Ухвала
від 19.05.2017 по справі 756/5407/17
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

19.05.2017 Справа № 756/5407/17

№1-кс/756/767/17

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 травня 2017 року,слідчий суддя Оболонського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора Київської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_3 розглянувши клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури №5 ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до документів, -

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Київської місцевої прокуратури №5 ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про надання тимчасового доступу до документів.

В обґрунтування клопотання прокурор посилається на те, що в провадженні слідчого відділу фінансових розслідувань ДПІ в Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №32016100050000055 від 30.06.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 205 КК України.

Крім того, прокурор вказує на те, невстановлені досудовим розслідуванням особи зареєстрували ряд фіктивних суб`єктів господарської діяльності на підставних осіб, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на гр. ОСОБА_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) на гр. ОСОБА_5 , без мети здійснення фінансово-господарської діяльності. Допитані в рамках кримінального провадження вказані особи повідомили про свою непричетність до реєстрації та ведення фінансово-господарської діяльності вказаних СГД та проведення фінансово-господарських операцій з контрагентами.

Крім того, встановлено, що вказаними невстановленими досудовим розслідуванням особами створено злочинну схему для отримання неконтрольованого державою особистого доходу шляхом проведення безтоварних фінансово-господарських операцій з підконтрольними суб`єктами господарювання, які мають ознаки фіктивності та, а саме: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_8 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДР НОМЕР_2 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДР НОМЕР_11 )ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДР НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код ЄДР НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код ЄДР НОМЕР_19 ) та інших, з метою формують податкового кредиту з податку на додану вартість іншим суб`єктів господарювання, надання послуги з мінімізації податкових зобов`язань підприємствам реальному сектору економіки та ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах.

Одночасно, у ході досудового розслідування встановлено, що ряд суб`єктів господарської діяльності, а саме:

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код ЄДР НОМЕР_20 , податкова адреса: АДРЕСА_1 ),

?ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДР НОМЕР_21 , податкова адреса: АДРЕСА_2 ),

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код ЄДР НОМЕР_22 , податкова адреса: АДРЕСА_3 ),

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код ЄДР НОМЕР_23 , податкова адреса: АДРЕСА_4 ),

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (код ЄДР НОМЕР_24 , податкова адреса: АДРЕСА_5 ),

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код ЄДР НОМЕР_25 , податкова адреса: АДРЕСА_6 ),

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код ЄДР НОМЕР_26 , податкова адреса: АДРЕСА_7 ),

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код ЄДР НОМЕР_27 , податкова адреса: АДРЕСА_8 ),

які, за період з 01.01.2016 року по 01.04.2017, сформували незаконний податковий кредит з податку на додану вартість та валові витрати з податку на прибуток підприємства за рахунок відображення взаємовідносин з указаними фіктивними суб`єктами господарської діяльності.

У ході досудового розслідування на вказані СГД направлено вимоги, в порядку

ст. 93 КПК України, з метою отримання копій фінансово-господарських документів по вказаним взаємовідносинам. Згідно отриманих відповідей службові особи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 ", ПП " ОСОБА_6 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 ",

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " можуть надати фінансово-господарські документи лише на виконання вимог ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів.

У ході розгляду клопотання встановлено, що згідно з витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження 30.06.2016, внесено відомості про вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 205 КК України (кримінальне провадження №32016100050000055).

Статтею 160 КПК України передбачено право сторін кримінального провадження на звернення до слідчого судді під час досудового розслідування з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ст.ст.161, 162 КПК України, документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, не є документами, до яких заборонено доступ, але містять охоронювану законом таємницю.

Враховуючи те, що слідчим, крім обставин, передбачених ч.5 ст.163 КПК України, доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться у вказаних у клопотанні документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, вважаю за необхідне надати прокурору тимчасовий доступ до вказаних документів.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.132, 159, 160,161, 162, 163, 164, п.10 ч.1 ст.309 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури №5 ОСОБА_3 - задовольнити.

Надати прокурору Київської місцевої прокуратури №5 ОСОБА_3 та старшому слідчому СУ ФР ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_7 та/або, за його письмовим дорученням, оперативним співробітникам ОУ ДПІ у Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві тимчасового доступу до документів (можливості ознайомитися з ними, та вилучити їх), а саме:

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код ЄДР НОМЕР_20 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_1 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код ЄДР НОМЕР_20 ) з

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДР НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_8 ),

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДР НОМЕР_9 ),

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДР НОМЕР_10 ), за період з 01.01.2016 року по 01.04.2017, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки НОМЕР_28 ), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДР НОМЕР_21 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_2 , щодо проведення фінансово-господарських операцій ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДР НОМЕР_21 ) з

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДР НОМЕР_2 ),

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДР НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДР НОМЕР_11 ), за період з 01.01.2016 по 01.04.2017, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки НОМЕР_28 ), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код ЄДР НОМЕР_22 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_3 , щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код ЄДР НОМЕР_22 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код ЄДР НОМЕР_29 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код ЄДР НОМЕР_12 ),

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДР НОМЕР_1 ), за період з 01.01.2016 по 01.04.2017, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки НОМЕР_28 ), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код ЄДР НОМЕР_23 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_4 , щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код ЄДР НОМЕР_23 ) сформувало податковий кредит з податку на додану вартість від

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДР НОМЕР_10 ), за період з 01.01.2016 по 01.04.2017, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки НОМЕР_28 ), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (код ЄДР НОМЕР_24 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_5 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (код ЄДР НОМЕР_24 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДР НОМЕР_2 ),

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДР НОМЕР_1 ), за період з 01.01.2016 по 01.04.2017, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки НОМЕР_28 ), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код ЄДР НОМЕР_25 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_6 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код ЄДР НОМЕР_25 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДР НОМЕР_1 ), за період з 01.01.2016 по 01.04.2017, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки НОМЕР_28 ), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код ЄДР НОМЕР_26 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою:

АДРЕСА_7 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код ЄДР НОМЕР_26 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДР НОМЕР_1 ), за період з 01.01.2016 по 01.04.2017, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки НОМЕР_28 ), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код ЄДР НОМЕР_27 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_9 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код ЄДР НОМЕР_27 ) з

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДР НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДР НОМЕР_9 ),

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код ЄДР НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код ЄДР НОМЕР_19 ), за період з 01.01.2016 по 01.04.2017, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки НОМЕР_28 ), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків.

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.

Роз`яснити, що відповідно до ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення19.05.2017
Оприлюднено06.03.2023

Судовий реєстр по справі —756/5407/17

Ухвала від 19.05.2017

Кримінальне

Оболонський районний суд міста Києва

Дев'ятко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні