Ухвала
від 23.05.2017 по справі 552/3086/17
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ПОЛТАВИ

КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ПОЛТАВИ

Справа №552/3086/17

Провадження № 1-кс/552/896/17

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23.05.2017 року слідчий суддя Київського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання прокурора Полтавської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 про арешт майна,-

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Полтавської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Київського районного суду м. Полтави з клопотанням про накладення заборони (арешт) на використання майна, а також заборону на розпорядження майном, а саме на вилучену, під час проведення обшуку у кримінальному провадженні №42016170000000251 18.05.2017 року у приміщенні УЖКГ ВК ПМР (м. Полтава, вул.Стрітенська 19), документацію ФОП ОСОБА_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

Посилався на те, що Полтавською місцевою прокуратурою Полтавської області здійснюється процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні №42016170000000251 від 26.08.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364, ч.1 ст.366 КК України.

Як вбачається з матеріалів даного кримінального провадження, службові особи комітету з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради, зловживаючи своїм службовим становищем, під час проведення тендеру на закупівлю послуг з утримання вулично-дорожньої мережі міста відхилили більш економічно вигідну пропозицію комунального підприємства «Полтавська міська шляховоексплуатаційна дільниця» Полтавської міської ради, що завдало тяжких наслідків охоронюваним законом громадським інтересам та інтересам юридичної особи. Крім того, встановлено, що службові особи Управління житлово-комунального господарства Полтавської міської ради, зловживаючи службовим становищем, з метою особистого збагачення, вступивши у злочинну змову із посадовими особами ТОВ «Будівельник 2016» (код ЄДРПОУ 40578417) та ПП «Техагросервіс» (код ЄДРПОУ 25166428), здійснили розкрадання державних коштів місцевого бюджета в особливо великих розмірах під час проведення капітального ремонту доріг в місті Полтава, шляхом подання недостовірних відомостей до тендерної документації, за допомогою яких було визначено переможця тендеру - ТОВ «Будівельник - 2016» (код ЄДРПОУ 40578417) за предметом закупівлі - капітальний ремонт доріг в м. Полтава та подальшого внесення недостовірних відомостей до офіційних документів а саме: проектно-кошторисної документації, дефектних актів, договорів, відомостей ресурсів, актів виконаних робіт (форми КБ2-в, КБ3 та розрахунків загальновиробничих витрат до них, прибуткових (видаткових) накладних, актів прийому-передачі, довіреностей, податкових накладних, рахунків-фактур, платіжних доручень, товарно-транспортних накладних, документів щодо придбання матеріалів (робіт, послуг), які використовувались під час придбання товару, підтвердження його походження та вартості, а також об`єму фактично виконаних робіт.

Як установлено в ході досудового розслідування, у 2016 році на рахунок ТОВ «Будівельник-2016» з державного бюджету перераховано грошові кошти в сумі 30,4 млн. грн., значна їх частина - близько 22,5 млн. грн., перераховано на рахунок ПП «Техагросервіс».

У подальшому встановлено, що ПП «Техагросервіс» на умовах субпідряду в протягом жовтня 2016 року згідно податкових накладних перерахувало грошові кошти на загальну суму 1656029, 94 грн. за придбання будівельних матеріалів, на адресу ТОВ «Бахус Трейд» (ЄДРПОУ 40774699, вид діяльності роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами), директором якого є ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (ІПН НОМЕР_3 ).

Опитаний з даного приводу ОСОБА_6 повідомив, що до фінансово-господарської діяльності ТОВ «Бахус Трейд» ніякого відношення не має, державну реєстрацію підприємства здійснив на прохання свого двоюрідного брата - громадянина ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (ІПН НОМЕР_4 ), який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_2 . Також ОСОБА_6 зазначив, що здійснив державну реєстрацію ТОВ «Бахус Трейд» у зв`язку з тяжким матеріальним становищем за винагороду, а саме погашення боргу в cyмi 30 000 грн., які він був винен ОСОБА_7 . Установчих документів для державної реєстрації ТОВ «Бахус Трейд» (код ЄДРПОУ 40774699) не подавав, з посадовими особами ПП «Texaгpocepвic» (код ЄДРПОУ 25166428), директором якого являється ОСОБА_4 , не знайомий, де знаходиться офісне приміщення, печатки, фірмові бланки підприємства йому не відомо, до фінансово-господарських взаємовідносин між ТОВ «Бахус Трейд» та ПП «Texaгpocepвic» ніякого відношення він не має.

Kpiм того, згідно наданих ГУ ДФС у Полтавській області відомостей щодо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого/сплаченого на користь платників податків i сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ, у період з 01.07.2016 року по 31.12.2016 року інформація про доходи громадянина ОСОБА_6 відсутня.

З викладеного вбачаються всі підстави вважати, що ТОВ «Бахус Трейд» використовувалось посадовими особами ТОВ «Будівельник 2016» та ПП «Техагросервіс» для легалізації державних коштів, набутих злочинним шляхом.

Крім того установлено, що ПП «Техагросервіс» на умовах субпідряду протягом жовтня 2016 року згідно податкових накладних перерахувало грошові кошти на загальну суму 295 000 грн. за придбання будівельних матеріалів, на адресу ТОВ «Паритет Сервіс Плюс» (ЄДРПОУ 40166729), директором якого є ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (ІПН НОМЕР_5 ). Згідно наданих ГУ ДФС у Полтавській області відомостей щодо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого/сплаченого на користь платників податків i сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ, у період з 01.04.2016 року по 31.12.2016 року інформація про доходи громадянина ОСОБА_8 відсутня.

З викладеного вбачаються всі підстави вважати, що ТОВ «Бахус Трейд» та ТОВ «Паритет Сервіс Плюс» було зареєстровано (придбано) з метою легалізації посадовими особами ТОВ «Будівельник 2016» та ПП «Техагросервіс» державних коштів, набутих злочинним шляхом.

Відтак, виникла необхідність перевірки достовірності відомостей, внесених до документів, які стосуються виконання ТОВ «Будівельник 2016» у 2016 році робіт на замовлення УЖГК виконавчого комітету Полтавської міської ради, а також взаємовідносин ПП «Техагросервіс» із ТОВ «Будівельник 2016», ТОВ «Бахус Трейд» та ТОВ «Паритет Сервіс Плюс» під час виконання останніми робіт та реалізації товарно-матеріальних цінностей.

З цією метою на адресу ТОВ «Будівельник-2016» 03.03.2017 року, на адресу ТОВ «Паритет Сервіс Плюс» та ТОВ «Бахус Трейд» 20.03.2017 року з метою отримання вказаних документів УЗЕ в Полтавській області скеровано відповідні запит,

18.03.2017 року ТОВ «Будівельник-2016» надано відповідь про відмову у наданні вказаних відомостей. Від ТОВ «Паритет Сервіс Плюс» та ТОВ «Бахус Трейд» відповіді на запити до цього часу не надійшли.

18.05.2017 року на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду м.Полтави №1-кс/552/8813/17 у справі №552/2833/17 від 10.05.2017 року проведений обшук за адресою: м.Полтава, вул.Стрітенська (Комсомольська) 19, за місцем розташування Управління ЖКГ виконавчого комітету Полтавської міської ради.

Під час обшуку виявлено та вилучено договори підряду, рахунки-фактури, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, акти КБ-2в, КБ-3в, банківські виписки, платіжні доручення, робочі проекти на капітальні та поточні ремонти ТОВ «Будівельник 2016» (ЄДРПОУ 40578417), ФОП ОСОБА_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а також мобільні термінали начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_9 та першого заступника начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_10 .

Ухвалою слідчого судді Київського районного суду м.Полтави №1-кс/552/8813/17 у справі №552/2833/17 від 10.05.2017 року дозвіл на вилучення документів по взаємовідносинах з ФОП ОСОБА_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а також на вилучення мобільних терміналів начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_9 та першого заступника начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_10 передбачено не було.

Під час досудового розслідування установлено, що засновниками ТОВ «Будівельник-2016» є ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_1 ), який одночасно є і фізичною особою підприємцем та виконує аналогічні за змістом роботи, як і ТОВ «Будівельник-2016» та ПП «Техагросервіс», де він також є директором та головним бухгалтером, а також ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_2 ), який є також фізичною собою-підприємцем та виконує аналогічні за змістом роботи, як і ТОВ «Будівельник-2016» та ПП «Техагросервіс».

У зв`язку із вказаним, у кримінальному провадженні виникла необхідність у співставленні виконаних робіт ТОВ «Будівельник-2016», ПП «Техагросервіс», ФОП « ОСОБА_4 », ФОП « ОСОБА_5 », а тому під час обшуку виникла необхідність вилучення документації по взаємовідносинах із ФОП ОСОБА_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

З метою встановлення істини у кримінальному провадженні, якості проведених робіт та їх відповідності державним будівельним нормам у кримінальному провадженні необхідне у подальшому проведення будівельно-технічної експертизи.

Вилучена документація в своїй сукупності має доказове значення для встановлення неправомірності дій службових осіб ТОВ «Будівельник-2016», ПП «Техагросервіс», ФОП « ОСОБА_4 », ФОП « ОСОБА_5 », та може підтверджувати факти проведення недоброякісних ремонтних робіт.

Крім того, під час обшуку вилучено мобільний термінал начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_9 Самсунг Дуос ІМЕІ: НОМЕР_6 С/Н: RF8HA3B1EPB, якому ОСОБА_9 у присутності понятих самостійно наніс ушкодження екрану та першого заступника начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_10 . Соні XPERIA M4A (Aqua) без ІМЕІ коду (видимого) з пошкодженням екрану, у зв`язку із необхідністю подальшого огляду за участі спеціалістів з метою відшукання інформації про злочинний характер взаємовідносин між ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 .

Приймаючи до уваги вищевикладене, з метою повноти, всебічності та неупередженого розслідування кримінального провадження, необхідно накласти арешт шляхом заборони на використання, розпорядження майном, а саме на вилучену документацію ФОП ОСОБА_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ). з метою подальшого проведення експертних досліджень та на мобільний термінал начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_9 Самсунг Дуос ІМЕІ: НОМЕР_6 С/Н: RF8HA3B1EPB, якому ОСОБА_9 у присутності понятих самостійно наніс ушкодження екрану та першого заступника начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_10 . Соні XPERIA M4A (Aqua) без ІМЕІ коду (видимого) з пошкодженням екрану, у зв`язку із необхідністю подальшого огляду за участі спеціалістів з метою відшукання інформації про злочинний характер взаємовідносин між ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 .

У судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 підтримав клопотання, просив його задовольнити.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 107 КПК України застосування технічних засобів фіксування кримінального провадження не здійснювалось.

Інші особи в порядку ч.2 ст. 163 КПК України не викликались.

Відповідно до ст. 167 КПК України, тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення.

Тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони:

1) підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди;

2) призначалися (використовувалися) для схиляння особи до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та/або матеріального забезпечення кримінального правопорушення або винагороди за його вчинення;

3) є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом;

4) одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.

Згідно ч.2 ст. 168 КПК України, тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду.

Згідно ч.7 ст. 236 КПК України, вилучені речі та документи, які не входять до переліку, що до якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Відповідно до ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Арешт майна допускається з метою забезпечення:

1) збереження речових доказів;

2) спеціальної конфіскації;

3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;

4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Згідно ст.59 Закону України «Про банки і банківську діяльність» арешт на майно або кошти банку, що знаходяться на його рахунках, арешт на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку, здійснюються виключно за постановою державного виконавця чи рішенням суду про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, встановленому законом.

Оскільки, у зв`язку з наявністю ризику щодо втрати речових доказів, тобто існування обставин, які підтверджують, що незастосування арешту призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі вилученого майна: вилученої документації ФОП ОСОБА_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та мобільних терміналів начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_9 Самсунг Дуос ІМЕІ: НОМЕР_6 С/Н: RF8HA3B1EPB, якому ОСОБА_9 у присутності понятих самостійно наніс ушкодження екрану та першого заступника начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_10 . Соні XPERIA M4A (Aqua) без ІМЕІ коду (видимого) з пошкодженням екрану, тобто втрати речових доказів у кримінальному провадженні, наявні підстави для задоволення клопотання.

Керуючись ст. 170 КПК України, -

УХВАЛИВ :

Клопотання задовольнити.

Накласти заборону (арешт) на використання майна, а також заборону на розпорядження майном, а саме на вилучену, під час проведення обшуку у кримінальному провадженні №42016170000000251 18.05.2017 року у приміщенні УЖКГ ВК ПМР (м.Полтава, вул.Стрітенська 19), документацію ФОП ОСОБА_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:

- документацію по взаємовідносинах з ФОП « ОСОБА_4 »:

- Договір підряду №25 від 17.06.2016 року на 9 арк.;

- Договір підряду №2 від 20.05.2016 року на 7 арк.;

- Договір підряду №1 від 20.05.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №5 від 23.05.2016 року на 7 арк.;

- Договір підряду №4 від 23.05.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №52 від 05.12.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №28 від 24.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №27 від 24.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №29 від 07.07.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №30/кр від 25.07.2016 року на 3 арк.;

- Договір підряду №31/кр від 27.07.2016 року на 9 арк.;

- Договір підряду №31 від 18.07.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №7 від 03.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №10 від 03.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №11 від 07.06.2016 року на 9 арк.;

- Договір підряду №13 від 07.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №12 від 07.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №21 від 17.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №58 від 17.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №56 від 16.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №22 від 17.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №14 від 10.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №16 від 13.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №15 від 13.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №17 від 13.06.2016 року на 9 арк.;

- Договір підряду №60 від 16.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №56 від 16.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №17 від 16.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №24 від 17.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №26 від 17.06.2016 року на 8 арк.;

- Договір підряду №23 від 17.06.2016 року на 8 арк.;

- рахунок-фактура №2 від 20.05.2016 року на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за травень 2016 року на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних робіт за травень 2016 року на 5 арк.;

- рахунок-фактура №4 від 23.05.2017 року на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за травень 2016 року на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних робіт за травень 2016 року на 5 арк.;

- рахунок-фактура №5 від 23.05.2016 року на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за травень 2016 року на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних робіт за травень 2016 року на 5 арк.;

- банківська виписка від 09.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №265 від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №266 від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №264 від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 04.07.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №465 від 04.07.2016 на 1 арк.;

- рахунок №71 від 03.08.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 03.08.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 03.08.2016 року на 6 арк.;

- банківська виписка від 08.12.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №1287 від 08.12.2016 на 1 арк.;

- рахунок №52 від 05.12.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 05.12.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 05.12.2016 року на 4 арк.;

- платіжне доручення №575 від 04.08.2016 на 1 арк.;

- рахунок №31 від 04.08.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №624 від 19.08.2016 року на 1 арк.;

- банківський рахунок №31 від 18.08.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 18.08.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 18.08.2016 року на 4 арк.;

- платіжне доручення №536 від 28.07.2016 року на 1 арк.;

- рахунок №17 від 27.07.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 27.07.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 27.07.2016 року на 4 арк.;

- платіжне доручення №398 від 07.07.2016 року на 1 арк.;

- рахунок №29 від 07.07.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 07.07.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 07.07.2016 року на 4 арк.;

- платіжне доручення №399 від 07.07.2016 року на 1 арк.;

- рахунок №30 від 27.07.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 27.07.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 27.07.2016 року на 4 арк.;

- платіжне доручення №537 від 28.07.2016 року на 1 арк.;

- рахунок №11 від 27.07.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 27.07.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 27.07.2016 року на 4 арк.;

- платіжне доручення №450 від 18.07.2016 року на 1 арк.;

- рахунок №31 від 18.07.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 18.07.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 18.07.2016 року на 4 арк.;

- банківська виписка від 24.05.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №184 від 23.05.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №173 від 20.05.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №183 від 23.05.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №172 від 20.05.2016 року на 1 арк.;

- рахунок №1 від 20.05.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 20.05.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 20.05.2016 року на 5 арк.;

- банківська виписка від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №257 від 06.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 06.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №255 від 03.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 13.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №300 від 10.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 14.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №309 від 13.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №307 від 14.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №308 від 14.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 15.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №269 від 15.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №329 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №328 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 21.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №250 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №251 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №252 від 21.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №249 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 22.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №333 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №337 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №334 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №338 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- банківська виписка від 29.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №381 від 24.06.2016 року на 1 арк.;

- платіжне доручення №380 від 24.06.2016 року на 1 арк.;

- рахунок фактура №1 від 08.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 08.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 08.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №7 від 03.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 03.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 03.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №10 від 03.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 03.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 03.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №11 від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 07.06.2016 року на 5 арк.;

- рахунок-фактура №12 від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 07.06.2016 року на 1арк.;

- акт №1 від 07.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №13 від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 07.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 07.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №14 від 10.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 10.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 10.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №15 від 13.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 13.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 13.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №16 від 13.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 13.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 13.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №17 від 13.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 13.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 16.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №18 від 16.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 16.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 16.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №56 від 16.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 16.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 17.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №24 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 17.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №25 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 17.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №26 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 17.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №21 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 17.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №22 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 17.06.2016 року на 5 арк.;

- рахунок-фактура №56 від 16.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 16.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 16.06.2016 року на 5 арк.;

- рахунок-фактура №58 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 17.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 17.06.2016 року на 4 арк.;

- рахунок-фактура №27 від 24.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 24.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 24.06.2016 року на 5 арк.;

- рахунок-фактура №28 від 24.06.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 24.06.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 24.06.2016 року на 5 арк.;

- платіжне доручення №774 від 15.09.2016 року на 1 арк.;

- рахунок-фактура №73 від 14.09.2016 року на 1 арк.;

- довідка №1 від 14.09.2016 року на 1 арк.;

- акт №1 від 14.09.2016 року на 4 арк.;

?документацію по взаємовідносинах з ФОП « ОСОБА_5 »:

- Додаткова угода №1 від 16.09.2016 року до договору №8/кр від 05.07.2016 року на 1 арк.;

- Договір №8/кр від 05.07.2016 року на 8 арк.;

- Додаткова угода №1 від 16.09.2016 року до договору №9/кр від 05.07.2016 року на 1 арк.;

- Договір №9/кр від 05.07.2016 року на 8 арк.;

- Додаткова угода №1 від 16.09.2016 року до договору №18/кр від 11.07.2016 року на 1 арк.;

- Договір №18/кр від 11.07.2016 року на 8 арк.

- Додаткова угода №1 від 16.09.2016 року до договору №19/кр від 11.07.2016 року на 1 арк.;

- Договір №19/кр від 11.07.2016 року на 8 арк.;

- Договір №17/кр від 11.07.2016 року на 8 арк.;

- Додаткова угода №1 від 16.09.2016 року до договору №21/кр від 12.07.2016 року на 1 арк.;

- Договір №21/кр від 12.07.2016 року на 8 арк.;

- Договір №1 від 09.08.2016 року на 8 арк.;

- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 року до договору №1 від 09.08.2016 року на 1 арк.;

- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 року до договору №17/кр від 11.07.2016 року на 1 арк.;

- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 року до договору №304 від 09.08.2016 року на 1 арк.;

- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 року до договору №33/кр від 27.07.2016 року на 1 арк.;

- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 року до договору №32/кр1 від 27.07.2016 року на 1 арк.;

- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 року до договору №9 від 09.08.2016 року на 1 арк.;

- Договір №23/кр від 18.07.2016 року на 8 арк.;

- Додаткова угода №1 від 19.09.2016 року до договору №23/кр від 18.07.2016 року на 1 арк.;

- Договір №79 від 02.10.2015 року на 7 арк.;

- Додаткова угода №1 від 16.12.2015 року до договору №79 від 02.10.2015 року на 1 арк.;

- Договір №65 від 02.10.2015 року на 7 арк.;

- Додаткова угода №1 від 16.12.2015 року до договору №65 від 02.10.2015 року на 1 арк.;

- Договір №26 від 06.10.2015 року на 4 арк.;

- Договір №25 від 06.10.2015 року на 4 арк.;

- Додаткова угода №1 від 30.11.2015 року до договору №25 від 06.10.2015 року на 1 арк.;

- Додаткова угода №1 від 30.11.2015 року до договору №26 від 06.10.2015 року на 1 арк.;

- Договір №376 від 21.10.2015 року на 4 арк.;

- Договір №377 від 21.10.2015 року на 4 арк.;

- Договір №379 від 21.10.2015 року на 4 арк.;

- Договір №378 від 21.10.2015 року на 4 арк.;

- Договір №375 від 21.10.2015 року на 4 арк.;

- Договір №32/кр від 27.07.2016 року на 8 арк.;

- Договір №33/кр від 27.07.2016 року на 8 арк.;

- Договір №50 від 09.08.2016 року на 7 арк.;

- Договір №304 від 09.08.2016 року на 8 арк.;

- Договір №9 від 09.08.2016 року на 7 арк.;

- Договір №91 від 10.11.2015 року на 7 арк.;

- Договір №99 від 27.11.2015 року на 7 арк.;

- Договір №98/9 від 26.11.2015 року на 7 арк.;

- Договір №96 від 27.11.2015 року на 7 арк.;

- Договір №95 від 26.11.2015 року на 7 арк.;

- Договір №449 від 18.11.2015 року на 5 арк.;

- Платіжне доручення №350 від 05.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №51 від 05.07.2016 року на 1арк.;

- Платіжне доручення №469 від 22.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №54 від 22.07.2016 року на 1арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за липень 2016 року на 1 арк.;

- акт №1 за 07.2016 року на 4 арк.;

- Платіжне доручення №468 від 22.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №54 від 22.07.2016 року на 1арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за липень 2016 року на 1 арк.;

- акт №1 за 07.2016 року на 4 арк.;

- Платіжне доручення №483 від 25.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №58 від 25.07.2016 року на 1арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за липень 2016 року на 1 арк.;

- акт №1 за 07.2016 року на 4 арк.;

- Платіжне доручення №448 від 18.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №23 від 16.07.2016 року на 1арк.;

- Платіжне доручення №452 від 21.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №51 від 21.07.2016 року на 1арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за липень 2016 року на 1 арк.;

- акт №1 за 07.2016 року на 4 арк.;

- Платіжне доручення №453 від 21.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №52 від 21.07.2016 року на 1арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за липень 2016 року на 1 арк.;

- акт №1 за 07.2016 року на 4 арк.;

- Платіжне доручення №467 від 22.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №53 від 22.07.2016 року на 1арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за липень 2016 року на 1 арк.;

- Акт №1 за 07.2016 року на 3 арк.;

- Платіжне доручення №428 від 13.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №21 від 13.07.2016 року на 1арк.;

- Платіжне доручення №351 від 05.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №52 від 05.07.2016 року на 1арк.;

- Платіжне доручення №406 від 11.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №18 від 11.07.2016 року на 1арк.;

- Платіжне доручення №404 від 11.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №17 від 11.07.2016 року на 1арк.;

- Платіжне доручення №405 від 11.07.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №19 від 11.07.2016 року на 1арк.;

- Платіжне доручення №535 від 10.08.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №1 від 09.08.2016 року на 1арк.;

- Платіжне доручення №548 від 11.08.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №180 від 09.08.2016 року на 1арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за серпень 2016 року на 1 арк.;

- Акт №1 за серпень 2016 року на 4 арк.;

- Платіжне доручення №710 від 05.09.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №1 від 05.09.2016 року на 1арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат на 1 арк.;

- Акт №1 за 09.2016 року на 4 арк.;

- Акт №2 за 09.2016 року на 4 арк.;

- Платіжне доручення №574 від 03.08.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №32 від 03.02.2016 року на 1 арк.;

- Платіжне доручення №573 від 03.08.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №33 від 03.02.2016 року на 1 арк.;

- Платіжне доручення №534 від 10.08.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №304 від 09.08.2016 року на 1 арк.;

- Платіжне доручення №536 від 10.08.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №50 від 29.08.2016 року на 1 арк.;

- Платіжне доручення №533 від 10.08.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №9 від 09.08.2016 року на 1 арк.;

- Платіжне доручення №709 від 09.09.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №1 від 02.09.2016 року на 1 арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат на 1 арк. за 09.2016 року;

- Акт №1 за 2016 рік на 4 арк.;

- Платіжне доручення №742 від 16.09.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №42 від 13.09.2016 року на 1 арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат на 1 арк. за 09.2016 року;

- Акт №1 за вересень 2016 року на 5 арк.;

- Платіжне доручення №741 від 13.09.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №43 від 13.09.2016 року на 1 арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат на 1 арк. за 09.2016 року;

- Акт №1 за вересень 2016 року на 5 арк.;

- Платіжне доручення №763 від 23.09.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №33/кр від 23.09.2016 року на 1 арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат на 1 арк. за 09.2016 року;

- Акт №1 за вересень 2016 року на 4 арк.;

- Акт №2 за вересень 2016 року на 5 арк.;

- Акт №3 за вересень 2016 року на 3 арк.;

- Платіжне доручення №762 від 23.09.2016 року на 1 арк.;

- Рахунок-фактура №32/кр від 23.09.2016 року на 1 арк.;

- Довідка №1 про вартість виконаних будівельних робіт і витрат на 1 арк. за 09.2016 року;

- Акт №1 за вересень 2016 року на 6 арк.;

- Акт №2 за вересень 2016 року на 7 арк.;

- Акт за вересень 2016 року на 3 арк.;

- робочі проекти:

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Івана Мазепи №20, №22, №24, №26 у м.Полтаві» на 75 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Ставицького (від вул..Колійна до вул.Тунельна) у м.Полтаві» на 65 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Ціолковського №57, №59 та вулиця 23 Вересня №17, №19, №2 у м.Полтаві» на 78 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньо квартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Івана Мазепи №14а, №16 та провулок Стешенка №1, №3 у м.Полтаві» на 80 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Івана Мазепи №26а та вулиці 23 Вересня №9, №11, №13, №15 у м.Полтаві» на 79 арк.;

- «Капітальний ремонт тротуарів по вул..Степана Кондратенка м.Полтаві» на 66 арк.;

- «Капітальний ремонт тротуарів по вул.23 Вересня (від вул..Івана Мазепи до вул.Героїв АТО) непарна сторона у м.Полтаві» на 66 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Колійна (від будинку №183б по вул..Колійна протяжністю 320 м.) у м.Полтаві» на 62 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Князя Ігоря Святославовича (від вул.Річкова до вул..Кременчуцька) у м.Полтаві» на 96 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Річкова (від вулиці Миру до вулиці Князя Ігоря Святославовича) у м.Полтаві» на 104 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Ореста Левицького (від Харківського шоссе до пров.Ветеринарний) у м.Полтаві» на 75 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Тунельна (від вул.Героїв Крут до вул.Нахімова) у м.Полтаві» на 62 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Данила Апостола (від вул..ореста Левицького до вул.Європейська) у м.Полтаві» на 80 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Колійна (від вул.Ставицького до ЗГТ «с.Вороніна») у м.Полтаві» на 66 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.9 Травня (від вул..Князя Ігора Святославовича до 2-го Річкового провулку.) у м.Полтаві» на 69 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.23 Вересня №23 корпус 1, №23/83 корпус 2 та вулиці Героїв АТО №83/23 корпус 3 у м.Полтаві» на 82 арк.;

- «Капітальний ремонт вул.Тунельна (від вул.Ставицького до буд.№45 по вул.Тунельна) у м.Полтаві» на 66 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків №2, №4, №6 по вул..Новий Базар у м.Полтаві» на 68 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальної проїзної дороги біля житлового будинку №6 по вулиці Котляревського у м.Полтаві» на 59 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул. Грушевського №15, №17, №19 у м.Полтаві» на 80 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вулАлмазна №10 та вулиці Івана Мазепи №10, №12/8 у м.Полтаві» на 76 арк.;

- «Капітальний ремонт провул.Стешенка у м.Полтаві» на 78 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Алмазна №14, №16 та №18 у м.Полтаві» на 80 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Героїв АТО №77, №79 у м.Полтаві» на 84 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Алмазна №9, №11/39 та провулку Стешенка №2 у м.Полтаві» на 77 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Ціолковського №40, №42 та вул.Героїв АТО №75 у м.Полтаві» на 81 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Ціолковського №51, №51а, №53, №55 у м.Полтаві» на 78 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул.Ціолковського №41, №43, №45, №49 у м.Полтаві» на 82 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресою вул. Ціолковського №31, №33, №35, №37 та вул. Грушевського №21, №33 у м. Полтаві» на 81 арк.;

- «Капітальний ремонт тротуарів по вул.23 Вересня (від вул.. Івана Мазепи до вул. Героїв АТО) парна сторона та під`їздів до будинку №3 по вул.. Г.Сталінграду та будинку №30 по вул. Івана Мазепи у м. Полтаві» на 68 арк.;

- «Капітальний ремонт вул. Ватутіна (від вул. Коцюбинського до вул. О.Гончара) у м. Полтаві» (том 1) на 24 арк.;

- «Капітальний ремонт вул. Ватутіна (від вул. Коцюбинського до вул. О.Гончара) у м. Полтаві» (том 2) на 53 арк.;

- «Капітальний ремонт вул. Тимірязєва (від вул. О.Гончара до житлового будинку за адресою вул.. Мироненка №39/3 у м. Полтаві» (том 1) на 22 арк.;

- «Капітальний ремонт вул. Тимірязєва (від вул. О.Гончара до житлового будинку за адресою вул.. Мироненка №39/3 у м. Полтаві» (том 2) на 39 арк.;

- «Капітальний ремонт вул. Шевченка (від вул. Половка до вул. Овочевої у м. Полтаві» (том 1) на 25 арк.;

- «Капітальний ремонт вул. Шевченка (від вул. Половка до вул. Овочевої у м. Полтаві» (том 2) на 58 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг обмежених житловими будинками за адресами вул.23 Вересня №1, №1а, вул.Івана Мазепи №25а, до житлового будинку за адресою вул. Івана Мазепи №19 у м.Полтаві» (том №1) на 20 арк.;

- «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг обмежених житловими будинками за адресами вул. АДРЕСА_3 , №1а, АДРЕСА_4 , до житлового будинку за адресою АДРЕСА_5 » (том №2) на 44 арк.;

- «Капітальний ремонт (улаштування посадкових майданчиків для пасажирів міського громадського транспорту з встановленням павільйону на перехресті АДРЕСА_2 та Леоніда Бразова у м. Полтаві)» (том №1) на 43 арк.;

- «Капітальний ремонт (улаштування посадкових майданчиків для пасажирів міського громадського транспорту з встановленням павільйону на перехресті вулиць Кишинівської та Леоніда Бразова у м.Полтаві)» (том №2) на 27 арк.;

- «Капітальний ремонт (улаштування посадкових майданчиків для пасажирів міського громадського транспорту з встановленням павільйону на перехресті вулиць Кишинівської та Леоніда Бразова у м.Полтаві)» (том №3) на 49 арк.

2) Накласти заборону (арешт) на використання майна, а також заборону на розпорядження майном, а саме на вилучені, під час проведення обшуку у кримінальному провадженні №42016170000000251 18.05.2017 року у приміщенні УЖКГ ВК ПМР (м.Полтава, вул.Стрітенська 19), мобільний термінал начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_9 Самсунг Дуос ІМЕІ: НОМЕР_6 С/Н: RF8HA3B1EPB, якому ОСОБА_9 у присутності понятих самостійно наніс ушкодження екрану та першого заступника начальника УЖКГ ВК ПМР ОСОБА_10 . Соні XPERIA M4A (Aqua) без ІМЕІ коду (видимого) з пошкодженням екрану.

Ухвала може бути оскаржена протягом 5 днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Полтави
Дата ухвалення рішення23.05.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу66650993
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —552/3086/17

Ухвала від 23.05.2017

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Васильєва Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні