Ухвала
від 06.06.2017 по справі 296/4454/17
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/4454/17

1-кс/296/1861/17

УХВАЛА

Іменем України

06 червня 2017 року м.Житомир

Cлідчий суддя Корольовського районного суду м.Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора прокуратури Житомирської області ОСОБА_3 , старшого слідчого СУ ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_4 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_4 по кримінальному провадженню №12017060000000084 від 13.05.2017 року про призначення позапланової ревізії, перевірив наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку учасників судового провадження

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУ НП в Житомирській області, перебувають матеріали досудового розслідування, відомості щодо яких внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017060000000084 від 13 травня 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 364 ч.1 КК України.

В ході досудового розслідування встановлені фактичні дані, які дають підстави вважати, що посадові особи Радовельської сільської ради Олевського району Житомирської області, в період часу з 2015 по 2017 роки, діючи умисно, за попередньою змовою групою осіб, зокрема зі службовими особами ПП «Будпослуги №1», з метою одержання неправомірної вигоди для себе та інших фізичних та юридичних осіб, використовували владу та службове становище, в супереч інтересам служби, що завдало істотної шкоди громадським інтересам та інтересам окремої юридичної особи.

Зокрема в ході досудового розслідування було встановлено, що згідно договору № 29 від 22.09.2015, укладеного між (замовником) Радовельською сільською радою в особі голови ОСОБА_5 та (генпідрядником) ПП «Будпослуги №1» в особі директора ОСОБА_6 , передбачалось виконати роботи по капітальному ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель Олевського району Житомирської області на суму 207272,40 грн. Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3 Підрядником виконано робіт на суму 207272,40 грн., які оплачено Замовником.

Згідно договору № 18 від 19.04.2016, що укладений між Радовельською сільською радою в особі голови ОСОБА_7 та ПП «Будпослуги №1» в особі директора ОСОБА_8 передбачалось виконати роботи по капітальному ремонту огорожі кладовища с. Радовель Олевського району Житомирської області на суму 208887,80 грн. Відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3 Підрядником виконано робіт на суму 208887,80, які оплачено Замовником.

Згідно договору № 19 від 25.05.2016, укладеного між (Замовником) Радовельською сільською радою в особі голови ОСОБА_7 та (Підрядником) ПП «Будпослуги №1» в особі директора ОСОБА_8 передбачалось виконати роботи по капітальному ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель Олевського району Житомирської області на суму 157442,90 грн. Відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3 Підрядником виконано робіт на суму 157442,90., які оплачено Замовником.

Згідно договорів № 31 від 16.10.2015 та № 12 від 05.04.2016, укладених між Радовельською сільською радою та ПП «Будпослуги №1» передбачалось виконати роботи по капітальному ремонту будинку культури в с. Радовель Олевського району Житомирської області на суму 657466,01 грн. Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3 Підрядником виконано робіт на суму 587125,21 грн., які оплачено Замовником.

В ході проведення перевірки за участю працівників Житомирської філії державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» 23.03.2017 та 29.03.2017 проведено контрольні обміри виконаних ПП «Будпослуги № 1», згідно вищевказаних договорів, робіт по капітальному ремонту огорожі вулиць, кладовища та капітальному ремонту будинку культури в с. Радовель Олевського району Житомирської області, в ході чого були складені акти контрольного обміру фактично виконаних будівельних робіт за допомогою програмного комплексу АБК-5 (3.1.2), а також складено локальні кошториси фактично виконаних будівельних робіт.

Проведеним порівнянням вартості робіт за даними актів приймання виконаних будівельних робіт з вартістю робіт, визначеною за результатами проведеного контрольного обміру фактично виконаних будівельних робіт встановлено, що внаслідок недотримання вимог п. 6.4.7 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, завищено по вказаних вище договорах вартість виконаних підрядних робіт на суму 466283,31 грн. шляхом внесення до актів приймання виконаних будівельних робіт завищених: обсягів робіт, поточних цін за одиницю роботи та цін на матеріали.

Відповідно до документів, які складалися для укладення вище вказаних договорів та у зв`язку із виконанням останніх, встановлено, що під час виконання частини робіт за зазначеними договорами включно до жовтня 2015 року від імені Радовельської сільської ради Олевського району Житомирської області діяв голова ради ОСОБА_5 , а від імені ПП «Будпослуги №1» його директор ОСОБА_6 , які підписували відповідні документи та які змінили займані посади, у зв`язку з проведенням чергових виборів до органів місцевого самоврядування, при цьому з листопада 2015 року від імені вказаних юридичних осіб діяли ОСОБА_7 та ОСОБА_8 . Вказані особи вчиняли дії направлені на укладення вище вказаних договорів, проведення робіт за ними, та прийняття таких, в тому числі вчиняти дії направлені на проведення розрахунків за такими договорами, що підтверджується відомостями, які містяться у документах, що складені в результаті укладення та виконання зазначених договорів, копії частини яких містяться у матеріалах кримінального провадження.

Таким чином, в ході досудового розслідування встановлені фактичні дані, які дають підстави вважати, що ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 . ОСОБА_8 діючи умисно, з корисливих мотивів, могли вчиняти дії направлені на завищення, по вказаних вище договорах, вартості виконаних підрядних робіт та обсягів таких та інш., в результаті чого місцевому бюджету було завдано збитків на загальну суму 466283,31 грн.

Крім того в ході досудового розслідування встановлені фактичні дані, які в сукупності із іншими обставинами, дають підстави вважати, що при виконанні інших робіт (в тому числі капітального ремонту виличного освітлення с. Пояски, договір №25/16 від 20.12.2016, підрядник приватне підприємство «Поліссяенергобуд» код 37927470), надання послуг та закупівлі товарів на договірних засадах, стороною (замовником) у яких була Радовельська сільська рада Олевського району Житомирської області, протягом 2015-2017 років були допущені аналогічні порушення та зловживання, що могли спричинити значну шкоду для місцевого бюджету.

Вказані фактичні дані можуть свідчити про вчинення злочину вище вказаними особами, який попередньо кваліфікується органом досудового розслідування за ст. 364 ч.1 КК України.

Зазначені вище обставини підтверджується заявою загальних зборів с. Радовель, актами та довідками, які сформовані за результатами проведення контрольних обмірів виконаних будівельних робіт, та іншими документами, які містяться у матеріалах досудового розслідування.

Враховуючи зазначені обставини видно, що дії направлені на заволодіння грошовими коштами місцевого бюджету через завищення по вказаних вище договорах вартості виконаних підрядних робіт та обсягів таких та інш., вчинялися протягом тривалого часу, що свідчить про стійкість злочинного умислу осіб, щодо яких зазначено вище, що в свою чергу дає підстави ватажити, що останні не будуть сприяти досудовому розслідуванню та встановленні істини по матеріалах кримінального провадження в тому числі можуть укривати фактичні дані, щодо вчинення ними злочинів. У зв`язку з вказаним є необхідність у залученні відповідних спеціалістів в ході досудового розслідування, які мають спеціальні знання у галузях, які необхідно дослідити.

В ході досудового розслідування було встановлено, що Радовельська сільська рада Олевського району Житомирської області знаходиться (юр. адреса) за адресою: Житомирська обл., Олевський район, с. Радовель, вул. Київська 1 (код 04343620).

Відповідно до відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно: права власності на об`єкт нерухомості за адресою вул. Київська 1, с. Радовель, Олевського району, Житомирської області зареєстровано за територіальною громадою особі Радовельської сільської ради.

Крім того в ході досудового розслідування встановлено, що приватне підприємство «Будпослуги №1» (код 33367387) знаходиться за адресою: вул. Промислова 27, м. Олевськ, Олевського району, Житомирської області.

Відповідно до відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно: права власності на об`єкт нерухомості за адресою вул. Промислова 27, м. Олевськ, Олевського району, Житомирської області зареєстровано за ПП «Будпослуги №1».

Крім того в ході досудового розслідування встановлено, що приватне підприємство «Поліссяенергобуд» (код 37927470), знаходиться за адресою м. Житомир, вул. Миру 74-а.

Враховуючи вищевикладене, є достатні підстави в призначенні та проведенні позапланової виїзної ревізії з окремих питань дотримання законодавства на стадіях бюджетного процесу Радовельською сільською радою Олевського району Житомирської області, за період з 01.01.2015 по час проведення перевірки для з`ясування питань, які цікавлять слідство та стосуються правильності та достовірності включення витрат до актів приймання виконаних робіт під час проведення в 2015-2017 роках закупівлі робіт, послуг, товарів, відповідності переліку робіт, товарів та послуг, об`ємів останніх та розцінок за них, відображених в актах виконаних робіт, проектно-кошторисній документації, правильності та достовірності проведення розрахунків між замовником та підрядником (генпідрядником), правильності та достовірності включення до актів виконаних робіт фактично виконаних та наданих робіт товарів та послуг, тощо.

Необхідно відмітити, що діяльність Радовельської сільської ради та приватних підприємств викликала значне незадоволення у громади сіл, які в результаті проведення зборів самостійно звернулися до правоохоронних органів для перевірки можливих порушень допущених посадовими особами органу місцевого самоврядування та юридичними та фізичними особами в період з 2015 по 2017 року, що могли призвести до матеріальних втрат коштів місцевого бюджету.

В зв`язку із необхідним обсягом перевірки, який потрібно здійснити органу державного фінансового контролю, є достатні підстави для визначення терміну ревізії в 15 робочих днів.

У судовому засіданні слідчий та прокурор підтримали клопотання.

Вивчивши матеріали клопотання, та додатки до нього, заслухавши думку прокурора та слідчого, слідчий суддя прийшов до висновку, що вказане клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 131, 132, 170, 172, 173 КПК України, слідчий суддя-

УХВАЛИВ:

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності органу місцевого самоврядування, а саме Радовельської сільської ради, Олевського району, Житомирської області, що знаходиться (юр. адреса) за адресою: вул. Київська 1, с. Радовель, Олевського району Житомирської області, ЄРДПОУ 04343620, за період з 01.01.2015 по час проведення перевірки, терміном 15 робочих днів, починаючи з 12.06.2017 по 03.07.2017 включно, організацію виконання якої доручити Управлінню північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області із можливістю залучення спеціалістів державних органів (установ, підприємств, організацій), в тому числі Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Житомирській області.

На вирішення ревізії поставити наступні запитання:

1. Чи обгрунтовано та відповідно до чинного законодавства було витрачено кошти, місцевого бюджету Радовельською сільською радою в ході виконання договірних зобов`язань за договорами, що пов`язані із виконанням робіт наданням послуг та закупівлею товарів, у період з 01.01.2015 по час проведення ревізії, в тому числі за договорами № 29 від 22.09.2015 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 18 від 19.04.2016 (щодо капітального ремонту огорожі кладовища в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 19 від 25.05.2016 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 31 від 16.10.2015 та № 12 від 05.04.2016 (щодо капітального ремонту будинку культури в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), №25/16 від 20.12.2016 (щодо капітального ремонту зовнішніх мереж вуличного освітлення в с. Пояски Олевського району, Житомирської області)? Крім того чи відповідають чинному законодавству визначені за вказаними договорами (в тому числі у проектно-кошторисній документації) поточні ціни на одиницю роботи та ціни на матеріали? Якщо не відповідають то в чому полягають невідповідності, чи спричинили останні будь-яку шкоду місцевому бюджету, якщо спричинили то в наслідок чиїх дій було спричинено таку шкоду?

2. Чи дотримані службовими особами Радовельської сільської ради Олевського району Житомирської області вимоги законодавства при підписанні договорів, що пов`язані із виконанням робіт наданням послуг та закупівлею товарів у період з 01.01.2015 по час проведення ревізії, в тому числі договорів № 29 від 22.09.2015 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 18 від 19.04.2016 (щодо капітального ремонту огорожі кладовища в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 19 від 25.05.2016 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 31 від 16.10.2015 та № 12 від 05.04.2016 (щодо капітального ремонту будинку культури в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), №25/16 від 20.12.2016 (щодо капітального ремонту зовнішніх мереж вуличного освітлення в с. Пояски Олевського району, Житомирської області)?

3. Чи дотримані, під час виконання договорів, що пов`язані із виконанням робіт наданням послуг та закупівлею товарів у період з 01.01.2015 по час проведення ревізії в тому числі договорів № 29 від 22.09.2015 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 18 від 19.04.2016 (щодо капітального ремонту огорожі кладовища в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 19 від 25.05.2016 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 31 від 16.10.2015 та № 12 від 05.04.2016 (щодо капітального ремонту будинку культури в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), №25/16 від 20.12.2016 (щодо капітального ремонту зовнішніх мереж вуличного освітлення в с. Пояски Олевського району, Житомирської області), вимоги законодавства при здійсненні авторського та технічного нагляду за якістю та обсягами робіт?

4. Чи відповідають об`єми фактично виконаних робіт наданих послуг та закуплених товарів у період з 01.01.2015 по час проведення ревізії в тому числі за договорами № 29 від 22.09.2015 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 18 від 19.04.2016 (щодо капітального ремонту огорожі кладовища в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 19 від 25.05.2016 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 31 від 16.10.2015 та № 12 від 05.04.2016 (щодо капітального ремонту будинку культури в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), №25/16 від 20.12.2016 (щодо капітального ремонту зовнішніх мереж вуличного освітлення в с. Пояски Олевського району, Житомирської області), затвердженій проектно-кошторисній документації по об`єктах та інш., документам та актам приймання виконаних робіт? Якщо не відповідають то в чому полягають такі невідповідності, які наслідки настали в результаті їх допущення та ким вони спричинені? Чи дотримано вимог законодавства при оформленні актів приймання виконаних робіт?

4. Чи були допущенні порушення чинного законодавства при використанні бюджетних коштів службовими особами Радовельської сільської ради Олевського району Житомирської області щодо взаємовідносин з ПП «Будпослуги №1», ПП «Поліссяенергобуд» та іншими фізичними чи юридичними особами, зокрема при виконані робіт, надання послуг та закупівлі товарів у період з 01.01.2015 по час проведення ревізії в тому числі за договорами № 29 від 22.09.2015 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 18 від 19.04.2016 (щодо капітального ремонту огорожі кладовища в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 19 від 25.05.2016 (щодо капітального ремонту огорожі по вул. Леніна в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), № 31 від 16.10.2015 та № 12 від 05.04.2016 (щодо капітального ремонту будинку культури в с. Радовель, Олевського району Житомирської області), №25/16 від 20.12.2016 (щодо капітального ремонту зовнішніх мереж вуличного освітлення в с. Пояски Олевського району, Житомирської області). Якщо так, то ким вони були допущені та які наслідки настали в результаті останніх?

5. З інших питань, які виникнуть в ході проведення позапланової виїзної ревізії.

6. Провести зустрічну звірку з приватним підприємством «Будпослуги №1» (код 33367387), що знаходиться за адресою: вул. Промислова 27, м. Олевськ, Олевського району, Житомирської області, а також з приватним підприємством «Поліссяенергобуд» (код 37927470), що знаходиться за адресою м. Житомир, вул. Миру 74-а.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення06.06.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу66940822
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —296/4454/17

Ухвала від 06.06.2017

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Бондарчук В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні