Ухвала
від 22.05.2017 по справі 915/1542/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

УХВАЛА

22 травня 2017 року Справа № 915/1542/15

м. Миколаїв

Кредитор: ОСОБА_1 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Миколи Аркаса, 2, м. Баштанка, Миколаївська область, 56100),

Банкрут: ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» (вул. Полтавська, 38, корпус А, кв. 11, м. Баштанка, Миколаївська область, 56100, ідентифікаційний код 23622299),

Ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_3 (свідоцтво № 1569 від 18.07.2013, вул. Скороходова, 60, к. 1, м. Миколаїв, 54042).

Суддя Ржепецький В.О.,

за участі представників сторін:

від кредитора: ОСОБА_4 за довіреністю №2711/8/14-11-10-03 від 02.09.2016;

від банкрута: не з'явився;

ліквідатор: ОСОБА_3

суть спору: про банкрутство

встановив:

Ухвалою суду від 24.04.2017 розгляд звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута та звіту ліквідатора про оплату послуг арбітражного керуючого було відкладено на 22.05.2017, зобов'язано кредитора - ОСОБА_1 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Миколаївській області надати суду докази зняття обтяжень з рухомого майна банкрута, зобов'язано ліквідатора ОСОБА_3 вжити необхідні заходи до завершення ліквідаційної процедури та надати суду звіт про ліквідаційну процедуру та ліквідаційний баланс банкрута станом на поточну дату, з підтверджуючими доказами.

22.05.2017 ліквідатором подано суду уточнений звіт за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута станом на 19.05.2017.

В судовому засіданні ліквідатор просить суд затвердити звіт за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута, припинити провадження у справі.

Представник кредитора проти затвердження звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу не заперечує.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення ліквідатора, думку представника кредитора, дослідивши докази, судом встановлено наступне.

Відповідно до частини 2 статті 4 1 ГПК України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим Кодексом з врахуванням вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Згідно ст. 2 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Ухвалою суду від 26.08.2015 (суддя Міщенко В.І.) прийнято до розгляду заяву кредитора ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Миколаївській області про порушення провадження у справі про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» .

Ухвалою суду від 08.09.2015 порушено провадження у справі №915/1542/15 про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» (код ЄДРПОУ 23622299). Визнано вимоги ініціюючого кредитора ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області до ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» у сумі 776459,48 грн., введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» арбітражного керуючого ОСОБА_3.

На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оприлюднено оголошення про порушення справи про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» (номер публікації: 22450, дата публікації: 09.09.2015). Граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника визначено протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі.

Ухвалою суду від 28.10.2015 затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» станом на 20.10.2015 на загальну суму 776459,48 грн., в тому числі вимоги ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області у сумі 776459,48 грн. - третя черга.

Постановою суду від 16.12.2015 ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю СЕЙМУР визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3.

17.12.2015 за №26347 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України розміщено відповідне повідомлення.

Ухвалою суду від 24.02.2016 в ліквідаційній процедурі затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ СЕЙМУР на загальну суму 776459,48 грн., в тому числі вимоги ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області у сумі 776459,48 грн. - третя черга.

Ухвалою суду від 25.05.2016 залишено без розгляду заяву ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області від 20.04.2016 № 1290/9/14-11-10-23 про визнання кредиторських вимог до ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» у сумі 91175,89 грн., зобов'язано ліквідатора ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» ОСОБА_3 включити вимоги ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області у сумі 91175,89 грн. до шостої черги реєстру вимог кредиторів ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» .

Згідно розпорядження в.о. керівника апарату Господарського суду Миколаївської області № 304 від 18.10.2016 було здійснено повторний автоматизований розподіл справи № 915/1542/15 на підставі неможливості здійснення правосуддя головуючим суддею Міщенком В.І. в зв'язку зі звільненням.

За результатами повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями, справу № 915/1542/15 передано на розгляд судді Адаховській В.С.

Ухвалою суду від 31.10.2016 справу №915/1542/15 прийнято до свого провадження суддею Адаховською В.С.

Розпорядженням керівника апарату Господарського суду Миколаївської області №365 від 25.11.2016 призначено повторний автоматизований розподіл справи №915/1542/15 про банкрутство ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» через перебування судді Адаховської В.С. у відпустці у зв'язку з пологами та вагітністю.

За результатами повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями, справу №915/1542/15 передано на розгляд судді Ржепецькому В.О.

Ухвалою суду від 29.11.2016 справу №915/1542/15 прийнято до свого провадження суддею Ржепецьким В.О. Судом ухвалено ліквідатору банкрута виконати вимоги ухвали суду від 31.10.2016 у даній справі, а саме: здійснити достатні та необхідні дії для завершення ліквідаційної процедури; подати на затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута, оформлені у відповідності до вимог ст. 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , попереджено арбітражного керуючого ОСОБА_3 про наслідки невиконання або неналежного виконання обов'язків ліквідатора, передбачені ч. 12 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство), ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів тощо.

З матеріалів звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу вбачається наступне.

З метою виявлення майна та майнових прав банкрута, ліквідатором було направлено відповідні запити до реєстраційних та контролюючих органів та отримано повідомлення:

- ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області за №2207/9/14-11-10-23 від 26.11.2015 про те, що остання звітність надавалась боржником 08.05.2013;

- Управління Пенсійного фонду в ОСОБА_1 районі за №6636/06 від 01.12.2015 про те, що з 04.07.2015 ТОВ СЕЙМУР звітність не подається;

- Регіонального сервісного центру в Миколаївській області МВС України за №31/14-3969 від 09.12.2016 про те, що транспортні засоби за ТОВ «СЕЙМУР» не зареєстровані (т.2, а.с.103);

- відділу технічного нагляду Державної інспекції сільського господарства в Миколаївській області (штамп на листі ліквідатора) про те, що за банкрутом сільськогосподарської техніки та транспортних засобів не зареєстровано (т.2, а.с.104);

- Миколаївського обласного відділу Південної філії Державного підприємства Український державний центр радіочастот за вих. №Ф48/32.15с/60 від 06.02.2017 про те, що дозволи ТОВ СЕЙМУР на експлуатацію радіоелектронних засобів будь-яких радіотехнологій та видів радіозв'язку (т.2,а.с.252);

- Південно-українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за вих. №04/09/11 від 06.02.2017 про те, що інформація щодо володіння ТОВ СЕЙМУР цінними паперами відсутня (т.2, а.с.253);

- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за №09/01/4269 від 07.03.2017 про відсутність ТОВ СЕЙМУР серед власників, які володіють значними пакетами акцій (10 і більше відсотків статутного капіталу) емітентів (т.2, а.с. 264);

- Державної авіаційної служби України за вих. №12.1.2.19-2090 від 07.03.2017 про відсутність реєстрації за ТОВ СЕЙМУР повітряних суден (т.2, а.с.265)

- Державної служби України з безпеки на транспорті за №1990/02/15-17 від 13.03.2017 про відсутність у електронній версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України записів щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ СЕЙМУР (т.2, а.с.268);

- управління Держпраці у Миколаївській області за вих. №09/442 від 08.02.2017 про відсутність інформації про наявність на обліку ТОВ СЕЙМУР великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, у тому числі обладнаних спеціальними пристроями чи механізмами, або транспортних засобів, призначених для руху тільки у поєднанні з іншим транспортним засобом, який використовується власником для забезпечення виробничих процесів під час провадження ним господарської діяльності, а також для переміщення сировини (матеріалів), що обробляється, і відходів виробництва, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (т.2, а.с. 254);

- Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області за №1014-722-17 від 08.02.2017 про відсутність в базах даних Управління документів дозвільного та декларативного характеру, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів або де був замовником ТОВ СЕЙМУР (т.2, а.с. 255);

- Миколаївської митниці Державної фіскальної служби за вих. №754/10/14-70-10-27 від 14.02.2017 про те, що ТОВ СЕЙМУР в зоні діяльності Миколаївської митниці ДФС митне оформлення не здійснювало (т.2, а.с.256).

Державною службою інтелектуальної власності України листом за вих. №1-8/1563 від 22.02.2017 повідомлено, що в мережі Інтернет 6 державних реєстрів стосовно інтелектуальної власності, які можна вважати офіційною інформацією.

Відповідно до відкритих ресурсів, за посилками Державної служби інтелектуальної власності України з офіційної адреси http://sips.gov.ua/ua/registers.html ліквідатором отримано відомості про відсутність зареєстрованих за банкрутом прав на об'єкти інтелектуальної власності (т.2, а.с.257-263).

За повідомленням Головного управління статистики у Миколаївській області за №61/7-46 від 19.04.2016 остання фінансова звітність подавалась респондентом за 2013 рік. З копії фінансового звіту за 2013 рік вбачається, що підприємство мало нульові показники, активи відсутні (т.2, а.с.105-106).

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек за №49836992 від 14.12.2015 та №75847647 від 15.12.2016 в реєстрі відсутні відомості щодо прав власності ТОВ СЕЙМУР на нерухоме майно та його обтяжень (т. 2, а.с. 107-110).

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №22662915 від 24.02.2017 свідчить про те, що ТОВ СЕЙМУР не являється засновником (учасником) інших юридичних осіб (т.2, а.с.272).

Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за №51564687 від 24.02.2017 до ТОВ «СЕЙМУР» в реєстрі містяться:

запис 1: публічне обтяження - податкова застава, зареєстровано 24.07.2012 за №12775019 на підставі п.89.1.1 ст. 89 Податкового кодексу України, 18.07.2012, об'єкт обтяження: майно платника податків згідно акту опису №3 від 17.07.2012; обтяжувач: ОСОБА_1 МДПІ Миколаївської області ДПС; термін дії: 24.07.2017; звернення стягнення: не зареєстровано;

запис 2: публічне обтяження - податкова застава, зареєстровано 07.09.2012 за №12695152 на підставі п.89.1.1 ст. 89 Податкового кодексу України, 30.08.2012, об'єкт обтяження: майно платника податків згідно акту опису №5 від 30.08.2012; обтяжувач: ОСОБА_1 МДПІ Миколаївської області ДПС; термін дії: 07.09.2017; звернення стягнення: не зареєстровано;

запис 3: публічне обтяження - податкова застава, зареєстровано 14.09.2012 за №12996204 на підставі п.89.1.1 ст. 89 Податкового кодексу України, 07.09.2012, об'єкт обтяження: майно платника податків згідно акту опису №7 від 07.09.2012; обтяжувач: ОСОБА_1 МДПІ Миколаївської області ДПС; термін дії: 14.09.2017; звернення стягнення: не зареєстровано;

запис 4: публічне обтяження - податкова застава, зареєстровано 25.09.2012 за №13038581 на підставі п.89.1.1 ст. 89 Податкового кодексу України, 25.09.2012, об'єкт обтяження: майно платника податків згідно акту опису №9 від 25.09.2012; обтяжувач: ОСОБА_1 МДПІ Миколаївської області ДПС; термін дії: 25.09.2017; звернення стягнення: не зареєстровано;

запис 5: публічне обтяження - податкова застава, зареєстровано 05.10.2012 за №13084240 на підставі п.89.1.1 ст. 89 Податкового кодексу України, 04.10.2012, об'єкт обтяження: майно платника податків згідно акту опису №10 від 03.10.2012; обтяжувач: ОСОБА_1 МДПІ Миколаївської області ДПС; термін дії: 05.10.2017; звернення стягнення: не зареєстровано;

запис 6: публічне обтяження - податкова застава, зареєстровано 11.07.2013 за №13788777 на підставі п.89.1.1 ст. 89 Податкового кодексу України, 04.07.2013, об'єкт обтяження: майно платника податків згідно акту опису №3 від 25.06.2013; обтяжувач: ОСОБА_1 МДПІ Миколаївської області ДПС; термін дії: 11.07.2018; звернення стягнення: не зареєстровано;

запис 7: публічне обтяження - арешт рухомого майна, зареєстровано 30.10.2013 за №13982251 на підставі постанови про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження ВП39915402 від 30.09.2013, об'єкт обтяження: все рухоме майно; обтяжувач: відділ ДВС ОСОБА_1 РУЮ; термін дії: 30.10.2018; звернення стягнення: не зареєстровано.

Подані суду кредитором копії актів опису майна платника податків: №3 від 16.07.2012, №5 від 30.08.2012, № 9 від 25.09.2012, №10 від 08.10.2012 свідчать про те, що у податкову заставу було описано активи, на які боржник набуде прав власності в майбутньому, а також посіви насіння соняшника на стадії дозрівання.

Звернення стягнення на описані активи в реєстрі не зареєстровано.

Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за №52316698 від 22.05.2017 зазначені обтяження вилучено.

Підприємство боржника відсутнє за юридичною адресою, про що свідчить відповідний запис від 25.06.2012 у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (витяги №1000484920 від 14.12.2015 та №10001848068 від 15.12.2016), що унеможливило проведення ліквідатором інвентаризації майна банкрута та здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №1000484920 від 14.12.2015 ТОВ СЕЙМУР не має відокремлених підрозділів (т. 2, а.с.111-117).

За повідомлення Держгеокадастру у ОСОБА_1 районі Миколаївської області за №19-1407-04-460 від 29.02.2016 в користуванні ТОВ «СЕЙМУР» на умовах оренди на території Старогороженської сільської ради Баштанського району знаходяться земельні ділянки для сільськогосподарського виробництва, які є власністю громадян, загальною площею 344,51 га на підставі укладених у 2008 році 115 договорів оренди землі.

Відповідно до п. 8 ст. 42 Закону про банкрутство та ст. 31 Закону України «Про оренди землі» ліквідатором було укладено угоди про припинення договорів оренди їх земельних паїв орендарем ТОВ «СЕЙМУР» у кількості 93 (т.2, а.с.124-218), місцезнаходження решти орендодавців ліквідатору встановити не вдалось, звернень від них про припинення договорів оренди на адресу ліквідатора не надходило.

За інформацією ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області ТОВ «СЕЙМУР» мало відкриті рахунки в установах банків: ПАТ ОСОБА_5 «Київська Русь» - 26004303417, 26005302417; АТ Банк «Фінанси та кредит» 26000112628980, 26055112628980; АТ «ОСОБА_5 Аваль» - 26007147975, 20622604 (т.2, а.с.119).

Рахунки банкрута закрито, що підтверджується довідками: ПАТ ОСОБА_5 «Київська Русь» - №6861/12 від 23.12.2016 (т.2,а.с.120); АТ Банк «Фінанси та кредит» - №9-071352/13003 від 20.12.2016 (т.2,а.с.121); АТ «ОСОБА_5 Аваль» - №Д2-В42-033 віл 13.12.2016 (т.2, а.с.122).

За повідомленням відділу державної виконавчої служби ОСОБА_1 районного управління юстиції від 21.10.2015 №9582 на виконанні у відділі перебувало зведене виконавче провадження про стягнення боргів з ТОВ СЕЙМУР , а саме: ВП №46487328 по примусовому виконанню виконавчого листа №2а-6170/12/1470 від 22.03.2013, виданого Миколаївським окружним адміністративних судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь ОСОБА_1 ОДПІ податкового боргу в розмірі 780914,42 грн., ВП №46487446 по примусовому виконанню виконавчого листа №814/2066/13-а від 26.06.2013, виданого Миколаївським окружним адміністративних судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь ОСОБА_1 ОДПІ податкового боргу в розмірі 3315,76 грн., ВП №46487593 по примусовому виконанню виконавчого листа №2а-2979/12/1470 від 03.09.2012, виданого Миколаївським окружним адміністративних судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь ОСОБА_1 ОДПІ податкового боргу в розмірі 4620,15 грн., ВП №46487741 по примусовому виконанню виконавчого листа №2а-3568/12/1470 від 16.11.2012, виданого Миколаївським окружним адміністративних судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь ОСОБА_1 ОДПІ податкового боргу в розмірі 49068,14 грн., ВП №48049648 по примусовому виконанню виконавчого листа №468/271/15-ц від 21.05.2015, виданого Баштанським районним судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь держави судового збору в розмірі 730,80 грн., ВП №48051485 по примусовому виконанню виконавчого листа №468/268/15-ц від 27.05.2015, виданого Баштанським районним судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь держави судового збору в розмірі 243,60 грн., ВП №47630079 по примусовому виконанню виконавчого листа №468/273/15-ц від 07.05.2015, виданого Баштанським районним судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь держави судового збору в розмірі 243,60 грн., ВП №48051287 по примусовому виконанню виконавчого листа №468/272/15-ц від 27.05.2015, виданого Баштанським районним судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь держави судового збору в розмірі 243,60 грн., ВП №48051216 по примусовому виконанню виконавчого листа №468/274/15-ц від 27.05.2015, виданого Баштанським районним судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь держави судового збору в розмірі 243,60 грн., ВП №48051114 по примусовому виконанню виконавчого листа №468/269/15-ц від 27.05.2015, виданого Баштанським районним судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь держави судового збору в розмірі 243,60 грн., ВП №48050424 по примусовому виконанню виконавчого листа №468/270/15-ц від 26.05.2015, виданого Баштанським районним судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь держави судового збору в розмірі 487,20 грн., ВП №48049984 по примусовому виконанню виконавчого листа №468/267/15-ц від 26.05.2015, виданого Баштанським районним судом про стягнення з ТОВ СЕЙМУР на користь держави судового збору в розмірі 243,60 грн.

Відділом ДВС повідомлено, що при виконанні зведеного виконавчого провадження майна ТОВ СЕЙМУР не виявлено (т. 2, а.с.102).

Оголошення про втрату печатки ТОВ «СЕЙМУР» опубліковано в газеті Миколаївської обласної ради «Рідне Прибужжя» №7 від 18.02.2016.

Відповідно до частини 1 статті 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавцем передбачено, що подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється на момент завершення ліквідаційної процедури, визначено обов'язковий перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із звітом ліквідатора та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури та за участі кредиторів (комітету кредиторів).

Представником ініціюючого кредитора в судовому засіданні зауважень та пропозицій щодо ліквідаційної процедури не висловлено, висловлено позицію щодо необхідності затвердження звіту ліквідатора про ліквідаційну процедуру та ліквідаційного балансу банкрута.

Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

Згідно зі статтями 32, 34 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Оцінивши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, матеріали справи, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, заслухавши ліквідатора, представника кредитора, суд приходить до висновку про необхідність затвердження звіту за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу банкрута на підставі того, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені Законом про банкрутство, матеріали справи свідчать про відсутність у банкрута основних і оборотних активів для ведення господарської діяльності, погашення заборгованості та можливості відновлення платоспроможності боржника.

Затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 46 Закону про банкрутство, є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 цього Закону.

Згідно приписів ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно ч.7 ст. 46 Закону про банкрутство, ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу-підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі:

1) відповідних заяв про державну реєстрацію;

2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій;

3)відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» .

Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» суб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).

Згідно з ч. 1 ст. 115 ГПК України рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов'язковими на всій території України і виконуються у порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження» .

Керуючись ст. ст. 40, 41, 45, 46, 83, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ч. 1 ст. 9, ч. 4 ст. 13, ч. ч. 1, 3 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» , ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -

У Х В А Л И В:

1.Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» (вул. Полтавська, 38, корпус А, кв. 11, м. Баштанка, Миколаївська область, 56100, ідентифікаційний код 23622299) станом на 19.05.2017.

2.Ліквідувати ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» (вул. Полтавська, 38, корпус А, кв. 11, м. Баштанка, Миколаївська область, 56100, ідентифікаційний код 23622299).

3.Вимоги кредиторів, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними. Вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

4.Зобов'язати ліквідатора ОСОБА_3 примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управління статистики у Миколаївській області.

5.Повноваження ліквідатора ОСОБА_2 з обмеженою відповідальністю «СЕЙМУР» - арбітражного керуючого ОСОБА_3 припинити.

6.Припинити провадження у справі № 915/1542/15.

7.Дану ухвалу надіслати:

- для виконання : проведення державної реєстрації припинення юридичної особи державному реєстратору - виконавчому комітету ОСОБА_1 міської ради (56101, Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Баштанської республіки, 38), Головному управлінню статистики у Миколаївській області (54001, м. Миколаїв, вул. Спаська, 75), ліквідатору;

- до відома : кредитору, відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області (54029, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107).

Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення.

Ухвалу може бути оскаржено у встановленому порядку згідно ст. ст. 91, 93, 106 Господарського процесуального кодексу України та ст. 8 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Суддя В.О.Ржепецький

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення22.05.2017
Оприлюднено29.05.2017
Номер документу66685230
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/1542/15

Ухвала від 22.05.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 22.05.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 24.04.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 27.03.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 27.02.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 23.01.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 20.12.2016

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 29.11.2016

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 31.10.2016

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 16.12.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні