Постанова
від 17.11.2009 по справі 2а-19281/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія 6.14

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

17 листопада 2009 року Справа 2а-19281/09/1270

Луганський окружний ад міністративний суд у складі:

судді Солоніченко О. В.

при секретарі судового засідання Лященко М.С.,

за участю сторін:

від позивача: Бурмак К.В. , довіреність № 802-к від 27.10.2009,

від відповідача: не з' явив ся,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні матеріали за адміністративним позовом Інспекції державного архіт ектурно - будівельного конт ролю у Луганській області до Малого приватного підприємс тва «Естакада» про стягнення заборгованості,-

В С Т А Н О В И В :

13 січня 2009 року позивач звер нувся до суду з адміністрати вним позовом до Малого прива тного підприємства «Естакад а» про стягнення заборговано сті , в якому зазначив, що була проведена перевірка Малого приватного підприємства «Ес такада» по дотриманню закон одавства у сфері містобудува ння. За результатами перевір ки встановлено, що будівницт во та розміщення автостоянки на 30 маштномісць здійснюєтьс я з відхиленням від затвердж еної проектної документації , а саме об' єкт збільшений у р озмірах (улаштування фундаме нту здійснюється за межами п лями забудови).

Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги, просив суд їх за довольнити в повному обсязі, надав пояснення щодо суті по зовних вимог.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про дату, місце та час розг ляду справи був повідомлений належним чином.

Суд, вислухавши пояснення п редставника позивача, вивчив ши матеріали справи та дослі дивши докази, вважає, що позов ні вимоги підлягають задовол енню з наступних підстав.

В судовому засіданні встан овлено, що головним державни м інспектором Біловодського відділу контролю будівництв а та виробництва будівельних матеріалів та виробів Старо більського управління контр олю будівництва та виробницт ва будівельних матеріалів та виробів інспекції державног о архітектурно - будівельно го контролю у Луганській обл асті була проведена перевірк а Малого приватного підприє мства «Естакада» по дотрима нню законодавства у сфері мі стобудування. За результатам и перевірки складено протоко л № 1.1.1-46 від 11.12.2008 та встановлено, щ о будівництво та розміщення автостоянки на 30 маштномісць здійснюється з відхиленням від затвердженої проектної д окументації, а саме об' єкт з більшений у розмірах (улашту вання фундаменту здійснюєть ся за межами плями забудови) .

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про архітектурну д іяльність» для забезпеченн я під час забудови територій , розміщення і будівництва об ' єктів архітектури додержа ння суб' єктами архітектурн ої діяльності затвердженої м істобудівної та іншої проект ної документації, місцевих п равил забудови населених пун ктів, вимог вихідних даних, а т акож з метою захисту державо ю прав споживачів будівельно ї продукції здійснюється в у становленому законодавство м порядку державний архітект урно-будівельний контроль та нагляд.

Згідно зі ст. 2 Закону Україн и «Про планування і забудову територій» основними завдан нями планування і забудови т ериторій є обгрунтування май бутніх потреб та визначення переважних напрямів викорис тання територій; урахування державних, громадських і при ватних інтересів під час пла нування, забудови та іншого в икористання територій; обгру нтування розподілу земель за цільовим призначенням та ви користання територій для міс тобудівних потреб; забезпече ння раціонального розселенн я і визначення напрямів стал ого розвитку населених пункт ів; визначення і раціональне розташування територій житл ової та громадської забудови , промислових, рекреаційних, п риродоохоронних, оздоровчих , історико-культурних та інши х територій і об' єктів; обгр унтування та встановлення ре жиму раціонального використ ання земель та забудови тери торій, на яких передбачена пе рспективна містобудівна дія льність; визначення, вилучен ня (викуп) і надання земельних ділянок для містобудівних п отреб на основі містобудівно ї документації в межах, визна чених законом; визначення те риторій, що мають особливу ек ологічну, наукову, естетичну , історико-культурну цінніст ь, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та ін ше використання; охорона дов кілля та раціональне викорис тання природних ресурсів; ре гулювання забудови населени х пунктів та інших територій .

Згідно із Положенням про по рядок накладення штрафів за правопорушення у сфері місто будування підставою для розг ляду справи про правопорушен ня у сфері містобудування є в ідповідний протокол, складен ий за формою згідно з додатко м N 1 посадовою особою інспекці ї за результатами перевірки. Рішення посадової особи інс пекції про накладення штрафу оформляється постановою про накладення на підприємство штрафу за правопорушення у с фері містобудування.

11 грудня 2008 року винесена пос анова про накладення штрафу за првопорушення у сфері міс тобудування № 39, відповідно до якої на відповідача накладе но штраф у розмірі 1244,96 грн.

Під час перевірки також вст ановлено, що будівництво та р озміщення автостоянки на 30 ма штномісць здійснюється з від хиленням від затвердженої пр оектної документації, а саме об' єкт збільшений у розмір ах (улаштування фундаменту з дійснюється за межами плями забудови) .

Відповідно до ст. 4 Закону Ук раїни «Про архітектурну діял ьність» для створення об' є кта архітектури виконується комплекс робіт, який включає , окрім іншого, прийняття спор удженого об' єкта в експлуат ацію.

Відповідальність за виявл ене правопорушення передбач ена ст. 1 Закону України «Про в ідповідальність підпрємств , їх обєднань, установ та орган ізацій за правопорушення у с фері містобудування» та пере дбачає накладення штрафу у р озмірі десяти відсотків від вартості виконаних робіт.

Статтею 3 Закону України «П ро відповідальність підпрєм ств, їх обєднань, установ та ор ганізацій за правопорушення у сфері містобудування» пер едбачено, що штраф підлягає с платі підприємством у п' ятн адцятиденний термін з дня йо го накладення. У разі несплат и штрафу у зазначений термін він стягується у судовому по рядку.

Штраф у визначений чинним з аконодавством термін відпов ідачем не сплачено.

Приймаючи до уваги те, що ма теріалами справи підтвердже но правомірність застосуван ня штрафних санкцій, та штраф на санкція до цього часу не сп лачена, суд вважає за необхід не стягнути з Лотиківської с елищної ради Слов' яносербс ького району Луганської обла сті штрафні санкції в сумі 22245 49,15 грн. на користь Державного б юджету.

Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.

Керуючись ст. ст. 17, 87, 89, 94, 98, 158 - 163 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги Інспекці ї державного архітектурно - будівельного контролю у Луг анській області задовольни ти у повному обсязі.

Стягнути з Малого приватно го підприємства «Естакада» (р/р 26007006080410 МФО 304632 код 31594407 АБ «Брокб изнесбанк») на користь держа вного бюджету (отримувач - д ержавний бюджет м. Луганська , код 24046582, МФО 804013 УДК в Луганській області, р/р 31119106700002, код платежу 2 1081100) штраф у сумі 1244,96 грн. (одна ти сяча двісті сорок чотири грн . 96 коп.).

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого Кодек сом адміністративного судоч инства України, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана в строк, вст ановлений цим Кодексом, ухва ла суду першої інстанції наб ирає законної сили після зак інчення цього строку.

Постанова суду може бути о скаржена до Донецького апеля ційного адміністративного с уду. Заява про апеляційне оск арження постанови суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня її прогол ошення, а в разі складення пос танови у повному обсязі відп овідно до статті 160 цього Коде ксу - з дня складення в повно му обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інс танції подається протягом дв адцяти днів після подання за яви про апеляційне оскарженн я. Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя О.В . Солоніченко

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.11.2009
Оприлюднено21.05.2010
Номер документу6699339
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-19281/09/1270

Постанова від 17.11.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Солоніченко Оксана Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні