Постанова
від 30.05.2017 по справі 148/139/17
ТУЛЬЧИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 148/139/17

Провадження №2-а/148/11/17

П О С Т А Н О В А

Іменем України

30 травня 2017 року Тульчинський районний суд Вінницької області

В складі: головуючого судді Робак С. О.

при секретарі Новаленко І.І.

за участі позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Тульчині справу позовом ОСОБА_1 до Тульчинської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Тульчинської міської ради від 24.10.2016 та зобов'язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся до суду з позовом до Тульчинської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Тульчинської міської ради від 24.10.2016 та забов'язання вчинити дії, який згодом змінив, збільшивши позовні вимоги.

Свої вимоги мотивує тим, що він є переможцем конкурсу організованого та проведеного 23.07.2007 Тульчинською міською радою згідно розробленого нею Порядку набуття права користування земельною ділянкою несільськогосподарського призначення на конкурентних засадах, затвердженого рішенням 27 сесії 4 скликання від 01.03.2005, конкурсу на право оренди земельної ділянки площею 0,0600 га, яка розташована в м. Тульчині по вул. Леніна, 39 а.

Ним, як переможцем конкурсу, рішенням 15 сесії 5 скликання від 17.08.2007 Тульчинської міської ради Вінницької області № 355 Про затвердження рішення конкурсної комісії Тульчинської міської ради по проведенню конкурсу на право оренди земельної ділянки площею 0,0600 га, яка розташована в м. Тульчині по вул. Леніна, 39 а від 23.07.2007 , отримано дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення вказаної земельної ділянки для будівництва торговельного комплексу. Цим же рішенням сесії його було зобов'язано виготовити проект відведення та подати на затвердження сесії міської ради.

В організації, яка отримала ліцензію на виконання робіт із землеустрою ним був замовлений та виготовлений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для вказаних цілей, що включає в себе графічну частину, пояснювальну записку з додатками, та який відповідно ст.50 Закону України Про землеустрій , ст. 186-1 Земельного кодексу України було погоджено з всіма компетентними службами з наданням висновків щодо його позитивного погодження, а саме: висновок відділу архітектури та містобудування Тульчинської районної державної адміністрації №206 від 27.05.13; висновок територіального органу державного пожежного нагляду НПД ТУ МНС України у Вінницькій області №08-2/6954 від 04.07.07; висновок відділу Держземагенства у Тульчинському районі Вінницької області №1038 від 27.05.13.

07.06.2013, після вступу в силу ухвали Вищого адміністративного суду України від 23.04.13 щодо оскарження результатів конкурсу, підтвердження легітимності конкурсу та визначення переможця на право оренди спірної земельної ділянки на конкурентних засадах, він звернувся до Тульчинської міської ради із клопотанням про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки торговельного комплексу та надання земельної ділянки в оренду терміном на 15 років. До клопотання ним було додано встановлені, погоджені у встановленому порядку та закріплені в натурі (на місцевості) межі земельної ділянки, які згідно акту прийому-передачі межових знаків передані йому на зберігання, за збереження яких він несе відповідальність відповідно ст.211 Земельного кодексу України; витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відділу Держземагенства у Тульчинському районі Вінницької області №814 від 07.06.13 про вартість земельної ділянки, яка складає 208542 грн.; витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку про привласнений кадастровий номер земельної ділянки 0524310100:01:005:0308 та відсутність зареєстрованих відомостей про обмеження у використанні земельної ділянки встановлені Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМУ №1051 від 17.10.2012.

03.07.2013 міською радою на 37 сесії було прийнято рішення про відміну рішення прийнятого за результатами проведеного конкурсу, а саме: про затвердження протоколу конкурсної комісії з визначенням його переможцем та наданні дозволу на розробку проекту відведення спірної земельної ділянки без будь - яких мотивованих та законних аргументацій.

Постановою Тульчинського районного суду від 28.02.2014 у справі №148/5378/13-а рішення 37 сесії від 03.07.2013 про відміну рішення прийнятого за результатами проведеного конкурсу, а саме: про затвердження протоколу конкурсної комісії з визначення його переможцем та наданні дозволу на розробку проекту відведення спірної земельної ділянки визнано незаконним та скасовано і зобов'язано Тульчинську міську раду розглянути на найближчій сесії міської ради питання щодо затвердження проекту землеустрою земельної ділянки та надання її в оренду для будівництва торговельного комплексу в м. Тульчині по вул. Леніна, 39 а.

30.05.2014 на виконання постанови суду, його питання було включено в порядок денний 48 сесії міської ради, з 2-ма проектами рішень внесеними профільною земельною комісією перше - Про затвердження проекту відведення земельної ділянки … , інше - Про відмову у затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки … , по яких було прийнято рішення № 1267 про відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні її в аренду з аргументацією закінчення терміну дії висновку Держземагенства у Тульчинському районі № 1038 від 27.05.2013 року.

09.12.2014 постановою Тульчинського районного суду визнано незаконним та скасовано рішення 48 сесії 6 скликання Тульчинської міської ради від 30.05.2014 № 1267 Про відмову ОСОБА_1 в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині по вул. Леніна, 39 а .

В цій частині, ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 25.02.2015, постанова Тульчинського районного суду залишена без змін.

Після вказаних рішень судів він знову звернувся до Тульчинської міської ради із відповідною заявою про винесення на сесію питання про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання йому її в оренду.

Однак, відповідно до витягу з протоколу 62 сесії 6 скликання від 21.04.2015, рішення сесією по його заяві не прийнято.

При розгляді даного питання на 63 сесії 6 скликання від 27.05.2015, рішення знову ж не прийнято, що підтверджується витягом із протоколу.

21.12.2015 постановою Тульчинського районного суду визнано протиправними дії (бездіяльність) Тульчинської міської ради на 62 та 63 сесіях 6 скликання Тульчинської міської ради від 21.04.2015 та 27.05.2015 щодо вирішення питання про затвердження чи відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні йому в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині по вул. Леніна, 39а та зобов'язано Тульчинську міську раду на черговій сесії міської ради, в місячний термін з дня набрання законної сили даним рішенням вчинити дії, передбачені Законом України Про оренду землі , Про місцеве самоврядування в Україні і розглянути питання за його заявою про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині по вул. Леніна, 39а.

На виконання постанови суду, його питання було включено в порядок денний та розглянуто на 16 сесії 7 скликання Тульчинської міської ради. За результатами розгляду прийнято рішення Про відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення та надання в оренду земельної ділянки несільськогосподарського призначення від 24.10.2016 №322 та рішеня № 323, яким зарезервували дану земельну ділянку під облаштування благоустрою входу в центральний ринок та виключили її із переліку земельних ділянок Тульчинської міської ради, які пропонуються в оренду.

В обґрунтування своєї відмови відповідач не вказав жодної підстави, при цьому посилався на ст.19 та ч.3 ст.24 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності в якій зазначено, що в разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. Однак дія ч.3 ст.24 цього Закону до 01.01.2015 не поширюється на територію, де відповідно до цього Закону не затверджені плани зонування або детальні плани територій, а з заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки торговельного комплексу та надання земельної ділянки, що знаходиться за адресою м. Тульчин, вул. М.Леонтовича (Леніна), 39а в оренду терміном на 15 років він звернувся ще до дії даного Закону, а саме 07.06.2013. Причиною того, що проект землеустрою щодо відведення вищевказаної земельної ділянки не був затверджений ще в 2013 році є незаконні дії Тульчинської міської ради.

В зв'язку з даними обставинами він змушений звернутися до суд з даним позовом. Просить визнати протиправним та скасувати рішення Тульчинської міської ради №322 Про відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення та наданні в оренду земельної ділянки несільськогосподарського призначення від 24.10.2016 та зобов'язати Тульчинську міську раду на черговій сесії міської ради, в місячний строк з дня набрання законної сили даним рішенням вчинити дії, передбачені Законом України Про оренду землі , Про місцеве самоврядування в Україні щодо розгляду питання про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині вул. М.Леонтовича (Леніна), 39, а також, враховуючи збільшені позовні вимоги просить ще визнати протиправним та скасувати рішення Тульчинської міської ради № 323 Про резервування земельної ділянки по вул. М.Леонтовича, 39а ( вхід в центральний ринок ) під облаштування благоустрою входу в центральний ринок від 24.10.2016.

В судовому засіданні позивач підтримав збільшені позовні вимоги, посилаючись на викладені в позовній заяві обставини. Просить позов задовольнити.

Відповідач - представник Тульчинської міської ради позовні вимоги не визнав, посилаючись на те, що рішення прийнято відповідно до вимог ст.19 та ч.3 ст.24 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності в якій зазначено, що в разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. Однак дія ч.3 ст.24 цього Закону до 01.01.2015 не поширюється на територію, де відповідно до цього Закону не затверджені плани зонування або детальні плани територій, а з заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки торговельного комплексу та надання земельної ділянки, що знаходиться за адресою м. Тульчин, вул. М.Леонтовича (Леніна), 39а в оренду терміном на 15 років позивач звернувся ще до дії даного Закону, а саме 07.06.2013, а оскільки міською радою не не затверджений план зонування чи детальний план земельної ділянки, яка має передаватись в оренду, то і підстав для прийняття рішення про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення та наданні в оренду ОСОБА_1 земельної ділянки несільськогосподарського призначення не було. Оскільки останньому було відмовлено в наданні спірної земельної ділянки в оренду, то було прийнято рішення про резервування даної земельної ділянки під облаштування благоустрою входу в центральний ринок та виключено її із переліку земельних ділянок Тульчинської міської ради, які пропонуються в оренду.

Заслухавши сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Згідно ст.55 Конституції України, права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Судом встановлено, що 09.12.2014 постановою Тульчинського районного суду визнано незаконним та скасовано рішення 48 сесії 6 скликання Тульчинської міської ради від 30.05.2014 № 1267 Про відмову ОСОБА_1 в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині по вул. Леніна, 39 а .( а.с. 18-21 )

В цій частині, ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 25.02.2015, постанова Тульчинського районного суду залишена без змін ( а.с.25-28 ).

Відповідно до постанови Тульчинського районного суду від 21.12.2015 в справі № 148/1674/15-а було задоволено вимоги позивача ОСОБА_1 до Тульчинської міської ради та визнано протиправним дії (бездіяльність) Тульчинської міської ради на 62 та 63 сесіях 6 скликання Тульчинської міської ради від 21.04.2015 та 27.05.2015 щодо вирішення питання про затвердження чи відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині по вул. Леніна, 39а, ОСОБА_1 Зобов'язано Тульчинську міську раду на черговій сесії міської ради, в місячний термін з дня набрання законної сили даним рішенням вчинити дії, передбачені Законом України Про оренду землі , Про місцеве самоврядування в Україні і розглянути питання за заявою ОСОБА_1 про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині по вул. Леніна, 39 а.

Відповідно до вимог ч.1 ст.72 КАС України, якою визначені підстави для звільнення від доказування, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлені ці обставини.

24.10.2016 на 16 сесії 7 скликання Тульчинською міською радою було розглянуто проект відведення земельної ділянки та заяву ФОП ОСОБА_1 про надання земельної ділянки в оренду та прийнято рішення №322 Про відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення та надання в оренду земельної ділянки несільськогосподарського призначення з посиланням на ст.19 та ч.3 ст.24 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності .

Не погоджуючись з даним рішенням позивач звернувся до суду з даним позовом.

При вирішенні даного спору, суд враховує вимоги ст. 2 ч.3 п.1 КАС України, відповідно до якої, розглядаючи справу про оскарження рішення суб'єкта владних повноважень, суд має перевірити, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Вирішуючи питання щодо законності рішень сесій Тульчинської міської ради при вирішенні питання за заявою ОСОБА_3, судом враховано, що ч.2 ст. 19 Конституції України, ч.3 ст.24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Земельні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею регулюються Конституцією України, Земельним Кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно статті 93 Земельного кодексу України (дані ЗК України) право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Частинами 1, 2 ст.6 Закону України Про оренду землі передбачено, що орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі.

Відповідно до ч.1 ст.116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ст.126 ЗК України право оренди землі оформлюється договором, який реєструється відповідно до закону.

Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування передбачено ст. 123 ЗК України. Так, частиною 13 цієї статті передбачено, що підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Частиною 1 ст.134 ЗК України, зміни які внесено в редакції Закону № 509-VI від 16.09.2008, визначено обов'язковість продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах).

Разом з тим, ч.1 ст.124 цього ж Кодексу передбачено передачу в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними ст.122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Пунктом 3 прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву № 509 від 16.09.2008 передбачено, що прийняті і невиконані до набрання чинності цим Законом рішення відповідних органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про погодження місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки зберігають чинність протягом двох років з дня набрання чинності цим Законом.

Таким чином, законодавством передбачено вичерпний перелік підстав для відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та орган місцевого самоврядування, в даному випадку Тульчинська міська рада, при прийнятті рішення про відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки з підстав неможливості дотримання Закону України Про регулювання містобудівної діяльності при затвердженні проекту відведення та надання земельної ділянки в оренду, діяли в спосіб не передбачений чинним законодавством України, яким врегульовані дані правовідносини. Так, із наведених правових норм, жодною з них не передбачено таких підстав.

Відповідно до вимог ч.2 ст.77 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні спори про поновлення порушених прав юридичних і фізичних осіб, що виникають в результаті рішень, дій чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, вирішуються в судовому порядку.

Таким чином, судом встановлено, що при вирішенні питання за заявою ОСОБА_1 про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення та надання в оренду земельної ділянки, сесія Тульчинської міської ради діяла у спосіб, що не передбачений Конституцією та законами України.

Зазначене жодним чином не спростовано відповідачем належними та допустимими доказами.

Оскільки судом встановлено, що рішення 16 сесії 7 скликання Тульчинської міської ради від 24.10.2016 №322 Про відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення та надання в оренду земельної ділянки несільськогосподарського призначення є незаконним і підлягає скасуванню, то відповідно підлягає скасуванню і рішення 16 сесії 7 скликання Тульчинської міської ради від 24.10.2016 № 323 Про резервування земельної ділянки по вул. М.Леонтовича,39а ( вхід в центральний ринок ) під облаштування благоустрою входу в центральний ринок.

Статтею 71 ч.1 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу.

Частиною 2 цієї статті визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на викладене суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі. Водночас для реалізації повного захисту прав та інтересів позивача належним та допустимим способом захисту буде зобов'язання Тульчинської міської ради на черговій сесії міської ради, в місячний термін з дня набрання законної сили рішенням суду вчинити дії, передбачені Законом України Про оренду землі , Про місцеве самоврядування в Україні , Регламентом Тульчинської міської ради розглянути заяву позивача ОСОБА_1 про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині по вул. М.(Леонтовича)Леніна, 39а.

Вирішуючи питання про заходи забезпечення позову, викладенні в ухвалі суду від 26.01.2017, суд вважає, що до набрання рішенням законної сили, їх необхідно залишити без змін.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст. ст. 24, 26, 59, 77 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. 116, 123, 124, 126, 134, 186-1 ЗК України, ст. 50 Закону України Про землеустрій , ст. 6 Закону України Про оренду землі , ст. ст. 11, 14, 69-72, 94, 138, 158-163, 167 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_4 ОСОБА_5 до Тульчинської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Тульчинської міської ради від 24.10.2016 та зобов'язання вчинити дії задоволити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Тульчинської міської ради №322 Про відмову в затвердженні проекту із землеустрою щодо відведення та надання в оренду земельної ділянки несільськогосподарського призначення від 24.10.2016 та № 323 Про резервування земельної ділянки по вул. М.Леонтовича, 39а ( вхід в центральний ринок ) під облаштування благоустрою входу в центральний ринок від 24.10.2016.

Зобов'язати Тульчинську міську раду на черговій сесії міської ради, в місячний термін з дня набрання законної сили даним рішенням вчинити дії, передбачені Законом України Про оренду землі , Про місцеве самоврядування в Україні і розглянуту питання за заявою ОСОБА_1 про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні в оренду земельної ділянки за рахунок земель житлової і громадської забудови Тульчинської міської ради площею 0,0600 га для будівництва торгового комплексу, яка розташована в м. Тульчині по вул. М.Леонтовича (Леніна), 39а.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги до Вінницького адміністративного апеляційного суду через Тульчинський районний суд протягом десяти днів з дня її проголошення.

Повний текст постанови виготовлено 02.06.2017.

Суддя:

СудТульчинський районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення30.05.2017
Оприлюднено07.06.2017
Номер документу66869748
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —148/139/17

Ухвала від 12.09.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 05.09.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 29.08.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Постанова від 30.05.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Робак С. О.

Постанова від 30.05.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Робак С. О.

Ухвала від 07.03.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Робак С. О.

Ухвала від 25.01.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Робак С. О.

Ухвала від 26.01.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Робак С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні