Ухвала
від 22.05.2017 по справі 826/11003/16
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

01029, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 5

УХВАЛА

22 травня 2017 року К/800/10615/17

Суддя Вищого адміністративного суду України Борисенко І.В.,

розглянувши матеріали касаційної скарги Державної фіскальної служби України

на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 14.12.2016

та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 14.03.2017

у справі № 826/11003/16

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ПРОМСПЕЦСЕРВІС-15

до Державної фіскальної служби України,

Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління ДФС у м. Києві

про визнання протиправною бездіяльності, зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Вищого адміністративного суду України надійшла касаційна скарга Державної фіскальної служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 14.12.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 14.03.2017 у справі № 826/11003/16.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 05.04.2017 відмовлено Державній фіскальній службі України в задоволенні клопотання про звільнення від сплати судового збору, касаційну скаргу було залишено без руху та встановлено скаржнику строк до 03.05.2017 для усунення недоліків касаційної скарги шляхом надання суду документу про сплату судового збору у встановленому порядку та розмірі.

На виконання вимог ухвали Вищого адміністративного суду України від 05.04.2017 скаржник подав клопотання, в якому просить суд продовжити строк на усунення недоліків касаційної скарги для отримання платіжного доручення про сплату судового збору.

В обґрунтування вказаного клопотання скаржник зазначив, що операції на рахунках ДФС тимчасово зупинено Державною казначейською службою України у відповідності до п. 29 Порядку виконання рішень про стягнення коштів, а ДФС вживаються заходи на виконання вимог вищевказаного Порядку.

Однак, наведені обставини не можна визнати обґрунтованими підставами для задоволення клопотання про надання додаткового часу на виправлення недоліків касаційної скарги, оскільки будь-яких відомостей щодо строків виконання ухвали Вищого адміністративного суду України від 05.04.2017 та відповідних доказів заявником суду не наведено та не надано..

У зв'язку з наведеним, суд вважає за необхідне зазначити таке.

Залишення касаційної скарги без руху - це тимчасовий захід, який застосовується судом з метою усунення недоліків касаційної скарги та дотримання порядку її подання.

Тривалість строку для усунення недоліків визначається з урахуванням необхідного часу для повідомлення сторони про залишення заяви без руху у зв'язку з допущеними недоліками та їх виправлення.

Разом з тим, відповідно до положень ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України у разі невиконання ухвали суду про залишення скарги без руху у встановлений строк, скарга повертається особі, яка її подала.

При цьому, повернення касаційної скарги не позбавляє сторону права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом, після усунення недоліків касаційної скарги.

З огляду на зазначене, у клопотанні про продовження строку слід відмовити як необґрунтованому, а касаційну скаргу повернути скаржнику.

В силу положень ч. 6 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України копія ухвали про повернення касаційної скарги разом з доданими до скарги матеріалами направляються особі, яка подала касаційну скаргу, а касаційна скарга залишається у суді касаційної інстанції.

Керуючись ч. 3, ч. 4 ст. 108, ст. 213, ч. 6 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України, -

УХВАЛИВ:

1. Відмовити в задоволенні клопотання Державної фіскальної служби України про продовження строку усунення недоліків касаційної скарги.

2. Касаційну скаргу Державної фіскальної служби України повернути скаржнику.

3. Копію ухвали про повернення касаційної скарги разом з доданими до скарги матеріалами направити особі, яка подавала касаційну скаргу, а касаційну скаргу залишити у суді касаційної інстанції.

4. Ухвала може бути переглянута Верховним Судом України у випадках, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис

Вищого адміністративного

суду України І.В. Борисенко

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення22.05.2017
Оприлюднено25.05.2017
Номер документу66675372
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11003/16

Ухвала від 16.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 15.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 08.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 22.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 22.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 05.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 05.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 14.03.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федотов І.В.

Ухвала від 02.03.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федотов І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні