10.2.4
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником
19 травня 2017 року СєвєродонецькСправа № 812/3144/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Басова Н.М., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/3144/13-а за позовом управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю «Добромир ЛТД» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску у розмірі 5777,07 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/3144/13-а за позовом управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю «Добромир ЛТД» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску у розмірі 5777,07 грн.
В обґрунтування заяви зазначено, що у провадженні Луганського окружного адміністративного суду знаходилась справа №812/3144/13-а за позовом управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю «Добромир ЛТД» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску у розмірі 5777,07 грн.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 26.04.2013 по справі №812/3144/13-а позовні вимоги управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області задоволено в повному обсязі.
Суд стягнув з товариства з обмеженою відповідальністю «Добромир ЛТД» на користь управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області заборгованість зі сплати єдиного внеску за листопад 2012 року у розмірі 5777,07 грн.
05.06.2013 управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області надало до відділу державної виконавчої служби Новоайдарського районного управління юстиції заяву про примусове виконання виконавчого листа №812/3144/13-а, виданого Луганським окружним адміністративним судом 22.05.2013.
05.06.2013 державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Новоайдарського районного управління юстиції відкрито виконавче провадження та винесено постанову про відкриття виконавчого провадження №39302751. До теперішнього часу борг боржником не сплачено.
11.08.2013 набрав чинності Закон України від 04.07.2013 № 406-VІІ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи , яким врегульоване питання щодо передачі функцій адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.
Відповідно до положень п. 2 ст. 12 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування вбачається, що функції з адміністрування єдиного внеску були передані від органів Пенсійного фонду - органам Міністерства доходів і зборів.
Управлінням Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області було передано заборгованість платника єдиного внеску до Слов'яносербської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області, у тому числі і борг товариства з обмеженою відповідальністю «Добромир ЛТД» у сумі 5777,07 грн. На підставі викладеного заявник просив замінити сторону виконавчого провадження, а саме: стягувача - управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області на його правонаступника - Слов'яносербську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області.
Представник заявника в судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду заяви повідомлений належним чином (а.с.92), надав суду клопотання, в якому просив провести розгляд заяви без участі представника управління (а.с.73).
Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлявся належним чином за адресою, зазначеною у Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.39-40), однак до суду повернувся конверт з довідкою почтового відділення за формою №20 з зазначенням причини повернення: за закінченням терміну зберігання (а.с.94).
За приписами ч.ч.8,11 вважається, що повістку вручено юридичній осіб, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про те, що відповідач про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином.
Представник зацікавленої особи - Слов'яносербської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області в судове засідання також не прибув, про дату, час та місце судового розгляду заяви повідомлений належним чином, надав суду клопотання про розгляд справи за його відсутності (а.с.91,100). Крім того, надав суду відзив, в якому зазначив, що не заперечує проти заміни сторони у виконавчому провадженні (а.с.45).
Враховуючи положення частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути заяву про заміну сторони виконавчого провадження в порядку письмового провадження.
Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження та дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, постановою Луганського окружного адміністративного суду від 26 квітня 2013 року адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Добромир ЛТД» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску у розмірі 5777,07 грн. задоволено повністю.
Суд стягнув з Товариства з обмеженою відповідальністю Добромир ЛТД (93500, Луганська область, Новоайдарський район, смт. Новоайдар, вул. Октябрська, 170, код 36369366, р/р 26006575608420 у Донецька обл. філія АКБ Укрсоцбанк МФО 334011) на користь Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області (р/р 37198101001226 у ГУДК в Луганській області, МФО 804013) заборгованість зі сплати єдиного внеску за листопад 2012 року у розмірі 5777,07 грн. (п'ять тисяч сімсот сімдесят сім гривень 07 коп.) (а.с.5-6, 16-17).
Виконавчий лист у справі №812/3144/13-а видано 22.05.2013 (а.с.7, 33).
Постановою державного виконавця від 05.06.2013 відкрито виконавче провадження ВП №39302751 (а.с.8,34,62).
Інших відомостей щодо руху виконавчого провадження немає, що підтверджується інформацією Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області від 13.04.2017 №1328/13/02 (а.с.61).
Відповідно до положень пункту 2 статті 12 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , в редакції Закону України від 04.07.2013 № 406-VII, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань: забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску; здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування Пенсійний фонд та фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування зобов'язані: - надавати центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відомості про свої рахунки, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для перерахування на них страхових коштів та завчасно повідомляти про зміну таких рахунків; - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, Пенсійний фонд, фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюють обмін інформацією у випадках, передбачених цим Законом. Порядок здійснення такого обміну визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Згідно з пункту 4 Прикінцевих положень Закону України від 04.07.2013 № 406-VII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи Пенсійний фонд України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом передає центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, реєстр страхувальників станом на дату набрання чинності цим Законом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, формує новий реєстр страхувальників на підставі даних, отриманих із Пенсійного фонду України, відомостей, отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також інформаційного фонду єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.
Слов'яносербська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області підтвердила, що ними прийнято заборгованість платників єдиного внеску, у тому числі і борг ТОВ Добромир ЛТД на загальну суму 91627,41грн. (а.с.35).
Також, на виконання ухвали суду від 10.04.2017 Слов'яносербською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Луганській області надано відзив на заяву Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/3144/13-а, в якій зазначено, що Слов'яносербської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області не заперечує проти заміни належної сторони по справі (а.с.45).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 311 Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України , реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.
Отже, як вбачається з викладених норм, здійснення контролю за сплатою єдиного соціального внеску покладено на територіальні органи Міндоходів, яке, у свою чергу, реорганізовано у ДФС України.
Відповідно до частини першої статті 264 КАС України суд у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Частиною п'ятою статті 8 Закону України Про виконавче провадження встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
З огляду на вищевикладене, суд вважає необхідним здійснити заміну сторони виконавчого провадження, а саме: стягувача - з Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області на його правонаступника - Слов'яносербську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області.
Керуючись статтями 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Заяву Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №812/3144/13-а за позовом управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю «Добромир ЛТД» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску у розмірі 5777,07 грн. - задовольнити.
Замінити сторону у виконавчому провадженні ВП №39302751 за виконавчим листом, виданого Луганським окружним адміністративним судом 22 травня 2013 року по справі №812/3144/13-а за позовом управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю «Добромир ЛТД» про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску у розмірі 5777,07 грн., а саме: стягувача з Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області (місцезнаходження: 93500, Луганська область, смт.Новоайдар, вул.Незалежності, 20, код ЄДРПОУ 21792577) на правонаступника Слов'яносербську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області (місцезнаходження: 93500, Луганська область, смт.Новоайдар, вул.Банківська, 16, код ЄДРПОУ 39890358).
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
СуддяОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2017 |
Оприлюднено | 23.05.2017 |
Номер документу | 66594351 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Н.М. Басова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні