Герб України

Постанова від 03.11.2009 по справі 2а-4366/09/2370

Черкаський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 листопада 2009 року Справа № 2а -4366/09/2370

09 год. 25 хв. м. Черкаси

Черкаський окружний адм іністративний суд в складі:

головуючого - судді Гаращен ка В.В.,

при секретарі - Бондар Т.П. ,

за участю:

прокурора: не з' явився;

представника позивача: П угач Л.М. - за довіреністю;

представника відповідача: не з' явився;

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в м. Черкас и адміністративну справу за позовом першого заступника п рокурора Черкаської області в інтересах держави в особі Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і України до приватного підп риємства «Укртранслінії» пр о стягнення фінансових санкц ій,

ВСТАНОВИВ:

Перший заступник прокуро ра Черкаської області зверну вся до суду з позовом в інтере сах Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті України про стягнення з ПП «Укртранслінії» фінансо вих санкцій в сумі 1700 грн.

Позивач, стверджує, що за по рушення Закону України «Про автомобільний транспорт», ви несено постанову від 30.06.2009 року до відповідача були застосо вані фінансові санкції в сум і 1700 грн. Оскільки ПП «Укртранс лінії» не сплатило зазначену суму добровільно, позивач пр осить стягнути її в судовому порядку.

Прокурор в судове засіданн я не з' явився.

Позивач в судовому засідан ні заявлений позов підтримал а та просила його задовольни ти.

Відповідач заперечень про ти позову не надав, в судове за сідання не з' явився, предст авника не направив, хоча нале жним чином повідомлений про дату, час і місце судового роз гляду справи.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, розглянув ши подані документи і матері али, оцінивши належність, доп устимість, достовірність кож ного доказу окремо, а також до статність і взаємний зв' язо к доказів у їх сукупності, суд приходить до наступного.

Відносини між автомобільн ими перевізниками, замовника ми транспортних послуг, орга нами виконавчої влади та орг анами місцевого самоврядува ння, пасажирами, власниками т ранспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб'єктам и підприємницької діяльност і, які забезпечують діяльніс ть автомобільного транспорт у та безпеку перевезень регу люються Законом України "Про автомобільний транспорт" ві д 05 квітня 2001 року № 2344-III (далі - « Закон № 2344-III»).

Відповідно до статті 6 Закон у № 2344-III центральний орган вико навчої влади з питань автомо більного транспорту забезпе чує проведення державної пол ітики на автомобільному тран спорті через урядові органи державного управління на авт омобільному транспорті, служ бу міжнародних автомобільни х перевезень та місцеві орга ни виконавчої влади і органи місцевого самоврядування. У складі центрального органу виконавчої влади з питань ав томобільного транспорту фун кціонують: урядовий орган де ржавного управління з питань регулювання діяльності авто мобільного транспорту; урядо вий орган державного управлі ння з питань контролю на авто мобільному транспорті. Урядо вий орган державного управлі ння з питань контролю на авто мобільному транспорті здійс нює: державний контроль за до держанням суб' єктами госпо дарювання, які провадять дія льність у сфері автомобільно го транспорту, вимог законод авства про автомобільний тра нспорт, норм та стандартів за конодавчо регульованої сфер и, що визначають організацію перевезення пасажирів і ван тажів автомобільним транспо ртом.

Згідно пункту 15 Порядку зді йснення державного контролю на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 8 листопада 2006 року № 1567, пі д час проведення рейдової пе ревірки перевіряється: наявн ість визначених статтями 39 і 4 8 Закону документів, на підста ві яких здійснюються перевез ення автомобільним транспор том; наявність у документах в одія відмітки про проходженн я ним медичного огляду та про ведення перевірки технічног о стану транспортного засобу перед виїздом на маршрут; від повідність зовнішнього і вну трішнього спорядження (екіпі рування) транспортного засоб у встановленим вимогам; осна щення таксі справним таксоме тром; відповідність кількост і пасажирів, що перевозяться , відомостям, зазначеним у реє страційних документах, або н ормам, передбаченим технічно ю характеристикою транспорт ного засобу; додержання воді єм автобуса затвердженого ро зкладу та маршруту руху; наяв ність у всіх пасажирів квитк ів на проїзд та квитанцій на п еревезення багажу, а у разі пі льгового проїзду - відповід ного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпо чинку, а також вимоги щодо ная вності в автобусі двох водії в у разі перевезення пасажир ів на відстань 500 і більше кіло метрів; виконання водієм інш их вимог Правил надання посл уг пасажирського автомобіль ного транспорту та Правил пе ревезень вантажів автомобіл ьним транспортом в Україні.

Статтею 48 цього Закону визн ачено, що автомобільні перев ізники, водії повинні мати і п ред'являти особам, які уповно важені здійснювати контроль на автомобільному транспорт і та у сфері безпеки дорожньо го руху, документи, на підстав і яких виконують вантажні пе ревезення.

Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні п еревезення на договірних умо вах є: для автомобільного пер евізника - ліцензія та доку мент, що засвідчує використа ння транспортного засобу на законних підставах, інші док ументи, передбачені законода вством України; для водія - пос відчення водія відповідної к атегорії, реєстраційні докум енти на транспортний засіб, л іцензійна картка, дорожній л ист, товарно-транспортна нак ладна або інший визначений з аконодавством документ на ва нтаж, інші документи, передба чені законодавством України .

Відповідно до с татті 34 Зако ну № 2344-III автомобільний переві зник повинен: забезпечувати проведення медичного контро лю стану здоров'я водіїв.

21 травня 2009 року посадовцями територіального управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті Міністерства транспорту т а зв' язку України проведено перевірку щодо додержання з аконодавства про автомобіль ний транспорт під час викона ння перевезення вантажу авто мобільним транспортом в м. Ка гарлик по вул. К. Маркса, 6.

За результатами перевірки складено акт № 081215, яким встано влено факт надання відповіда чем послуг з перевезення ван тажу автомобільним транспор том без оформлення подорожнь ого листа (відсутні дані про п роведення передрейсового ме дичного огляду). З огляду на ви кладене позивачем зроблено в исновок про порушення ПП «Ук ртранслінії» статей 34, 48 Закон у № 2344-ІІІ.

Відповідальність за поруш ення законодавства про автом обільний транспорт встановл ена статтею 60 Закону № 2344-ІІІ. Зо крема, за надання послуг по пе ревезенню вантажів без оформ лення документів, перелік як их визначений статтею 48 цього Закону, застосовується штра ф у розмірі ста неоподаткову ваних мінімумів доходів гром адян. Порядок стягнення у виг ляді штрафу за порушення, вик ладені у цій статті, та порядо к оскарження і опротестуванн я постанови по справі про пра вопорушення визначає Кабіне т Міністрів України.

На підставі зазначеного ак ту, та з урахуванням положень зазначеної статті Закону, по зивачем прийнято постанову від 30.06.2009 року про застосування до відповідача фінансових с анкцій в сумі 1700 грн.

Пунктом 28 Порядку здійсненн я державного контролю на авт омобільному транспорті вста новлено, що фінансова санкці я повинна бути перерахована суб' єктом господарювання н а зазначений у постанові рах унок не пізніше ніж протягом п' ятнадцяти днів після отр имання ним копії постанови п ро застосування фінансових с анкцій, про що повідомляєтьс я органам державного контрол ю, посадовою особою якого вин есено відповідну постанову.

Суд звертає увагу, що Законо м № 2344-ІІІ обов' язок щодо забе зпечення проведення медично го контролю стану здоров'я во діїв покладено на перевізник а.

Враховуючи викладене, а так ож приймаючи до уваги, що суму фінансових санкцій відповід ач у встановлені законодавст вом строки не сплатив, суд при ходить до висновку про обґру нтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягаю ть задоволенню у повному обс язі.

Керуючись ст.ст. 17, 86, 159, 162, 163, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов за довольнити повністю.

Стягнути з приватного підп риємства «Укртранслінії» (18000 , м. Черкаси, пр.-кт. Хіміків, 47, ід ентифікаційний код 34338011) в дохо д бюджету через Головну держ авну інспекцію на автомобіль ному транспорті України (01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14, іде нтифікаційний код 33349001) фінанс ові санкції в сумі 1700 (одна тися ча сімсот) грн.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання заяви про апеляц ійне оскарження, яка може бут и подана до Київського апеля ційного адміністративного с уду через Черкаський окружни й адміністративний суд протя гом десяти днів з дня її прого лошення. Апеляційна скарга н а постанову подається протяг ом двадцяти днів після подан ня заяви про апеляційне оска рження.

Суддя В.В. Га ращенко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.11.2009
Оприлюднено21.05.2010
Номер документу6661316
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4366/09/2370

Постанова від 03.11.2009

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Гаращенко Валентин Валентинович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні