печерський районний суд міста києва
Справа № 757/26086/17-к
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 травня 2017 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів,
В С Т А Н О В И В :
12.05.2017 р. до Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до матеріалів кримінального провадження за №42017201010000030 від 08.02.2017 та вилучених документів ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в рамках кримінального провадження, з наданням можливості вилучення документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, просив задовольнити.
Згідно норми ч. 1 ст. 107 КПК України фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Обґрунтовуючи внесене клопотання сторона кримінального провадження вказує, що Головним слідчим управлінням Генеральної прокуратури України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42016000000003082 від 01.11.2016, за фактом здійснення організованою злочинною групою осіб незаконного виробництва та реалізації державним та комунальним установам лікарського засобу етилового спирту з порушенням ліцензійних умов провадження діяльності, без сплати відповідних відрахувань до державного бюджету України, за сприянням посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 , за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 321-1, ч. 2 ст. 366 КК України.
Слідчий вказує, що на території Київської, Дніпропетровської, Вінницької, Сумської, Запорізької та Житомирської областей здійснюють діяльність ряд підприємств, підконтрольних організаторам злочинної схеми, які займаються виробництвом фальсифікованих лікарських антисептичних засобів для зовнішнього застосування під торговими марками « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 , м. Запоріжжя), « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ЄДРПОУ НОМЕР_3 , м. Житомир), « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ЄДРПОУ НОМЕР_4 , м. Дніпропетровськ), « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , м. Київ), « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ЄДРПОУ НОМЕР_6 , Вінницька обл., м. Ладижин), « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ПП « ОСОБА_5 », ЄДРПОУ НОМЕР_7 , м. Київ), « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ПП « ОСОБА_4 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 , м. Суми), « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ЄДРПОУ НОМЕР_8 , АДРЕСА_1 » (ДП « ІНФОРМАЦІЯ_16 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ЄДРПОУ НОМЕР_9 , Вінницька обл., м. Ладижин), «Спирт етиловий 96 та ІНФОРМАЦІЯ_10 » (Дубов`язівський спиртзавод АДРЕСА_2 ), «Етіл 96 %» та Етіл 70%» , «Спирт етиловий 96 % та Спирт етиловий 70%» (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) АДРЕСА_3 ), «Спирт етиловий 70%», «Спирт етиловий 96%», «Етанол 70%» (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » - співзасновник ОСОБА_6 , ЄДРПОУ НОМЕР_4 , директор ОСОБА_7 , зареєстровано: АДРЕСА_4 ), « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПАТ Фітофарм, ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), Етанол 70%, Етанол 96% (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), « ІНФОРМАЦІЯ_21 » 96%, 70% (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ЄДРПОУ НОМЕР_13 ).
З метою прикриття своєї злочинної діяльності, а також надання вигляду легального походження фальсифікованих лікарських засобів учасники злочинної схеми зареєстрували ряд підприємств-дистриб`юторів лікарських засобів.
Орган дізнання вказує, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » закуповують невелику кількість офіційної продукції ПП « ОСОБА_8 » і ДП « ІНФОРМАЦІЯ_25 », віртуально «отримують» з інших фіктивних підприємств велику кількість товару, таким чином наповнюють ринок величезною кількістю фальсифікату.
10.04.2017 отримано ухвалу Печерського районного суду м. Києва на проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_5 (6/13, АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 , 6/7, 6/6, 6/5, 6/4, 6/2).
28.04.2017 проведено обшук за вищезазначеної адресою, під час обшуку виявлено обладнання з виробництва лікарських засобів, яке належить ПП « ОСОБА_8 ». В ході проведення обшуку встановлено, що 29.03.2017 старшим слідчим в ОВС СУ ГУНП в Сумській області ОСОБА_9 згідно ухвали Зарічного районного суду м. Суми від 28.03.2017 вилучено в рамках кримінального провадження №42017201010000030 від 08.02.2017 обладнання та документацію ПП « ОСОБА_8 ».
Слідчий вказує, що з метою документування та встановлення суб`єктів господарювання на розрахункові рахунки яких ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) незаконно перераховувало кошти, отримані від збуту фальсифікату, встановлення повноти декларування та своєчасності сплати податку на додану вартість та податку на прибуток, встановлення всіх осіб, які причетні до вчинення даного кримінального правопорушення, викриття ступеня участі всіх службових осіб вищевказаних підприємств у схемі привласнення та розтрати коштів, а також всебічного, повного та неупередженого розслідування у вищезазначеному кримінальному провадженні виникла необхідність у дослідженні дозвільних, бухгалтерських та інших документів ПП « ОСОБА_4 », які використовувались платником при здійсненні фінансово-господарської діяльності.
Заслухавши пояснення слідчого та дослідивши матеріали провадження, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Виходячи зі змісту вимог ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчий суддя, заслухавши пояснення сторони кримінального провадження, дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, оскільки вилучені документи можуть бути використані, як доказ у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного і керуючись ст. 159, 162, 163 ч. 6, ст. 309, 372 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання задовольнити.
Надати слідчому в особливо важливих справах Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 та слідчим групи кримінального провадження № 42016000000003082, дозволу на здійснення тимчасового доступу до речей і документів, до матеріалів кримінального провадження за №42017201010000030 від 08.02.2017 та вилучених документів ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в рамках кримінального провадження, з наданням можливості вилучення документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_9 , а саме:
1. Папка з документами «Технологічний регламент на виробництво календули настойка ТПР 64-34940131-018».
2. Папка з документами «Технологічний регламент на виробництво йод ТПР 64-34940131-007».
3. Папка з документами «Технологічний регламент на виробництво глоду настойка ТПР 64-34940131-002».
4. Папка з документами «Технологічний регламент на виробництво етанол 96 ТПР 64-34940131-009».
5. Папка з документами «Технологічний регламент на виробництво етанол 70 ТПР 64-34940131-019».
6. Папка з документами «АТ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » 2015 рік».
7. Папка з документами «Расход 2017».
8. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » ТТН 2015».
9. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Внутренее перемещение 2015».
10. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты 1 квартал 2015 года».
11. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные , акты 2 квартал 2015 года».
12. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ июль 2015 год».
13. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ август 2015 год».
14. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ сентябрь 2015».
15. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты октябрь 2015».
16. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты ноябрь 2015».
17. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Прибуткові накладні, акти 1 квартал 2016 року».
18. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладне, акты декабрь 2015».
19. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ август 2016 год».
20. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Видаткові накладні 2016 рік».
21. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ июнь 2016 год».
22. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Расходные накладные 2015».
23. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ май 2016 год».
24. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Акты списання 2015».
25. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ апрель 2016 год».
26. Папка з документами «ПП « ОСОБА_10 накладные, акты выполненных работ июль 2016 год».
27. Папка з документами «Дела 2014».
28. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ ноябрь 2016».
29. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ октябрь 2016 год».
30. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ декабрь 2016».
31. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Приходные накладные, акты выполненных работ сентябрь 2016 год».
32. Папка з документами «Касова книга Звіт касира на 2015 р ПП « ОСОБА_8 ».
33. Папка з документами «ПП « ОСОБА_11 книга Звіт касира на 2016 р».
34. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » Банк « ІНФОРМАЦІЯ_27 ».
35. Папка з документами «ПП « ОСОБА_8 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » 2016 р».
36. Договір оренди № 3103/17 цілісного майнового комплексу від 31.03.2017.
37. Акти прийому-передачі об`єкта оренди за договором оренди від 31.03.2017 року № 3103/17.
38. Додаткова угода №1 за договором оренди № 0104/1 від 29.02.2017.
39. ТТН №Р5 від 25.01.17.
40. ТТН №Р2 від 20.01.17.
41. ТТН №Р7 від 27.01.17.
42. ТТН №Р6 від 26.01.17.
43. ТТН №Р9 від 31.01.17.
44. ТТН №Р3 від 23.01.17.
45. Акт надання послуг №1 від 31.01.17.
46. Акт надання послуг №2 від 31.01.17.
47. Акт надання послуг №3 від 31.01.17.
48. Акт надання послуг №7 від 28.02.17.
49. Акт надання послуг №8 від 28.02.17.
50. Акт надання послуг №9 від 28.02.17.
51. Файл « ІНФОРМАЦІЯ_28 » в якому акти надання послуг №7 від 25.01.17, №8 від 26.01.17, №9 від 27.01.17, №10 від 30.01.17, №15 від 16.02.17, №74від 23.01.17, №3 від 20.01.17, №6 від 23.01.17, №5 від 23.01.17, №2 від 12.01.17, №1 від 12.01.17, №13 від 06.02.17, №12 від 03.02.17, №11 від 01.02.17, №16 від 16.02.17, №14 від 06.02.17.
52. Папка із скріпленими файлами із документами «СПД ОСОБА_12 ».
53. Папка із скріпленими файлами із документами «Стандартные рабочие методики».
54. Папка із скріпленими файлами із документами « ІНФОРМАЦІЯ_29 ».
55. Папка із скріпленими файлами із документами «Обеспечения производства».
56. Папка із технічним регламентом ТР-003.001.01:2012.
57. Документ «График поверки средств измерительной техники участка производства жидких нестерильних лекарственных средств».
58. Папка із скріпленими файлами із документами «Квалификация системы подготовки первичной упаковки».
59. Папка із скріпленими файлами із документами «Квалификация оборудования».
60. Папка із скріпленими файлами із документами «Валидация технологических процессов».
61. Папка із скріпленими файлами із документами «Квалификация системы микробиологического мониторинга».
62. Папка із скріпленими файлами із документами «СПД ОСОБА_12 ».
63. Папка із скріпленими файлами із документами «Извещение на готовую продукцию».
64. Папка із скріпленими файлами із документами «Разрешительная документация».
65. Папка із скріпленими файлами із документами «Документация по спиртохранилищу».
66. Папка із скріпленими файлами із документами на 213 арк.
67. Папка із скріпленими файлами із документами «Журнал обліку відмірів спирту».
68. Папка із скріпленими файлами із документами «Квалификация помещений».
69. Папка із скріпленими файлами із документами «ПП « ОСОБА_8 » Акти списання 2016 рік».
70. Папка із скріпленими файлами із документами «Звіти про реалізацію та використання прекурсорів (таблиця 4, перелік2)».
71. Папка із документами «Учет прекурсоров (таблица 4, список2)».
72. Папка із скріпленими файлами із документами «Йод 01-05».
73. Папка із скріпленими файлами із документами «Документация по прекурсорам».
74. Папка із скріпленими файлами із документами «Аттестация рабочих мест».
75. Папка із скріпленими файлами із документами «Инструкции».
76. Папка із скріпленими файлами із документами «Приемка и учет спирта этилового».
77. Папка із скріпленими файлами із документами «Документация по лаборатории».
78. Папка із скріпленими документами «Журнал регистрации входного сырья и материалов», «Журнал регистрации отбора и распостранени проб сырья», «Журнал регистрации архивных образцов входного сырья и материалов», «Журнал регистрации отбора проб воды очищеной», «Журнал регистрации отбора и распостранения проб готовой продукции», «Журнал регистрации архивных образцов готовой продукции», «Журнал регистрации архивных образцов готовой продукции».
79. 53 файли із документами «Технологическая инструкция/ протокол изготовления серии ТИ-12/ПИС на производство препарата «Йод раствор для наружного применения, спиртовой, 5 % по 20 мл во флаконах».
80. 80 файлів із документами «Технологическая инструкция/ протокол изготовления серии ТИ-29/ПИС на производство препарата «Хлоргексидин раствор накожный 0,05 % во флаконах полимерных по 100 мл».
81. 24 файлів із документами «Технологическая инструкция/ протокол изготовления серии 31/ПИС на производство препарата «Календулы настойка».
82. 5 файлів із документами «Технологическая инструкция/ протокол изготовления серии на производство препарата «Этанол 96 раствор для наружного применения 96%, по 100 мл во флаконах стеклянных».
83. 2 файла із документами «Технологическая инструкция/ протокол изготовления серии на производство препарата «Этанол 70 раствор для наружного применения 70% по 100 мл во флаконах».
84. Папка із документами «Договора Е-С».
85. Папка із документами «Договора А-Д».
86. Папка із документами «Договора Т-Я».
87. Папка із скріпленими файлами із документами « Лицензионные условия ведения ХД по производству ЛС».
88. Папка із скріпленими файлами із документами « Методы контроля качества».
89. Папка із скріпленими файлами із документами «Контролируемые документы».
90. Папка із скріпленими файлами із документами « Расчетніе ведомости ЗП, табеля учета рабочего времени 2015».
91. Коробок із документами «Архив физико-химической лаборатории за 2015-2017 г.г.».
92. Папка із скріпленими файлами із документами « Договора ГПХ-2015».
93. Папка із скріпленими файлами із документами «Отчеты».
94. Папка із скріпленими файлами із документами «Договора».
95. Папка із скріпленими файлами із документами «Штатна розтановка працівників ПП « ОСОБА_8 » «Штатний розклад працівників ПП « ОСОБА_8 »».
96. Журнал обліку наказів по особовому складу ПП « ОСОБА_8 ».
97. Папка синього кольору із скріпленими файлами із документами на 236 арк.
98. Папка із скріпленими файлами із документами «Аудит поставщиков».
99. Папка із скріпленими файлами із документами «Изменения, влияющие на качество продукции».
100. Папка із скріпленими файлами із документами «Самоинспекции».
101. Документ «Огляд якості рідких нестерильних лікарських засобів за період з 01.2015 по 12.2015».
102. Папка із скріпленими файлами із документами «Жалобы, претензии (рекламации), возвраты».
103. Папка із скріпленими файлами із документами «Испытания пострегистрационной стабильности».
104. Папка із скріпленими файлами із документами «Испытания текущей стабильности».
105. Документ «Руководство по качеству ЧП «Килафф»».
106. Файл з документом «Касова книга на 2017 р.».
107. Договір поставки № К-01/15 від 31.12.2014.
108. Договір переведення боргу № 162 від 19.01.2015.
109. Договір поставки № 161013 від 13.10.16.
110. Договір поставки № 220101 від 22.01.16.
111. Договір поставки № 73 від 05.01.15.
112. Договір поставки № 250901 від 25.09.15.
113. Договір № 04011 від 04.01.13.
114. Договір поставки № 051001 від 05.10.16.
115. Документи, підшивка «Протоколы анализа сырья водорода переоксида раствор (30%)».
116. Підшивка документів «Протоколы анализа сырья натрия бензоат».
117. Підшивка документів «Сводный журнал контроля сырья водорода пероксида раствор (30%)»ю
118. Підшивка документів «Сводный журнал контроля сырья «Натрия Бензоат».
119. Підшивка документів «Сводный журнал контроля готовой продукции водорода пероксид, раствор для наружного применения 3%».
120. Папка із скріпленими файлами із документами «КН 01-04».
121. Папка із скріпленими файлами із документами «Хлоргексидин 01-05 06-16».
122. Папка із скріпленими файлами із документами «БН 01-08».
123. Папка із скріпленими файлами із документами «Извещения на готовую продукцию (настойки)».
124. Папка із скріпленими документами «Извещения на готовую продукцию (растворы)».
125. Папка із скріпленими файлами із документами «Боярышника плоды Аналитические листки».
126. Папка із скріпленими документами «Этанол (96%) Аналитические листки».
127. Папка із скріпленими документами «Аналитические листки Ноготков цветки».
128. Папка із скріпленими документами «Аналитические листки Вода очищенная».
129. Папка із скріпленими документами « Аналитические листки Йод».
130. Папка із скріпленими документами « Аналитические листки Калия йодид».
131. Папка із скріпленими документами « Аналитические листки Упаковачные материалы (флаконы)».
132. Папка із скріпленими документами « Аналитические листки Упаковачные материалы (крышки, пробки)».
133. Папка із скріпленими документами « Аналитические листки Ящик из гофрированного картона».
134. Папка із документами «Печатная продукция аналитические листки».
135. Папка із скріпленими файлами із документами «БН 1-25 2016г.».
136. Папка із скріпленими файлами із документами «БН 26-48 2016г.».
137. Папка із скріпленими файлами із документами «БН 49-57 2016г.».
138. Коробок із документами «Архив отдела контроля качества за 2015-2016 г.г.».
139. Папка із скріпленими документами «Накази на выдрядження».
140. Папка із скріпленими документами «Авансові звіти 2015».
141. Папка із скріпленими документами «»Служебные записки на списание».
142. Касова книга на 2016 р.
143. Касова книга на 2015 р.
144. Папка із скріпленими документами «Подорожні листи».
145. Папка із скріпленими документами «Звіти з ПДВ 2015».
146. Папка із скріпленими документами «Льготы с ПДФО 2015».
147. Папка із скріпленими документами «Внутренее перемещение 2015 год».
148. Папка із скріпленими документами «Путевые листы 2015».
149. Папка із скріпленими документами «Авансовые отчеты 2016».
150. Папка із скріпленими документами «Накази по особовому складу 2016 рік».
151. Папка із скріпленими документами «Накази по особовому складу 2015».
152. Папка із документами «Материальный отчет» на 38 арк.
153. Папка із документами «Материальный отчет» на 125 арк.
154. Папка із документами «Производственные серии».
155. Журнал реєстрації вхідної сировини та матеріалів.
156. Папка із документами «Извещения входного сырья и материалов».
157. Папка із скріпленими документами «Результат санітарно-мікробіологічного дослідження».
158. Папка із скріпленими файлами із документами «Оригинал - макеты».
159. Папка із скріпленими файлами із документами «Спецификации».
160. Папка із документами «Аналитический листок».
161. Папка із скріпленими документами «Йод, раствор для наружного применения спиртовой 5 %».
162. Папка із скріпленими документами «Боярышника настойка».
163. Папка із скріпленими документами «Сертификаты качества на готовую продукцию 2017 год».
164. Папка із скріпленими документами «Документи з охорони праці, посадові інструкції».
165. Папка із скріпленими документами «Аналитические листки промежуточного продукта «Хлоргексидин, раствор накожный 0,05% во флаконах по 100 мл».
166. Папка із скріпленими документами «Аналитические листки промежуточного продукта «Боярышника настойка».
167. Папка із скріпленими документами «Аналитические листки промежуточного продукта «Календулы настойка».
168. Папка із документами «Аналитические листки экстрагента».
169. Папка із документами «Аналитические листки п/п Йод».
170. Папка із документами «Аналитические листки микробиологической чистоты «Вода очищенная».
171. Папка із документами «Аналитические листки микробиологической частоты «Боярышника настойка, настойка для перорального применения».
172. Папка із документами «Аналитические листки микробиологической чистоты «Календулы настойка».
173. Папка із документами «Аналитические листки микробиологической чистоты «Хлоргексидин, раствор накожный 0,05%».
174. Папка із документами «Сертификаты качества сторонних организаций «Этанол 96%».
175. Папка із документами «Аналитические листки готовой продукции «Боярышника настойка».
176. Папка із документами «Аналитические листки готовой продукции «Календулы настойка».
177. Папка із документами «Аналитические листки готовой продукции «Хлоргексидин».
178. Папка із документами «Аналитические листки готовой продукции «Йод, раствор для внешнего применения, спиртовой 5% по 20 мл, 100 мл во флаконах».
179. Файл із документом «Управление несоответствующей продукцией».
180. Файл із документом «Управление закупками».
181. Папка із скріпленими файлами із документами «Стандартные рабочие методики».
182. Файл із документом «Порядок поступления сырья и материалов на производство».
183. Файл із документом «Сертифікат якості хлоргексидин».
184. Документ «Отчет по проводкам за январь 2016 г.-октябрь 2016 г.».
185. Документ « Карточка счета 201 за ноябрь 2016 г.».
186. Документ « Карточка счета 204 за ноябрь 2016 г.».
187. Документ « Карточка счета 201 за декабрь 2016 г.».
188. Документ « Карточка счета 204 за декабрь 2016 г.».
189. Документ « Карточка счета 204 за январь 2017 г.».
190. Документ « Карточка счета 201 за январь 2017 г.».
191. Підшивка « Пртоколы анализа сырья Пустырника трава».
192. Підшивка « Протоколы анализа сырья эхинацеи пурпурной корни».
193. Підшивка « Сводный журнал контроля сырья пустырника трава».
194. Підшивка « Сводный журнал контроля сырья эхинацеи пурпурной корни».
195. Підшивка « Протоколы анализа сырья кислота салициловая».
196. Підшивка « Журнал приема передачи смены».
197. Підшивка « Сводный журнал контроля сырья вода очищенная».
198. Підшивка « Протоколы анализа сырья вода очищенная».
199. Підшивка « Сводный журнал контроля сырья этанол 96%»
200. Підшивка « Протоколы анализа сырья этанол 96%».
201. Підшивка « Протоколы анализа готовой продукции хлоргексидин, раствор накожный 0,05% во флаконах 100 мл.».
202. Підшивка «Протоколы анализа промежуточного продукта хлоргексидин, раствор накожный 0,05%».
203. Папка із документом «Валидационныймастер-план».
204. Файл із договором № 27/06 на проведення внутрішнього аудиту системи менеджменту якості від 27.06.2016, «Отчет о проведении внутренних аудитов в структурном подразделении», «Вопросы, которые подлежат проверке», «Нарушения требований, выявленные во время проверки», «Опросный лист».
205. Завірені копії сертифікатів якості.
206. Роздруківки «Обороты счета 26 за 2015 г.», «Обороты счета 201 за 2016 г.», «Обороты счета 201 за 2015 г.», «Обороты счета 10 за 2016 г.», «Обороты счета 10 за 2015 г.», «Обороты счета 361 за 2015 г.», «Обороты счета 631 за 2015 г.», «Обороты счета 631 за 2015 г.», «Обороты счета 1521, 1522 за 2015 г., 152,1521 за 2016 г.», «Отчет по проводкам за 2015 г.», «Отчет по проводкам за 2016 г.», «отчет по проводкам за 2015 г.», «Обороты счета 6811 за 2015 г.», «Обороты счета 949 за 2015 г.», «Обороты счета 112 за 2015 г.», «Оборотно-сальдовая ведомость за 2015 г.».
207. Листи голові ДП « ІНФОРМАЦІЯ_25 » № 02/11 від 13.02.17, 02/10 від 13.02.17, 02/15 від 22.02.17, 02/16 від 24.02.17.
208. Наказ №1 про облікову політику підприємства та про організацію бухгалтерського обліку від 31.12.2015.
209. Договір займу № 1202/1 від 12.02.2015.
210. Договір займу до договору застави майнових прав №2 від 30.06.2011.
211. Копії простих векселів серії АА 2723327, АА 2723326, АА 2723325, АА 2723322.
212. Папка із скріпленими файлами із документами «Векселя».
213. Папка із скріпленими файлами із документами «Отчеты по спирту».
214. Папка із скріпленими файлами із документами «Уставные».
215. Контрольний журнал реєстрації отримання спирту.
216. Контрольний журнал цільового використання спирту.
217. Графіки чергувань представників ІНФОРМАЦІЯ_30 на податковому посту ПП « ОСОБА_8 ».
218. Папка із скріпленими файлами із документами «Приемка и учет спирта этилового».
219. Папка із скріпленими файлами із документами «Сертификаты качества на готовую продукцию 2015 год».
220. Папка із скріпленими файлами із документами «Сертификаты качества на готовую продукцию 2016 год».
221. Папка із скріпленими файлами із документами « ІНФОРМАЦІЯ_31 ».
Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Ухвала виготовлена в двох примірниках.
Примірник 1 - матеріали судового провадження № 757/26086/17-к
Примірник 2 - наданий слідчому в особливо важливих справах Генеральної прокуратури України ОСОБА_3
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 66600094 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Писанець В. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні