Постанова
від 27.04.2017 по справі 806/1052/17
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 квітня 2017 року Житомир справа № 806/1052/17

категорія 6.3

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Шимоновича Р.М.,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Приватного підприємства "ВВ "Агро" до Сектору з питань державної реєстрації відділу економічного розвитку і торгівлі Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю "НАТ Полісся" про визнання протиправними і скасування рішень,-

встановив:

Приватне підприємство "ВВ "Агро" звернулося до суду з позовом, в якому просить визнати протиправними та скасувати рішення державних реєстраторів Коростишівського районного управління юстиції про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а саме рішень щодо реєстрації договорів оренди землі, укладених громадянами ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 з Товариством з обмеженою відповідальністю "НАТ Полісся". В обґрунтування позовних вимог зазначило, що у 2008 році Приватне підприємство "ВВ Агро" із вказаними громадянами уклало договори оренди землі, та зареєструвало їх у Володарськ-Волинському реєстраційному відділі Житомирської регіональної філії ДП "Центру ДЗК", про що в Книзі реєстрації договорів оренди здійснено відповідні записи. На думку позивача такі дії відповідача є протиправними, оскільки право оренди спірних земельних ділянок вже було зареєстроване і на час проведення оскаржуваних реєстраційних дій договори оренди землі між ПП "ВВ Агро" та вищевказаними власниками земельних ділянок були чинними, тому реєстрація договорів оренди землі з новим орендарем неможлива. Відповідач, в порушення вимог законодавства, належним чином не перевірив, чи вже зареєстроване право оренди на дані земельні ділянки, внаслідок чого неправомірно здійснив повторну реєстрацію, з огляду на що, позивач змушений звернутися до суду за захистом порушених прав.

Представник позивача подала до суду заяву, в якій просила розглядати справу в порядку письмового провадження.

Представник відповідача письмових заперечень на адмінісративний позов не подав, в судове засідання не прибув, направив до суду засвідчені копії реєстраційних справ та заяву в якій просив розглядати справу без його участі.

Представник третьої особи у судове засідання не прибув, хоча про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлений належним чином. Про причини неявки суд не повідомив, письмові заперечення не направив.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України суд вважає за можливе розглядати справу у порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що на підставі договорів оренди землі, укладених з власниками земельних ділянок у 2008 році, які містяться в матеріалах справи, позивач має в своєму володінні та у користуванні (на умовах оренди) земельні ділянки розташовані на території Поромівської сільської ради Володарськ-Волинського (Хорошівського) району Житомирської області:

- договір оренди земельної ділянки площею 1,7928 від 27.05.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_11 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0229);

- договір оренди земельної ділянки площею 2,2848 від 01.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_2 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0114);

- договір оренди земельної ділянки площею 2,2126 від 25.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_3 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0370);

- договір оренди земельної ділянки площею 2,2636 від 01.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_4 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:001:0104);

- договір оренди земельної ділянки площею 2,1922 від 01.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_12 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0343);

- договір оренди земельної ділянки площею 2,3782 від 01.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_6. (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0115);

- договір оренди земельної ділянки площею 1,0862 від 01.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0338);

- договір оренди земельної ділянки площею 2,2337 від 01.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:001:0114);

- договір оренди земельної ділянки площею 2,1985 від 01.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0342);

- договір оренди земельної ділянки площею 1,7215 від 01.04.2008 між ПП "ВВ Агро" та ОСОБА_10 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0079).

Згідно даних договорів, право оренди передано їх власниками Приватному підприємству "ВВ Агро" в строкове платне користування на 10 років.

Відповідно до частини 4 статті 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем. Підставою для укладення договору оренди може бути цивільно-правовий договір про відчуження права оренди.

Статтею 125 Земельного кодексу України передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Згідно із статтею 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.

В силу вимог приписів частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав; приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав; відкриває і закриває розділи Державного реєстру прав, вносить до них відповідні записи; веде реєстраційні справи щодо об'єктів нерухомого майна; присвоює реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації; видає свідоцтво про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє у її наданні у випадках, передбачених цим Законом; у разі потреби вимагає подання передбачених законодавством додаткових документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень; під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо оформлених речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими законами України.

Статтею 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; внесення записів до Державного реєстру прав; видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Згідно з частиною 4 статті 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Відповідно до статті 20 Закону України "Про оренду землі" укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації.

Умови реєстрації договорів оренди та договорів суборенди земельних ділянок на час укладання вказаних договорів оренди землі визначалися правовими нормами Порядку державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1998 р. N2073.

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 N 1088 повноваження щодо ведення державного реєстру земель покладені на ДП "Центр ДЗК".

Одночасно, наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 2 липня 2003 року N 174 був затверджений Тимчасовий порядок ведення державного реєстру земель.

Тобто, на час укладання перелічених договорів оренди діяли два нормативно-правові акти, що визначали порядок реєстрації договорів оренди землі.

У цій ситуації, застосовувався Тимчасовий порядок, оскільки спеціальним органом щодо ведення державного реєстру земель по відношенню до органів місцевого самоврядування був ДП "Центр ДЗК" (його структурні підрозділи) у складі Держкомзему України.

Зазначений нормативно-правовий акт прийнято пізніше ніж Порядок державної реєстрації договорів оренди землі (постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.98р. N2073), отже застосовується нормативно-правовий акт, прийнятий пізніше (конкуренція загальної та спеціальної норм, де перевагу має спеціальна норма).

Згідно з пунктом 4 Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель, затвердженого наказом Держкомзему України від 02.07.2003 N 174 (далі - Тимчасовий порядок), державна реєстрація договору оренди землі здійснюється структурними підрозділами державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах", у межах повноважень якого є земельна ділянка, шляхом внесення записів реєстрації до книги реєстрації.

Відповідно до Порядку ведення Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 р. N 1021 державна реєстрація договорів оренди земельних ділянок віднесена до повноважень територіальних органів Держкомзему.

Заявлене ж право оренди земельних ділянок в Поромівській сільській раді Володарськ-Волинського (Хорошівського) району Житомирської області зареєстровано у Володарськ-Волинському районному відділі Житомирської регіональної філії ДП "Центр ДЗК", що підтверджується внесеними записами про державну реєстрацію договорів оренди землі до Державного реєстру земель.

У ході дослідження Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі по Поромівській сільській раді на той час Володарськ-Волинського району, судом встановлено наявність реєстраційних записів щодо реєстрації договорів оренди позивача з ОСОБА_13 (порядковий номер 16), з ОСОБА_4 (порядковий номер 18), з ОСОБА_3 (порядковий номер 28), з ОСОБА_2 (порядковий номер 42), з ОСОБА_10 (порядковий номер 43), з ОСОБА_7 (порядковий номер 46), з ОСОБА_9 (порядковий номер 50), з ОСОБА_8 (порядковий номер 56), з ОСОБА_11 (ОСОБА_1Л.) (порядковий номер 183) (а.с.24-30, т. 2).

Таким чином, суд робить висновок про те, що зазначені договори сторонами достроково не розривалися, в судовому порядку не скасовувалися, а їх чинність підтверджена державною реєстрацією відповідно до чинного законодавства.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстраційною службою Коростишівського районного управління юстиції прийнято наступні рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень:

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25830978 від 04.11.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 22 від 09.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_1 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0229) (том 1, а.с. 85). Вказану земельну ділянку згідно свідоцтва про право на спадщину за законом від 10.09.2010 ОСОБА_1 успадкувала від своєї матері ОСОБА_11, яка померла 13.10.2009 (том 1, а.с. 71);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25690942 від 29.10.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 42 від 09.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_2 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0114) (том 1, а.с. 106);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25761037 від 02.11.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 21 від 09.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_3 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0370) (том 1, а.с. 125);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25796678 від 03.11.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 66 від 12.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_4 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:001:0104) (том 1, а.с. 145);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25764622 від 02.11.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 25 від 09.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_12 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0343) (том 1, а.с. 164);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25855983 від 04.11.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 61 від 09.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_6. (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0115) (том 1, а.с. 184);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25877236 від 05.11.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 7 від 09.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_7 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0338) (том 1, а.с. 203);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25678203 від 29.10.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 13 від 09.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_8 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0114) (том 1, а.с. 222);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25691522 від 29.10.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 20 від 09.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_9 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0342) (том 1, а.с. 243);

- рішення реєстраційної служби Коростишівського районного управління юстиції №25711702 від 30.10.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, на підставі укладеного договору оренди земельної ділянки № 67 від 12.10.2015 між ТОВ "НАТ Полісся" та ОСОБА_10 (кадастровий номер земельної ділянки 1821183600:04:002:0079) (том 2, а.с. 19).

Відповідно до статті 24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону; об'єкт нерухомого майна розміщений на території іншого органу державної реєстрації прав; із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа; подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують; заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків, встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; заяву про державну реєстрацію обтяжень речових прав на нерухоме майно щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; заяву про державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності, подано за відсутності державної реєстрації права власності, крім випадків, установлених статтею 4 2 та частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; під час подання заяви про державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду (їх окремі частини), що виникло на підставі документа, за яким правонабувач набуває також право власності на земельну ділянку, не подано заяву про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку; після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення; заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію; заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка не є державним кадастровим реєстратором або державним виконавцем; заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

Додатково слід звернути увагу на роз'яснення Державної реєстраційної служби України, яка у своєму листі № 2951/05-15-13 від 06.08.2013 "Щодо запобігання випадків подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними набувачами", яке вказує, що з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку, сформовану у результаті виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слід запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013, зокрема виконавчих комітетів сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю).

Отже, відповідачем при проведенні державної реєстрації речового права за договорами оренди землі, укладеними між ТОВ "НАТ Полісся" та їх власниками, не було зроблено відповідні запити з метою встановлення існування державної реєстрації права оренди на спірні земельні ділянки.

Нехтування державними реєстраторами вказаних вимог Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" призвели до прийняття неправомірних рішень про державну реєстрацію іншого речового права на вказані земельні ділянки, а саме права ТОВ "НАТ Полісся" на їх оренду.

Більш того, за приписами ч.1 ст.26 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав, тобто рішення про державну реєстрацію в часі передує самому запису до такого Реєстру.

Разом з тим, судом встановлено, що всі оскаржувані рішення про державну реєстрації права ТОВ "НАТ Полісся" на оренду перелічених земельних ділянок приймалися після внесення записів про їх державну реєстрацію.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на викладене, суд вважає, що реєстрація права оренди земельних ділянок за договорами між ТОВ "НАТ Полісся" та власниками спірних земельних ділянок, відповідачем проведено з порушенням вимог діючого законодавства.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог Позивача щодо оскаржуваних рішень державних реєстраторів Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області в частині державної реєстрації прав оренди ТОВ "НАТ Полісся" на перелічені земельні ділянки, що належать на праві власності ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_13, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10.

Керуючись статтями 86, 128, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,

постановив:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними і скасувати:

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25830978 від 04.11.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 1,7928 га, що належить на праві власності ОСОБА_1;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25690942 від 29.10.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 2,2848 га, що належить на праві власності ОСОБА_2;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25761037 від 02.11.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 2,2126 га, що належить на праві власності ОСОБА_3;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25796678 від 03.11.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 1,2636 га, що належить на праві власності ОСОБА_4;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25764622 від 02.11.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 2,1922 га, що належить на праві власності ОСОБА_13;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25855983 від 04.11.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 2,3782 га, що належить на праві власності ОСОБА_6;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25877236 від 05.11.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 1,0862 га, що належить на праві власності ОСОБА_7;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25678203 від 29.10.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 2,2337 га, що належить на праві власності ОСОБА_8;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25691522 від 29.10.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 2,1985 га, що належить на праві власності ОСОБА_9;

- рішення державного реєстратора Коростишівського районного управління юстиції в Житомирській області за індексним номером 25711702 від 30.10.2015 про державну реєстрацію права оренди Товариства з обмеженою відповідальністю "НАТ ПОЛІССЯ" на земельну ділянку площею 1,7215 га, що належить на праві власності ОСОБА_10.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Р.М.Шимонович

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.04.2017
Оприлюднено23.05.2017
Номер документу66594070
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/1052/17

Постанова від 04.09.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Нагірняк Микола Федорович

Постанова від 27.04.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шимонович Роман Миколайович

Ухвала від 10.04.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шимонович Роман Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні