Постанова
від 23.05.2017 по справі 804/9001/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 23 травня 2017 р. Справа № 804/9001/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Захарчук - Борисенко Н.В.

при секретарі - Музиці Я.І.

за участю:

представника позивача - Горб Ю.Я.

представника відповідача - Чабан О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБМ-Строймонтаж" до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

14.12.2016 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБМ-Строймонтаж" (далі - "ТБМ-Строймонтаж", позивач)до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська, відповідач), в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 23.05.2016 № 0001502203, видане Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що зазначене податкове повідомлення-рішення, на думку позивача, є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки воно не ґрунтується на законі та прийняте податковим органом без достатніх на те правових підстав.

Ухвалою суду від 30.01.2017 відкрито провадження в адміністративній справі №804/9007/16 та справу призначено до розгляду у судовому засіданні.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, надав письмові заперечення, просив у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позовна заява не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що з 01.04.2016 по 14.04.2016 на підставі направлення на перевірку від 01.04.2016 № 163/2204, виданого Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області та наказу ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 01.04.2016 № 315 Про проведення документальної позапланової перевірки ТОВ ТБМ-Строймонтаж (код ЄДРПОУ 38677589) проведена документальна позапланова виїзна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю ТБМ-Строймонтаж (далі - ТОВ ТБМ-Строймонтаж ) з питань дотримання вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість при документальному підтвердженні господарських відносин придбання товарів (робіт, послуг) у ТОВ Сайлес Груп (код ЄДРПОУ 39651671), ТОВ Трансбуд-КР (код ЄДРПОУ 38659313) у вересні 2015 року, у ТОВ Трайдер Груп (код ЄДРПОУ 39652392) у жовтні 2015 року та подальшої їх реалізації, їх реальності та повноти відображення в обліку.

За результатами перевірки Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м. Дніпропетровська було складено Акт позапланової виїзної перевірки від 21.04.2016 року № 1379/14-02/38677589. Відповідно до Акту перевірки встановлено порушення п.198.1., п.198.2., п. 198.6, ст.198, п.200.1, 200.2. ст. 200, п.201.1, 201.10 ст.201 Податкового Кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями) в результаті чого було занижено податок на додану вартість на загальну суму 964 960,00 грн. в т.ч. у періодах: за вересень 2015 року на суму 408 646 грн., за жовтень 2015 року на суму 556 315 грн.

За результатами перевірки відповідачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 23.05.2016 №0001502203.

Зазначене податкове повідомлення - рішення позивач вважає неправомірним, а тому звернувся до суду з даним адміністративним позовом про його скасування.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами у справі, суд зазначає наступне.

Згідно з п. п. 20.1.4. п.20.1. ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до пункту 21.1. ст. 21 Податкового Кодексу посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами, а також не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Порядок проведення документальних позапланових перевірок визначений ст. 78 Податкового кодексу України, у відповідності до якого такі перевірки можуть проводитися лише за наявності визначених в цій статті обставин.

Пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно пп. 83.1.1.-83.1.6 п. 83.1. ст. 83 Податкового кодексу України для посадових осіб контролюючого органу під час проведення перевірок підставами для висновків є: документи, визначені цим Кодексом; податкова інформація; експертні висновки; судові рішення; інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на контролюючі органи.

Відповідно до п. 86.1. ст. 86 Податкового кодексу України результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

З матеріалів справи вбачається, що в акті перевірки зазначено, що перевіркою не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із контрагентами, їх вид, обсяг, якість та розрахунки, а саме встановлено дефектність первинних документів і відсутність об'єктів оподаткування та неможливість реального здійснення платником податків операцій по ланцюгу постачання: контрагенти-постачальники ТОВ Сайлес Груп (Код ЄДРПОУ 39651671), ТОВ Трансбуд-КР (Код ЄДРПОУ 38659313), ТОВ Трайдер Груп (Код ЄДРПОУ 39652392) - ТОВ ТБМ-Строймонтаж (Код ЄДРПОУ 36638239) за період з 01.09.2015 по 31.10.2015.

Як зазначив представник відповідача даний висновок підтверджується недостатньою кількістю персоналу для ведення фінансово - господарської діяльності, не знаходження за місцезнаходженням та не володіння ресурсами для здійснення наданих послуг підприємств - постачальників.

Судом встановлено, що між ТОВ ТБМ-Строймонтаж та ТОВ Трансбуд-КР укладено: договір підряду від 1 вересня 2015 року № 01/09; договір про надання автотранспортних послуг від 12 червня 2015 року № 1206-15. Між ТОВ ТБМ-Строймонтаж та ТОВ Сайлес Груп укладено договір від 28 серпня 2015 року №28/08/15 про надання послуги: оброблення металу, навантаження, розвантаження та перевезення металобрухту. Між ТОВ ТБМ-Строймонтаж та ТОВ Трайдер Груп укладено договір від 29 вересня 2015 року № 29/09/15 про надання послуги: оброблення металу, навантаження, розвантаження та перевезення металобрухту.

Представник відповідача у судовому засіданні зазначив, що по виконаню вказаних послуг, визначених даними договорами відсутні заявки ТОВ ТБМ Строймонтаж , товарно-транспортні накладні, акти про викид сміття (брухту) у місцях утилізації (зберігання) та/або акти про оплату за утилізацію (зберігання) сміття (брухту) у місцях вивантаження.

Також, з матеріалів справи вбачається, що ТОВ Трансбуд-КР зареєстроване 07.06.2013 Криворізьким міським управлінням юстиції та знаходиться на обліку у Криворізькій Південній ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області. Свідоцтво платника податку на додану вартість від 01.09.2013 діюче. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля.

Відповідно до податкової та фінансової звітності кількість працівників на складає 3 особи, балансова вартість основних засобів на кінець 2015 року - 24400 грн.

Тобто ТОВ Трансбуд-КР не володіє ресурсами для здійснення наданих послуг. Аналізом Єдиного реєстру податкових накладних встановлено, що ТОВ Трансбуд-КР придбавав реалізовані на адресу ТОВ ТБМ Строймонтаж послуги у підприємства ТОВ Фідонет (код ЄДРИОУ 39908820). Основний вид діяльності ТОВ Фідонет - діяльність у сфері права. Аналізом звітності ТОВ Фідонет не встановлено наявності у підприємства трудових ресурсів та основних засобів. Згідно аналізу ЄРПН не встановлено придбання послуг з вивезення сміття, проте встановлено придбання послуг з організації турнірів, придбання автокрану, кабелів, монтажних комплектів, блоків живлення, відеокамери, відеорегістратори, джмелів, набору реагентів, послуг укладення абонентських договорів, манікюрного лаку оливи, деталей та запчастин для авто та обладнання в асортименті, будівельних матеріалів тощо. Тобто не встанвлено походження послуг, що ТОВ Фідонет надає ТОВ Трансбуд-КР , та які в подальшому реалізуються на адресу ТОВ ТБМ-Строймонтаж .

ТОВ Сайлес Груп зареєстроване 20.02.2015 Головним територіальним управлінням юстиції у м. Києві та знаходиться на обліку у ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві. Контролюючим органом направлялись до державного реєстратора повідомлення про відсутність з місцезнаходженням від 20.08.2015р., від 25.09.2015р., від 30.09.2015 та від 04.12.2015. Свідоцтво платника податку на додану вартість від 01.04.2015 - діюче.

Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля. Декларація з податку на прибуток, баланс за 2015 рік не подані.

Звітність за формою 1-ДФ за 4 квартал 2015 року не подана. Згідно звіту за формою 1-ДФ за 3 квартал 2015 року штатна кількість працівників складала 6 осіб.

Остання податкова звітність з ПДВ подана за січень, лютий 2016 року з нульовими показниками. Податкова звітність з ПДВ за грудень 2015 року не подана.

Декларація з ПДВ за листопад 2015 року подана 26.02.2016р. з порушенням термінів подання (податкових зобов'язань - 5714536 грн., податкового кредиту - 5685963 грн.).

Таким чином ТОВ Сайлес Груп не знаходиться за місцезнаходженням, не звітує та не володіє ресурсами для здійснення наданих послуг.

Згідно Єдиного реєстру податкових накладних встановлено придбання ТОВ Сайлес Груп у вересні 2015 року цигарок, квітів, цукру, пшениці, соняшника, відходів, скрапленого газу, м'яса в асортименті, солодких напоїв тощо при реалізації послуг з прибирання, транспортних послуг, послуг з промоакцій, переробки з давальницької сировини, реалізації електродвигунів, овочів, кавунів, резисторів, мікросхем, конденсаторів, будівельних матеріалів, інструментів, автомобільних деталей та запчастин, водяних насосів, кислот та гідр хлоридів тощо. Таким чином не встановлено придбання реалізованих послуг у третіх осіб та встановлено невідповідність номенклатури придбаних та реалізованих товарів (робіт, послуг) ТОВ Сайлес Груп у вересні 2015 року.

ТОВ Трайдер Груп зареєстроване 20.02.2015 Головним територіальним управлінням юстиції у м. Києві та знаходиться на обліку у ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві. Контролюючим органом направлялись до державного реєстратора повідомлення про відсутність з місцезнаходженням від 19.08.2015р., від 30.09.2015р. та від 04.12.2015р. Свідоцтво платника податку на додану вартість від 01.04.2015р. - діюче. Основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля. Декларація з податку на прибуток, баланс за 2015 рік не подані. Згідно звітності за формою 1-ДФ за 4 квартал 2015 року протягом кварталу на підприємстві обліковувалось за штатом 6 осіб, при чому 5 осіб звільнені 30.11.2015р. та 6-та особа прийнята з 14.12.2015р. Таким чином ТОВ Трайдер Груп не знаходиться за місцезнаходженням, та не володіє ресурсами для здіснення наданих послуг. Згідно Єдиного реєстру податкових накладних встановлено придбання ТОВ Трайдер Груп у жовтні 2015 року продуктів харчування в асортименті (куряче, індиче, свиняче м'ясо тощо, мінеральна та солодка вода, соки, кукурудзяні палички, гірчиця, майонез тощо), пшениці, кукурудзи, борошна, рису, цукру, квітів, риби, олії, пива тощо при реалізації послуг здійснення нічних виїзних перевірок, агентських, мерчандайзингових, консультаційних, юридичних, рекламних, транспортних, ремонтних (обчисл. техника) послуг, послуг фасування товарів; :різки та чистки металопрокату, суборенди буд. техніки і приладів, укладання бордюру, реалізації поліетиленової плівки, гранул, електродвигунів, шпильок, розетримачів, реле, термопар, модулів, вимикачів, паперу, гігієнічних засобів перед доїнням, стальних канатів, масла індутсрійного, автомобільних деталей та запчастин тощо. Таким чином не встановлено придбання реалізованих послуг у третіх осіб та встановлено невідповідність номенклатури придбаних та реалізованих товарів (робіт, послуг) ТОВ Трайдер Груп у вересні 2015 року. Вбачається маніпулювання звітністю ТОВ Трайдер Груп у вересні 2015р., що є ознаками того, що задекларовані операції не мають економічної суті (не є господарськими) та свідчить про відсутність адміністративно-господарських можливостей на виконання господарських зобов'язань по поставці товарів (робіт, послуг) та відсутність фактичних дій, спрямованих на виконання взятих на себе зобов'язань.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що здійснення ТОВ ТБМ-Строймонтаж операцій з постачальниками, які не направлені на реальне настання правових наслідків, що призвело до неправомірного формування показників у бухгалтерському та податковому обліку (податок на прибуток та податок на додану вартість).

Пунктом 2 статті 3 Закону України від 16.07.1999 року №996-ХІУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (далі - Закон №996) передбачено, що бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, грунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до пунктів 1, 2 статті 9 зазначеного закону, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати відповідні обов'язкові реквізити.

Крім того, згідно з вимогами статті 4 Закону №996, одним із принципів бухгалтерського обліку є превалювання суті над формою, тобто операції обліковуються відповідно до їх суті, а не лише з урахуванням юридичної форми (документального оформлення).

Згідно з підпунктом 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Підпунктом 14.1.257 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, визначено - фінансова допомога - фінансова допомога, надана на безповоротній або поворотній основі. До безповоротної фінансової допомоги відносяться зокрема, сума процентів, умовно нарахованих на суму поворотної фінансової допомоги, що залишається неповерненою на кінець звітного періоду, у розмірі облікової ставки Національного банку України, розрахованої за кожний день фактичного використання такої поворотної фінансової допомоги. Поворотна фінансова допомога - сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов'язковою до повернення.

Згідно з пунктом 138.6 статті 138 Податкового кодексу України, собівартість придбаних та реалізованих товарів формується відповідно до ціни їх придбання з урахуванням ввізного мита і витрат на доставку та доведення до стану, придатного для продажу.

Відповідно до пункту 138.8 статті 138 Податкового кодексу України, визначено, що собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг складається з витрат, прямо пов'язаних з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг, а саме: прямих матеріальних витрат; прямих витрат на оплату праці; амортизації виробничих основних засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг; загальновиробничі витрати, які відносяться на собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку; вартості придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг; інших прямих витрат, у тому числі витрат з придбання електричної енергії (включаючи реактивну).

Підпунктом 139.1.4 пункту 139.1 статті 139 Податкового кодексу України визначено, не включаються до складу витрат - витрати на погашення основної суми отриманих позик, кредитів (крім повернення поворотної фінансової допомоги, включеної до складу доходів відповідно до підпункту 135.5.5 пункту 135.5 статті 135 цього Кодексу).

Згідно з підпунктом 139.1.9 пункту 139.1 статті 139 Податкового кодексу України, не включаються до складу витрат: витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Підпунктом 159.1Л. пункту 159.1 статті 159 Податкового кодексу України, визначено -платник податку - продавець товарів, робіт, послуг має право зменшити суму доходу звітного періоду на вартість відвантажених товарів, виконаних робіт, наданих послуг у поточному або попередніх звітних податкових періодах у разі, якщо покупець таких товарів, робіт, послуг затримує без погодження з таким платником податку оплату їх вартості (надання інших видів компенсації їх вартості). Таке право на зменшення суми доходу виникає, якщо протягом звітного періоду відбувається будь-яка з таких подій, платник податку звертається до суду з позовом (заявою) про стягнення заборгованості з такого покупця або про порушення справи про його банкрутство чи стягнення заставленого ним майна.

Відповідно до пункту 198.1 статті 198 Податкового кодексу, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Згідно з пунктом 198.3 статті 198 Податкового кодексу, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Пунктом 198.6 статті 198 Податкового кодексу передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу).

З огляду на викладене, перевіркою отриманих матеріалів не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із контрагентами, їх вид, обсяг, якість та розрахунки, а саме встановлено дефектність первинних документів і відсутність об'єктів оподаткування та неможливість реального здійснення платником податків операцій по ланцюгу постачання: контрагенти-постачальники ТОВ Сайлес Груп (код ЄДРПОУ 39651671), ТОВ Трансбуд-КР (код ЄДРПОУ 38659313), ТОВ Трайдер Груп (код ЄДРПОУ 39652392) -ТОВ ТБМ-Строймонтаж (код ЄДРПОУ 36638239) за період з 01.09.2015р. по 31.10.2015р.

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

З огляду на зазначене та беручи до уваги достатній і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що викладені у позовній заяві доводи позивача є необґрунтованими, а його вимоги такими, що не підлягають задоволенню.

Відповідно до ст.94 КАС України судові витрати у справі покладаються на сторону, проти якої ухвалена постанова.

Керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ТБМ-Строймонтаж" до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови складено 26 травня 2017 року.

Суддя Н.В. Захарчук-Борисенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.05.2017
Оприлюднено14.06.2017
Номер документу67047716
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/9001/16

Ухвала від 28.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 29.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Шипуліна Т.М.

Постанова від 28.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 25.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Постанова від 23.05.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Постанова від 23.05.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 15.12.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні