 , будучи посадовою особою органу місцевого самоврядування, в період з 2007 по 2010 роки, будучи, відповідно до ст. 25 Закону України «Про державну службу», (Закон в редакції станом на період вчинення діяння) державним службовцем 7-ї категорії, що уповноважена на здійснення організаційно-розпорядчих функцій, вчинила неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків, через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого було заподіяно істотну шкоду охоронюваним законом державним інтересам та тяжкі наслідки.
Так, протягом червня-липня 2009 року ОСОБА_4 , виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,1500га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_5 .
При цьому, ОСОБА_4 , несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом червня-липня 2009 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку № 309 від 14.07.2009 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 12.06.2009 року, що відводилась у власність ОСОБА_5 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №309 від 14.07.2009 року, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 12.06.2009 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 04.10.2010 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,1500 га та вартістю 61 680 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 100 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є істотною шкодою.
Крім цього, протягом вересня 2009 року ОСОБА_4 , виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку площею 0,1076 га для ведення особистого селянського господарства в с. Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_6 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом вересня 2009 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку № 455 від 29.09.2009 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки (без дати), що відводилась у власність ОСОБА_6 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №455 від 29.09.2009 року, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 18.12.2009 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,1076 га та вартістю 48 140 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 100 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є істотною шкодою.
Крім цього, протягом листопада 2009 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку площею 0,1020 га для ведення особистого селянського господарства в с. Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_7 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом листопада 2009 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, а також власноручно заповнила та підписала довідку № 640 від 06.11.2009 року, згідно яких земельна ділянка, що відводилась у власність ОСОБА_7 , знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки № 640 від 06.11.2009 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 05.01.2010 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,1020 га та вартістю 81 408 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 100 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є істотною шкодою.
Крім цього, протягом грудня 2009 року - січня 2010 року ОСОБА_4 , виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,0600 га для ведення особистого селянського господарства в с. Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_8 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом грудня 2009 року - січня 2010 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку № 43 від 25.01.2010 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 31.12.2009 року, що відводилась у власність ОСОБА_8 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки № 43 від 25.01.2010 року, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 31.12.2009 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 13.08.2010 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,0600 га та вартістю 47 886 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 100 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є істотною шкодою.
Крім цього, протягом грудня 2009 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,1660 га для ведення особистого селянського господарства в с. Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_7 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом грудня 2009 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, а також заповнила та підписала довідку № 762 від 24.12.2009 року, щодо земельної ділянки яка відводилась у власність ОСОБА_7 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки та довідки № 762 від 24.12.2009 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 04.08.2011 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,1660 га та вартістю 80 858 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 100 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є істотною шкодою.
Вказаними вище діями ОСОБА_4 допустила неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам, тобто вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 367 КК України.
Крім цього, протягом серпня 2007 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації по оформлені державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,4300 га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_9 .
При цьому, ОСОБА_4 , несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , у серпні 2007 року, підписала схему розміщення земельної ділянки та завірила особистим підписом довідку № 444 від 06.08.2007 року, згідно яких вказана земельна ділянка, що відводилась у власність ОСОБА_9 , знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, завіренні своїм особистим підписом довідки № 444 від 06.08.2007 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 20.02.2008 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,4300 га та вартістю 173 720 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.
Окрім цього, протягом жовтня 2007 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації по оформлені державного акту на право власності на земельну ділянку площею 1,1482 га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_10 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , у жовтні 2007 року, завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 19.10.2007 року, що відводилась у власність ОСОБА_10 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.
В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 19.10.2007 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 15.02.2008 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 1,1482 га та вартістю 463 872 гривні, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.
Крім цього, протягом жовтня 2007 ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації по оформлені державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,2671га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_11 .
При цьому, ОСОБА_4 , повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , у жовтні 2007 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, довідку №592 від 22.10.2007 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки, що відводилась у власність ОСОБА_11 , згідно яких вказана земельна ділянка, знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.
В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки та довідки № 592 від 22.10.2007 року, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 14.04.2008 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2671 га та вартістю 107 908 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.
Окрім цього, протягом листопада 2007 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,2300га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_12 .
При цьому, ОСОБА_4 , повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , у листопаді 2007 року, завірила особистим підписом схему розміщення земельної ділянки та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.11.2007 року, що відводилась у власність ОСОБА_12 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у завіренні своїм особистим підписом схеми розміщення земельної ділянки та акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.11.2007 року, без встановлення фактичного місця знаходження цієї земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 18.08.2008 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2300 га та вартістю 92 920 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.
Окрім цього, протягом листопада 2007 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,2400га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_13 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , у листопаді 2007 року, завірила особистим підписом схему розміщення земельної ділянки та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.11.2007 року, що відводилась у власність ОСОБА_13 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.
В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у завіренні своїм особистим підписом схеми розміщення земельної ділянки та акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.11.2007 року, без встановлення фактичного місця знаходження цієї земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 18.08.2008 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2400 га та вартістю 96 960 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.
Крім цього, протягом жовтня-листопада 2007 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,7721 га для ведення особистого селянського господарства в с. Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_14 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом жовтня-листопада 2007 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, довідку №595 від 25.10.2007 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 06.11.2007 року, що відводилась у власність ОСОБА_14 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки та довідки № 595 від 25.10.2007 року, а також завірені своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 06.11.2007 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 27.08.2008 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,7721 га та вартістю 311 928 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.
Крім цього, протягом вересня 2009 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічних документації із землеустрою щодо складання документів що посвідчують право на земельні ділянки: площею 0,1807 га для ведення особистого селянського господарства та площею 0,1500 га для обслуговування житлового будинку в с. Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_15 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаних технічних документацій зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельних ділянок та не переконавшись у тому, що такі дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом вересня 2009 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, заповнила та підписала довідку №451 від 29.09.2009 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки, що відводились у власність ОСОБА_15 , згідно яких вказані земельні ділянки знаходяться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки та довідки №451 від 29.09.2009 року, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки, без встановлення фактичного місця знаходження земельних ділянок, із недостовірними даними щодо їх розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державних актів на право власності на земельні ділянки та неправомірного їх вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 20.11.2009 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельні ділянки на території Коростівської сільської ради площею 0,1807 га та площею 0,1500га, загальною вартістю 167 140 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.
Крім цього, протягом серпня-вересня 2009 року ОСОБА_4 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок: площею 0,1124 га для ведення особистого селянського господарства та площею 0,2000га для будівництва та обслуговування житлового будинку в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_16 .
При цьому, ОСОБА_4 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків, без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельних ділянок та не переконавшись у тому, що такі дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом серпня-вересня 2009 року, заповнила та підписала довідки №383 та № 384 від 07.09.2009 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.08.2009 року, що відводились у власність ОСОБА_16 , згідно яких вказані земельні ділянки знаходяться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.
Таким чином, діяння ОСОБА_4 , яке полягало у заповненні та підписанні довідок № 383 та № 384 від 07.09.2009 року, а також завірені своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.08.2009 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельних ділянок, із недостовірними даними щодо їх розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державних актів на право власності на земельні ділянки та неправомірного їх вилучення з державної власності.
Внаслідок цього, 03.11.2010 року із земель державної власності неправомірно вилучено земельні ділянки на території Коростівської сільської ради площею 0,1124га та площею 0,2000 га, загальною вартістю 161 358 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.
Вказаними вище діями ОСОБА_4 допустила неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки, тобто вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 367 КК України.
16.05.2017 року обвинувачена ОСОБА_4 подала клопотання про звільнення від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження на підставі ст. 49 КК України, в якому просить звільнити її від кримінальної відповідальності за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 367, ч.2 ст.367 КК України та закрити кримінальне провадження відносно неї у зв`язку із закінченням строків притягнення особи до відповідальності.
Обвинувачена в судовому засіданні підтримала внесене клопотання та просила таке задоволити.
Прокурор в судовому засіданні не заперечив проти закриття щодо обвинуваченої кримінального провадження. При цьому, наголосив на необхідності вирішити питання щодо речових доказів та документів, а також скасувати арешт на майно, накладений ухвалою Галицького районного суду м. Львова від 25.04.2017 року у справі № 461/7925/16-к(провадження № 1-кс/461/2751/17).
Заслухавши клопотання обвинуваченої, думку прокурора, дослідивши матеріали кримінального провадження, а також оцінивши докази по справі в їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.
Відповідно до ч.1ст.285 КПК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених Законом України про кримінальну відповідальність.
У відповідності до ч.3ст.288 КПК Українисуд своєю ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність. Згідно з п.1 ч.2ст.284 КПК Україникримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.
Крім цього,ст.44 КК Українипередбачено, що особа, яка вчинила злочин, звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених цим Кодексом.
Положеннямист. 49 ККУкраїни визначено строки давності з огляду на тяжкість вчиненого злочину, після закінчення яких особа звільняється від кримінальної відповідальності; підстави такого звільнення від кримінальної відповідальності; обчислення перебігу строків давності, його відновлення, зупинення та переривання.
Згідно з ч. 2 ст. 12 КК України злочином невеликої тяжкості є злочин, за який передбачене покарання у виді позбавлення волі на строк не більше двох років, або інше, більш м`яке покарання за винятком основного покарання у виді штрафу в розмірі понад три тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч. 3 ст. 12 КК України злочином середньої тяжкості є злочин, за який передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше п`яти років.
Відтак, враховуючи положення вищевказаних статей, злочин, передбачений ч. 1 ст 367 КК України є злочином невеликої тяжкості, а злочин, передбачений ч.2 ст.367 КК України - злочином середньої тяжкості.
Відповідно до вимог п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 49 КК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею злочину і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: три роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачене покарання у виді обмеження або позбавлення воліта п`ять років у разі вчинення злочину середньої тяжкості.
Таким чином, строк давності притягнення ОСОБА_4 до кримінальної відповідальності за вчинення злочину, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України минув в серпні 2014 року (три роки з моменту вчинення останнього з діянь, кваліфікованих за ч. 1 ст. 367 КК України), строк давності притягнення ОСОБА_4 до кримінальної відповідальності за вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України минув в листопаді 2015 року (п`ять років з моменту вчинення останнього з діянь, кваліфікованих за ч. 2 ст. 367 КК України
Відповідно до вимог ст. 49 КК України, переривання перебігу строку давності відбувається тоді, коли до закінчення вказаних у законі строків давності особа вчинила новий злочин середньої тяжкості, тяжкий або особливо тяжкий злочин. У такому разі частина строку давності, яка мала місце до вчинення нового злочину, втрачає своє юридичне значення, і обчислення строку давності за перший злочин починається з дня вчинення нового злочину. При цьому строки давності обчислюються окремо за кожний злочин і поглиненню та складанню не підлягають.
Якщо до закінчення строку давності особа вчинила новий злочин невеликої тяжкості, перебіг строку давності за попередній злочин триває, а строк давності притягнення до кримінальної відповідальності за новий злочин спливає на загальних підставах.
Таким чином, з врахуванням того, що ОСОБА_4 обвинувачується у вчиненні злочинів, з часу вчинення яких минули строки давності притягнення до кримінальної відповідальності, звернулася до суду з відповідним письмовим клопотанням, обвинуваченій роз`яснені наслідки звільнення від кримінальної відповідальності і вона погоджується на звільнення з цих підстав, враховуючи вищенаведені норми законодавства та обставини, встановлені в ході розгляду справи, суд приходить до переконання, що обвинувачену слід звільнити від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності притягнення до кримінальної відповідальності, передбачених ст. 49 КК України.
Таким чином, враховуючи все вищенаведене, суд дійшов висновку, що клопотання обвинуваченої підлягає задоволенню.
Керуючись.ст.49, ч.1 ст.367, ч.2 ст.367 КК України, ст.ст. 284, 314 КПК України, суд
у х в а л и в :
звільнити ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності, передбаченої ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України на підставі ст. 49 КК України.
Кримінальне провадження про обвинувачення ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України КК України закрити у зв`язку із закінченням строків давності.
Речові докази:
-Оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_5 на 37 (тридцяти семи) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ №132227 від 04.10.2010 гр. ОСОБА_5 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації із землеустрою, щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку ОСОБА_6 на 21 (двадцяти одному) аркуші та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №902250 від 18.12.2009 року гр. ОСОБА_6 на 1 арк.;
-Оригінал технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_7 на 20 (двадцяти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №879021 від 05.01.2010 року гр. ОСОБА_7 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_8 на 30 (тридцяти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ №168760 від 13.08.2010 року гр. ОСОБА_8 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_7 на 33 (тридцяти трьох) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯК №232222 від 04.08.2011 року гр. ОСОБА_7 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації по оформленню державного акту на право власності гр. ОСОБА_9 на 19 (дев`ятнадцяти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №433636 від 20.02.2008 року гр. ОСОБА_9 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації по оформленню державного акту на право власності гр.. ОСОБА_10 на 24 (двадцяти чотирьох) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №428732 від 15.02.2008 гр. ОСОБА_10 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації по оформленню права власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_11 на 31 (тридцяти одному) аркуші та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №451716 від 14.04.2008 гр. ОСОБА_11 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_12 на 35 (тридцяти п`яти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 451220 від 13.08.2008 року гр. ОСОБА_12 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_13 на 35 (тридцяти п`яти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №451224 від 18.08.2008 року гр. ОСОБА_13 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_14 на 26 (двадцяти шести) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №523468 від 27.08.2008 року гр. ОСОБА_14 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації по оформленню державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_15 на 20 (двадцяти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №902245 від 20.11.2009 року гр. ОСОБА_15 на 1 (одному) аркуші;
-Оригінал технічної документації по оформленню державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_15 на 21 (двадцяти одному) аркуші та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №902246 від 20.11.2009 року гр. ОСОБА_15 на 1 аркуші;
-Оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок гр. ОСОБА_16 на 70 (сімдесяти) аркушах, оригінали державних актів на право власності на земельні ділянки серії ЯИ №250724 та серії ЯИ №250723 від 03.11.2010 року гр. ОСОБА_16 на 2 (двох) аркушах;-
Повернути Відділу Держгеокадастру у Сколівському районі Львівської області.
Речові докази:
-Особову справу спеціаліста-землевпорядника Коростівської сільської ради ОСОБА_4 на 81 аркуші;
-Технічну документацію з нормативно грошової оцінки села Коростів на 61 сторінці
повернути Коростівській сільській раді.
Арешт, накладений ухвалою Галицького районного суду м. Львова від 25.04.2017 року у справі № 461/7925/16-к(Провадження № 1-кс/461/2751/17) на майно, а саме на земельні ділянки, що знаходяться в Сколівському району, Львівської області поблизу с. Коростів, зокрема:
-площею 0,1500 га, кадастровий номер 4624583300:01:002:0009;
-площею 0,1076 га, кадастровий номер 4624583300:01:012:0060;
-площею 0,1020 га, кадастровий номер 4624583300:01:009:0115;
-площею 0,0600 га, кадастровий номер 4624583300:01:005:0016;
-площею 0,1660 га, кадастровий номер 4624583300:01:009:0120;
-площею 0,4300 га, кадастровий номер 4624583300:01:012:0006;
-площею 1,1482 га, кадастровий номер 4624583300:01:004:0009;
-площею 0,2671 га, кадастровий номер 4624583300:01:009:0111;
-площею 0,2300 га, кадастровий номер 4624583300:01:004:0058;
-площею 0,2400 га, кадастровий номер 4624583300:01:004:0059;
-площею 0,7721 га, кадастровий номер 4624583300:01:001:0001;
-площею 0,1500 га, кадастровий номер 4624583300:01:016:0005;
-площею 0,1807 га, кадастровий номер 4624583300:01:016:0032;
-площею 0,1124 га, кадастровий номер 4624583300:01:009:0093;
-площею 0,2000 га, кадастровий номер 4624583300:01:009:0069, - скасувати.
На ухвалу може бути подано апеляцію протягом семи днів з дня її оголошення до апеляційного суду Львівської області.
Повний текст ухвали виготовлено 18.05.2017 року.
Суддя Сколівського районного суду
Львівської області ОСОБА_1
Суд | Сколівський районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 66583051 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Сколівський районний суд Львівської області
Курницька В. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні