Справа № 466/9999/16-ц
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 травня 2017 року Шевченківський районний суд м.Львова
у складі : головуючого-судді Білінської Г.Б.
при секретарі Дмитришин Н.Б.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові цивільну справу за позовом ОСОБА_1 місцевої прокуратури №2 до ОСОБА_1 міської Ради , ОСОБА_2 про визнання незаконними та скасування ухвал,визнання недійсним договору, повернення земельної ділянки,
у с т а н о в и в :
ОСОБА_1 місцева прокуратура №2 звернулась із позовом до ОСОБА_1 міської Ради , ОСОБА_2 , у якому просить :
-визнати незаконною та скасувати ухвалу ОСОБА_1 міської ради № 3986 від 23.10.2014 р.
Про надання гр. ОСОБА_2 дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. Донецькій, 16 ;
-визнати незаконною та скасувати ухвалу ОСОБА_1 міської ради № 4797 від 19.06.2015 р.
Про затвердження гр. ОСОБА_2 проекту землеустрою щодо підведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Донецькій, 16 ;
-визнати недійсним договір оренди землі від 21.09.2015 №111-3700 укладений між ОСОБА_1 міською радою та ОСОБА_2, зареєстрований в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за №11495442;
-скасувати рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав та и обтяжень, індексний номер: 25087226 від 06.10.2015, на підставі якого зареєстровано право оренди земельної ділянки за кадастровим №4610137500:04:002:0034, площею 0.1694 га, за адресою м. Львів, вулиця Донецька, 16, реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна №743719746101, дата державної реєстрації 30.09.2015, номер запису про інше речове право №11495442.
-зобов'язати ОСОБА_2 повернути територіальній громаді м. Львова від імені якої діє ОСОБА_1 міська рада за актом приймання-передачі земельну ділянку площею 0,1694 га на вул. Донецькій, 16 у м Львові, за кадастровим №4610137500:04:002:0034.
В обґрунтування вимог посилається на те, що 23.10.2014 ОСОБА_1 міська рада ухвалою № 3986 надала ОСОБА_2 дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,1694 га (у тому числі площею 0,0023 га у межах червоних ліній без права капітального будівництва та посадки багаторічних насаджень) на вул. Донецькій, 16 для реконструкції та обслуговування нежитлових будівель за рахунок земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення за функцією використання - землі житлової забудови. Вказана ухвала мотивована наявністю у ОСОБА_2 права власності на об'єкти нерухомого майна, що знаходяться на вказаній земельній ділянці.
Однак, згідно з рішенням Шевченківського райвиконкому м. Львова №192 від 14.04.1987 оформлено, право власності територіальної громади м. Львова, зокрема на нежитлові приміщення площею 847,2 кв.м. по вул. Донецькій, 16 у м. Львові.
Ухвалою ОСОБА_1 міської ради №4797 від 19.06.2015 р. затверджено ОСОБА_2 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надано земельну ділянку площею 0,1694 га (у тому числі площею 0,0023 га у межах червоних ліній без права капітального будівництва та багаторічних насаджень) на вул. Донецькій, 16 (кадастровий 4610137500:04:002:0034) в оренду терміном на 10 років для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями громадського призначення за рахунок земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Ухвалами ОСОБА_1 міської ради № 3986 від 23.10.2014 та №4797 від 19.06.2015 про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою, а також затвердження останнього та надання земельної ділянки в оренду відповідно, ОСОБА_1 міська рада порушила вимоги чинного законодавства, зокрема в частині цільового використання останньої; незважаючи на подвійну реєстрацію права власності на приміщення, що знаходяться на спірній земельній ділянці, зокрема незаконну за ОСОБА_2 надала дозвіл на розробку проекту землеустрою на вказану земельну ділянку для реконструкції та обслуговування нежитлових будівель, а в подальшому затвердила останній та передала в оренду для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями громадського призначення, без проведення земельних торгів в порушення ст. 134 ЗК України.
Прийняття вказаних ухвал також спричинило порушення цивільних прав територіальної громади а саме, незважаючи на те, що ОСОБА_1 міська рада є власником приміщень, що знаходяться на спірній земельній ділянці, не має права користування останньою.
У судовому засіданні представник ОСОБА_1 місцевої прокуратури №2 підтримала позовні вимоги, посилаючись на мотиви, викладені у позові.
Представник ОСОБА_1 міської Ради позовні вимоги визнала та пояснила, що дійсно оспорювані ухвали є незаконними та підлягають скасуванню , ОСОБА_1 міська рада порушила вимоги чинного законодавства в частині цільового використання земельної ділянки .
Представник відповідача ОСОБА_2 позов заперечив та пояснив, що відповідно до договорів дарування частки нежитлових приміщень від 03 вересня 2012 року та 26.09.2012 року які укладені між ОСОБА_3 та ОСОБА_2 останній набув у власність нежитлові приміщення загальною площею 847,2 кв.м. по вул. Донецькій, 16 у м. Львові
Державним нотаріусом у відповідності до вимог ст.ст.44-46 Закону України Про нотаріат було перевірено документи, які необхідні для здійснення правочину та встановлено дійсні наміри кожної із сторін до вчинення правочину, а також відсутність у сторін заперечень щодо кожної з умов правочину. При цьому перевірено та використано відомості єдиних та державних реєстрів
З моменту оформлення права власності на спірні приміщення ОСОБА_2 ніколи не приховував користування майном більше того звертався у ОСОБА_1 міську раду з клопотанням про оформлення земельної ділянки. Ухвалою № 3986 під 23.10.2014 було надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Донецькій,16 а ухвалою № 4797 від 19.06.2015 року його було затверджено та укладено договір оренди землі, під час оформлення землекористування не виникало жодних заперечень щодо того, що єдиним власником нежитлових приміщень по вул. Донецькій, 16 є ОСОБА_2 не було.
Нотаріальна форма договору дотримана, право продавця було підтверджено витягом про право власності, що видане ОСОБА_1 ОКП БТІ та ЕО, отже, ОСОБА_2 є законним та єдиним власником нежитлових приміщень по вул.Донецькій, 16 а твердження місцевої прокуратури № 2 та ОСОБА_1 міської ради проте, що приміщення вибули з володіння позивача є голослівними та надуманими, оскільки спірні приміщення ніколи не перебували у власності позивача. Про що свідчить витяг про реєстрацію права власності від 08.10.2004 7727672 у якому зазначено що територіальна громада м.Львова в особі ОСОБА_1 міської ради є власником будинку а не нежитлових приміщень по вул. Донецькій, 16.
20.10.201броку ОСОБА_2 стало відомо про існування витягу про реєстрацію права власності на будинок по вул. Донецькій, 16 за ОСОБА_1 міською радою. Підставою оформлення права власності не нерухоме майно було рішення виконавчого комітету Шевченківської районної ради народних депутатів № 192 від 14.04.1987р., що є абсолютно протиправно, оскільки даним рішенням лише затверджено реєстр житлових будинків і жодного правового відношення до нежитлових приміщень по вул.Донецькій, 16 воно немає.
При цьому оригінал реєстраційного посвідчення на нежитлові приміщення по вул. Донецькій, 16 позивач надати не може. З витягу про реєстрацію права власності №5003302 від 08.10.2004 та №14446383 від 04.05.2007 вбачається що він виданий як дублікат та посвідчує право на житловий будинок.
З 1991 по 2014 рік позивач не вживав заходів по відновленню правовстановлюючих документів на житловий будинок, а отже навіть не заперечував щодо відсутності у нього будь-яких прав на спірні приміщення. Оригінали свідоцтва про право власності на нежитлові приміщення по вул. Донецькій, 16 як у відповідача так і у БТІ відсутні, а отже видача витягів про реєстрацію права власності №5003302 від 08.10.2004 та №14446383 від 04.05.2007 на житловий будинок по вул. Донецькій 16 є незаконною.
Просить у задоволенні позову відмовити.
Заслухавши доводи сторін, вивчивши матеріали справи , суд прийшов до переконання, що позов підлягає до задоволення з наступних мотивів.
Судом встановлено , що 23.10.2014 р. ОСОБА_1 міська рада ухвалою № 3986 від 23.10.2014 р. надала ОСОБА_2 дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,1694 га (у тому числі площею 0,0023 га у межах червоних ліній без права капітального будівництва та посадки багаторічних насаджень) на вул. Донецькій, 16 для реконструкції та обслуговування нежитлових будівель за рахунок земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення за функцією використання - землі житлової забудови. Вказана ухвала мотивована наявністю у ОСОБА_2 права власності на об'єкти нерухомого майна, що знаходяться на вказаній земельній ділянці.
Таке суперечить рішенню Шевченківського райвиконкому м. Львова №192 від 14.04.1987 р, яким оформлено право власності територіальної громади м. Львова на нежитлові приміщення площею 847,2 кв.м. по вул. Донецькій, 16 у м. Львові.
Ухвалою ОСОБА_1 міської ради №4797 від 19.06.2015 р. затверджено ОСОБА_2 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надано земельну ділянку площею 0,1694 га (у тому числі площею 0,0023 га у межах червоних ліній без права капітального будівництва та багаторічних насаджень) на вул. Донецькій, 16 (кадастровий 4610137500:04:002:0034) в оренду терміном на 10 років для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями громадського призначення за рахунок земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
В подальшому, 21.09.2015 між ОСОБА_1 міською радою та ОСОБА_2 укладено договір оренди вищевказаної земельної ділянки, зареєстрований в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за №11495442, що підтверджується інформаційною довідкою №72410178 від 07.11.2016 .
Згідно п.п. 2 вказаного Договору, в оренду передається земельна ділянка, кадастровий №4610137500:04:002:0034, загальною площею 0,1694 га, у тому числі під забудовою - 0, 1060 га, прибудинкова територія - 0, 0634 га ( в тому числі площею 0, 0023 га у межах червоних ліній). На земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна: три одноповерхові кам'яні нежитлові споруди, одна двоповерхова кам'яна нежитлова споруда, а також інші об'єкти інфраструктури газорозподільний пункт. Договір укладено на 10 років до 29.06.2025р. .
04.10.2004 р. Обласним комунальним підприємством ОСОБА_1 обласної ради Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки зареєстровано право власності територіальної громади м. Львова на вищезазначене майно, що підтверджується виданими ОКП ЛОР БТІ та ЕО витягами про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 04.10.2004 №4938452 та від 08.10.2004 №5003302 , інформаційною довідкою з Державного реєстру прав на нерухоме майно №72410178 від 07.11.2016 р.
ОКП ЛОР БТІ та ЕО 08.05.2012 зареєстровано право власності ОСОБА_3 на нежитлові приміщення по вул. Донецькій, 16 у м. Львові, загальною площею 847, 2 м.кв., а саме: А-1 площею 53, 6 м.кв., А2-1 площею 336, 9 м.кв., АЗ-1 площею 456, 7 м.кв. було зареєстровано на підставі рішення третейського суду, що є предметом досудового розслідування в межах кримінального провадження. В подальшому, нежитлові приміщення загальною площею 847, 2 кв.м. відчужено за договорами дарування частки нежитлових приміщень, після чого ОКП ЛОР БТІ та ЕО зареєстровано право власності ОСОБА_2 на спірні приміщення, що підтверджується витягами №35408823 від 06.09.2012 та №35681731 від 01.10.2012 відповідно, а також інформаційною довідкою з Державного реєстру прав на нерухоме майно № 69027410 від 26.09.2016.
Вказані документи , а також інформаційна довідка з Державного реєстру прав на нерухоме майно №72410178 від 07.11.2016 р. свідчать про наявність чинної подвійної реєстрації права власності на нерухоме майно, що знаходиться за адресою м. Львів, вул. Донецька, 16, зокрема за ОСОБА_1 міською радою з 04.10.2004 та за ОСОБА_2 2012.
Відповідно до ч. 2 ст. 124 ЗК України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу.
Згідно із ст. 134 ЗК України, земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, еуперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті. Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них, зокрема у разі розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.
Враховуючи те, що право власності на нежитлові приміщення за адресою м. Львів, вул. Донецька, 16 зареєстровано за ОСОБА_1 міською радою, а ОСОБА_2 здійснено незаконну повторну реєстрацію права власності за собою на частину вказаних приміщень, надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для реконструкції та обслуговування нежитлових будівель, а в подальшому затвердження проекту землеустрою та надання спірної земельної ділянки в оренди без проведення земельних торгів є порушенням з сторони ОСОБА_1 міської ради.
Також, згідно ухвали ОСОБА_1 міської ради № 3986 від 23.10.2014 р. функцію використання спірної земельної ділянки визначено - землі житлової забудови.
Згідно ухвали ОСОБА_1 міської ради №4797 від 19.06.2015 р. та п.п. 15 Договору, земельна ділянка передається в оренду для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями громадського призначення.
Відповідно до п. 16 Договору, цільове призначення земельної ділянки (категорія земельної ділянки згідно ст. 19 Земельного кодексу України) промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, категорія ділянки за функціональним призначенням землі житлової забудови
Згідно даних публічної кадастрової карти щодо вищевказаної земельної ділянки цільове призначення - 11.02.
Відповідно до п. 1.1 наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548, яким затверджено класифікації видів цільового призначення земель, класифікація видів цільового призначення земель (далі - КВЦПЗ) розроблена відповідно до Земельного кодексу України, Закону України "Про землеустрій" та Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2008 № 224.
Код та цільове призначення земель застосовуються для забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення у державному земельному кадастрі (п. 1.2 вищевказаного Наказу).
КВЦПЗ застосовується для використання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами для ведення обліку земель та формування звітності із земельних ресурсів .
Згідно ч. 1 ст. 91 ЗК України, власники земельних ділянок зобов'язані зокрема, забезпечувати використання їх за цільовим призначенням.
Відповідно до ст. 96 ЗК України, землекористувачі зобов'язані забезпечувати використання землі за цільовим призначенням та за свій рахунок приводити її у попередній стан у разі незаконної зміни її рельєфу, за винятком випадків незаконної зміни рельєфу не власником такої земельної ділянки;
Вищевикладене свідчить про наявність порушень законодавства, зі сторони ОСОБА_1 міської ради при прийнятті оскаржуваних ухвал.
Відповідно до положень ст. 11 ЦК України цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. У випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з приписами частини 1 статті 21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин. Підставами для визнання акта недійсним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та порушення цивільних прав або інтересів.
Ухвалами ОСОБА_1 міської ради № 3986 від 23.10.2014 та №4797 від 19.06.2015 про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою, а також затвердження останнього та надання земельної ділянки в оренду відповідно, ОСОБА_1 міська рада порушила вимоги чинного законодавства, зокрема в частині цільового використання останньої; незважаючи на подвійну реєстрацію права власності на приміщення, що знаходяться на спірній земельній ділянці, зокрема незаконну за ОСОБА_2 надала дозвіл на розробку проекту землеустрою на вказану земельну ділянку для реконструкції та обслуговування нежитлових будівель, а в подальшому затвердила останній та передала в оренду для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями громадського призначення, без проведення земельних торгів в порушення ст. 134 ЗК України.
Прийняття вказаних ухвал також спричинило порушення цивільних прав територіальної громади а саме, незважаючи на те, що ОСОБА_1 міська рада є власником приміщень, що знаходяться на спірній земельній ділянці, не має права користування останньою.
З урахуванням викладеного, вказані ухвали ОСОБА_1 міської ради № 3986 від 23.10.2014 та №4797 від 19.06.2015 є незаконними та підлягають скасуванню.
Покликання представника відповідача ОСОБА_2 на те, що позов прокуратури до ОСОБА_2 про витребування майна та скасування ухвал з'явились відразу після реєстрації договору оренди землі, тобто після того як майно стало ліквідним, а під час пленарних засідань і голосування жодного твердження про будь-яку незаконність набуття ОСОБА_2 нерухомого майна зі сторони посадових осіб ОСОБА_1 міської ради не було, на думку суду вказує на неправомірність дій Львівсаьк5ої міської ради щодо спірної земельної ділянки. .
З приводу укладеного між відповідачами ОСОБА_1 міською радою та ОСОБА_2 договору оренди землі, то він підлягає визнанню недійсним з наступних підстав.
За змістом ст. 215 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Положеннями ч. 1 ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Верховний Суд України, у постанові від 09.12.2015 р. у справі № 6-849цс15 висловив позицію про те, що необхідною умовою для звернення до суду з позовом про визнання оспорюваного договору оренди недійсним є порушення вказаним правочином прав та/або охоронюваних законом інтересів позивача.
З огляду на викладене, враховуючи те, що спірний договір укладався на виконання ухвал ОСОБА_1 міської ради № 3986 від 23.10.2014 та №4797 від 19.06.2015, які прийнято з порушенням земельного законодавства, беручи до уваги заявлені прокурором позовні вимоги про визнання вказаних ухвал незаконними та їх скасування, а також порушення прав територіальної громади м. Львова на користування спірною земельною ділянкою, на якій знаходиться нерухоме майно останньої, вважаємо, що позовна вимога про визнання недійсним договору оренди землі є обгрунтованою та підлягає задоволенню.
Відповідно до ст. 216 ЦК України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Відповідно до ст. 21 Закону України Про оренду землі , у разі визнання у судовому порядку договору оренди землі недійсним отримана орендодавцем орендна плата за фактичний строк оренди землі не повертається.
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , у разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування записів про проведену державну реєстрацію прав, а також у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.
Керуючись ст.ст. 10,62,213-215, 218,209 УПК України, ст.ст. 203,215,216 ЦК України, ст.ст. 18,19,20 ЗК України, суд
в и р і ш и в
Позов задовольнити.
Визнати незаконною та скасувати ухвалу ОСОБА_1 міської ради № 3986 від 23.10.2014 р. Про надання гр. ОСОБА_2 дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. Донецькій, 16 .
Визнати незаконною та скасувати ухвалу ОСОБА_1 міської ради № 4797 від 19.06.2015 р. Про затвердження гр. ОСОБА_2 проекту землеустрою щодо підведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Донецькій, 16 .
Визнати недійсним договір оренди землі від 21.09.2015 №111-3700 укладений між ОСОБА_1 міською радою та ОСОБА_2, зареєстрований в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за №11495442;
Скасувати рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав та и обтяжень, індексний номер: 25087226 від 06.10.2015, на підставі якого зареєстровано право оренди земельної ділянки за кадастровим №4610137500:04:002:0034, площею 0.1694 га, за адресою м. Львів, вулиця Донецька, 16, реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна №743719746101, дата державної реєстрації 30.09.2015, номер запису про інше речове право №11495442.
Зобов'язати ОСОБА_2 (79000, м. Львів, вул.Г. Хоткевича, 14/107, ідентифікаційний №2403815439) повернути територіальній громаді м. Львова від імені якої діє ОСОБА_1 міська рада (79000, м. Львів, пл. Ринок, 1, ідентифікаційний код - 04055896) за актом приймання-передачі земельну ділянку площею 0,1694 га на вул. Донецькій, 16 у м Львові, за кадастровим№4610137500:04:002:0034 вартістю 2 293 523, 54 грн.
Стягнути з відповідача -ОСОБА_1 міської ради на користь прокуратури Львівської області (розрахунковий рахунок №35211093000774 УДКСУ у м. Києві, МФО 820172, ідентифікаційний код юридичної особи - 02910031) судовий збір в розмірі 6890 шість тисяч вісімсот дев яносто\ гривень.
Рішення може бути повністю або частково оскаржено в апеляційному порядку до апеляційного суду Львівської області протягом десяти днів з моменту його проголошення через Шевченківський районний суд м.Львова.
Суддя ОСОБА_4
Суд | Шевченківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2017 |
Оприлюднено | 31.05.2017 |
Номер документу | 66735014 |
Судочинство | Цивільне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні