Ширяївський районний суд Одеської області
07.06.2017 Справа 518/286/14-а
Провадження № 2-а/518/12/2017
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07.06.2017 року Ширяївський районний суд Одеської області у складі:
головуючого судді: Палія С.А.,
при секретареві: Чумаченко І.Л.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Ширяєве клопотання ОСОБА_1 про забезпечення адміністративного позову, -
ВСТАНОВИВ:
13.03.204 року ОСОБА_1 (далі позивач), звернувся до суду з адміністративним позовом (який в подальшому, а саме 06.06.2017 року уточнив свої позовні вимоги) до Ширяївської районної державної адміністрації Ширяївського районну Одеської області, Ширяївської районної ради Ширяївського району Одеської області, треті особи - ОСОБА_2 та ОСОБА_3, відповідно до якого, він просить суд визнати його потерпілим від дій та бездіяльності Ширяївської районної державної адміністрації щодо не розгляду його заяв про продовження терміну дії договору оренди землі від 31 січня 2008 року та в незаконній передачі в оренду земельної ділянки площею 43 га, яка знаходиться на території Катерино-Платонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області на масиві №783 кадастровий №5125481400:01:003:0348 голові СФГ Христина ОСОБА_3, а згодом в довгострокову оренду терміном на 49 років ОСОБА_2 та державної реєстрації договору оренди землі від 31 січня 2008 року. Визнати незаконними дії та бездіяльність Ширяївської районної державної адміністрації Одеської області та Ширяївської районної ради Одеської області при створенні комісії згідно протоколу № 9 засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу по наданню в оренду земельних ділянок земель запасу в тимчасове користування Ширяївського району Одеської області від 30 жовтня 2009 року, та дії цієї ж комісії, згідно заяви СФГ Христина ОСОБА_3 від 27.10.2009 року Про надання в оренду земельної ділянки площею 43 га із земель запасу Катерино-Платонівської сільської ради на масиві № 783 згідно протоколу № 9 засідання цієї ж комісії від 30 жовтня 2009 року. Визнати незаконним рішення конкурсної комісії для проведення конкурсу по наданню в оренду земельних ділянок земель запасу в тимчасове користування Ширяївського району Одеської області згідно протоколу № 9 засідання цієї ж комісії від 30 жовтня 2009 року Про надання права оренди земельної ділянки розміром 43 га для ведення сільськогосподарського товарного виробництва, терміном на 1 сільськогосподарський рік голові СФГ Христина ОСОБА_3 із земель запасу по Катерино-Платонівській сільській раді на масиві №783. Зобов'язати Ширяївську районну державну адміністрацію Одеської області провести державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки від 31 січня 2008 року між Ширяївською районною адміністрацією та ОСОБА_1. Визнати договір оренди землі від 31 січня 2008 року поновленим та діючим до збирання врожаю згідно рішення комісії при райдержадміністрації з питань передачі земельних ділянок у власність та оренду, згідно заяв ОСОБА_1 про продовження терміну дії договору оренди землі від 04.08.2008 року за №19/527, заяви від 11.12.2008 року за №19/855 та протоколу цієї ж комісії від 21.07.2008 року №12. Визнати недійсним та незаконним висновок (рішення) професійної комісії з питань створення фермерських господарств від 19.01.2011 року за №1 Про надання дозволу на створення фермерського господарства ОСОБА_2 на земельній ділянці площею 3758 га ріллі, терміном на 49 років земель запасу на території Катерино - Платонівської сільської ради , так як воно прийняте з порушенням Закону України Про фермерське господарство ст.7 та Закону України Про оренду землі ст.6,7,9.16,33.та для відновлення моїх прав. Зобов'язати відповідача - Ширяєвську районну державну адміністрацію розглянути його заяви за №19/855 від 11.12.2008 року, №28-102 від 17.02.2011 року, №Г-121-5 від 03.11.2009 року, №Г-333 в/зп від 04.02.2010 року, №Г-243-4 від 09.06.2011 року, №Г-890-4 від 16.12.2011 року, №Г-335-4 від 06.10.2014 року про продовження терміну дії договору оренди землі від 31 січня 2008 року між ним та Ширяївською районною державною адміністрацією Одеської області площею 43 га, яка знаходиться на території Катерино-Платонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області та направити вищевказані заяви для розгляду до Головного Управління Держземагенства в Одеській області для надання згоди на підготовку землевпорядною організацією проекту відведення земельної ділянки та надання йому її в оренду. Скасувати розпорядження Ширяївської РДА від 24.01.2011 року за №21 Про надання дозволу розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину ОСОБА_2 для створення та ведення фермерського господарства на території Катерино-Платонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області (за межами населеного пункту) так як воно прийняте з порушенням Закону України Про фермерське господарство ст.7, Закону України Про оренду землі ст.6,7,9,16,33 та для відновлення його прав. Визнати недійсним проект землеустрою ОСОБА_2 для створення та ведення фермерського господарства на території Катерино-Платонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області, так як він був виготовлений на підставі розпорядження Ширяївської РДА від 19.05.2011 року №202 (Про внесення змін т доповнень до розпорядження райдержадміністрації від 24.01.2011 року №21 Про надання дозволу розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину ОСОБА_2 для створення та ведення фермерського господарства на території Катерино-Платонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області (за межами населеного пункту), яке розпорядження Ширяївської РДА від 03.08.2011 року №339 Про внесення змін та доповнень до розпорядження райдержадміністрації від 24.01.2011 року №21 Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину ОСОБА_2 для створення та ведення фермерського господарства на території Катерино-Платонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області було визнане таким, що втратило чинність, та згідно ст.19 Закону України Про звернення громадян є не відповідаючим Закону України та прийняте з порушенням Закону України Про фермерське господарство ст.7,8, Закону України Про оренду землі ст.6,7,9,16,33 та для відновлення його прав. Скасувати розпорядження Ширяївської РДА від 15.02.2012 року №57 Про передачу земельної ділянки ОСОБА_2 для ведення фермерського господарства загальною площею 39,38 га ріллі в довгострокову оренду терміном на 49 років на території Катерино-Платонівської сільської ради , так як воно прийняте з порушенням Закону України Про фермерське-господарство ст.7 Закону України Про оренду землі ст.6,7,9,16,33 та для відновлення його прав. Визнати недійсним довгостроковий договір оренди землі від 26.11.2012 року між фізичною особою ОСОБА_2 та Ширяївською районною державною адміністрацією, з державною реєстрацією іншого речового права від 03.09.2013 року №2527972, індексний номер 5957767 від 17.09.2013 року, так як він був укладений з порушенням Закону України Про фермерське господарство ст.7 та Закону України Про оренду землі ст.6,7,9,16,33 та для відновлення його прав.
06.06.2017 року разом з уточненою позовною заявою до суду надійшло клопотання про забезпечення позову у порядку ст. 117 КАС України шляхом заборони вчиняти будь-які дії відносно земельної ділянки площею 43,0 га, яка знаходиться на території Катерино-Платонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області на масиві №783 кадастровий №5125481400:01:003:0348, у тому числі виготовлення технічної документації, укладання договору оренди чи відчуження в будь-який спосіб, та надання для створення фермерського господарства.
Мотивуючи його ти, що на сьогоднішній день, питання про продовження терміну дії договору оренди землі від 31.01.2008 року площею 43 га, яка знаходиться на території Катерино-Платонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області по сутті ще не вирішено, а земельна ділянка вже використовується іншою особою, яка намагається розпаювати спірну земельну ділянку.
Вивчивши клопотання про забезпечення позову та подані матеріали, суд дійшов до наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних правлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до ч. 1 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України , суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
Таким чином, законодавець визначив, що перелік підстав для забезпечення позову є вичерпним а тому за відсутності передбачених вказаною статтею обставин прийняття рішення про забезпечення позову є неможливим.
Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 72 цього Кодексу .
Розглядаючи клопотання про забезпечення позову, суд має з урахуванням доказів, наданих позивачем на підтвердження своїх вимог, пересвідчитися, зокрема, в тому, що існує реальна загроза невиконання чи утруднення виконання можливого рішення суду про задоволення позову.
Відповідно до обґрунтувань, які містяться в клопотанні про забезпечення позову, позивачем не зазначено жодних обставин та доказів щодо відомостей, які йому стали відомі, які б обґрунтовували необхідність вжиття заходів щодо забезпечення позову. Відсутність зазначених відомостей позбавляє суд дійти висновку про наявність достатньо обґрунтованого припущення, що невжиття заходів забезпечення позову може у майбутньому утруднити чи зробити неможливим виконання рішення суду, у зв'язку з чим суд вважає, що заява задоволенню не підлягає.
Частиною 1 ст. 118 КАС України визначено, що клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 71 , 117 , 118 КАС України , суд -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання про забезпечення позову у справі за позовом ОСОБА_1 до Ширяївської районної державної адміністрації Ширяївського районну Одеської області, Ширяївської районної ради Ширяївського району Одеської області, треті особи - ОСОБА_2 та ОСОБА_3 про зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку через Ширяївський районний суд Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 5 днів з дня проголошення ухвали.
Суддя:
Суд | Ширяївський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2017 |
Оприлюднено | 13.06.2017 |
Номер документу | 66998873 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Ширяївський районний суд Одеської області
Палій С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні