Категорія 6.7
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 серпня 2009 року Справа №2а-23459/09/1270
Луганський окружний адмі ністративний суд у складі
головуючого судді Чернявс ької Т.І.,
при секретарі судового зас ідання Ігнатович О.А.,
за участю сторін:
від позивача - заступ ник начальника відділу право вої роботи
Кабанець С.В. (довірен ість від 24.07.2009 № 6376)
старший контролер-р евізор КРВ у м. Алчевську
Левченко Н.О. (дов іреність від 03.07.2009 № 5607)
від відповідача - з аступник завідуючого притул ком для дітей
відділу у справах ді тей
Матвєєва І.Л. (довірен ість від 03.07.2009 № 1)
головний бухгалтер
Кравцова О.В. (довірен ість від 03.07.2009 № 2)
розглянувши у відкритом у судовому засіданні у м. Луга нську
справу за адміністративни м позовом
Контрольно-ревізійного у правління в Луганській облас ті
до притулку для дітей відді лу у справах дітей Алчевсько ї міської ради
про зобов' язання відпові дача виконати п. 2 вимоги від 17.0 3.2009 №130-14/193 в частині відшкодуван ня зайво нарахованих та випл ачених премій та надбавок до посадових окладів на загаль ну суму 32959,34 грн.,
ВСТАНОВИВ:
11 червня 2009 року Контрольн о-ревізійне управління в Луг анській області звернулось д о Луганського окружного адмі ністративного суду з позовом , в якому просило зобов' язат и притулок для дітей відділу у справах дітей Алчевської м іської ради виконати пункт д ругий вимоги контрольно-реві зійного відділу у м. Алчевськ у Контрольно-ревізійного упр авління в Луганській області від 17 березня 2009 року № 130-14/193 в час тині відшкодування зайво нар ахованих та виплачених премі й та надбавок до посадових ок ладів на загальну суму 32959,34 грн .
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив наступ не.
На виконання п. 1.4.1.1 Плану конт рольно-ревізійної роботи КРВ у м. Алчевськ на І ква ртал 2009 року проведено планов у ревізію фінансово-господар ської діяльності в Притулку для дітей відділу у справах д ітей Алчевської міської ради за період з 2005-2008 роки, за наслід ками якої складено акт ревіз ії від 23.02.2009 №130-21/005, який було підпи сано із запереченнями.
Суцільною ревізією за 2005-2008 ро ки правильності нарахування та виплати премій, надбавок т а доплат до посадових окладі в, надання матеріальної допо моги по керівних посадах, вст ановлено, що за період з 01.01.2005 по 31.12.2008 в порушення п. 4 Постанови К абінету Міністрів України ві д 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці пра цівників на основі Єдиної та рифної сітки розрядів і коеф іцієнтів з оплати праці прац івників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», п. З Наказу Міністерства України у справ ах сім'ї, молоді та спорту від 30.11.2005 №3008 «Про впорядкування умо в оплати праці працівників п ритулків для неповнолітніх с лужб у справах неповнолітніх , центрів соціально-психолог ічної допомоги, соціально-пс ихологічної реабілітації ді тей», зареєстрованого в Міні стерстві юстиції України 27.12.200 5 за №1568/11848 (діяв до 15.04.2006), п. З Наказу Міністерства України у спра вах сім'ї, молоді та спорту від 15.03.2006 №794 «Про впорядкування умо в оплати праці працівників п ритулків для неповнолітніх с лужб у справах неповнолітніх , центрів соціально-психолог ічної допомоги, соціально-пс ихологічної реабілітації ді тей, соціально-психологічної реабілітації дітей та молод і з функціональними обмеженн ями, соціальних гуртожитків, соціальних центрів матері т а дитини, центрів для ВІЛ-інфі кованих дітей та молоді» (зі з мінами), зареєстрованого в Мі ністерстві юстиції України 0 3.05.2006 за №510/12384 (діє з 14.05.2006), проводило сь нарахування та виплата пр емій та надбавок до посадови х окладів заступнику завідую чої Висоцькому В.М. з 01.01.2005 по 11.03.2008, з 14.04.2008 по 31.12.2008 заступнику зав ідуючої Сові К.В. при відс утності рішення органу вищог о рівня, внаслідок чого зайво нараховано та виплачено пре мій та надбавок до посадових окладів на загальну суму 24173,70 г ривень. Внаслідок порушення зазначених норм законодавст ва та зайвого нарахування та виплати премій та надбавок, д о державних цільових фондів зайво нараховано та перерахо вано внески на загальну суму 8785,64 гривні.
За результатами проведено ї ревізії, на підставі п. 7 ст. 10, с т. 15 Закону України від 26.01.1993 № 2939-X II «Про державну контрольно-р евізійну службу в Україні», п ритулку для дітей відділу у с правах дітей Алчевської місь кої ради було направлено в им огу щодо усунення фінансових порушень від 17.03.2009 №130-14/193 з термін ом надання зворотної інформа ції до 21.04.2009.
Згідно листа притулку для дітей відділу у справах діте й Алчевської міської ради ві д 17.04.2009 №196-А відшкодування фінан сових порушень не здійснено.
У зв' язку з викладеним, на підставі п. 10 ст. 10 та ст. 15 Закону України від 26.01.1993 № 2939-XII «Про дер жавну контрольно-ревізійну с лужбу в Україні» просив суд з обов' язати притулок для ді тей відділу у справах дітей А лчевської міської ради викон ати пункт другий вимоги конт рольно-ревізійного відділу у м. Алчевську Контрольно-реві зійного управління в Лугансь кій області від 17 березня 2009 ро ку № 130-14/193 в частині відшкодуван ня зайво нарахованих та випл ачених премій та надбавок до посадових окладів на загаль ну суму 32959,34 грн.
У судовому засіданні предс тавники позивача позов підтр имали, надали пояснення, анал огічні викладеним у позові.
Відповідач позовні вимоги не визнав, про що подав суду п исьмові заперечення проти по зову від 06.07.2009 № 324 (арк. справи 86-88). В запереченнях проти позову в ідповідач просить відмовити у задоволенні позову у зв' я зку з тим, що начальником від ділу у справах неповнолітніх Алчевської міської ради Де ржієм І.М. у наказі від 02.03.2006 №1-1 передано право керівнику пр итулку визначати розмір прем ій, надбавок, доплат та матері альної допомоги заступнику з авідуючого притулком за його ж погодженням, що не суперечи ть наказам Міністерства Укра їни у справах сім'ї, молоді та спорту від 30.11.2005 № 3008 та від 15.03.2006 № 794 , бо у пункті 2 цих же наказів на дається право керівникам при тулків для неповнолітніх, в м ежах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах, установлювати конкретні роз міри посадових окладів, надб авок, доплат, матеріальної до помоги.
Наявність такого наказу об ґрунтовується тим, що пункт 6 Т ипового положення про притул ок для дітей служби у справах дітей, затвердженого постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 9 червня 1997 року № 565 вста новлює: «Притулок утворюєтьс я, реорганізується та ліквід ується Радою міністрів Автон омної Республіки Крим, облас ною, Київською та Севастопол ьською міською, районною, рай онною у мм. Києві та Севастопо лі держадміністрацією за пог одженням з Мінсім'ямолодьспо ртом і підпорядковується від повідній службі у справах ді тей.
Таким чином, згідно з назван ою постановою Кабінету Мініс трів України для притулків, я кі утворені держадміністрац іями органом вищого рівня є в ідповідна служба у справах д ітей. Так як Алчевський приту лок для дітей створений на ба зі комунальної власності тер иторіальної громади м. Алчев ська рішенням виконавчого ко мітету Алчевської міської Ра ди народних депутатів від 15.10.19 96 № 671, то вказана постанова не к онкретизує орган вищого рівн я для притулків, які створені органами місцевого самовряд ування.
Крім того, у фабулі колектив ного договору Притулку на 2005-201 0 р.р., який узгоджений з відділ ом у справах неповнолітніх т а зареєстрований Головним уп равлінням економіки та ринко вих відносин Алчевської місь кої ради 17.04.2005 № 1467 визначено, що о собою, яка представляє власн ика - є завідувач Притулком, у розділі IV визначено, що власни к Притулку (тобто, як зазначен о вище, цими повноваженнями н аділено завідувача Притулко м) дозволяє і затверджує конк ретні розміри та порядок вип лат доплат, а також здійснює п реміювання робітників Приту лку відповідно до погоджених Положень, які є невід'ємною ча стиною колективного договор у.
У Положенні про преміюванн я передбачено преміювання за ступників завідувачів приту лку Висоцького В.М. та Со ву К.В.
Преміювання та інші доплат и нараховані та сплачені Ви соцькому В.М. та Сові К.В. за фактично виконані ними по садові обов'язки, за сумлінну працю, як то передбачено умов ами колективного договору та відповідає вимогам статті 13 К ЗпП щодо виконання обов'язкі в сторін.
В акті ревізії не встановле но порушень щодо перевищення фонду заробітної плати, тако ж і за умов, що фактично були с плачені премії та надбавки д о посадових окладів Висоць кому В.М. та Сові К.В., пере дбачені чинним законодавств ом, тому зазначене не призвел о до втрат, а тим більше до мат еріальної шкоди (збитків), зап одіяних притулку для дітей в ідділу у справах дітей Алчев ської міської ради.
Позивачем не враховується аналіз виділених та фактичн ого використання коштів на о плату праці працівників Прит улку, з якого видно, що видатки на виплату премії та надбаво к до посадових окладів засту пникам завідуючої притулком Висоцькому В.М. та Сові К.В. враховані при складанн і загальних штатних розписів (з урахуванням змін), які затв ерджувались першим заступни ком міського голови з питань діяльності виконавчих орган ів, і що ці ж самі видатки були враховані і при розрахунках до кошторисів на виділення а сигнувань на оплату праці, як і затверджувалися першим зас тупником міського голови з п итань діяльності виконавчих органів ради, перевірялись т а погоджувались з керівникам и вищестоящих органів, у тому числі й Управлінням фінансі в.
А виходячи із аналізу викор истання коштів, виділених на оплату праці працівників пр итулку визначається, що усі в идатки на оплату праці прове дені у межах фонду заробітно ї плати, до складу якого також увійшли премії та надбавки д о посадових окладів заступни кам завідуючої притулком В исоцькому В.М. та Сові К.В.
Отже, висновок про те, що виз начена загальна сума 32 959,34 грн. є зайво нараховані премії та н адбавки до посадових окладів не має під собою підґрунтя. Та й висновок ревізора, щодо виз начення винних осіб та запод іяної шкоди (збитків), є суб'єк тивним і суперечить чинному законодавству.
Окрім того, виконання вимог и позивача може призвести ще до більших порушень. Наявним кошторисом притулку не пере дбачені кошти на відшкодуван ня, а визначення винних осіб т а притягнення їх до цивільно ї відповідальності взагалі є порушенням статті 62 Конститу ції України, якою визначено, щ о особа вважається невинуват ою, доки її вину не буде доведе но у законному порядку і вста новлено обвинувальним вирок ом суду.
У судовому засіданні предс тавники відповідача запереч ення проти позову підтримали .
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає , що позов підлягає задоволен ню повністю з наступних підс тав.
Згідно із ч. 1 ст. 2 Кодексу адм іністративного судочинства України завданням адміністр ативного судочинства є захис т прав, свобод та інтересів фі зичних осіб, прав та інтересі в юридичних осіб у сфері публ ічно-правових відносин від п орушень з боку органів держа вної влади, органів місцевог о самоврядування, їхніх поса дових і службових осіб, інших суб' єктів при здійсненні н ими владних управлінських фу нкцій на основі законодавств а, в тому числі на виконання де легованих повноважень.
Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.
Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та Законами України, та принципом рівнос ті усіх учасників адміністра тивного процесу перед законо м і судом, відповідно до якого усі учасники адміністративн ого процесу є рівними перед з аконом і судом.
Статус державної контроль но-ревізійної служби в Украї ні, її функції та правові осно ви діяльності визначені Зако ном України від 26 січня 1993 року № 2939-XII «Про державну контрольн о-ревізійну службу в Україні ».
Головним завданням держав ної контрольно-ревізійної сл ужби відповідно до ст. 2 Закону України від 26 січня 1993 року 2939-XII « Про державну контрольно-реві зійну службу в Україні» є зді йснення державного фінансов ого контролю за використання м і збереженням державних фі нансових ресурсів, необоротн их та інших активів, правильн істю визначення потреби в бю джетних коштах та взяття зоб ов'язань, ефективним викорис танням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерсь кого обліку і фінансової зві тності в міністерствах та ін ших органах виконавчої влади , в державних фондах, у бюджетн их установах і у суб'єктів гос подарювання державного сект ору економіки, а також на підп риємствах і в організаціях, я кі отримують (отримували в пе ріоді, який перевіряється) ко шти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або викори стовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майн о (далі - підконтрольні устано ви), виконанням місцевих бюдж етів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених нед оліків і порушень та запобіг ання їм у подальшому.
Згідно із ст. 10 Закону Україн и від 26 січня 1993 року № 2939-XII «Про де ржавну контрольно-ревізійну службу в Україні» головному контрольно-ревізійному упра влінню України, контрольно-р евізійним управлінням в Респ убліці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрол ьно-ревізійним підрозділам ( відділам, групам) у районах, мі стах і районах у містах надає ться право:
7) пред'являти керівникам та іншим службовим особам підк онтрольних установ, що ревіз уються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законода вства з питань збереження і в икористання державної власн ості та фінансів, вилучати в с удовому порядку до бюджету в иявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші пл атежі, ставити перед відпові дними органами питання про п рипинення бюджетного фінанс ування і кредитування, якщо о тримані підприємствами, уста новами та організаціями кошт и і позички використовуються з порушенням чинного законо давства;
8) у судовому порядку стягув ати у дохід держави кошти, оде ржані підконтрольними устан овами, за незаконними угодам и, без встановлених законом п ідстав та з порушенням чинно го законодавства;
9) накладати у випадках, пере дбачених законодавчими акта ми, на керівників та інших слу жбових осіб підконтрольних у станов, адміністративні стяг нення;
10) звертатися до суду в інтер есах держави, якщо підконтро льною установою не забезпече но виконання вимог щодо усун ення виявлених ревізією пору шень законодавства з питань збереження і використання ак тивів.
За приписами ч. 2 ст. 15 Закону У країни від 26 січня 1993 року № 2939-XII « Про державну контрольно-реві зійну службу в Україні» зако нні вимоги службових осіб де ржавної контрольно-ревізійн ої служби є обов'язковими для виконання службовими особам и об'єктів, що ревізуються.
З 21.01.2009 по 23.02.2009 контрольно-реві зійним відділом у м. Алчевськ у К онтрольно-ревізійного уп равління в Луганській област і в межах наданих законом пов новажень проведено планову ревізію фінансово-господарс ької діяльності в Притулку д ля дітей відділу у справах ді тей Алчевської міської ради за період з 2005-2008 роки, за наслід ками якої складено акт ревіз ії від 23.02.2009 №130-21/005 (арк. справи 5-41).
Суцільною ревізією за 2005-2008 ро ки правильності нарахування та виплати премій, надбавок т а доплат до посадових окладі в, надання матеріальної допо моги по керівних посадах, вст ановлено, що за період з 01.01.2005 по 31.12.2008 в порушення п. 4 Постанови К абінету Міністрів України ві д 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці пра цівників на основі Єдиної та рифної сітки розрядів і коеф іцієнтів з оплати праці прац івників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», п. З Наказу Міністерства України у справ ах сім'ї, молоді та спорту від 30.11.2005 №3008 «Про впорядкування умо в оплати праці працівників п ритулків для неповнолітніх с лужб у справах неповнолітніх , центрів соціально-психолог ічної допомоги, соціально-пс ихологічної реабілітації ді тей», зареєстрованого в Міні стерстві юстиції України 27.12.200 5 за №1568/11848 (діяв до 15.04.2006), п. З Наказу Міністерства України у спра вах сім'ї, молоді та спорту від 15.03.2006 №794 «Про впорядкування умо в оплати праці працівників п ритулків для неповнолітніх с лужб у справах неповнолітніх , центрів соціально-психолог ічної допомоги, соціально-пс ихологічної реабілітації ді тей, соціально-психологічної реабілітації дітей та молод і з функціональними обмеженн ями, соціальних гуртожитків, соціальних центрів матері т а дитини, центрів для ВІЛ-інфі кованих дітей та молоді» (зі з мінами), зареєстрованого в Мі ністерстві юстиції України 0 3.05.2006 за №510/12384 (діє з 14.05.2006), проводило сь нарахування та виплата пр емій та надбавок до посадови х окладів заступнику завідую чої Висоцькому В.М. з 01.01.2005 по 11.03.2008, з 14.04.2008 по 31.12.2008 заступнику зав ідуючої Сові К.В. при відс утності рішення органу вищог о рівня, внаслідок чого зайво нараховано та виплачено пре мій та надбавок до посадових окладів на загальну суму 24173,70 г ривень. Внаслідок порушення зазначених норм законодавст ва та зайвого нарахування та виплати премій та надбавок, д о державних цільових фондів зайво нараховано та перерахо вано внески на загальну суму 8785,64 гривні. (арк. справи 18-20, 42-46).
За результатами проведено ї ревізії на підставі п. 7 ст. 10, с т. 15 Закону України від 26.01.1993 № 2939-X II «Про державну контрольно-р евізійну службу в Україні», п ритулку для дітей відділу у с правах дітей Алчевської місь кої ради направлено в имогу щ одо усунення фінансових пору шень від 17.03.2009 №130-14/193 з терміном на дання зворотної інформації д о 21.04.2009 (арк. справи 52-54). Станом на д ату судового розгляду даного позову вимога контрольно-ре візійного відділу у м. Алчевс ьку Контрольно-ревізійного у правління в Луганській облас ті від 17 березня 2009 року № 130-14/193 в ч астині відшкодування зайво н арахованих та виплачених пре мій та надбавок до посадових окладів на загальну суму 32959,34 г рн. притулком для дітей відді лу у справах дітей Алчевсько ї міської ради не виконана.
У зв' язку з тим, що відпові дачем вимога контрольно-рев ізійного відділу у м. Алчевську Контрольно-реві зійного управління в Лугансь кій області від 17.03.2009 №130-14/193 щодо усунення фінансових порушен ь не виконана, зазначена вимо га відповідачем не оскаржена та не визнана протиправною, с уд прийшов до висновку, що поз овні вимоги щодо її виконанн я є обґрунтованими.
Заперечення відповідача п роти позову з посиланням на т е, що начальником відділу у с правах неповнолітніх Алчевс ької міської ради Держієм І .М. у наказі від 02.03.2006 №1-1 переда но право керівнику притулку визначати розмір премій, над бавок, доплат та матеріально ї допомоги заступнику завіду ючого притулком за його ж пог одженням, що не суперечить на казам Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорт у від 30.11.2005 № 3008 та від 15.03.2006 № 794, бо у п ункті 2 цих же наказів надаєть ся право керівникам притулкі в для неповнолітніх, в межах ф онду заробітної плати, затве рдженого в кошторисах, устан овлювати конкретні розміри п осадових окладів, надбавок, д оплат, матеріальної допомоги , відхиляються судом за необґ рунтованістю з огляду на нас тупне.
Відповідно до наказу начал ьника відділу у справах непо внолітніх Алчевської місько ї ради від 02.03.2006 №1-1 обов' язково ю умовою при передачі права к ерівнику притулку визначати розмір премій, надбавок, допл ат та матеріальної допомоги заступнику завідуючого прит улком зазначено погодження з керівником відділу у справа х неповнолітніх (арк. справи 90 ).
Згідно письмових пояснень завідуючої притулком для ді тей відділу у справах дітей А лчевської міської ради, які н адані суду у судовому засіда нні 19.08.2009, з авідуючою притулком для неповнолітніх Малишев ою Л.В. за період з 01.01.2005 до 02.03 2006 (д ата видання наказу відділу у справах неповнолітніх від 02.0 3.2006 року № 1-1) видавалися накази про призначення премій засту пнику завідуючого притулком Висоцькому В.М. без наявн ості рішення органу вищого р івня. Накази завідуючого при тулком за період з 02.03.2006 по 31.12.2008 що до призначення премій заступ никам завідуючого притулком не мають письмової відмітки про узгодження проведення т аких призначень. Це пояснюєт ься тим, що накази про признач ення премій заступникам заві дуючого притулком видавалис я у формі загального списку п рацівників (в тому числі й зас тупників завідуючого), яким н араховувалися премії. Окремо накази на нарахування премі й заступникам завідуючого пр итулком не видавалися (арк. сп рави 159).
Зазначене підтверджує пра вомірність висновків акта ре візії від 23.02.2009 № 130-21/005 щодо провед ення нарахування та виплати премій та надбавок до посадо вих окладів заступникам заві дуючої притулку з 01.01.2005 по 31.12.2008 пр и відсутності рішення органу вищого рівня, що є порушенням п. 4 Постанови Кабінету Мініст рів України від 30.08.2002 №1298 «Про оп лату праці працівників на ос нові Єдиної тарифної сітки р озрядів і коефіцієнтів з опл ати праці працівників устано в, закладів та організацій ок ремих галузей бюджетної сфер и», п. З Наказу Міністерства Ук раїни у справах сім'ї, молоді т а спорту від 30.11.2005 №3008 «Про впоря дкування умов оплати праці п рацівників притулків для неп овнолітніх служб у справах н еповнолітніх, центрів соціал ьно-психологічної допомоги, соціально-психологічної реа білітації дітей», зареєстров аного в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за №1568/11848 (діяв до 15.04.20 06), п. З Наказу Міністерства Укр аїни у справах сім'ї, молоді та спорту від 15.03.2006 №794 «Про впорядк ування умов оплати праці пра цівників притулків для непов нолітніх служб у справах неп овнолітніх, центрів соціальн о-психологічної допомоги, со ціально-психологічної реабі літації дітей, соціально-пси хологічної реабілітації діт ей та молоді з функціональни ми обмеженнями, соціальних г уртожитків, соціальних центр ів матері та дитини, центрів д ля ВІЛ-інфікованих дітей та м олоді» (зі змінами), зареєстро ваного в Міністерстві юстиці ї України 03.05.2006 за №510/12384 (діє з 14.05.2006).
Судом не може бути прийняти й у якості доказу погодження нарахування та виплати прем ій та надбавок до посадових о кладів заступникам завідуюч ої притулку колективний дого вір Притулку на 2005-2010 р.р., в яком у визначено, що особою, яка пре дставляє власника - є завідув ач Притулком, який дозволяє і затверджує конкретні розмір и та порядок виплат доплат, а т акож здійснює преміювання ро бітників Притулку відповідн о до погоджених Положень, які є невід'ємною частиною колек тивного договору, з наступни х підстав.
По-перше, питання щодо нара хування та виплати премій та надбавок до посадових оклад ів заступникам завідуючої пр итулку вирішується шляхом ви дання відповідного наказу, я кий згідно із вимогами наказ у начальника відділу у справ ах неповнолітніх Алчевської міської ради від 02.03.2006 №1-1 обов' язково погоджується з керівн иком відділу у справах непов нолітніх.
Погодження документів, як в нутрішнє, так і зовнішнє, поля гає в оцінці доцільності док умента, його обґрунтованості та встановленні відповіднос ті законодавству.
Згідно із вимогами п. 5.24 та п. 5 .25 Уніфікованої системи орган ізаційно-розпорядчої докуме нтації «Вимоги до оформлюван ня документів ДСТУ 4163-2003», затве рдженої наказом Держспоживс тандарту України від 07.04.2003 № 55, гр иф погодження розміщують ниж че реквізиту «Підпис». Він ск ладається зі слова ПОГОДЖЕНО (без лапок), назви посади особ и, яка погоджує документ (разо м з назвою організації), особи стого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища, дати погодження. Ві зою оформлюють внутрішнє пог одження документа. Віза скла дається з назви посади, особи стого підпису, ініціалів і пр ізвища особи, яка візує докум ент, дати завізування. Візу ро зміщують нижче підпису, як на лицьовому, так і на зворотном у боці останнього аркуша док умента. Візу ставлять на прим ірниках документів, які зали шають в організації.
Вищезазначені вимоги щодо погодження з керівником від ділу у справах неповнолітніх наказів на нарахування та ви плату премій та надбавок до п осадових окладів заступника м завідуючої притулку відпов ідачем не виконувались.
По-друге, згідно ст. 1 Закону У країни від 01 липня 1993 року № 3356-XII « Про колективні договори і уг оди» колективний договір та угода - це документи, які рег улюють виробничі, трудові і с оціально-економічні відноси ни і узгоджують інтереси тру дящих, власників або уповнов ажених ними органів.
Колективний договір або уг ода ніяким чином не можуть ре гулювати питання фінансової дисципліни в бюджетній сфер і, яка врегульована виключно нормативно-правовими актами , а тим паче вони не можуть суп еречити вимогам нормативно-п равових актів.
Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що по зовні вимоги Контрольно-реві зійного управління в Лугансь кій області є обґрунтованими , доведеними та такими, що підл ягають повному задоволенню.
Враховуючи вимоги ч. 4 ст. 94 КА С України, а також те, що позив ач відповідно до п. 15 ст. 4 Декр ету Кабінету Міністрів Украї ни від 21 січня 1993 року №7-93 “Про де ржавне мито” від сплати держ авного мита (судового збору) з вільнений, судові витрати у ц ій справі не підлягають стяг ненню з відповідача, оскільк и у справах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноважен ь, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витра ти, здійснені позивачем, з від повідача не стягуються.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни у судовому засіданні 19 серп ня 2009 року проголошено вступн у та резолютивну частини пос танови. Складення постанови у повному обсязі відкладено, про що згідно вимог ч. 4 ст. 167 КАС України повідомлено після п роголошення вступної та резо лютивної частин постанови у судовому засіданні.
Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 87, 94, 15 8-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Зобов' язати притулок для дітей відділу у справах діте й Алчевської міської ради (ід ентифікаційний код 24197421) викон ати пункт другий вимоги конт рольно-ревізійного відділу у м. Алчевську Контрольно-реві зійного управління в Лугансь кій області від 17 березня 2009 ро ку № 130-14/193 в частині відшкодуван ня зайво нарахованих та випл ачених премій та надбавок до посадових окладів на загаль ну суму 32959,34 грн.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано у встановле ний КАС України строк. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у вста новлений КАС України строк, п останова набирає законної си ли після закінчення цього ст року. У разі подання апеляцій ної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законн ої сили після закінчення апе ляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.
Про апеляційне оскарження спочатку подається заява. Об ґрунтування мотивів оскарже ння і вимоги до суду апеляцій ної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до Донецького апел яційного адміністративного суду через Луганський окруж ний адміністративний суд. Ко пія апеляційної скарги одноч асно надсилається особою, як а її подає, до суду апеляційно ї інстанції.
Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом двад цяти днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.
Постанова складена у повн ому обсязі 25 серпня 2009 року.
Суддя Т.І . Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2009 |
Оприлюднено | 21.05.2010 |
Номер документу | 6699363 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Чернявська Тетяна Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні