Ухвала
від 26.05.2017 по справі 757/29397/17-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/29397/17-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 травня 2017 року Слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 за участі секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , підозрюваного ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання старшого слідчого військової прокуратури Київського гарнізону ОСОБА_6 про відсторонення підозрюваного ОСОБА_4 від посади,

В С Т А Н О В И В :

Старший слідчий військової прокуратури Київського гарнізону ОСОБА_6 розглянувши матеріали кримінального провадження № 42017110350000018 від 26.01.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, за погодженням прокурора ОСОБА_7 звернувся до слідчого судді із клопотанням про відстороненні підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 уродженця с. Уланів Хмільницького району Вінницької області, громадянина України, від посади заступника начальника відділу митного оформлення № 1 митного Поста «Південний термінал» Київської митниці Державної фіскальної служби України строком на 2 місяці.

Клопотання підтримано прокурором ОСОБА_3 та обґрунтовано наступним. Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_4 , перебуває на посаді заступника начальника відділу митного оформлення № 1 митного поста «Південний термінал» Київської митниці Державної фіскальної служби України (далі - МП «Південний термінал» Київської митниці ДФС України) в зв`язку з чим, відповідно примітки 2 до ст. 368 КК України, є службовою особою, яка займає відповідальне становище. Відповідно до ч.ч. 1. 4 ст. 7 Митного кодексу України затвердженого Законом України № 4495-УІ від 13.03.2012 встановлені порядок і умови переміщення товарів через митний кордон України. їх митний контроль та митне оформлення, застосування механізмів тарифного і нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, справляння митних платежів, ведення митної статистики, обмін митною інформацією, ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, здійснення відповідно до закону державного контролю нехарчової продукції при її ввезенні на митну територію України, запобігання та протидія контрабанді, боротьба з порушеннями митних правил, організація і забезпечення діяльності органів доходів і зборів і а інші заходи, спрямовані на реалізацію державної політики у сфері державної митної справи, становлять державну митну справу, а безпосереднє керівництво здійсненням державної митної справи покладається на центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно п.п. 1. 4. 7 Положення про Державну фіскальну службу України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 № 236 Державна фіскальна служба України (далі - ДФС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, державну політику з адміністрування єдиного, внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державну політику сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску.

ДФС відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, забезпечує застосування митних режимів, здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, поміщених у відповідні митні режими; ДФС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. ДФС та її територіальні органи є органами доходів і зборів.

Відповідно до п. 34-1 ч. 1 ст. 4 Мінного кодексу України затвердженого Законом України № 4495-УІ від 13.03.2012 органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує держави) податкову і митну політику, митниці та митні пости.

Однак, ОСОБА_4 перебуваючи па посаді заступника начальника відділу митного оформлення № 1 МП «Південний термінал» Київської митниці ДФС України, налагодив схему отримання від директора ТОВ «Електромобілі» (Ідентифікаційний код юридичної особи 39616244) ОСОБА_8 неправомірної вигоди за не створення штучних перешкод під час митного оформлення автомобілів з електродвигунами в зоні діяльності митного посту «Південний термінал» Київської митниці ДФС України з розрахунку 100 доларів США за кожен розмитнений автомобіль з електронним двигуном.

Реалізуючи свій злочинний умисел, ОСОБА_4 26.04.2017 близько 11 год. 00 хв. перебуваючи у адміністративній будівлі митного посту «Південний термінал» за адресою: Київська область. Васильківський район, смт. Калинівка, вул. Індустріальна, буд. 5, вимагав та одержав від директора ТОВ «Електромобілі» ОСОБА_8 за не створення штучних перешкод під час митного оформлення автомобілів з електродвигунами в зоні діяльності МП «Південний термінал» Київської міської митниці ДФС України, а саме за 2 раніше розмитнених електромобілі, неправомірну вигоду в сумі 200 доларів США, що згідно з курсом валют Національного банку України станом на 26.04.2017 становить 5326.36 гривень.

Продовжуючи свій злочинний умисел, ОСОБА_4 25.05.2017 близько 09 год. 59 хв. перебуваючи у адміністративній будівлі митного поста «Південний термінал» за адресою: Київська область. Васильківський район, смт. Калинівка, вул. Індустріальна, буд. 5, повторно вимагав та одержав від директора ТОВ «Електромобілі» ОСОБА_8 за не створення штучних перешкод під час митного оформлення шести автомобілів з електродвигунами в зоні діяльності МП «Південний термінал» Київської міської митниці ДФС України, а саме за шість електромобілів, неправомірну вигоду в сумі 600 доларів США, що згідно з курсом валют Національного банку України станом на 25.05.2017 становить 15759,67 гривень , із розрахунку 100 доларів СІІІА за один розмитнений автомобіль.

25.05.2017 о 10 год. 00 хв. у адміністративній будівлі на 2 поверсі «Південний термінал» за адресою: Київська області,. Васильківський район, смт. Калинівка, вул. Індустріальна, буд. 5. ОСОБА_4 затримано та при обшуку затриманої особи у останнього виявлено та вилучено неправомірну вигоду в сумі 600 доларів США, що згідно з курсом валют Національного банку України станом на 25.05.2017 становить 15759.67 гривень.

25.05.2017 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення злочину, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України одержання службовою особою неправомірної вигоди за вчинення в інтересах того, хто надає неправомірну вигоду дій з використанням наданої їй влади та службового становища, вчинене службовою особою, яка займає відповідальне становище, поєднане з вимаганням неправомірної вигоди.

Викладені обставини, що дають підстави підозрювати ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, підтверджуються показаннями свідків ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , відповідями на доручення, протоколом огляду телефону ОСОБА_8 , протоколами оглядів та вручення заздалегідь ідентифікованих засобів - грошових коштів, протоколом затримання ОСОБА_4 протоколами НСРД, а також іншими матеріалам кримінального провадження.

Підозрюваний ОСОБА_4 на даний час обіймає посаду заступника начальника відділу митного оформлення № 1 митного поста «Південний термінал» Київської митниці Державної фіскальної служби України та у ЗВ`ЯЗКУ із перебуванням на цій посаді ним було скоєно корупційний злочин.

Оскільки підозрюваний ОСОБА_4 є працівником митниці, то перебуваючи на волі він, використовуючи своє службове становище, може знищити документи, які можуть бути використані як доказ факту вчинення кримінального правопорушення, впливати на свідків, у тому числі і на тих, які встановлюються та вчинити інше кримінальне правопорушення.

Підозрюваний ОСОБА_4 та його захисник ОСОБА_5 покладались на розсуд суду при вирішення поданого клопотання, вказуючи на те, що внаслідок застосування до підозрюваного запобіжного заходу у вигляді цілодобового домашнього арешту ОСОБА_4 не зможе здійснювати свої обов`язки.

Вислухавши прокурора, підозрюваного та його захисника, вивчивши додані до клопотання матеріали, слід дійти наступного висновку.

Згідно ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що:1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження;2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора;3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Згідно ст. 157 КПК України слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо слідчий, прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Вирішуючи подане клопотання слід виходити з того, що 25 травня 2017 року підозрюваний був затриманий за місцем своєї роботи та підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч3 ст.368 КК України, отже на даний час існують достатні підстави вважати, що такий захід як відсторонення від посади на даній стадії досудового розслідування необхідний для запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

З огляду на зазначене подане клопотання слід задовольнити.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 154-157,309 КПК України, слідчий суддя -

У Х В А Л И В :

відсторонити підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від посади заступника начальника відділу митного оформлення №1 митного поста "Південний термінал" Київської митниці Державної фіскальної служби України строком на два місяця, тобто до 25 липня 2017 року включно.

Копію ухвали направити до Київської митниці Державної фіскальної служби Українидля виконання.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Апеляційного суду м. Києва протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.05.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу67014495
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/29397/17-к

Ухвала від 26.05.2017

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Цокол Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні