Справа №127/11128/17
Провадження №1-кс/127/4416/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 травня 2017 року м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області
в складі:слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю слідчого ОСОБА_3 ,
адвоката ОСОБА_4
розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС Слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області майора податкової міліції ОСОБА_3 про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій,-
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий з ОВС Слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області майор податкової міліції ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій з ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН - НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН - НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН - НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (ІПН - НОМЕР_7 ) за період з 01.01.2015 по 31.12.2016
Згідно клопотання, У провадженні Слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016020000000089 від 19.10.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 205-1 КК України.
Під час досудового розслідування по кримінальному провадженні встановлено, що в продовж 2015-2016 років група невстановлених осіб, діючи за попередньою змовою на території Вінницької області, з метою прикриття незаконної діяльності з заволодіння лісовими ресурсами для власного збагачення, організували злочинну схему придбання, зберігання, перевезення та реалізації цінних порід деревини та неодноразово, повторно підробили документи, які подаються для проведення державної реєстрації фізичних осіб-підприємців, а саме: ОСОБА_12 : індивідуальний ідентифікаційний номер платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі ІПН) НОМЕР_8 ; ОСОБА_13 ІПН НОМЕР_9 ; ОСОБА_14 ІПН НОМЕР_10 ; ОСОБА_15 ІПН НОМЕР_11 ; ОСОБА_16 ІПН НОМЕР_12 ; ОСОБА_17 ІПН НОМЕР_13 ; ОСОБА_18 ІПН НОМЕР_14 ; ОСОБА_19 ІПН НОМЕР_15 ; ОСОБА_20 ІПН НОМЕР_16 ; ОСОБА_21 ІПН НОМЕР_17 ; ОСОБА_22 ІПН НОМЕР_18 ; ОСОБА_23 ІПН НОМЕР_19 ; ОСОБА_24 ІПН НОМЕР_20 ; ОСОБА_25 ІПН НОМЕР_21 ; ОСОБА_26 ІПН НОМЕР_22 ; ОСОБА_9 ІПН НОМЕР_5 ; ОСОБА_27 ІПН НОМЕР_23 ; ОСОБА_6 ІПН НОМЕР_2 ; ОСОБА_28 ІПН НОМЕР_24 ; ОСОБА_29 ІПН НОМЕР_25 ; ОСОБА_30 ІПН НОМЕР_26 ; ОСОБА_31 ІПН НОМЕР_27 ; ОСОБА_32 ІПН НОМЕР_28 ; ОСОБА_33 ІПН НОМЕР_29 ; ОСОБА_34 ІПН НОМЕР_30 ; ОСОБА_35 ІПН НОМЕР_31 ; ОСОБА_8 ІПН НОМЕР_4 ; ОСОБА_36 ІПН НОМЕР_32 ; ОСОБА_37 ІПН НОМЕР_33 ; ОСОБА_38 ІПН НОМЕР_34 ; ОСОБА_39 ІПН НОМЕР_35 ; ОСОБА_40 ІПН НОМЕР_36 ; ОСОБА_41 ІПН НОМЕР_37 ; ОСОБА_42 ІПН НОМЕР_38 ; ОСОБА_43 ІПН НОМЕР_39 ; ОСОБА_44 ІПН НОМЕР_40 ; ОСОБА_45 ІПН НОМЕР_41 ; ОСОБА_46 ІПН НОМЕР_42 ; ОСОБА_47 ІПН НОМЕР_43 ; ОСОБА_48 ІПН НОМЕР_44 ; ОСОБА_7 ІПН НОМЕР_3 ; ОСОБА_10 ІПН НОМЕР_6 ; ОСОБА_49 ІПН НОМЕР_45 ; ОСОБА_50 ІПН НОМЕР_46 ; ОСОБА_51 ІПН НОМЕР_47 ; ОСОБА_11 ІПН НОМЕР_7 ; Атві Хассан Реда ІПН НОМЕР_1 ; ОСОБА_52 ІПН НОМЕР_48 ; ОСОБА_53 ІПН НОМЕР_49 ; ОСОБА_54 ІПН НОМЕР_50 ; ОСОБА_55 ІПН НОМЕР_51 ; ОСОБА_56 ІПН НОМЕР_52 ; ОСОБА_57 ІПН НОМЕР_53 ; ОСОБА_58 ІПН НОМЕР_54 ; ОСОБА_59 ІПН НОМЕР_55 ; ОСОБА_60 ІПН НОМЕР_56 ; ОСОБА_61 ІПН НОМЕР_57 ; ОСОБА_62 ІПН НОМЕР_58 .
В подальшому група невстановлених осіб діючи за попередньою змовою, шляхом підшукування транспортних засобів, здійснювали реалізацію лісопродукції підприємствам лісопереробної галузі України.
При цьому, з метою приховування своєї протиправної діяльності отримували грошові кошти за доставлену ним продукцію на карткові рахунки, відкриті в банківських установах на ім`я вказаних вище суб`єктів підприємницької діяльності, які фактично такою діяльністю не займались.
Так, під час здійснення досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) здійснювало документальне проведення господарських операцій з придбання деревини (кругляк) від ФОП Атві Хассан Реда (ІПН НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН - НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН - НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН - НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (ІПН - НОМЕР_7 ) за період з 01.01.2015 по 31.12.2016.
Однак, допитані в якості свідків останні повідомили, що за одноразову грошову винагороду здійснили реєстрацію ФОП на своє ім`я без мети зайняття підприємницькою діяльністю, товарно-матеріальних цінностей на адресу ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) не поставляли, жодного відношення до здійснення будь-яких фінансово-господарських операцій в якості ФОП не мають.
Враховуючи встановленні під час досудового розслідування факти, у слідства є підстави вважати, що ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) при проведенні операцій з ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН - НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН - НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН - НОМЕР_6 ) ФОП ОСОБА_11 (ІПН - НОМЕР_7 ), ухилилось від сплати податків.
Єдиним можливим способом дослідити дані питання у ході досудового розслідування та отримати докази вчинення злочину є проведення позапланової документальної перевірки ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) за період з 01.01.2015 по 31.12.2016.
Тому, слідчий просив слідчого суддю призначити позапланову документальну перевірку ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій з ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН - НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН - НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН - НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (ІПН - НОМЕР_7 ) за період з 01.01.2015 по 31.12.2016.
Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав.
Адвокат ОСОБА_4 , який діє в інтересах ТОВ «Малінад» в судовому засіданні заперечував протии задоовлення клопотання, з підстав, викладених у письмових запереченнях.
Слідчий суддя, вислухавши пояснення слідчого та адвоката, дослідивши матеріали клопотання, прийшов до наступного висновку.
Відповідно до ч.2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.
Згідно з ч.2ст.84 КПК Україниодним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п.4 ч.2ст.99 КПК Українивіднесено і акти перевірок.
Разом із тим, на даний час зКПК Українивиключено п.6 ч.2 ст.36 та п.4 ч.2 ст.40, якими прокурору, та слідчому надавались повноваження призначити ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом, що обумовлює необхідність звернення до слідчого судді із даним клопотанням.
Постановою КМУ від 13.08.2014 року №408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребують у разі, якщо такі перевірки проходять за рішенням суду та на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКПК України.
Приймаючи до уваги необхідність перевірки ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій з ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН - НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН - НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН - НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (ІПН - НОМЕР_7 ) за період з 01.01.2015 по 31.12.2016, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання задовольнити.
Відповідно до п.82.2ст.82 Податкового Кодексу України тривалістьперевірок, визначених устатті 78 цього Кодексу(крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті78.1.8п.78.1ст.78цьогоКодексу, тривалістьяких встановлено устатті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємства5 робочих днів, для фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьомувосьмому цього пункту, - 3 робочих дні, інших платників податків10 робочих днів.
Керуючись ст.ст.71,93,110 КПК України,Постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 року №408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», ст.78,82 Податкового Кодексу України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого з ОВС Слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області майора податкової міліції ОСОБА_3 про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ «Малінад» задовольнити.
Надати дозвіл на проведеня позапланової документальної перевірки ТОВ «Малінад» (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій з ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН - НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН - НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН - НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (ІПН - НОМЕР_7 ) за період з 01.01.2015 по 31.12.2016..
Проведення даної перевірки доручити ревізорам ГУ ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ - 39402165).
Ухвала слідчого судді остаточна, оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2017 |
Оприлюднено | 07.03.2023 |
Номер документу | 66831681 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Вишар І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні