Справа № 815/717/17
УХВАЛА
19 травня 2017 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Самойлюк Г.П., розглянувши в порядку письмового провадження заяву науково-виробничої фірми РЕАФАРМ товариства з обмеженою відповідальністю про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих постановою Одеського окружного адміністративного суду від 21.02.2017р. по справі № 815/717/17 за адміністративним позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до науково-виробничої фірми "Реафарм" товариства з обмеженою відповідальністю про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,-
В С Т А Н О В И В:
27.04.2017 р. (вхід. №1255/17) до суду надійшла заява про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду, застосованих до науково-виробничої фірми "РЕАФАРМ" товариства з обмеженою відповідальністю згідно постанови Одеського окружного адміністративного суду від 21.02.2017р. по справі № 815/717/17 за адміністративним позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до науково-виробничої фірми "Реафарм" товариства з обмеженою відповідальністю про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.
В обґрунтування вищевказаної заяви представник НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ зазначив, що на підставі доданих документів, які підтверджують усунення порушень, 11.04.2017р. НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ одержано дозвіл Головного управління Держпраці в Одеській області № 147.17.51 на експлуатацію технологічного устаткування, посилаючись на ч.12 ст.183-2 КАС України, просив задовольнити заяву.
Від Головного управління Держпраці в Одеській області до суду надійшло клопотання (вх. № 14379/17 від 19.05.2017р.), в якому вказано, що Головне управління Держпраці в Одеській області не заперечує проти задоволення заяви у зв'язку з усуненням порушень законодавства, які були підставою для застосування заходів реагування постановою суду від 21.02.2017 р. НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ усі порушення, виявлені за наслідками планової перевірки науково-виробничої фірми "Реафарм" товариства з обмеженою відповідальністю на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки у період з 17.01.2017р. по 23.01.201р. усунуто. Заяву науково-виробничої фірми РЕАФАРМ товариства з обмеженою відповідальністю про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) просив розглянути за відсутності представника.
Згідно з ч.7 ст.9 КАС України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).
Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Заява НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) відповідно до ч.6 ст.128 КАС України розглянута у порядку письмового провадження.
Судом встановлено, що постановою Одеського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2017 року, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 26.04.2017 року, адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області до науково-виробничої фірми "Реафарм" товариства з обмеженою відповідальністю про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду задоволено: застосовано заходи реагування у сфері державного нагляду до науково-виробничої фірми "РЕАФАРМ" товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 22480288, юридична адреса: вул. проспект Шевченка, буд. 23-В, кв. 28, м. Одеса, 65058) шляхом зобов'язання науково-виробничої фірми "Реафарм" товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 22480288) повністю зупинити експлуатацію виробничої дільниці НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ, у складі: - технологічного устаткування переробки пластмас: видувні машини (4 од.), термопластавтомати (9 од.); - вантажопідіймальних механізмів: кран укосіни (2 од.), ел. тельфер (1 од.) підйомники (2 од.); - посудин, що працюють під тиском понад 0,05 Мпа: ресивери (4 од.), за адресою: вул. Чорноморського козацтва, буд. 70/2, м. Одеса, у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей.
Судом встановлено, що на підставі наказу Головного управління Держпраці в Одеській області № 1740 від 16.12.2016 р. у період з 17.01.2017 р. по 23.01.2017 р. посадовою особою Головного управління Держпраці в Одеській області проведено планову перевірку науково-виробничої фірми "Реафарм" товариства з обмеженою відповідальністю на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, за результатами якої складений акт № 42 від 23 січня 2017 р., яким зафіксовано порушення, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, зокрема:
ст. 21 Закону України "Про охорону праці" № 2694-XII від 14.10.1992 р. (далі - Закон № 2694-XII) - відсутній дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування переробки пластмас: видувні машини 4 од., термопластавтомати 9 од.; посудини, що працюють під тиском понад 0,05 Мпа: ресивери 4 од.; вантажопідіймальні механізми: кран укосіни 2 од., ел. тельфер 1 од., підйомники 2 од.), що є порушенням п.6, дод. 3 "Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", ПКМУ № 1107 від 26.10.2011р.;
ст. 21 Закону № 2694-XII - відсутня експертиза обладнання по переробці пластмас закордонного виробництва (Китай) на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України (термопластавтомати 9 од.);
ст. 13 Закону № 2694-XII - не проведено встановленим порядком технічний огляд устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування переробки пластмас: видувні машини 4 од., термопластавтомати 9 од.), що є порушенням п.2.1 розділу 4 НПАОП 25.0-1.04-13 "Правила охорони праці на підприємствах з виробництва пластмасових виробів", п.7 НПАОП 0.00-8.18-04 "Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки";
ст. 13 Закону № 2694-XII - не пройшли повірку манометри повітряних ресиверів, що є порушенням п.5.3 НПАОП 0.00-1.59-87 "Правила безпеки і безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском";
ст. 13 Закону № 2694-XII - не проведена періодична перевірка запобіжних клапанів на їх спрацювання (повітряні ресивери), що є порушенням п.5.5.4 НПАОП 0.00-1.59-87 "Правила безпеки і безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском";
ст. 13 Закону № 2694-XII - відсутні особи (які пройшли у встановленому порядку навчання та перевірку знань), відповідальні за справний стан і безпечну дію посудин, що працюють під тиском, а також відповідальних по нагляду за технічним станом та експлуатацією посудин, що є порушенням п.7.1 НПАОП 0.00-1.59-87 "Правила безпеки і безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском";
ст. 13 Закону № 2694-XII - не проведено технічне опосвідчення посудин, що працюють під тиском (повітряні ресивери - 4 од. № 191553, № 254707, № 0263 та б/н), що є порушенням п.6.3.1 НПАОП 0.00-1.59-87 "Правила безпеки і безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском";
ст. 13 Закону № 2694-XII - не призначена відповідальна особа, яка пройшла встановленим порядком навчання, за утримання в справному стані вантажопідіймальних механізмів (ВПМ), що є порушенням п.7.4.1 НПАОП 0.00-1.01-07 "Правила будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів";
ст. 13 Закону № 2694-XII - відсутні паспорти на вантажопідіймальні механізми (кран укосіна з ел. тельфером 2од.), що є порушенням п.5.1.10 НПАОП 0.00-1.01-07 "Правила будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів";
ст. 13 Закону № 2694-XII - не проведено встановленим порядком технічний огляд вантажопідіймальних механізмів (кран укосіни 2 од., ел. тельфер 1 од.), що є порушенням п.7.3.3 НПАОП 0.00-1.01-07 "Правила будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів";
ст. 17 Закону № 2694-XII - не проведено щорічний медичний огляд працівників, що є порушенням п. 1.7 розділу 2 НПАОП 25.0-1.01-12 "Правила охорони праці на об'єктах з переробки пластичних мас";
ст. 18 Закону № 2694-XII - працівники підприємства, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою не пройшли щорічне спеціальне навчання та перевірку знань з питань охорони праці, що є порушенням п. 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05 "Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці".
28.02.2017р. НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ звернулось до Головного управління Держпраці в Одеській області із заявою, в якій повідомлено, що підприємством розроблено заходи щодо виконання вказаних порушень.
24.04.2017р. НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ повідомлено Головне управління Держпраці в Одеській області про усунення в повному обсязі порушень, виявлених за наслідками проведеної перевірки, отримано Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки.
Посилаючись на те, що НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ порушення, викладені в акті перевірки № 42 від 23.01.2017р., усунуто в повному обсязі, Головним управлінням Держпраці в Одеській області зазначено, що останнє не заперечує проти задоволення заяви позивача про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Згідно ч. 12 ст. 183-2 КАС України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування щодо державного нагляду (контролю).
Згідно з ч.13 ст.183-2 КАС України за результатами розгляду заяви суд постановляє ухвалу про задоволення заяви або про відмову в її задоволенні, яка не підлягає оскарженню.
Вивчивши матеріали справи, надані сторонами докази, суд дійшов до висновку, що заява НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ є обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст.160, 128, 165,183-2 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Заяву науково-виробничої фірми РЕАФАРМ товариства з обмеженою відповідальністю про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю, застосованих постановою Одеського окружного адміністративного суду від 21.02.2017р. по справі № 815/717/17, - задовольнити.
Скасувати заходи реагування у сфері державного нагляду, застосовані постановою Одеського окружного адміністративного суду від 21.02.2017р. по справі № 815/717/17, до науково-виробничої фірми "РЕАФАРМ" товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 22480288, юридична адреса: вул. проспект Шевченка, буд. 23-В, кв. 28, м. Одеса, 65058) шляхом зобов'язання науково-виробничої фірми "Реафарм" товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 22480288) повністю зупинити експлуатацію виробничої дільниці НВФ "РЕАФАРМ" ТОВ, у складі: - технологічного устаткування переробки пластмас: видувні машини (4 од.), термопластавтомати (9 од.); - вантажопідіймальних механізмів: кран укосіни (2 од.), ел. тельфер (1 од.) підйомники (2 од.); - посудин, що працюють під тиском понад 0,05 Мпа: ресивери (4 од.), за адресою: вул. Чорноморського козацтва, буд. 70/2, м. Одеса, у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей.
Ухвала суду оскарженню не підлягає.
Суддя Г.П. Самойлюк
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2017 |
Оприлюднено | 25.05.2017 |
Номер документу | 66645784 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Самойлюк Г. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні